ФорумКазиноFrumzi Casino - загальне обговорення

Frumzi Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

8 міс. тому від Romi
|
9410 переглядів 115 відповідей |
|
1...3 4 56
Додати публікацію
6 міс. тому

проклятий Мені сподобався цей сайт. Я був на шляху до завершення всіх «досягнень», отримання високого рівня у VIP-програмі тощо...


Але приблизно тиждень тому вони видалили Zimpler зі способів депозиту та виведення, і тепер сайт повністю зруйнований. Неможливо зняти кошти.

Було б так цікаво почути, що сталося. Хтось має якусь ідею?

Автоматичний переклад.
villeoinas
6 міс. тому

Спочатку я мав такий же досвід.


Zimpler був швидким і надійним, але я думаю, що він лише для ліцензії на Мальту...

Я думаю, вони втратили мальтійську ліцензію, клянусь, вони все ще мали січень-лютий-березень.


Тепер знову написано Кюрасао. Насправді я випадково натрапив на цей сайт через деяке доповнення, у якому говорилося, що не оподатковується (лише якщо Мальта) для ЄС.

А в додатку на їхньому сайті було написано «швидке казино». DDD


Я майже впевнений, що це найповільніше казино, в яке я коли-небудь грав. Як завжди. І я грав практично у всіх великих і звичайних і в кількох менших. Як і для найбільш неприємних великих, є 24-годинний період попередження, але після цього він переходить на ваш рахунок майже на 100%. Ви НЕ уявляєте, коли фрумзі заплатить.


Автоматичний переклад.
villeoinas
6 міс. тому

Насправді одна освічена припущення Цимплера полягає в тому, що вони вирішили, що це їм невигідно.

Люди знімали свої гроші замість того, щоб їх повернути. Тепер вони все відкладають, сподіваючись, що ви скасуєте і зіграєте. Це дуже поширена практика щодо цих 24-годинних... комендантських годин або логіка, що стоїть за цим.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Зараз я отримав свої гроші, але більше там не граю 😉

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я дуже радий за вас і я радий, що вони у вас у пошані. Я розумію, що ви не будете продовжувати грати тут, і ви, ймовірно, знайдете казино, яке вам більше підходить.

Бажаю тобі всього найкращого. ☘️ 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ні, я більше не буду грати в цьому казино. У мене заблокували обліковий запис. Чесно кажучи, я більше ніде не хочу грати. Часом було важко контролювати 😏, тому мені краще не грати 🙈

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я б, мабуть, сказав, що вона не могла б зробити краще. Краще не грати в казино, і вам не доведеться втрачати гроші і особливо нерви. Ви також можете витратити на щось більш значуще, ніж казино. Тож бажаю вам успіхів у майбутньому. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

проклятий Мені сподобався цей сайт. Я був на шляху до завершення всіх «досягнень», отримання високого рівня у VIP-програмі тощо...


Але приблизно тиждень тому вони видалили Zimpler зі способів депозиту та виведення, і тепер сайт повністю зруйнований. Неможливо зняти кошти.

Було б так цікаво почути, що сталося. Хтось має якусь ідею?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чи означає це, що у вас теж тут застрягли гроші? Чи пробували ви запитати службу підтримки, що могло статися і чому цей спосіб оплати більше не доступний?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Так. Я припускаю, що отримаю кошти, не хвилюйтеся з цього приводу, але це може зайняти тиждень або два.

Читаючи відгуки клієнтів від CasinoGuru та на цьому форумі, здається, що цей спосіб оплати зник для всіх.

Я, на жаль, припускаю, що це тому, що раніше було надто легко виводити кошти, і Фрумзі вирішив ускладнити це з ділових міркувань, щоб люди грали свої гроші, перш ніж вони отримають можливість їх вивести. Як хтось сказав вище.

Автоматичний переклад.
villeoinas
6 міс. тому

Я думаю, що ви, як адміністратори CasinoGuru, маєте можливість зв’язатися з казино безпосередньо. Звичайним клієнтам вони не дають чітких відповідей, а мені дуже подобається Фрумзі.


Отже, ви зробили б послугу всім нам, зв’язавшись з ними та спробувавши повернути Zimpler до методів депозиту та зняття коштів. Усі, хто використовує Frumzi, будуть дуже вдячні за це.

Автоматичний переклад.
villeoinas
6 міс. тому

О, добре, сподіваюся, ти отримаєш гроші, як очікуєш. Але якщо виникнуть проблеми, ви можете зв’язатися з нами.

Що стосується самого способу оплати, ми звертаємося до казино щодо скарг, але ми не можемо переконати їх додати або видалити щось. Ми не знаємо, які конкретні причини більше не можуть виводити кошти за допомогою цього методу, тому ми не можемо зробити багато, якщо казино не зробить це самостійно.

Однак я думаю, що якщо ви запитаєте, тимчасово це чи постійно, вони можуть дати вам відповідь, я не думаю, що це має бути секретом.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чесно кажучи, я дуже втомився від цього казино.


Учора я ЗНОВУ випадково отримав інформацію з їхнього звичайного чату про те, що ВОНИ ДОСЕГО НЕ ВИПРАВИЛИ помилку досягнення через ТРИ МІСЯЦІ. Вони винні мені 40 євро (я знаю, що це небагато грошей, але ви грали, щоб їх заробити). У чаті було сказано, що хтось навмисно позначив його як «ігнорувати», і він сказав, що він повернувся до «списку справ». WTF ЧОЛОВІК!?

Я зв’язувався з їхньою електронною поштою (ніколи не відповідаю), десятки разів у чаті за останні 3 місяці, що МОЖЕТЕ ВИ ВИПРАВИТИ, і завжди обіцяєте, але ніколи не виконуєте.


Сьогодні я зайшов (оскільки я отримав пропозицію повернення готівки), щоб надати мені цю пропозицію, і чат почав сперечатися зі мною, кажучи, що це не «щоденно», хоча там чітко зазначено «щоденна пропозиція повернення грошей від 15% до 150 євро за останні 72 години». ЩОДНЯ ЦЕ КАЖЕ.


До речі, чат не вперше відхиляє пропозиції, які вони надсилають самі. ЯКА КАТАСТРОФА сайту!! Тут зображено мої досягнення. VIP-відділ також нічого не робить, тільки надсилає хуггі...

Я знаю, що вони ніколи цього не виправлять, але те, що мене розлютило, це те, що ВОНИ ВИННІ МЕНІ 40 ЄВРО. БОРГОВАНИЙ. Я ніколи в житті не був так розлючений через обслуговування клієнтів у казино, зазвичай вони виправляють і допомагають, але ці люди просто «там». Крім того, іноді чат просто зникає. Просто завершує чат у середині (звичайна розмова йде).


Це file Купон для електронних ставок, якого я вже давно отримав.

file




Автоматичний переклад.
Kallenen88
6 міс. тому

Іноді живий чат не повідомляється про все, що відбувається в казино, я б сказав, тому, на жаль, ви не можете отримати відповіді електронною поштою від служби підтримки казино.🤷‍♀️

Сподіваюся, тепер, коли це знову в їхньому «списку справ», як ви сказали, ви отримаєте свої гроші. Звичайно, дайте нам знати, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Ні, це не те. Я навіть написав їм повідомлення в чаті, де ЇХНИЙ VIP-менеджер каже, що я маю право на цей бонус, але вони відмовляються і залишають чат.


Жахливо, як вони поводяться з людьми. Скільки разів мені просто закривали чат, наприклад...

Потім постійно брехати про те, що "ми зв'яжемося з вами протягом 24 годин електронною поштою".

Минуло 3 місяці!!!! Вони мали на увазі через 24 роки!?


Жахливий жахливий сервіс казино.


Ні, я ніколи не отримаю те, що вони мені винні, я впевнений у цьому на 100%.



Автоматичний переклад.
Kallenen88
6 міс. тому

Напевно, це звучить досить неприємно. Я все одно сподіваюся на найкращий результат. Я впевнений, що багато гравців отримають інформацію з огляду, який ви написали про це казино , і це допоможе їм краще зрозуміти, як воно там працює.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

оновлення. Проблеми з оплатою тривають. Тепер вони також почали порушувати власні правила.

Я щойно отримав «пояснення» з чату, що 3-денні правила починаються з НАСТУПНОГО ДНЯ, КОЛИ ВИ ЗРОБИЛИ ВИЙШЕННЯ.


Ну добре.


ТО ЧОМУ ВЖЕ БІЛЬШЕ 4 ДНІВ?! DD


Також останнє оновлення полягає в тому, що у них є проблема зі skrill....


справді? Проблема зі skrill.


Я думаю, що це просто випадкове виправдання. Це так жахливо, як цей сайт працює. Такий жахливий чоловік Д

Автоматичний переклад.
Kallenen88
5 міс. тому

Або, можливо, сторонній платіжний постачальник має проблеми зі Skrill. Так чи інакше, здається очевидним, що нам усім потрібно почекати, щоб побачити, що буде далі. Я сподіваюся, що казино активно працює над цим.

Хоча я б не очікував багато чого протягом вихідних. 🙁

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хтось ще має проблеми з іграми Frumzi? Деякі нетенти не завантажуються, ані BTG, лише ігри, які, здається, працюють, є шахрайством Play'ns... Ну, наприклад, livemonopoly недоступна.

Автоматичний переклад.
Kallenen88
5 міс. тому

Привіт, чи намагалися ви запитати в казино, чи є у них проблеми з провайдером або іграми, і як ви можете їх вирішити? Можливо, ви зможете дізнатися більше.

Щодо вашого зняття, тобі вже вдалося отримати гроші? Я питаю, тому що я ще не бачив оновлення.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Щодо виплати, мені довелося звернутися до команди VIP, щоб отримати допомогу. Тож зрештою так.


Крім того, те, що я зараз знаю, у них були якісь проблеми, судячи з того, що я зібрав із провайдерами... Не можу сказати, які саме. АЛЕ вони повернули Zimpler!

Здається, він отримав дуже негативну реакцію гравців, коли вони його видалили. Тепер ви нарешті можете знову отримати виплати за 24 години, а не за два тижні...

Автоматичний переклад.
Kallenen88
5 міс. тому

Чудово, іноді приємно, коли гравці висловлюються, тому що це може допомогти. Я також радий, що вам вдалося отримати трохи грошей і ви можете використовувати свій улюблений метод, якщо продовжите грати тут. То ти залишишся тут, коли вони додадуть його назад?

Автоматичний переклад.
eirhnhkiato1
5 міс. тому

Гей, якщо ви переглянете цю тему, то побачите, що це, мабуть, не рідкість у казино. Іноді зняття коштів займає трохи більше часу, але зрештою вони виплачуються гравцям.

Однак я точно хотів би знати причину, чому ваше перше зняття було скасовано. Під час другого зняття ви використовували той самий спосіб оплати чи використовували інший?

Ми даємо казино 14 днів, щоб зробити все, що їм потрібно, і надіслати гроші, і я помітив, що ви нічого не чекали і подали скаргу .

Тому нам доведеться набратися терпіння, і, сподіваюся, ви отримаєте гроші якомога швидше. 😉

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого