ГоловнаФорумКазиноFrumzi Casino - загальне обговорення

Frumzi Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від Romi
|
11 797 переглядів 121 відповідей |
|
1 2 3...7
9 міс. тому

я виграю 10 000 після того, як вони закриють мій обліковий запис) і підтримка каже, що мій обліковий запис закривається, оскільки казино frumzi не працює у Франції)

Казино Frumzi - шахраї !!!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я хотів би запитати про казино frumzi. 13.03.2024 я подав запит на своє перше зняття виграної суми, і за допомогою вказаного способу оплати гроші вже мали бути на моєму рахунку.

Я вже три рази писала в службу по роботі з клієнтами і мені раз по раз пишуть, що я в черзі у фінансовому відділі.

На моєму ігровому обліковому записі все ще є незавершене зняття, але нічого не відбувається. Я не хотів би втратити свій виграш, що, напевно, вже сталося.

Мій обліковий запис повністю перевірено. Чи можете ви дати мені якусь пораду чи хоча б якось мене заспокоїти, що я не єдиний, хто так почувається..



Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт!

Боюся, що мало хто, окрім персоналу казино, може пересунути чергу у фінансовому відділі.

Чудово, що обліковий запис уже повністю перевірено, тож ми можемо не хвилюватися.

Як ви можете прочитати в цій темі, все вказує на те, що казино просто в занепаді, і ця черга також стосується інших гравців.

Розумію, що це дуже неприємно, але треба просто почекати. Якщо протягом наступного тижня нічого не станеться, скаргу можна буде розглянути. Але, чесно кажучи, навіть не поспішний процес.

Ми можемо щонайбільше оцінити, чи виправдані перешкоди з боку казино та чи справді вони намагаються виплачувати всім гравцям поступово.

Я розумію, що це звучить не дуже обнадійливо, але для мене це лише питання часу.

Ми з нетерпінням чекатимемо хороших новин або будь-якого прогресу щодо виплати.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

я виграю 10 000 після того, як вони закриють мій обліковий запис) і підтримка каже, що мій обліковий запис закривається, оскільки казино frumzi не працює у Франції)

Казино Frumzi - шахраї !!!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт!

Ви хочете сказати, що казино дозволяє вам вигравати, а потім закриває ваш рахунок, тому що ви живете в країні з обмеженнями?

Не дивно, що ви відчуваєте себе ошуканими.

Просто щоб додати більше деталей до цієї проблеми, не могли б ви поділитися останньою відповіддю, яку ви отримали від служби підтримки чи будь-кого з казино? Я вважаю за краще бути впевненим, що не помиляюся, тому що це серйозна ситуація, і я безперечно прагну докопатися до суті.

Я буду тут.


Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Привіт, у мене є гроші на рахунку!!! круто

Автоматичний переклад.
Barborabarvikova31
9 міс. тому

Ну, це прекрасна новина, і я радий, що ти отримав штраф. Я бачила останні пости, там було багато негативу, тому я рада кожному позитиву.

Скільки часу вам знадобилося, щоб отримати гроші? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт, це зайняло тиждень, і я сподіваюся, що наступні підбори будуть такими ж або навіть швидше. Дякую

Автоматичний переклад.
Barborabarvikova31
9 міс. тому

Тримаємо кулаки. Тиждень для мене теж трохи 🙂

Удачі, і якщо щось трапиться, ми тут.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

У мене також є така незавершена проблема з виведенням коштів із frumzi. 400 євро, а вони нічого не роблять.


Я маю сказати, що їхня репутація ДУЖЕ ДУЖЕ ПОВІЛЬНОГО КАЗИНО була перед ними, і я більше не можу зрозуміти, як там грати.

У них є чудові бонусні пропозиції, але як ними скористатися, якщо ви навіть не можете зняти кошти в пристойний час??? У 2024 році від 5 днів до кількох місяців лише за кілька сотень це божевілля!!!


Що це за сайт!?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, у мене теж проблема з вибором. Відбір зареєстровано 22.04. 2024 і все ще нічого. Я вже не вірю, що гроші до мене прийдуть. Щодо перевірки облікового запису, то мене про це ще ніхто не просив.. Я писав у службу підтримки щодня, і мені все одно потрібно лише вибрати їх по порядку.. А сьогодні, коли я хочу написати в службу підтримки, мені повідомляє, що вони не онлайн??? Підтримка, яка має бути онлайн 24/7??? filefile

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

У мене також є така незавершена проблема з виведенням коштів із frumzi. 400 євро, а вони нічого не роблять.


Я маю сказати, що їхня репутація ДУЖЕ ДУЖЕ ПОВІЛЬНОГО КАЗИНО була перед ними, і я більше не можу зрозуміти, як там грати.

У них є чудові бонусні пропозиції, але як ними скористатися, якщо ви навіть не можете зняти кошти в пристойний час??? У 2024 році від 5 днів до кількох місяців лише за кілька сотень це божевілля!!!


Що це за сайт!?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це ваш перший запит на зняття коштів і чи підтверджено ваш рахунок у цьому казино? Якщо можна запитати, коли саме ви про це просили?

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити платіж, це може зайняти стільки часу, особливо якщо це перше зняття коштів і казино потрібно переглянути всі документи.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, у мене теж проблема з вибором. Відбір зареєстровано 22.04. 2024 і все ще нічого. Я вже не вірю, що гроші до мене прийдуть. Щодо перевірки облікового запису, то мене про це ще ніхто не просив.. Я писав у службу підтримки щодня, і мені все одно потрібно лише вибрати їх по порядку.. А сьогодні, коли я хочу написати в службу підтримки, мені повідомляє, що вони не онлайн??? Підтримка, яка має бути онлайн 24/7??? filefile

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вибачте за проблеми з казино. Ви також намагалися зв’язатися з ними електронною поштою? Чи є у вас інформація про зняття коштів у вашому обліковому записі? Там написано "очікує" чи щось інше? Просто щоб переконатися, що вони отримали ваш запит, знаєте.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Я ще не звертався до електронної пошти. Сьогодні вони сказали мені в службі підтримки, що вони вибачаються за довге очікування, але що мені не потрібно турбуватися про свої гроші, що я їх отримаю незабаром і що запит майже оброблений... тому я не знаю що вони мали на увазі. Я все ще очікую на обробку в моєму профілі..🤷🏼‍♀️

Автоматичний переклад.
luckamarkova88
7 міс. тому

Мене це також торкнулося, я подав запит на зняття коштів 23.4, і мені сказали, що він на завершальній стадії, вчора були затримки в обробці, можливо, це тому, що я лише двічі вносив кошти, виграв 500 і хотів їх зняти . Ну, мені просто доведеться почекати

Автоматичний переклад.
enricomarx3112
7 міс. тому

Я також зробив депозит лише 3 рази, і це моє перше зняття.. Я сподіваюся, що колись гроші прийдуть до мене.. У мене є 11000 чеських крон

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Що ж, у мене є 500 євро, які очікують на обробку, я фактично виграв 1000 і зараз граю з балансом на своєму рахунку, я отримую достатньо реклами. Було б дуже прикро втратити виграш

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я ще не звертався до електронної пошти. Сьогодні вони сказали мені в службі підтримки, що вони вибачаються за довге очікування, але що мені не потрібно турбуватися про свої гроші, що я їх отримаю незабаром і що запит майже оброблений... тому я не знаю що вони мали на увазі. Я все ще очікую на обробку в моєму профілі..🤷🏼‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ну, це звучить як в основному позитивна інформація. Я б майже сказав, що вони, ймовірно, дотримуються списку, що іноді трапляється, коли казино не встигають зареєструвати гравців.

У всякому разі, я б приділяв цьому більше часу. Якщо вони справді не встигають і це може бути, за словами інших гравців, комусь зі сторони важко це прискорити.

Спробуйте триматися, а тим часом буде доцільно не грати на ці гроші, як уже згадувалося. 🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Що ж, у мене є 500 євро, які очікують на обробку, я фактично виграв 1000 і зараз граю з балансом на своєму рахунку, я отримую достатньо реклами. Було б дуже прикро втратити виграш

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Прикро це чути!

Якщо можна додати трохи поради, я б перейшов до іншого казино, це набагато краще, ніж втратити баланс. 🙏

Сподіваюся, це лише питання часу, і казино незабаром наздожене затримку. У будь-якому випадку, ми тут для оновлення.



Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Як я вже сказав, зараз я граю зі свого кредитного балансу. Я не знаю, чи отримаю свої гроші, але якщо я виграю, це буде прикро. Можливо, це казино просто повільне. Інші дописи показують, що гроші були виплачені. Ми будемо тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
enricomarx3112
7 міс. тому

Ой, вибачте, я, мабуть, пропустив цю частину.

Чудово, що ви знаєте, що робите щодо балансу.

Знаєте, виходячи з коментарів інших гравців, і я не говорю виключно про коментарі на форумі, я також переконаний, що нічого не втрачено.

Отже, тримайся. Я досить позитивний🤞🤞

Автоматичний переклад.
Kallenen88
7 міс. тому

Чи досягли ви прогресу щодо оплати?

Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого