ГоловнаФорумКазиноCryptoLeo Casino - загальне обговорення

CryptoLeo Casino - загальне обговорення

2 р. тому від anapaul5023
|
3 757 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
2 р. тому
Тут ви можете обговорити CryptoLeo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Сфальсифіковані алгоритми, як у казино Bruno або Nine Casino. (:


Автоматичний переклад.
Anonymized713
1 рік тому

Ви намагалися запитати про це у постачальника ігор? Як показує мій досвід, довести таке майже неможливо. 🤔 Вам потрібно було б перепроектувати саму гру, і це, звичайно, досить велика справа.


Є шанс, що казино просто застосовує нижчий RTP до слотів? Деякі постачальники ігор навіть пропонують казино кілька шкал RTP, які можна встановити.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я поняття не маю. Тим не менш, 13 років досвіду гравця і скаттери, що пролітають через мою сесію, якось інтуїтивно змусили мене подумати, що тут щось не так.

Автоматичний переклад.
Anonymized713
1 рік тому

Це цілком природно. На жаль, сучасні ігри настільки складні та структурні, що намагаючись довести, що щось змінено, ну - я вже писав про це.

Як правило, є й інші пояснення. Я впевнений, що ви знайдете деякі з моїх старих відповідей на це питання.

Але якщо у вас є сумніви, зверніться до постачальника ігор — збережіть для цього історію ігор.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Загалом я вважаю, що з COVID-19 розваги гри в онлайн-казино дуже різко змінилися на шкоду гравцеві з точки зору приємних ударів шляхом зниження «рейта виграшів» за допомогою алгоритмів. У мене немає жодних письмових підтверджень цього, але я грав у різних казино протягом двох років, і я помічаю такий зв’язок, що буває багато днів протягом тижня під час сесії, коли у вас немає шансів зберегти баланс, кошти програються, незважаючи на розумну гру, маніпуляції ставками, часті зміни провайдерів. Ви можете використовувати будь-яку тактику, але це не допоможе.

Це моє суб'єктивне відчуття. Я висловлюю свою думку, не більше. (:

Автоматичний переклад.
Anonymized713
1 рік тому

Я помітив, що час від часу деякі гравці запитують, коли найкраще грати в тих чи інших казино.

Технічно, якщо дві тисячі людей грають в ігрові автомати в одному казино одночасно, шанси на більш часті виграші здаються вищими, ніж коли грають лише двісті гравців.

Що ти думаєш про це? 🤔 Мені здається, що ви досвідчений гравець, тому мені цікаво, чи траплялося у вас щось подібне.

Дехто назвав це грою в «прайм-тайм».

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, дорогі учасники 🙂

Які ваші враження від цього казино?

Мені було б дуже цікаво

З повагою 🫡

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

привіт


Чи можна отримати допомогу? Минуло 4-5 днів, а виплати немає, а підтримка постійно повторює одне й те саме. "ми розглядаємо ваше відкликання"


Дуже неприйнятна поведінка в цьому казино


Дякую

Автоматичний переклад.
sdexcid
11 міс. тому

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви говорите.

Що стосується вашої проблеми, я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. 4-5 днів – це ще не велика проблема. Наскільки я бачу, казино спілкується з вами, і повинні бути перевірки, і якщо все піде добре, я вірю, що ви зможете успішно вивести гроші.

Якщо ні, ви можете повідомити нам, і ми спробуємо вам допомогти.

Чи буде це можливо?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я зробив депозит у цьому казино, і минуло більше 5 днів, а гроші не з’являються на рахунку, я вже надіслав підтвердження прямого депозиту від Binance, відбитки адреси депозиту казино, вони кажуть, що це вирішують , на мій погляд, вони просто ще кілька злодіїв, як і багато інших, я не раджу робити депозит тут, крім того, слоти тут не дають бонусів, і мають максимальний RTP 96,50 від прагматичної гри, в інших казино все по-іншому, це крипто leo, ninecasino та bruno, здаються сфальсифікованими

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Alexandreruina
10 міс. тому

Привіт. У вашій скарзі я бачу, що проблему вирішено і гроші надійшли на ваш рахунок. Це справді позитивна новина. Чи був у вас інший досвід роботи в цьому казино? Можливо, ви б хотіли описати це нашим користувачам? І, звичайно, ви можете допомогти іншим гравцям, написавши відгук про це казино. Я впевнений, що ви вже знаєте як, чи не так?😉

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Оскільки я створив обліковий запис, я грав і зняв його природним чином, одного дня я пішов грати в автомати, я виграв 1400 доларів і пішов їх зняти. Після цього минуло 3 тижні, і я не отримав жодної корисної відповіді про те, що відбувається. Єдине, що я отримав, це автоматичні відповіді з чату

Автоматичний переклад.
resusmildopinto
10 міс. тому

Привіт. Шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Чи пробували ви зв'язатися зі службою підтримки поштою, можливо, щоб дізнатися, що відбувається? Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису в казино? Якщо ви вважаєте, що вам потрібна наша допомога, я пропоную подати скаргу, і наша команда обов’язково зробить усе можливе, щоб все вирішити. Щоб надіслати його, просто натисніть це посилання 👈 та повідомте нам, якщо вам потрібна додаткова допомога.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я просто грав у спортивні ігри, мені це подобалося, і я міг кілька разів зняти гроші, але потім вони закрили мій рахунок, сказавши, що мені потрібно перевірити, що я це зробив, і тоді почалися проблеми, мене запитали здійснити відеодзвінок, щоб підтвердити мою особу, і вони відкладали його 3 рази, знадобилося 2/3 дні, щоб відповісти на мої електронні листи, у чаті вони сказали, що не можуть нічого зробити, мені потрібно почекати, а потім я зміг запланував зустріч і зробив це, через 10 днів я надіслав їм електронні листи 3/4 рази без відповіді, мій обліковий запис все ще закрито, а мої гроші все ще там

Автоматичний переклад.
3cttt
2 міс. тому

Я припускаю, що вони все ще намагаються оцінити дзвінок, хоча ефективність часу не дуже переконлива.

Чи можу я знати, як ви ставитеся до самого дзвінка? У будь-якому випадку, якщо казино не зможе надати резюме в найближчі кілька робочих днів, я б подумав про те, щоб подати скаргу. Casino Guru надає спеціальну команду, яка зосереджена на вирішенні проблем гравців, і я вважаю, що вона вам може знадобитися.

Вас цікавлять деталі скарги? Просто дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це казино стверджує, що обробляє зняття протягом 24 годин, але минуло 4 дні, а моє зняття все ще очікує. Що ще гірше, зняття коштів заблоковано, тобто я навіть не можу його скасувати. Раніше зі мною такого не траплялося, я маю підтверджений обліковий запис і кілька разів знімав кошти. У чаті мені ніхто не допоміг, просто вибачилися і сказали чекати. Дуже погана поведінка з боку цього будинку. Я пишу сюди, тому що я ніколи не можу написати скаргу на casinoguru.

Автоматичний переклад.
Canutinho
1 місяць тому

Я сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вам із вашою скаргою , оскільки вони вже почали розслідування. Будь ласка, надайте Вероніці більше інформації, щоб вона могла рухатися далі.

Чи є випадково оновлення від казино зараз після вихідних?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Це казино - комедія! По-перше, моє відкликання очікує без обґрунтування. Тоді, навіть якщо мій обліковий запис повністю підтверджено, вони вимагають від мене додаткових документів! Потім надсилаю всі документи, а мені відмовляють, мовляв, непотрібні. Після того, як я почав скаржитися тут і на інших сайтах перевірки, вони затвердили всі мої документи. Мої документи схвалено, але вони все одно не схвалять виведення коштів, оскільки кажуть, що документи ще не схвалено, хоча на їхній власній сторінці підтвердження зазначено, що мій обліковий запис підтверджено. Якщо ви любите свої гроші, втікайте з цього казино.

Автоматичний переклад.
Canutinho
1 місяць тому

Ого, це справді безладна ситуація, як я можу це назвати.

Давайте подивимося, чи зможе наша команда досягти якогось руху в цьому випадку, тому що ви, мабуть, уже розчаровані. правильно?

Дайте трохи часу, будь ласка, і Вероніка зв’яжеться з вами якомога швидше.

Проте, якщо у вас є будь-яке оновлення, повідомте нас про це.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого