ФорумКазиноFrumzi Casino - загальне обговорення

Frumzi Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

8 міс. тому від Romi
|
9450 переглядів 115 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
eirhnhkiato1
5 міс. тому

Гаразд, ви пішли далі, сказавши, що зняття оброблено. Тож наберіться терпіння і чекайте, поки вони приїдуть, думаю, це недовго. Обов’язково повідомте про це, коли отримаєте гроші або якщо щось трапиться.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, у мене проблема з моїм казино. Мені потрібно підтвердити себе за допомогою виписок з банківського рахунку, які я вже надсилав 5 разів, але їх завжди відхиляли, але вони не повідомляють мені, чому

Автоматичний переклад.
g4f7czjg4x
3 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати, про яке казино ви маєте на увазі?

Я б сказав, що це може бути викликано різними причинами, якщо казино не приймає документи для перевірки.

Спробуйте перевірити, чи документ правильного формату та якості. Це дуже важливо; інакше казино не може прийняти жодних документів.

Ми стикалися з цим у багатьох випадках, і казино має пояснити все гравцям, але, на жаль, це трапляється не дуже часто.🤷‍♀️

Тож спробуйте перевірити це та повідомте нам, будь ласка. Ми будемо готові надати вам допомогу, якщо знадобиться.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго вечора з 31.07.2024 р. Я зняв 400 євро, їх ще не оброблено. Що стосується внесення депозиту, немає проблем, чому ви так довго вкладаєте наші гроші?

Автоматичний переклад.
Zoi1996
3 міс. тому

Привіт, ви писали в казино та намагалися дізнатися, у чому справа, оскільки минуло більше тижня? Думаю, має бути якесь виправдання.

Крім того, ви проводили верифікацію облікового запису чи ні? Ви грали з бонусом?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я все зробив, я також говорив зі своїм керівником. Виправдання полягає в тому, що є великий обсяг зняття коштів. Ідентифікацію не вимагали, на суму менше 500 євро ідентифікацію не вимагають. Я не грав з бонусами.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
Zoi1996
2 міс. тому

О, я бачу, більше казино борються з цим, тому, очевидно, вам доведеться трохи терпіти. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що їм потрібно зробити щодо виведення коштів. Якщо цього не станеться і ви не отримаєте гроші, обов’язково повідомте нас, і ми спробуємо допомогти.

Думаєш, витримаєш?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я прийму це, але було б легше, якби ви запитали їх зараз, чому вони глузують зі світу. Це не тільки я, всі так роблять. Ще 3 дні ще 14 днів.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ми вже на 9 днях, навіщо чекати 14 днів???

Автоматичний переклад.
Zoi1996
2 міс. тому

Тому що це наш процес, якого ми дотримуємося, і ми віримо, що навіть у казино можуть статися несподівані речі або зняття грошей може бути уповільнено різними іншими речами, як-от перевірка тощо. Ось чому ми даємо казино 14 днів, а потім наша команда спробує допомогти .

Я сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Добре, я почекаю

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я щойно закрив свій акаунт у frumzi.


Чоловіче лайно, з яким мені довелося миритися. Насправді гра там змусила мене взагалі перестати грати. Якщо вам просто набридло погане обслуговування клієнтів казино, сайти з помилками, вони крадуть гроші з вашого балансу та не повертають їх.


Тож я закінчив із цим. Сподіваюся, люди прочитають і подбають.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я щойно закрив свій акаунт у frumzi.


Чоловіче лайно, з яким мені довелося миритися. Насправді гра там змусила мене взагалі перестати грати. Якщо вам просто набридло погане обслуговування клієнтів казино, сайти з помилками, вони крадуть гроші з вашого балансу та не повертають їх.


Тож я закінчив із цим. Сподіваюся, люди прочитають і подбають.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гей, якщо у вас є такі проблеми і у вас є докази, чи не потрібна вам допомога? Наша команда тут саме для таких ситуацій і спробує розслідувати все, що має відношення, якщо ви скажете, що гроші зникають з вашого балансу, не використавши їх.

Не могли б ви повідомити нам більш конкретно, що відбувається чи сталося?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, у мене проблема з Фрумзі.

10 вересня 2024 року було зроблено перше зняття коштів, яке було скасовано Фрумзі - ймовірно, неправильний спосіб оплати (через платіжну картку.

в онлайн-чаті було рекомендовано вивести через банківський рахунок.

19 вересня 2024 року я подав запит на зняття банківським переказом.

20.09.2024 - рахунок закрито адміністративним відділом.

У мене немає верифікованих акаунтів, від мене ніхто нічого не хотів.

З їхнього сайту я дізнався, що вони, швидше за все, будуть включені в список нелегальних ігор в нашій країні. Можливо, тому вони закрили мій акаунт.

Кожен день пишу в службу підтримки і все та ж відповідь, що треба чекати e-mail. 😡

Живий чат у мене більше не працює. Нічого не відбувається, коли я натискаю на значок.

Йдеться про суму приблизно 490 євро.

Хтось має досвід? Я вже в розпачі 🙄

Автоматичний переклад.
Luzzz890
1 місяць тому

Привіт, неприємна ситуація, якщо чесно.

Однак чи дало вам казино причину для закриття вашого рахунку? Я бачу, що ви згадуєте щось про те, що вони, ймовірно, більше не працюватимуть легально в Чехії, але чи вони також підтвердили, що це буде причиною, чому вони закрили ваш обліковий запис? Так чи інакше, навіть якщо це було так, якщо ви не робили нічого проти правил, після правильності вони повинні спочатку виплатити вам, а потім вдатися до закриття вашого облікового запису.

Ви грали тут з бонусом чи ні?

Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, і я вважаю, що якщо ніхто не почує від вас, було б добре, якби ви подали скаргу на нашому веб-сайті, і ми спробуємо вам допомогти. Мабуть, це було б найбільш розумно, якщо живий чат не працює і у вас немає відповідної інформації.

Як ви думаєте, чи варто було б?

Ви також можете почекати ще кілька днів, якщо у вас є терпіння, і перевірити, чи справді казино відповість електронною поштою.

Якщо у вас його немає, ви можете подати скаргу, натиснувши це посилання .

Удачі.☘️

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добрий вечір

Я зробив два запити на зняття коштів, один 19.09.2024, а другий 21.09.2024, і жоден ще не оброблено. Зі мною кілька разів зв’язувалися, і мені сказали, що запит надійшов до фінансового відділу.

Хтось успішно виводив гроші?

дякую

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Вирішено ☺️ У мене є гроші. Мій акаунт досі закритий, але я не збираюся дізнаватися чому ☺️... Я теж радий 🤣

Автоматичний переклад.
Nikosss
1 місяць тому

У мене теж був один запит від 19.09, мені теж написали, що у фінансовому відділі... врешті відправили, але із затримкою ☺️... тому мабуть дійсно треба почекати.

Автоматичний переклад.
Luzzz890
1 місяць тому

Дуже дякую, це добре

Скільки днів вони зробили, якщо дозволили?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого