Звичайно, якщо є проблеми, немає нічого поганого в тому, щоб поділитися цим, принаймні більше гравців матимуть огляд.
Однак іноді гравці створюють собі зайві турботи, якщо вони нетерплячі. Я вважаю, що поки казино спілкувалося та повідомило, у чому полягає проблема, їм потрібно дати деякий час, щоб вирішити проблему. Якщо потім він перестає говорити і нічого не вирішує, тоді є місце для занепокоєння.
Тим не менш, я цілком розумію, що якщо ви ніколи не мали такого досвіду, ви хвилюєтеся за свої гроші. У підсумку все закінчилося позитивно, і я радий, що ви отримали свої гроші. Думаю, це вас точно порадує перед святами. Я бажаю вам усього найкращого і щоб ви й надалі отримували приємні враження. 🙂
Of course, if there are problems, there is nothing wrong with sharing it, at least more players will have an overview.
However, sometimes players create unnecessary worries for themselves if they are impatient. I think that as long as the casino has communicated and told what the problem is, they need to be given some time to solve the issue. If it then stops talking and doesn't resolve anything then there is room for concern.
Nevertheless, I completely understand that if you have never had such an experience you are worried about your money. In the end everything ended positively and I am glad you got your money. I think it will definitely make you happy before the holidays. I wish you all the best and that you continue to have experiences of a pleasant nature. 🙂
Автоматичний переклад.