ГоловнаФорумКазиноCryptoCasino.com - загальне обговорення

CryptoCasino.com - загальне обговорення

 від CryptoCasino.com
|
2 964 переглядів 59 відповідей |
|
1 23
Тут ви можете обговорити CryptoCasino.com, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Тай Деніел

І всім привіт! Нам приємно бути в списку Guru!

Якщо у когось є якісь загальні питання або пропозиції щодо сайту, запитуйте тут!

Якщо ви прагнете обслуговування клієнтів, чи можу я порекомендувати вам почати з онлайн-чату на сайті або зв’язатися з ними безпосередньо на . Постачальник програмного забезпечення має цілодобову підтримку в чаті або електронною поштою. Якби я міг не спати 24 години на добу, щоб допомогти вам, я б це зробив! Але я не можу! Отже, команда CS є найкращим вибором для швидкої відповіді.

Окрім цього, ми сподіваємося, що вам сподобається наше казино та спортивні книги в браузері або наше казино Telegram тут https://t.me/CryptoCasinoOfficialBot

удачі!

CC

Змінено Romi
Причина: Зробив посилання пасивним.
Автоматичний переклад.
CryptoCasino.com

Привіт Crypto Casino.

Дякуємо за всю інформацію та ласкаво просимо.

Дозвольте мені почати тут, опублікувавши тут наші правила для представників казино , щоб ви були добре поінформовані про них і мали чудовий старт на нашому форумі.

Якщо у вас виникли запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.

Бажаю тобі чудового дня.

Автоматичний переклад.

Неможливо зв’язатися зі службою підтримки на жодному зі згаданих каналів. Відчував тінь

Змінено автором
Автоматичний переклад.
blaumanisj

Привіт, Блауманіс! Дивно це чути, оскільки живий чат працює цілодобово, без вихідних, або електронною поштою


Але без проблем! Можливо, ваш електронний лист не надійшов або ви не отримали відповідь через спам/сміття.


У будь-якому випадку я надіслав вам електронний лист прямо зараз.


Але чи можете ви пояснити всім, хто читає, чому ви називаєте казино тіньовим? Ми не проти, щоб люди критикували, якщо вони можуть це пояснити.

Якщо це тому, що вони втратили гроші, як і ви, тоді це не враховується.


«Тіньове» заслуговує на відповідне пояснення. Ви ставите під сумнів ігри. Вони не казино. Але дайте нам і всім іншим знати, будь ласка.


TY


CC

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Відповім вам приватним електронним повідомленням.


Різні резонанси,


Перший раз мені довелося чекати живого чату 1 годину, щоб отримати підтримку. Я написав кілька листів, щоб допомогти. Ви не дуже завантажені служби тут


Я отримав сповіщення про щотижневий бонус на сайті та електронною поштою, нічого не написано про те, що, скільки.

І текст «як вдячний максимальний рівень (в основному від днів до максимального, ми надаємо вам спеціальний бонус». Коли нічого не отримали, спробував поспілкуватися в чаті. Нічого, я не розлютився на обслуговування та загальний досвід. Багато ігор не відкривалися. Ігри оновлювалися через деякий час .


Ні, чому ви можете дізнатися, що дається, а що ні. Я втратив 7+ тисяч у LTC, втомився зв’язуватися зі службою підтримки, весь час спілкувався з 50 людей у ​​чаті, так неприємно.


Гра на реальні гроші в якості бонусів отримувала арахіс. На ставку за свій програш я б отримав 300+ щотижня, щомісяця.


Ваше казино не є гарним місцем для азартних ігор, і з усім цим воно здавалося тіньовим. Якщо ви обробляєте виведення коштів як ваші клієнти, я вважаю, що у вас буде багато поганих відгуків на всіх платформах.


Чи я серджуся – так, чи був я розчарований, так, тобі неприємно – однозначно Так.

Для мене найгірший XP за час моїх азартних ігор, і я часто це роблю, також багато програю. Нічого нового


BR


Автоматичний переклад.
blaumanisj

Добре, що відповідаєш. Я думаю, що мова буде тут перешкодою.

Але зупинимося на головному. Ви хочете повернути гроші. Абсолютно згоден. Ви кажете, що конкурент повернув би вам 300 доларів за ваші збитки. І я згоден, що ви повинні отримати кешбек. І ви це зробите.

Але ви зареєструвалися лише 2 дні тому, 7 грудня. Тому кешбек не відбувається миттєво. Ви досягли максимального рівня VIP в системі. Це виглядає як 4% щомісяця та збільшений бонус. Таким чином, кешбек надійде в кінці місяця, а також буде нараховано додатковий бонус.

Жодна винагорода не є миттєвою. Якщо вам довелося трохи довше чекати чату в реальному часі, я вибачаюсь. Є 30/40 операторів, які поділяють ту саму послугу. Згодом у нас буде свій КС, але поки що ні.

Ви знову кажете, що казино «почулося тіньовим», але що це означає? Платежі проходять неймовірно гладко

Нарікань немає. Ігри всі працюють. Ви пішли погано. я розумію Мені шкода, що так сталося. Я сам був там. Але я переглянув усі ваші великі втрати, і в них немає нічого поганого. Усі вони були добросовісно розміщені та страчені. Але ваш програш не робить це темним. Це просто означає, що вам не пощастило і ви засмучені.

Ви отримаєте кешбек наприкінці місяця згідно з умовами та умовами, з якими ви погодилися. Ми розглядаємо щотижневий кешбек, але це станеться нескоро, оскільки потребуватиме багато роботи розробників від тодішнього постачальника платформи.

З повагою

CC

Автоматичний переклад.

Я розумію ваші думки, але досвід був поганим. На основі мого XP я почуваюся сумно, і це було саме так.

Речі, про які ви згадали, мають бути вирішені. Ви не можете очікувати доброго огляду, якщо ви показали проблеми з обслуговуванням гравців. Я не використовую 5-значні цифри на інших платформах, я не написав жодного відгуку, якщо це лише втрата

Якщо зняття коштів обслуговується як підтримка клієнтів, прийде набагато більше розчарованих людей.



Нарешті хтось відповів з вашого боку, тільки після публічної інформації. Тепер відчуває себе набагато менш тіньовим

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт усім, ви шлях cyptocasino — найкраща платформа для інвестицій і партнерства, давайте рухатися разом до місяця🚀🚀

Автоматичний переклад.
peteredet4luv

Дякуємо, що знайшли час, щоб опублікувати peteredet4luv!

Місяць - це те місце, де ми б дуже хотіли бути в майбутньому... звичайно, образно кажучи, тому що відсутність атмосфери та хорошого бару не дуже захоплює!

😉

Автоматичний переклад.

Я просто висловлю, наскільки я справді вражений. 😂 😂😂 Неймовірна база шанувальників.


Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт усім, ви шлях cyptocasino — найкраща платформа для інвестицій і партнерства, давайте рухатися разом до місяця🚀🚀

Автоматичний переклад.

привіт

Насправді це звучить досить цікаво.

Ви знаєте, що реальні гравці зазвичай згадують особливості, пов’язані з іграми. Натомість ви, здається, дуже любите якесь партнерство.🙂

Будь ласка, ми дізнаємось більше? Як ви, наприклад, натрапили на цю дуже свіжу тему, якщо ви не заперечуєте, що я запитую? Не могли б ви надіслати нам знімок екрана вашої останньої діяльності в казино? Б'юся об заклад, це було б дуже приємно для Місяця.

Автоматичний переклад.
Radka

Радка ти смішна!

🙂


Будь ласка, дивіться електронні листи Романі!


Автоматичний переклад.
CryptoCasino.com

На мій погляд, створення фіктивних облікових записів для отримання фіктивної похвали, пов’язаної з казино, на цьому форумі зовсім не смішно. Але дякую за повідомлення.

Ми не знаємо, звідки виникла ця популярна ідея, але спробувати її стає досить поширеним. У будь-якому випадку ми плануємо підтримувати цілісність форуму та заборонити цих шахраїв — у цьому випадку на основі даних облікового запису з Нігерії 🙂.

Гарного вам!

Автоматичний переклад.
Radka

точно! Це один із найбезглуздіших способів просто засипати досить негативні дискусії щодо казино зайвими повідомленнями.

Так сумно, що я зробив там депозити! 🙁

Автоматичний переклад.
blaumanisj

Яніс – Насправді це ми спочатку попередили Гуру про всі публікації!

Крім цього, у нас була дискусія, і наша відповідальна ігрова команда вважає, що найкраще закрити ваш обліковий запис заради вас самих.

Ви кажете, що хотіли б ніколи не робити депозит. Це не перший раз, коли ви висловлюєте жаль і радите іншим не грати з нами.

Ми зобов’язані піклуватися про гравців, і ми вирішили, що це найкраще.

Ми заморозимо ваш рахунок, і щойно у січні ви отримаєте кешбек, ви зможете його зняти.

Бажаємо тобі всього найкращого в майбутньому.

Автоматичний переклад.

Отже, ви закриваєте обліковий запис для клієнтів, які висловлюють негативний відгук? Хороший шлях. Не бачу іншої причини, тому що я не гнався за збитками або висловив бажання закрити рахунок.

Додамо лише, що VIP-менеджер не відповідає, нічого з обговорених у моєму напрямку зроблено не було. Тож фактично вашої неіснуючої підтримки ніколи немає.

Одностороння гра в м'яч


Автоматичний переклад.
blaumanisj

Це не має нічого спільного з негативними відгуками про CS і бонуси. Це були проблеми з прорізуванням зубів, і ми пояснили, чому це відбувається. Ми дуже вдячні за конструктивну критику.


Закриття облікового запису відбувається тому, що ви радите людям не грати тут, називаючи це тіньовим і шахрайством і кажучи, що ви б хотіли ніколи не робити депозит. Для мене це 4 ДУЖЕ законні причини закрити обліковий запис. Ми не дозволимо ще один такий пост.


Ми відповіли на ваші запитання та надіслали вам повідомлення особисто. На мою думку, ви були неймовірно несправедливі зі своїми публікаціями.


У будь-якому разі VIP-менеджер сказав, що він спробує зв’язатися з вами знову. Отже, у вас є відстрочка виконання.


Подивимося, чи зможемо ми це врятувати!?

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Я думаю, що ця оборонна кампанія пов’язана з тим, що я сказав.

Жодного результату від того, що Ви, Ваш «VIP-менеджер», звернулися до мене. Все пусте...


Автоматичний переклад.
blaumanisj

І все ж через 24 години вони все ще чекають, поки ви їм відповісте!


Змінено автором
Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого