ГоловнаФорумКазиноFrumzi Casino - загальне обговорення

Frumzi Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від Romi
|
18 660 переглядів 229 відповідей |
|
1...6 7 8...12

Привіт !


Я вже майже місяць чекаю виплати. Я виплатив 500 євро 3 рази. Одна виплата надійшла 2 дні тому. Проте, як я вже сказав, я чекаю своїх грошей 4 тижні. Служба підтримки завжди просто вибачається та просить терпіння. Також смішно, що мені кілька разів казали, що для затвердження виплати може знадобитися до 3 днів. Верифікація в казино не потрібна. Скріншоти додаються

Я сподіваюся, що тут мені допоможуть.


filefilefile

Автоматичний переклад.
Maxikingh

Привіт! Мені прикро чути, що ви так довго чекали. Можливо, це не найкращий досвід.

У будь-якому разі я переглядав вашу скаргу , де ви написали: «Фрумзі відповів миттєво та відмінив кожне зняття коштів. Справу зараз закрито», чи означає це, що ви отримали гроші зараз?

Автоматичний переклад.
Maxikingh

серйозно біткойни?


Ви коли-небудь думали, що, можливо, вибрали найбільш трудомісткий спосіб отримати свої гроші, оскільки це насправді не "біткойн-казино"... це, наприклад, не BC (і навіть там це займає тиждень).

Автоматичний переклад.

Привіт. Я грав у цьому казино кілька місяців і почав мати проблеми з провайдером під назвою 3 oaks. Вони проводили турніри, і коли вони закінчилися, я так і не забрав їх призів. Я втратив гроші, тому що на той момент я не робив жодних скріншотів чи нічого, і я втратив суми 200, 160, 1500 і ще деякі. Автоматично, коли турнір закінчився, коли я увійшов у гру, він повідомив мені свою позицію та його виграш х. Я натиснув «Прийняти», і він автоматично відправив мене зі сторінки та більше не дозволив мені увійти в гру. Справа в тому, що з того моменту я почав фіксувати все, щоб мати докази, і на останньому турнірі я виграв 10 тисяч, тому що посів 1 місце. Ну, це було більше місяця тому. Я стверджую це щодня, а мені не відповідають. І вони не винні мені це, вони винні мені більше, тому що ігри мені ніколи не платили. Але тепер я маю всьому докази. Що мені робити?

Автоматичний переклад.
alfonsomartinsegu

Це 3 oaks.com? Я щойно переглянув їхню ліцензію, чи це правильний веб-сайт, і він ліцензований у Великобританії.

Тож у вас є невеликий захист. Якщо у вас є всі докази, поверніться до казино та надайте докази, також бажано прочитати закони ukgl, щоб допомогти вам із вашою справою. Якщо ви не отримаєте рішення, вони повинні надати вам з листом з остаточним рішенням після вичерпання всіх можливостей, доступних через процедуру розгляду скарг клієнтів. Якщо вирішити проблему не вдасться, попросіть запит GDPR щодо всіх ігрових транзакцій і облікового запису, щоб ви могли x ref . Також попросіть довідковий код, щоб ви могли подати справу проти них. З ADR.

Подати скаргу в ADR

Після того, як це буде зроблено, рішення все одно не буде, повідомте про це UKGL

Але майте на увазі, що органи влади ukgl не можуть зобов’язувати гравців повертати гроші в казино. Вони просто там, щоб переконатися, що вони дотримуються цього.

Автоматичний переклад.

Привіт. Я грав у цьому казино кілька місяців і почав мати проблеми з провайдером під назвою 3 oaks. Вони проводили турніри, і коли вони закінчилися, я так і не забрав їх призів. Я втратив гроші, тому що на той момент я не робив жодних скріншотів чи нічого, і я втратив суми 200, 160, 1500 і ще деякі. Автоматично, коли турнір закінчився, коли я увійшов у гру, він повідомив мені свою позицію та його виграш х. Я натиснув «Прийняти», і він автоматично відправив мене зі сторінки та більше не дозволив мені увійти в гру. Справа в тому, що з того моменту я почав фіксувати все, щоб мати докази, і на останньому турнірі я виграв 10 тисяч, тому що посів 1 місце. Ну, це було більше місяця тому. Я стверджую це щодня, а мені не відповідають. І вони не винні мені це, вони винні мені більше, тому що ігри мені ніколи не платили. Але тепер я маю всьому докази. Що мені робити?

Автоматичний переклад.

Мені дуже шкода, що ви пережили цей досвід. Звучить справді жахливо.

Що ви можете зробити, так це подати скаргу тут, і наша команда спробує зв’язатися з казино та розслідувати все. Сподіваюся, ми зможемо щось зробити з цією проблемою, тому що її, безумовно, потрібно вирішити.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням , де ви можете це зробити, і ми обов’язково стежитимемо за цією справою.

Автоматичний переклад.
Missdaisy

Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
chiaralagana450

Привіт, ти отримав свої гроші? Чекаю вже 20 днів, бачу, пишеш з Італії, тому й питаю. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
mihaj14

Гравець більше не списувався, на жаль. Я перевірив, чи є у нього претензії, але це не так. Я бачив, що у вас м’яч знаходиться на корті казино, що має дати оновлену інформацію про ситуацію. Мені цікаво, чи вони це зроблять і, отже, чи врешті-решт усе вирішиться.

Автоматичний переклад.

Казино frumzi повільно обробляє виведення коштів, і відповіді завжди однакові. БУДЬТЕ ТЕРПІЛЬНИМИ ..... Я ВИГРАВ ДОВОЛЬКО ВЕЛИКУ СУМУ, І ЗАПИТИ НА ЗНЯТТЯ ДО 500 ЄВРО КОЖНОГО РАЗУ, АЛЕ, НА ЖАЛЬ, ВОНИ НЕ ВІДПОВІЛИ НА 3-ДЕННИЙ ГРАФІК ..... Я ХВИЛЮЮСЯ ЧИ ОТРИМАЮ СВОЄ ГРОШІ

Автоматичний переклад.
ARTOULIN

Привіт.

Я думаю, це повинно бути неприємно, особливо якщо вам так пощастило. Коротка перевірка цієї теми показала, що інколи інші гравці стикалися з таким самим випадком, тому, враховуючи обставини, було б добре заспокоїтися та запастися терпінням. Мені б хотілося, щоб у мене було щось інше для вас, але відгуки користувачів підтверджують те, що ви вже сказали — це казино повільне.

З іншого боку, наскільки я міг зрозуміти, зрештою це окупається. Сподіваюся, це принесе вам трохи розради.

Намагайтеся поки не хвилюватися; Я б сказав, що для цього ще занадто рано.

Ви коли-небудь знімали гроші з цього казино? Звичайно, це означає невдалий перший досвід.



Автоматичний переклад.
Radka

ДЯКУЮ, МЕНІ ПОТРІБНО ЗАЧЕКАТИ, У МЕНЕ НЕ БАГАТО ВАРІАНТІВ....

Автоматичний переклад.
ARTOULIN

Я знаю, що це має бути важко; почекай, будь ласка. Регулярно оновлюйте нас. Якщо казино не зможе вирішити проблему, наші колеги спробують залучитися. Нам просто потрібно дати казино трохи часу, щоб потім протистояти їм.


Автоматичний переклад.
Radka

ОК ДЯКУЮ

Автоматичний переклад.

У ПОПЕРЕДНІЙ КОМУНІКАЦІЇ ВИ СКАЗАЛИ МЕНІ ДАТИ ФРУМЗІ ТРОХИ ЧАСУ, ТОБТО? file

ЯКЩО ДЛЯ ПЕРШИХ 500 ЄВРО ПРОЙШО 1 ТИЖДЕНЬ, СКІЛЬКИ ЧАСУ ЗАЙМЕТЬСЯ, ЩОБ ЗАГАЛЬНО 14770 ЄВРО. Я МОЖУ ЛИШЕ 3 ЗАПИТИ НА ЗНЯТТЯ

Змінено автором
Автоматичний переклад.
ARTOULIN

Привіт, це гарне запитання.

Коли скаргу розглядають, кожному казино дається 14 повних днів для виплати знятої суми. Так, це дуже щедро для казино, але це процес.

Однак правда полягає в тому, що такі терміни набагато складніші, коли загальну суму розділити на кілька менших сум. Кожне казино має вказати максимальні обмеження на зняття в своїх умовах, тому наступне, що ми перевіряємо, це чи дотримується казино цих обмежень. По суті, казино каже, що місячний ліміт становить 7000 доларів США, а тижневий – 500 доларів США, тож ви повинні розраховувати приблизно на 3 місяці.

Як щодо того, щоб перевірити поточні ліміти, зазначені в Умовах казино?

Важливо знати ці ліміти, оскільки пізніше ви можете дізнатися, чи дотримується казино суми.

Будь ласка, дайте мені знати, скільки ви можете знімати щомісяця та щотижня відповідно до правил.


Автоматичний переклад.
Radka

Вони сказали мені, що 7000 щомісячних запитів на зняття коштів три, доки не буде оброблено перший, і після здійснення першого платежу ви повторюєте його, завжди маючи 3 незавершені запити на зняття. Однак, як вони цим керують, я не бачу, щоб 7000 євро на місяць оброблялися.

Автоматичний переклад.

ДОБРОГО РАНКУ!!

ЧИ ВІРИТЕ ВИ ЗІ СВОГО ДОСВІДУ, ЩО НАВІТЬ З ЗАТРИМКОЮ Я ОТРИМАЮ СВОЇ ГРОШІ...

ВОНИ ПРОДОВЖУЮТЬ ПРОСИТИ МЕНЕ БУТИ ТЕРПІЛЬНИМ....

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Вони сказали мені, що 7000 щомісячних запитів на зняття коштів три, доки не буде оброблено перший, і після здійснення першого платежу ви повторюєте його, завжди маючи 3 незавершені запити на зняття. Однак, як вони цим керують, я не бачу, щоб 7000 євро на місяць оброблялися.

Автоматичний переклад.

Приємно бачити, що вони поважають власні обмеження, принаймні теоретично. Не впевнений, чи я це вже сказав, але це казино стало досить повільним у виплатах. Тому, на мій погляд, розраховувати на поточні вилучення нереально.

Навіть у цій темі гравці запитували один одного, чи хтось отримав гроші. Це підтверджує прохання про терпіння, яке ви отримуєте від казино, чи не так?

Згідно з офіційними скаргами гравців, казино платить, але повільно. Тож не очікуйте, що вони дотримуватимуться ліміту, будь ласка.


Автоматичний переклад.

ДОБРОГО РАНКУ!!

ЧИ ВІРИТЕ ВИ ЗІ СВОГО ДОСВІДУ, ЩО НАВІТЬ З ЗАТРИМКОЮ Я ОТРИМАЮ СВОЇ ГРОШІ...

ВОНИ ПРОДОВЖУЮТЬ ПРОСИТИ МЕНЕ БУТИ ТЕРПІЛЬНИМ....

Автоматичний переклад.

Пропоную вам переглянути скарги інших гравців 👈👈; деякі вже вирішено; гравці отримали гроші. Решта в затримці.

Ваші виграші залежать, тому, якщо казино вже затримує менш значні суми, ваші зняття також будуть відкладені. Не пощастило, але це нинішня ситуація.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого