Привіт, неприємна ситуація, якщо чесно.
Однак чи дало вам казино причину для закриття вашого рахунку? Я бачу, що ви згадуєте щось про те, що вони, ймовірно, більше не працюватимуть легально в Чехії, але чи вони також підтвердили, що це буде причиною, чому вони закрили ваш обліковий запис? Так чи інакше, навіть якщо це було так, якщо ви не робили нічого проти правил, після правильності вони повинні спочатку виплатити вам, а потім вдатися до закриття вашого облікового запису.
Ви грали тут з бонусом чи ні?
Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, і я вважаю, що якщо ніхто не почує від вас, було б добре, якби ви подали скаргу на нашому веб-сайті, і ми спробуємо вам допомогти. Мабуть, це було б найбільш розумно, якщо живий чат не працює і у вас немає відповідної інформації.
Як ви думаєте, чи варто було б?
Ви також можете почекати ще кілька днів, якщо у вас є терпіння, і перевірити, чи справді казино відповість електронною поштою.
Якщо у вас його немає, ви можете подати скаргу, натиснувши це посилання .
Удачі.☘️
Hello, an unflattering situation if I'm honest.
However, did the casino give you a reason for closing your account? I see that you mention something about the fact that they will probably no longer work legally in the Czech Republic, but did they also confirm that this would be the reason why they closed your account? One way or another, even if that were the case, as long as you didn't do anything against the rules, after correctness they should first pay you out and then resort to closing your account.
Did you play here with a bonus or not?
I would add that we give the casinos 14 days to resolve the withdrawal and I feel that if no one hears from you, it would be good if you open a complaint on our website and we will try to help you. It would probably be the most reasonable if the live chat doesn't work and you don't have any relevant information.
Do you think it would be worth it?
You can also wait a few more days if you have patience and see if the casino really responds by email.
If you don't have it, you can file a complaintby clicking on this link .
Good luck.☘️
Ahoj, nelichotivá situácia ak mám pravdu povedať.
Avšak, kasíno ti aj uviedlo dôvod pre ktorý ti zavrelo účet? Vidím ,že spomínaš niečo ohľadne toho, že v Česku už nebudú zrejme legálne fungovať ale potvrdili to aj oni, že to by bol dôvod pre ktorý ti zavreli účet? Tak či onak aj keby to tak bolo, tak pokiaľ si neurobila nič porti pravidlám, po správnosti by ťa mali anjprv vyplatiť a potom sa uchýliť k zatvoreniu účtu.
Hrala si tu s nejakým bonusom alebo nie?
Dodal by som, že kasínam dávame 14 dní na vyrieśenie výberu a mám pocit, že ak sa ti nikto nebude ozývať bude dobré, ak otvoríš sťažnosť u nás na stránke a pokúsime sa ti pomôcť. Asi by to bolo najrozumnejšie ak ani live chat nefunguje a nemáš žiadne relevantné informácie.
Myslíš, že by to stálo za to?
Tiež môžeš počkať ešte pár dní ak máš trpezlivosť a uvidíš, či sa naozaj kasíno ozve emailom.
Ak by si ju nemala, môžeš založiť sťažnosť kliknutím na tento link.
Veľa šťastia.☘️
Автоматичний переклад.