ФорумКазиноFrumzi Casino - загальне обговорення

Frumzi Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від Romi
|
2103 переглядів 51 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Frumzi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Привіт!

У мене проблема з казино frumzi. Я відкликав запит 21/2/24 до сьогодні, 26/2, вони мені не заплатили. Відкликання показує, що все ще очікує на сайті, і я не отримав жодної інформації або електронної пошти.. Я маю зверніться до служби підтримки

кожного разу, коли вони кажуть мені ту саму відповідь копіювати, вставити.. хтось може допомогти мені, як отримати мої гроші? Я виграв його з бонусом..Я з Греції filefile

Автоматичний переклад.
Mposis
2 міс. тому

Привіт. Я бачу, що ваш обліковий запис ще не повністю підтверджено, чи не так? Чи було у вас успішне зняття раніше чи це перше? Незвично, що казино займає деякий час, особливо якщо мова йде про перевірку рахунку, яка може зайняти більше часу. Насправді ми даємо казино 14 повних днів, щоб пройти цей процес, перш ніж ми втрутимося. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення від казино.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, я підтвердив свій обліковий запис з першого дня .. з тим, що вони просили мене зробити .. тепер, якщо мені потрібно більше, я не знаю, я сказав їм через 6 днів, якщо їм потрібно більше документів, щоб повідомити мені, і вони сказали мені з моїм обліковим записом все гаразд ..і так, це мій перший раз у цьому казино, я знімаю гроші!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мені не потрібно обговорювати з ними Даніеля, оскільки 21/2 я надсилаю їм повідомлення щодня, вони дають мені однакові відповіді. Я просто хочу, щоб мій платіж, який я чекаю, був завершений. Оскільки я не можу знайти з ними рішення в чаті, я вирішив написати сюди, щоб дізнатися, чи можете ви мені допомогти

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я отримав цей електронний лист від Фрумзі. Гроші ще не надійшли на банківський рахунок, але електронний лист повідомляє, що зняття завершено, давайте подивимося 

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я отримав гроші .. гонитва закрита все добре .. дякую всім!

Автоматичний переклад.
Mposis
2 міс. тому

привіт Це дійсно чудова новина, дякую, що поділилися нею. Можливо, це зайняло трохи більше часу, ніж вам хотілося б, але добре те, що ви отримали гроші, чи не так? Чи збираєтеся ви продовжувати грати в цьому казино, що ви думаєте?

Якщо хочете, ви можете описати свій досвід в огляді цього казино, просто скористайтесяцим посиланням , щоб зробити це. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Загалом, якщо порівнювати з грецькими казино, FRUMZI є набагато кращим казино і пропонує більше прибутку, ви знаєте! Мені просто не подобається, як пізно знімають кошти

Автоматичний переклад.
Mposis
2 міс. тому

Так, тиждень стає чималим, але ми даємо казино 14 розібратися зі зняттями, щоб вони все ще були в межах норми. Я вважаю, що якщо ми заберемо тривалість виведення коштів, то казино для вас досить добре, чи не так?

Якщо ви граєте тут, не соромтеся поділитися, як пройшло наступне виведення грошей, а якщо ні, я бажаю вам вибрати найкраще казино на майбутнє.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, у мене проблема з оплатою, яка чекає з 4 лютого, я пройшов верифікацію 2 дні тому, вона зайняла 20 днів...! а грошей я ще не отримав file тому будьте обережні, куди класти гроші.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
szuszar
2 міс. тому

Привіт. Вибачте за таку тривалу перевірку та постійну ситуацію з відкликанням. Я дійсно бачив вашу скаргу 👈, де ви згадали, що вам відмовили в документі з історією платежів Jeton, так? Чи отримали ви якісь пояснення від казино, чому це сталося? Що стало причиною відмови? Можливо, це було в неправильному форматі?🤷‍♀️ Це лише припущення, оскільки я намагаюся зрозуміти, в чому може бути проблема. Ви повинні спробувати запитати про це підтримку, що ви скажете? Можливо, ви отримаєте деякі відповіді. Повідомляйте нас про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Рахунок підтверджено 3 дні тому, але я досі не отримав платіж. в чаті говорять одне й те саме, що мені треба чекати..

Автоматичний переклад.
szuszar
2 міс. тому

Розумію. Отже, ваш обліковий запис повністю перевірено, так? Моя помилка. Я подумав, що ви хочете сказати, що їм все ще потрібен додатковий документ від Jeton.🤷‍♀️ Давайте просто подивимося, що наша команда скарг зможе зробити в цій ситуації. Будемо сподіватися, що вони зв’яжуться з казино та продовжать розгляд вашої справи. 🤞

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

file Так, станом на вівторок мій обліковий запис повністю перевірено. Я думав, що платіж буде відправлений відразу після перевірки, але це не так, я ще не отримав гроші.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
szuszar
2 міс. тому

Розумію, тепер тобі залишається тільки почекати. Що ж, чесно кажучи, нам доведеться набратися терпіння, оскільки ви підтвердили обліковий запис, і якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, ми побачимо, до чого Міхал приведе вашу скаргу.

Тим не менш, я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше.

Я буду тримати за вас кулаки.😊

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

36-й день з моменту запиту на зняття. Я досі не отримав гроші.

Автоматичний переклад.
szuszar
1 місяць тому

О, це дуже багато. Я також бачу зі скарги, що казино повинно було відреагувати або прокоментувати всю ситуацію, але поки що воно цього не зробило. Я сподіваюся, що вони змінять це, займуть позицію та пояснять, що відбувається. Я припускаю, що у вас досі немає нової інформації з часу вашого останнього допису.

Якщо щось зміниться, дайте мені знати, і ми дозволимо нашій команді на деякий час спробувати допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я хотів би запитати про казино frumzi. 13.03.2024 я подав запит на своє перше зняття виграної суми, і за допомогою вказаного способу оплати гроші вже мали бути на моєму рахунку.

Я вже три рази писала в службу по роботі з клієнтами і мені раз по раз пишуть, що я в черзі у фінансовому відділі.

На моєму ігровому обліковому записі все ще є незавершене зняття, але нічого не відбувається. Я не хотів би втратити свій виграш, що, напевно, вже сталося.

Мій обліковий запис повністю перевірено. Чи можете ви дати мені якусь пораду чи хоча б якось мене заспокоїти, що я не єдиний, хто так почувається..



Автоматичний переклад.
Barborabarvikova31
1 місяць тому

вони заплатили мені через місяць, але вони це зробили, тому у вас немає іншого вибору, окрім як чекати.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.