8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Frumzi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт!
У мене проблема з казино frumzi. Я відкликав запит 21/2/24 до сьогодні, 26/2, вони мені не заплатили. Відкликання показує, що все ще очікує на сайті, і я не отримав жодної інформації або електронної пошти.. Я маю зверніться до служби підтримки
кожного разу, коли вони кажуть мені ту саму відповідь копіювати, вставити.. хтось може допомогти мені, як отримати мої гроші? Я виграв його з бонусом..Я з Греції
Hello!
I have problem with frumzi casino.. I did withdraw request 21/2/24 till today 26/2 they didn’t pay me the withdraw is showing still on pending on the site and I got nothing info or any email.. I have contact support couple
of times every time they tell me the same copy paste answer.. can anyone help me how to get my money? I won it with bonus..I’m from Grecce
Привіт. Я бачу, що ваш обліковий запис ще не повністю підтверджено, чи не так? Чи було у вас успішне зняття раніше чи це перше? Незвично, що казино займає деякий час, особливо якщо мова йде про перевірку рахунку, яка може зайняти більше часу. Насправді ми даємо казино 14 повних днів, щоб пройти цей процес, перш ніж ми втрутимося. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення від казино.
Hello. I can see, that your account was not fully verified yet, is that right? Did you have any successful withdrawal before or is it the first one? It is not unusual for casinos to take some time, especially if it comes to verifying the account, which can be more time consuming. We actually give casinos 14 full days to get thru this process before we intervene. Please let us know whenever you have any update from the casino.
Привіт, я підтвердив свій обліковий запис з першого дня .. з тим, що вони просили мене зробити .. тепер, якщо мені потрібно більше, я не знаю, я сказав їм через 6 днів, якщо їм потрібно більше документів, щоб повідомити мені, і вони сказали мені з моїм обліковим записом все гаразд ..і так, це мій перший раз у цьому казино, я знімаю гроші!
Hello I have verified my account from the first day .. with what they asked me to do .. now if I need more I don’t know I have told them 6 days now if they need more documents to tell me and they tell me all is okay with my account ..and yes it’s my first time on this casino I do a withdraw !
Мені не потрібно обговорювати з ними Даніеля, оскільки 21/2 я надсилаю їм повідомлення щодня, вони дають мені однакові відповіді. Я просто хочу, щоб мій платіж, який я чекаю, був завершений. Оскільки я не можу знайти з ними рішення в чаті, я вирішив написати сюди, щоб дізнатися, чи можете ви мені допомогти
I don't have to discuss with them Daniel, since 21/2 I send them a message every day, they give me the same copy paste answers.. I just want my payment that I'm waiting to be completed. Since I can't find a solution with them from the live chat, I thought I'd write here to see if you can help me better
δεν έχω να συζητήσω μαζί τους Daniel εγώ από 21/2 κάθε μέρα τους στέλνω μήνυμα μου δίνουν της ίδιες copy paste απαντήσεις.. εγώ απλά θέλω να ολοκληρωθεί η πληρωμή μου που περιμένω. Επειδή δεν βγαζω άκρη μαζί τους από το live chat είπα να γράψω εδώ μήπως με βοηθήσετε καλύτερα
Я отримав цей електронний лист від Фрумзі. Гроші ще не надійшли на банківський рахунок, але електронний лист повідомляє, що зняття завершено, давайте подивимося
I got this email now from Frumzi.. money is not in bank account yet but email says withdraw is complete now let’s see
привіт Це дійсно чудова новина, дякую, що поділилися нею. Можливо, це зайняло трохи більше часу, ніж вам хотілося б, але добре те, що ви отримали гроші, чи не так? Чи збираєтеся ви продовжувати грати в цьому казино, що ви думаєте?
Якщо хочете, ви можете описати свій досвід в огляді цього казино, просто скористайтесяцим посиланням , щоб зробити це. 🙂
Hey. This is really great news, thank you for sharing. Maybe it took a little bit longer than you would like, but the good thing is, you got the money, right? Are you going to continue playin at this casino, what do you think?
If you like, you can describe your experience in a review for this casino, just use this link, to do so. 🙂
Загалом, якщо порівнювати з грецькими казино, FRUMZI є набагато кращим казино і пропонує більше прибутку, ви знаєте! Мені просто не подобається, як пізно знімають кошти
In general, comparing with the Greek casinos, FRUMZI is a much better casino and offers more profits, you know! I just don't like how late the withdrawal is
Σε γενικές γραμμές συγκρίνοντας με τα ελληνική καζίνο το FRUMZI είναι πολύ καλύτερο καζίνο και προσφέρει και περισσότερα κέρδη να ξέρετε ! Απλά δεν μπυ αρέσει που αργεί η ανάληψη
Так, тиждень стає чималим, але ми даємо казино 14 розібратися зі зняттями, щоб вони все ще були в межах норми. Я вважаю, що якщо ми заберемо тривалість виведення коштів, то казино для вас досить добре, чи не так?
Якщо ви граєте тут, не соромтеся поділитися, як пройшло наступне виведення грошей, а якщо ні, я бажаю вам вибрати найкраще казино на майбутнє.
Удачі. ☘️
Yes, a week is getting to be quite a lot, but we give casinos 14 to sort out the withdrawals, so they were still within the norm. I think if we take away the length of the withdrawal, the casino is pretty good for you, am I right ?
If you play here, feel free to share how the next withdrawal went and if not, I wish you to choose the best casino for the future.
Good luck. ☘️
Привіт, у мене проблема з оплатою, яка чекає з 4 лютого, я пройшов верифікацію 2 дні тому, вона зайняла 20 днів...! а грошей я ще не отримав тому будьте обережні, куди класти гроші.
Hello, I have a problem with my payment, which has been pending since February 4, I passed the verification 2 days ago, it took 20 days...! and I still haven't received the moneyso be careful where to put your money.
Привіт. Вибачте за таку тривалу перевірку та постійну ситуацію з відкликанням. Я дійсно бачив вашу скаргу 👈, де ви згадали, що вам відмовили в документі з історією платежів Jeton, так? Чи отримали ви якісь пояснення від казино, чому це сталося? Що стало причиною відмови? Можливо, це було в неправильному форматі?🤷♀️ Це лише припущення, оскільки я намагаюся зрозуміти, в чому може бути проблема. Ви повинні спробувати запитати про це підтримку, що ви скажете? Можливо, ви отримаєте деякі відповіді. Повідомляйте нас про будь-які оновлення.
Hello. Sorry for this long lasting verification and ongoing withdrawal situation. I actually saw your complaint 👈, where you've mentioned, that the have refused the document with Jeton history of payments, right? Have you got any explanation from the casino, about why did this happened? What was the reason for rejecting it? Was it, perhaps, in the wrong format?🤷♀️ Just my guess, as I'm trying to understand what could the problem be. You should try to ask about that the support, what do you say? Maybe you will get some answers. Please let us know about any updates.
Рахунок підтверджено 3 дні тому, але я досі не отримав платіж. в чаті говорять одне й те саме, що мені треба чекати..
The account was verified 3 days ago and I still haven't received the payment. in the chat they keep saying the same thing, that I have to wait..
Розумію. Отже, ваш обліковий запис повністю перевірено, так? Моя помилка. Я подумав, що ви хочете сказати, що їм все ще потрібен додатковий документ від Jeton.🤷♀️ Давайте просто подивимося, що наша команда скарг зможе зробити в цій ситуації. Будемо сподіватися, що вони зв’яжуться з казино та продовжать розгляд вашої справи. 🤞
I see. So your account is fully verified, yeah? My mistake, I thought that you were saying they still need the additional document from Jeton.🤷♀️ Let's just see now, what will our complaint team be able to do about this situation. Let's hope they will get in touch with the casino and proceed further with your case. 🤞
Так, станом на вівторок мій обліковий запис повністю перевірено. Я думав, що платіж буде відправлений відразу після перевірки, але це не так, я ще не отримав гроші.
Yes my account is fully verified as of Tuesday. I thought that the payment would be sent immediately after verification, but this is not the case, I have not received the money yet.
Розумію, тепер тобі залишається тільки почекати. Що ж, чесно кажучи, нам доведеться набратися терпіння, оскільки ви підтвердили обліковий запис, і якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, ми побачимо, до чого Міхал приведе вашу скаргу.
Тим не менш, я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше.
Я буду тримати за вас кулаки.😊
I see, so now you just have to wait. Well, to tell you the truth, we will have to be patient since you have verified the account and if nothing changes in the next few days, we will see where Michal gets to in your complaint.
Nevertheless, I firmly believe that you will get your money as soon as possible.
I will keep my fingers crossed for you.😊
О, це дуже багато. Я також бачу зі скарги, що казино повинно було відреагувати або прокоментувати всю ситуацію, але поки що воно цього не зробило. Я сподіваюся, що вони змінять це, займуть позицію та пояснять, що відбувається. Я припускаю, що у вас досі немає нової інформації з часу вашого останнього допису.
Якщо щось зміниться, дайте мені знати, і ми дозволимо нашій команді на деякий час спробувати допомогти.
Oh, that's quite a lot. I can also see from the complaint that the casino should have responded or commented on the whole situation, but so far it has not done so. I hope they will change that and take a stand and explain what's going on. I assume, you still have no new information since your last post.
If things change, let me know and we'll let our team try to help for the time being.
Привіт, я хотів би запитати про казино frumzi. 13.03.2024 я подав запит на своє перше зняття виграної суми, і за допомогою вказаного способу оплати гроші вже мали бути на моєму рахунку.
Я вже три рази писала в службу по роботі з клієнтами і мені раз по раз пишуть, що я в черзі у фінансовому відділі.
На моєму ігровому обліковому записі все ще є незавершене зняття, але нічого не відбувається. Я не хотів би втратити свій виграш, що, напевно, вже сталося.
Мій обліковий запис повністю перевірено. Чи можете ви дати мені якусь пораду чи хоча б якось мене заспокоїти, що я не єдиний, хто так почувається..
Hello, I would like to ask about frumzi casino. On 13/03/2024, I requested my first withdrawal of the amount I won and with the specified payment method I should have already had the money in my account.
I have already written three times to customer service and they repeatedly write to me that I am in the queue at the financial department.
I still have a pending withdrawal on my game account but still nothing happens. I wouldn't like to lose my winnings, which has probably already happened.
My account is fully verified. Can you give me some advice or at least somehow comfort me that I'm not the only one who feels this way..
Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně frumzi casina. Dne 13.3.2024 jsem si zažádala o svůj první výběr částky kterou jsem vyhrála a s uvedenou platební metodou už jsem měla mít peníze na učtě.
Psala jsem už třikrát na zákaznický servis a píšou mi opakovaně že jsem ve frontě na finančním oddělení.
Na herním účtu mám stále čekající výběr ale stále se nic neděje. Nerada bych o své vyhrané peníze přišla, což se asi už stalo.
Účet mám plné ověřený. Můžete mi nějak poradit nebo aspoň nějak utěšit že nejsem jediná kdo to takhle má ..
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.