На жаль, як я бачу у вашій скарзі , щось не так із документом, який ви надали, і тому казино не змогло перевірити вас. 🤔
чи не так?
Unfortunately, as I can see in your complaint, there was something wrong with the document you provided, and that is why the casino couldn't verify you. 🤔
Isn't that so?
ці шахраї не прийняли мої виписки з банківського рахунку та звинуватили мене в тому, що я друкую власні рахунки за воду без доказів, співробітники вашого сайту заступилися за них, не запитуючи їх, чому вони не приймуть виписки з банківського рахунку, просто сумно, що ви допомагаєте казино красти депозити гравців
these scammers wouldnt accept my bank statements and accused me of printing my own water bills without proof, your site staff stood up for them without asking them why they wouldnt accept the bank statements, its just sad that you are helping casinos steal player deposits
Наша група розгляду скарг завжди ретельно досліджує подібні справи і лише після цього приймає рішення.
Тож, я можу вас запевнити, ми не візьмемо жодних документів із казино, а схвалимо лише ті, які виглядають незаконними.
Our complaint team always investigates these kinds of matters thoroughly and only then makes decisions.
So, I can assure you, we wouldn't take any kind of documents from the casino, and only approve those that don't look legit.
що? Схвалити документи, які не виглядають законними? Тоді зрозуміло, чому ви не дивитеся на мої банківські виписки та не шукаєте мою законну квитанцію, чому вони взагалі вирішили не давати мені мій депозит? Вас турбує те, що вони вкрали мій депозит у 300 доларів? як ви покриєте своє шахрайське казино? сказати, що я щось порушив? Ви нічого не можете довести, всі документи законні, а ви вирішили вкрасти мій депозит.
What? Approve documents that don't look legit? Then it's clear why you wouldn't look at my bank statements and pick on my legitimate receipt, why they decided not to give me my deposit in the first place? Does it bother you that they stole my $300 deposit? how will you cover your scammer casino? say I violated something? you can't prove anything, all documents are legal, and you decided to steal my deposit.
На жаль, ви мене неправильно зрозуміли.
Ми б нічого не схвалили, точніше кажучи, ми б нічого не взяли з казино, якби ми ретельно не дослідили всі документи, надані з казино.
Наша команда перевіряє всі надані документи, і лише якщо ми дійсно бачимо, що якийсь документ не є законним, що він підроблений або ним якось маніпулювали, ми відхиляємо скаргу та погоджуємося з казино.
Не тільки тому, що так каже казино.
Сподіваюся, ви це краще розумієте, і якщо ви не згодні з рішенням, завжди є вибір поговорити з адвокатом, звичайно. правильно?
Сподіваюся, що наступного разу ви зможете подати документи без проблем і таким чином уникнути проблем.
Unfortunately, you misunderstood me.
We wouldn't approve anything, or better said, we wouldn't take anything from the casino if we didn't thoroughly investigate all the documents provided from the casino.
Our team reviews all the documents provided, and only if we can really see that some document is not legit, that it is fake, or it's been manipulated somehow, we reject the complaint and agree with the casino.
Not just because the casino says so.
I hope you understand that better, and if you are not okay with the decision, there is always the choice to talk to the lawyer, of course. Right?
I hope next time you will be able to submit documents without any issues and this way avoid any problems.
який адвокат? це не ліцензоване казино в країні, про що ви говорите. ці мудаки вкрали мій депозит, а ти намагаєшся сперечатися зі мною про клятий папірець, ти не уявляєш, що таке рахунки за воду та електроенергію в моїй країні. звідки ти взагалі знаєш, що це фейк? тобі краще повернути мої 300 доларів, які вони вкрали.
what lawyer? it's not a licensed casino in the country, what are you talking about. these assholes stole my deposit and you're trying to argue with me about a goddamn piece of paper, you have no idea what my country's water, electricity bills are. how do you even know it's fake? you better return my $300 they stole.
На жаль, як уже було сказано, ми більше не можемо допомогти.
Unfortunately, as said before, we are unable to help any further here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.