ГоловнаФорумКазиноFrumzi Casino - загальне обговорення

Frumzi Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

10 міс. тому від Romi
|
11 855 переглядів 121 відповідей |
|
12 3 4...7
Radka
7 міс. тому

Я також намагаюся дивитися на це позитивно. Я знову написав вчора ввечері, і вони сказали, що мій вибір має пріоритет... але важко сказати, чи це так. Виведення точно не скасовуватиму і більше туди грошей класти не буду. Після зарахування грошей на рахунок одразу заблокую рахунок.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я також намагаюся дивитися на це позитивно. Я знову написав вчора ввечері, і вони сказали, що мій вибір має пріоритет... але важко сказати, чи це так. Виведення точно не скасовуватиму і більше туди грошей класти не буду. Після зарахування грошей на рахунок одразу заблокую рахунок.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

У мене ще є 100 євро в кредиті і 500 євро в черзі, і 2 підказки, які можуть виграти, це дратує, коли ти не отримуєш свій виграш, але я теж чекаю

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Це моє 15-е зняття. І я не верифікував обліковий запис, оскільки він їм не потрібен. Я на позитивній стороні проти них, тож чомусь я просто думаю, що тепер вони почали навмисно затримувати мої вилучення. Це справді так виглядає.

Усі інші мої зняття були миттєвими. Я маю на увазі, що я перерахував 800, і вони надійшли до мого банку за 20 секунд.


Вони сказали сьогодні, що є "затримки" через чат. Я також зв’язався з VIP-командою, щоб запитати, що відбувається, оскільки люди скаржаться, що не можуть отримати свої гроші. Таким чином, від 20 секунд до понад 6 днів.


Було б чудово знати, чи хтось міг би побачити, чи вони все ще пропонують "zimpler" як варіант виведення коштів.


file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це моє 15-е зняття. І я не верифікував обліковий запис, оскільки він їм не потрібен. Я на позитивній стороні проти них, тож чомусь я просто думаю, що тепер вони почали навмисно затримувати мої вилучення. Це справді так виглядає.

Усі інші мої зняття були миттєвими. Я маю на увазі, що я перерахував 800, і вони надійшли до мого банку за 20 секунд.


Вони сказали сьогодні, що є "затримки" через чат. Я також зв’язався з VIP-командою, щоб запитати, що відбувається, оскільки люди скаржаться, що не можуть отримати свої гроші. Таким чином, від 20 секунд до понад 6 днів.


Було б чудово знати, чи хтось міг би побачити, чи вони все ще пропонують "zimpler" як варіант виведення коштів.


file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Що саме таке zimpler filefile

Автоматичний переклад.
enricomarx3112
7 міс. тому

це був варіант прямого банківського переказу.


Мені здається, я також перевірив своє посвідчення з ним на самому початку. Як перевірка банківських облікових даних.


Отже, сьогодні 7-й день (понад 4 дні від їхніх максимальних правил).


Я підозрюю, що цей сайт не працює чи що-небудь. У них щойно була мальтійська ліцензія, а тепер вони її втратили... з якої саме причини?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я також намагаюся дивитися на це позитивно. Я знову написав вчора ввечері, і вони сказали, що мій вибір має пріоритет... але важко сказати, чи це так. Виведення точно не скасовуватиму і більше туди грошей класти не буду. Після зарахування грошей на рахунок одразу заблокую рахунок.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Звичайно, ви вирішуєте, що робити, коли отримаєте гроші.

Однак, коли казино повідомило вам, що ваш вибір є пріоритетним, я думаю, що ви отримаєте їх якомога швидше. Я б сказав, що добре, що вони з вами спілкуються, тож подивимося, як усе вийде.

Тому, якщо у вас є якісь новини, обов’язково повідомте нас, і якщо нічого не зміниться, ви також можете повідомити нам, і ми спробуємо допомогти.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це моє 15-е зняття. І я не верифікував обліковий запис, оскільки він їм не потрібен. Я на позитивній стороні проти них, тож чомусь я просто думаю, що тепер вони почали навмисно затримувати мої вилучення. Це справді так виглядає.

Усі інші мої зняття були миттєвими. Я маю на увазі, що я перерахував 800, і вони надійшли до мого банку за 20 секунд.


Вони сказали сьогодні, що є "затримки" через чат. Я також зв’язався з VIP-командою, щоб запитати, що відбувається, оскільки люди скаржаться, що не можуть отримати свої гроші. Таким чином, від 20 секунд до понад 6 днів.


Було б чудово знати, чи хтось міг би побачити, чи вони все ще пропонують "zimpler" як варіант виведення коштів.


file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ну, це виглядає не дуже приємно, коли ви говорите, що поки що ви завжди отримували гроші в основному відразу, але ви бачите, що ви не один чекаєте на гроші.

Тому, якщо в казино є затримки і якщо воно в якомусь порядку, я вірю, що до вас теж незабаром прийде ваша черга.

Безперечно, я ціную те, що вони не ігнорують вас і розповідають вам, що відбувається, і я хочу вірити, що у вас будуть гроші найближчим часом.

Щодо zimpler, чи використовували ви його для виведення своїх попередніх коштів?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Просто всі ці скарги з одного періоду часу. Це викликає певні підозри. Крім того, що вони більше не мають тієї мальтійської ліцензії? Не відповідає вимогам?


Все одно. Я використовував zimpler у більшості випадків, він запам’ятовує вас і ваш обліковий запис, тому це швидше.


Але я також використовував skrill раніше, і це був 1 день.


Тепер... бог його знає. Але проблема з цим полягає в тому, що вони дійсно мають проблеми з оплатою, або їхні послуги наразі мають дуже низьку якість/кількість.


Але для казино, яке існує з 2020 року, я навряд чи думаю, що у них раптом виникнуть проблеми з оплатою, що є підозрілим.


Як я вже сказав, коли я був у плюсі (близько 1000+), вони почали відкладати, і вони бомбили мене VIP-бонусами...ЯКИМИ Я НЕ МОЖУ ВИКОРИСТОВУВАТИ через незавершене вилучення DD


Шкода. Я б сказав, що більше немає сенсу грати в цьому казино. Як можна грати, якщо потрібно тижнями чекати на одне невелике зняття коштів? Існує безліч казино, здатних обробити будь-який платіж за 1-2 дні або навіть швидше.

Не для мене цей сайт. Я б поставив йому 4/10 лише через ці проблеми та проблеми з обслуговуванням клієнтів.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Звичайно, ви вирішуєте, що робити, коли отримаєте гроші.

Однак, коли казино повідомило вам, що ваш вибір є пріоритетним, я думаю, що ви отримаєте їх якомога швидше. Я б сказав, що добре, що вони з вами спілкуються, тож подивимося, як усе вийде.

Тому, якщо у вас є якісь новини, обов’язково повідомте нас, і якщо нічого не зміниться, ви також можете повідомити нам, і ми спробуємо допомогти.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сьогодні мені знову написали в чаті, що позначать мій вибір як пріоритетний і гроші я отримаю якнайшвидше. Я вже не можу повірити, що я побачу гроші..

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я теж так бачу, більше нічого не передаєте, я їм сьогодні знову напишу, вчора було свято 🫣

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Просто всі ці скарги з одного періоду часу. Це викликає певні підозри. Крім того, що вони більше не мають тієї мальтійської ліцензії? Не відповідає вимогам?


Все одно. Я використовував zimpler у більшості випадків, він запам’ятовує вас і ваш обліковий запис, тому це швидше.


Але я також використовував skrill раніше, і це був 1 день.


Тепер... бог його знає. Але проблема з цим полягає в тому, що вони дійсно мають проблеми з оплатою, або їхні послуги наразі мають дуже низьку якість/кількість.


Але для казино, яке існує з 2020 року, я навряд чи думаю, що у них раптом виникнуть проблеми з оплатою, що є підозрілим.


Як я вже сказав, коли я був у плюсі (близько 1000+), вони почали відкладати, і вони бомбили мене VIP-бонусами...ЯКИМИ Я НЕ МОЖУ ВИКОРИСТОВУВАТИ через незавершене вилучення DD


Шкода. Я б сказав, що більше немає сенсу грати в цьому казино. Як можна грати, якщо потрібно тижнями чекати на одне невелике зняття коштів? Існує безліч казино, здатних обробити будь-який платіж за 1-2 дні або навіть швидше.

Не для мене цей сайт. Я б поставив йому 4/10 лише через ці проблеми та проблеми з обслуговуванням клієнтів.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я розумію, що це викликає не найкращі почуття, але якщо в казино цього багато, то мені не здається таким дивним, що це все одночасно.

Щодо ліцензії, я бачу, що вони мають ліцензію Кюрасао, а не мальтійську ліцензію, тому в цьому випадку вони, ймовірно, її не мають або не мали.

Що стосується решти того, що ви написали, я просто скажу: наберіться терпіння, і якщо ви отримаєте гроші, то можете вирішити більше не грати в казино, оскільки вони мають тривалий термін зняття коштів.

Поки що нам залишається тільки чекати, хоча я хотів би сказати інше.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сьогодні мені знову написали в чаті, що позначать мій вибір як пріоритетний і гроші я отримаю якнайшвидше. Я вже не можу повірити, що я побачу гроші..

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я знаю, що важко і, звичайно, неприємно чекати довше, але я знаю, що навіть у минулому казино іноді займав деякий час, щоб виплатити гравцям, але врешті-решт вони отримали свої гроші.

Якщо проблеми не зникнуть, ви можете зв’язатися з нашою командою, і вони спробують вам допомогти. Казино також намагається вирішувати скарги і вирішило останні, тож якщо щось піде не так, ми будемо тут.

Тому намагайтеся зберігати холоднокровність, хоча я знаю, що це не зовсім легко, і якщо нічого не станеться, зв’яжіться з нами.

Автоматичний переклад.
luckamarkova88
7 міс. тому

З тобою щось трапилось? Не думаю, що ми отримаємо свої гроші🫣

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Раді повідомити, що гроші сьогодні надійшли!!!! Тож у них, ймовірно, дійсно багато.. Я твердо вірю, що інші також прибудуть якнайшвидше 🍀

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Отже, ви отримали свої гроші 👍

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

З тобою щось трапилось? Не думаю, що ми отримаємо свої гроші🫣

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ви досі не отримали гроші і не маєте жодного оновлення? Будь ласка, скільки часу це триває? Я думаю, що в казино, мабуть, багато, але я бачив, що гравець, який також мав проблеми, вже отримав гроші, тому я буду радий, якщо це так і для вас.

Дай мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Раді повідомити, що гроші сьогодні надійшли!!!! Тож у них, ймовірно, дійсно багато.. Я твердо вірю, що інші також прибудуть якнайшвидше 🍀

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чудова новина. Я радий, що ви врешті-решт отримали свої гроші, і головне було просто набратися терпіння. Іноді це справді єдине, що потрібно, а не відразу мати стрес і турботи, хоча я знаю, що коли справа доходить до грошей, іноді це легко сказати.

Однак, як ви думаєте, ви все ще будете грати тут, навіть якщо ви пройшли через такий досвід, чи ви б віддали перевагу грати в якомусь іншому казино? 🙂 ☘️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ви досі не отримали гроші і не маєте жодного оновлення? Будь ласка, скільки часу це триває? Я думаю, що в казино, мабуть, багато, але я бачив, що гравець, який також мав проблеми, вже отримав гроші, тому я буду радий, якщо це так і для вас.

Дай мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зараз я отримав свої гроші, але більше там не граю 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Ні, я більше не буду грати в цьому казино. У мене заблокували обліковий запис. Чесно кажучи, я більше ніде не хочу грати. Часом було важко контролювати 😏, тому мені краще не грати 🙈

Автоматичний переклад.
enricomarx3112
7 міс. тому

Я супер щаслива☺️

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого