Радка вже раз просила вас заспокоїтися. Отже, чи не могли б ви розповісти? Інакше ми не матимемо іншого варіанту, щоб просто виключити вас із цього форуму, і, звісно, це нікому не сподобається. правильно?
Як ми могли бачити, написано у вашій скарзі вашим спеціалістом із розгляду скарг: «Я переглянув наданий вами рахунок за воду, і здається, що документ підроблений. Така поведінка суворо суперечить умовам і положенням казино та вважається шахрайством». - це була причина, чому ви не пройшли KYC і ваші гроші вам не були зараховані, звичайно.
Ми, як адміни форуму, не залишаємося ні на чиєму боці; ми бачимо тут лише факти. Тому, будь ласка, відтепер намагайтеся спілкуватися тут добре.
Radka has asked you already once to calm down. So, could you elaborate? Otherwise we won't have any other option just to restrict you from this forum, and of course no one would like that. Right?
As we could see written in your complaint by your complaint resolver, "I have reviewed the water bill provided by you, and it appears that the document is forged. This behavior is strictly against the casino's terms and conditions and is considered fraud." - this was the reason you didn't pass the KYC and your money wasn't credited to you, of course.
We, as forum admins, don't stay on anyone's side; we only see the facts here. So, please, try to communicate here nicely from now on.
Автоматичний переклад.