ФорумКазиноДля гравців, які знають

Для гравців, які знають

11 міс. тому від maattajaakko1
|
1425 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому

Було приємно познайомитися з іншими гравцями, тому що ця робота досить самотня, тому я дуже сумував за друзями. Ми також маємо прибуток, але це doggocasino заморожує мої виведення коштів і повідомлення.



Автоматичний переклад.
maattajaakko1
11 міс. тому

Привіт, не могли б ви розповісти трохи більше про те, що сталося з вами в казино? Я бачу, що у вас проблеми з виведенням. Як довго це триває? У вас є перевірений рахунок казино? Розкажи мені трохи більше.

Я також бачу, що ви подали нам скаргу, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, тож сподіваюся, що все буде вирішено якомога швидше. Удачі.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Два дні тому я виграв більше 2 тисяч євро і здійснив два окремих зняття. Зняття меншої суми приблизно 300 євро було успішним, але казино оголосило про технічні проблеми з постачальником платіжних послуг із зняттям більшої суми 1750 євро. Мій рахунок казино повністю перевірено. Казино оголосило електронною поштою, що подбає про це. З якоїсь причини виведення не вдається, і гроші знову повертаються на мій ігровий рахунок. Сьогодні я знову зняв гроші, тому що це сталося. Питання ще не вирішено.

Автоматичний переклад.
maattajaakko1
11 міс. тому

Дякую за опис ситуації. Як із статусу, так і з того, що ви описуєте, я бачу, що казино рекомендувало знову запитати зняття коштів після технічних проблем. Наберемося терпіння і чекаємо, чи цього разу все буде добре і виведення буде успішним. Чи буде це можливо?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

привіт Питання було вирішено, і я зміг успішно зняти свої гроші, тому зараз усе гаразд. Можливо, я занадто сильно сумнівався в цьому казино, тому що зазвичай виведення коштів відбувається дуже швидко, і тепер у казино вперше виникли технічні проблеми з виведенням коштів. Отже, все-таки це гарне і цілком чесне казино. Звичайно, якщо виникнуть якісь проблеми, добре буде повідомляти сюди в майбутньому. 🙂

Автоматичний переклад.
maattajaakko1
11 міс. тому

Звичайно, якщо є проблеми, немає нічого поганого в тому, щоб поділитися цим, принаймні більше гравців матимуть огляд.

Однак іноді гравці створюють собі зайві турботи, якщо вони нетерплячі. Я вважаю, що поки казино спілкувалося та повідомило, у чому полягає проблема, їм потрібно дати деякий час, щоб вирішити проблему. Якщо потім він перестає говорити і нічого не вирішує, тоді є місце для занепокоєння.

Тим не менш, я цілком розумію, що якщо ви ніколи не мали такого досвіду, ви хвилюєтеся за свої гроші. У підсумку все закінчилося позитивно, і я радий, що ви отримали свої гроші. Думаю, це вас точно порадує перед святами. Я бажаю вам усього найкращого і щоб ви й надалі отримували приємні враження. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого