2 тиж. тому
Тут ви можете обговорити CryptoCasino.com, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тай Деніел
І всім привіт! Нам приємно бути в списку Guru!
Якщо у когось є якісь загальні питання або пропозиції щодо сайту, запитуйте тут!
Якщо ви прагнете обслуговування клієнтів, чи можу я порекомендувати вам почати з онлайн-чату на сайті або зв’язатися з ними безпосередньо на . Постачальник програмного забезпечення має цілодобову підтримку в чаті або електронною поштою. Якби я міг не спати 24 години на добу, щоб допомогти вам, я б це зробив! Але я не можу! Отже, команда CS є найкращим вибором для швидкої відповіді.
Окрім цього, ми сподіваємося, що вам сподобається наше казино та спортивні книги в браузері або наше казино Telegram тут https://t.me/CryptoCasinoOfficialBot
удачі!
CC
Ty Daniel
And hello everyone! We are delighted to be listed here on Guru!
If anyone has any general questions about, or suggestions for the site, please ask here!
If it’s customer service you are after, can I recommend you start by using the Live Chat on site or contact them directly on help@cryptocasino.com. The software provider has 24/7 support on chat or email. If I could stay up 24 hours a day to help you, I would! But I can’t! So, the CS team are your best bet for a fast answer.
Other than that, we hope you enjoy our casino and sports book either on browser or our telegram casino here https://t.me/CryptoCasinoOfficialBot
Good luck!
CC
Привіт Crypto Casino.
Дякуємо за всю інформацію та ласкаво просимо.
Дозвольте мені почати тут, опублікувавши тут наші правила для представників казино , щоб ви були добре поінформовані про них і мали чудовий старт на нашому форумі.
Якщо у вас виникли запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.
Бажаю тобі чудового дня.
Hello Crypto Casino.
Thank you kindly for all the information, and welcome.
Let me start here by posting our rules for casino representatives here, so you are well informed about those and have a great start on our forum.
If you have any questions, please don't hesitate to contact us.
Wishing you a lovely day.
Привіт, Блауманіс! Дивно це чути, оскільки живий чат працює цілодобово, без вихідних, або електронною поштою
Але без проблем! Можливо, ваш електронний лист не надійшов або ви не отримали відповідь через спам/сміття.
У будь-якому випадку я надіслав вам електронний лист прямо зараз.
Але чи можете ви пояснити всім, хто читає, чому ви називаєте казино тіньовим? Ми не проти, щоб люди критикували, якщо вони можуть це пояснити.
Якщо це тому, що вони втратили гроші, як і ви, тоді це не враховується.
«Тіньове» заслуговує на відповідне пояснення. Ви ставите під сумнів ігри. Вони не казино. Але дайте нам і всім іншим знати, будь ласка.
TY
CC
Hi Blaumanis - strange thing to hear as the Live chat is 24/7 - or email help@cryptocasino.com
But no problem! Perhaps your email didn’t make it through or you didnt get the reply for spam/junk reasons.
In any event, I have emailed you directly now.
Though please can you explain to everyone reading why you call the casino shady? We don't mind people being critical, as long as they can explain it.
If it is because they lost money like you then, well that doesn't really count.
"Shady" deserves a proper explanation. Are you questioning the games. They are not the casinos. But let us and everyone else know please.
TY
CC
Відповім вам приватним електронним повідомленням.
Різні резонанси,
Перший раз мені довелося чекати живого чату 1 годину, щоб отримати підтримку. Я написав кілька листів, щоб допомогти. Ви не дуже завантажені служби тут
Я отримав сповіщення про щотижневий бонус на сайті та електронною поштою, нічого не написано про те, що, скільки.
І текст «як вдячний максимальний рівень (в основному від днів до максимального, ми надаємо вам спеціальний бонус». Коли нічого не отримали, спробував поспілкуватися в чаті. Нічого, я не розлютився на обслуговування та загальний досвід. Багато ігор не відкривалися. Ігри оновлювалися через деякий час .
Ні, чому ви можете дізнатися, що дається, а що ні. Я втратив 7+ тисяч у LTC, втомився зв’язуватися зі службою підтримки, весь час спілкувався з 50 людей у чаті, так неприємно.
Гра на реальні гроші в якості бонусів отримувала арахіс. На ставку за свій програш я б отримав 300+ щотижня, щомісяця.
Ваше казино не є гарним місцем для азартних ігор, і з усім цим воно здавалося тіньовим. Якщо ви обробляєте виведення коштів як ваші клієнти, я вважаю, що у вас буде багато поганих відгуків на всіх платформах.
Чи я серджуся – так, чи був я розчарований, так, тобі неприємно – однозначно Так.
Для мене найгірший XP за час моїх азартних ігор, і я часто це роблю, також багато програю. Нічого нового
BR
Will amswer you as to private email message.
Various resons,
First time I got to wait for live chat 1 h to get support. I wrote several letters to help. You are not close busiest service here
I recieved weekly bonus notification on site and email, nothing written about what, how much.
And the text "as appreciated Maxi level (basically to days to max we give you special bonus". When nothing recieved tried to live chat. Nothing I got angry about service and experience overall. Many games was not opening. Games refreshed in a while.
No why you can find out what is given what not. I lost 7+ k in LTC, tired to reach support, chat all the time starting from beginning with 50 people quene, so frustrating.
Playing real money as bonuses reciewed peanuts. On Stake for my loss I would have got 300+ weekly, Monthly.
Your casino is not nice place to gamble and with all that it felt shady. If you handle withdrawals as your clients I believe you will have full of bad rewievs on all platforms.
Am I angry - yes, was I frustrated yes, You feel shady - definately Yes.
For me worst XP from my gambling sessions and I do it a lot, lose a lot also. Nothing new
BR
Добре, що відповідаєш. Я думаю, що мова буде тут перешкодою.
Але зупинимося на головному. Ви хочете повернути гроші. Абсолютно згоден. Ви кажете, що конкурент повернув би вам 300 доларів за ваші збитки. І я згоден, що ви повинні отримати кешбек. І ви це зробите.
Але ви зареєструвалися лише 2 дні тому, 7 грудня. Тому кешбек не відбувається миттєво. Ви досягли максимального рівня VIP в системі. Це виглядає як 4% щомісяця та збільшений бонус. Таким чином, кешбек надійде в кінці місяця, а також буде нараховано додатковий бонус.
Жодна винагорода не є миттєвою. Якщо вам довелося трохи довше чекати чату в реальному часі, я вибачаюсь. Є 30/40 операторів, які поділяють ту саму послугу. Згодом у нас буде свій КС, але поки що ні.
Ви знову кажете, що казино «почулося тіньовим», але що це означає? Платежі проходять неймовірно гладко
Нарікань немає. Ігри всі працюють. Ви пішли погано. я розумію Мені шкода, що так сталося. Я сам був там. Але я переглянув усі ваші великі втрати, і в них немає нічого поганого. Усі вони були добросовісно розміщені та страчені. Але ваш програш не робить це темним. Це просто означає, що вам не пощастило і ви засмучені.
Ви отримаєте кешбек наприкінці місяця згідно з умовами та умовами, з якими ви погодилися. Ми розглядаємо щотижневий кешбек, але це станеться нескоро, оскільки потребуватиме багато роботи розробників від тодішнього постачальника платформи.
З повагою
CC
OK ty for replying. I think language is going to be a barrier here.
But let us focus on the main points. You want cashback. Absolutely agreed. You say a competitor would have given you $300 back for your losses. And i agree you should get cashback. And you will.
But you only signed up 2 days ago on the 7th December. So the cashback is not instant. You have reached Maxi level VIP in the system. That looks like 4% monthly and an increased bonus. So the cashback will come at the end of the month and the extra bonus will be awarded as well.
None of the rewards are instantaneous. If you had to wait a bit longer for Live chat, then i apologise. Thereare 30/40 operators that share the same service. In time we will have our own CS, but not yet.
Again you say the casino "felt shady" but what does that mean? The payments are running incredibly smoothly
There are no complaints. The games all work. You went on a bad run. I understand. I'm sorry that happened. I have been there myself. But, I have reviewed all your big losses and there is nothing wrong with them. They were all placed and executed in good faith. But you losing does not make it shady. It just means you were unlucky and are upset.
You will get your cashback at the month end as per the T&Cs that you agreed to. We are looking into weekly cashback but that won't be happening soon as it will reuqire a lot of dev work from then platform provider.
Kind regards
CC
Я розумію ваші думки, але досвід був поганим. На основі мого XP я почуваюся сумно, і це було саме так.
Речі, про які ви згадали, мають бути вирішені. Ви не можете очікувати доброго огляду, якщо ви показали проблеми з обслуговуванням гравців. Я не використовую 5-значні цифри на інших платформах, я не написав жодного відгуку, якщо це лише втрата
Якщо зняття коштів обслуговується як підтримка клієнтів, прийде набагато більше розчарованих людей.
Нарешті хтось відповів з вашого боку, тільки після публічної інформації. Тепер відчуває себе набагато менш тіньовим
I understand your points, but the experience was not good. Shady thing is feeling based on my XP and it felt that way.
Things that you mentioned should be resolved. You cannot expect goos review if you shown problems to serve players. I am down on orher platforms 5 digit numbers,I have not written one review if just the loss is the case
If the withdrawals is serviced as custimer support many more fristrated people will come.
Finally someone aswered from your side, only after going public. Now feels much less shady
Дякуємо, що знайшли час, щоб опублікувати peteredet4luv!
Місяць - це те місце, де ми б дуже хотіли бути в майбутньому... звичайно, образно кажучи, тому що відсутність атмосфери та хорошого бару не дуже захоплює!
😉
Thanks for taking the time out to post peteredet4luv!
The moon is where we would deinfitely love to be in the future...figuratively speaking of course, because the lack of atmosphere and a good bar is not very exciting!
😉
привіт
Насправді це звучить досить цікаво.
Ви знаєте, що реальні гравці зазвичай згадують особливості, пов’язані з іграми. Натомість ви, здається, дуже любите якесь партнерство.🙂
Будь ласка, ми дізнаємось більше? Як ви, наприклад, натрапили на цю дуже свіжу тему, якщо ви не заперечуєте, що я запитую? Не могли б ви надіслати нам знімок екрана вашої останньої діяльності в казино? Б'юся об заклад, це було б дуже приємно для Місяця.
Hi there.
It actually sounds pretty interesting.
You know actual players tend to mention gaming-related fetatures. You instead seem very fond of some kind of partnership.🙂
Shall we know more, please? How did you, for instance, come across this very fresh thread, if you don't mind me asking? Would you mind sending us a screenshot of your most recent casino activity? That would be really flattering to the Moon, I bet.
Радка ти смішна!
🙂
Будь ласка, дивіться електронні листи Романі!
Radka you are funny!
🙂
Please see emails to Romana!
На мій погляд, створення фіктивних облікових записів для отримання фіктивної похвали, пов’язаної з казино, на цьому форумі зовсім не смішно. Але дякую за повідомлення.
Ми не знаємо, звідки виникла ця популярна ідея, але спробувати її стає досить поширеним. У будь-якому випадку ми плануємо підтримувати цілісність форуму та заборонити цих шахраїв — у цьому випадку на основі даних облікового запису з Нігерії 🙂.
Гарного вам!
In my opinion, creating fictitious accounts to generate fictitious casino-related praise on this forum is not particularly funny at all. But thank you for the notice.
We do not know where this popular idea originated, but it is becoming quite common to try. In any event, we plan to maintain the forum's integrity and ban these fraudulent users—in this case, based on the account details, coming from Nigeria 🙂.
Have a good one!
точно! Це один із найбезглуздіших способів просто засипати досить негативні дискусії щодо казино зайвими повідомленнями.
Так сумно, що я зробив там депозити! 🙁
Exactly! This is one of the most rediciulous ways to just flood quite negative to casino discussion with overfattering posts.
So sad that I made deposits there! 🙁
Яніс – Насправді це ми спочатку попередили Гуру про всі публікації!
Крім цього, у нас була дискусія, і наша відповідальна ігрова команда вважає, що найкраще закрити ваш обліковий запис заради вас самих.
Ви кажете, що хотіли б ніколи не робити депозит. Це не перший раз, коли ви висловлюєте жаль і радите іншим не грати з нами.
Ми зобов’язані піклуватися про гравців, і ми вирішили, що це найкраще.
Ми заморозимо ваш рахунок, і щойно у січні ви отримаєте кешбек, ви зможете його зняти.
Бажаємо тобі всього найкращого в майбутньому.
Janis – Actually it was us who alerted Guru to all the posts in the first place!
That aside we have had a discussion and our responsible Gaming team think it is best that we close your account for your own sake.
You say that you wish you had never deposited. That is not the first time you have expressed regret and advised others not to play with us.
We have a duty of care to players and we have decided that is best.
We will freeze your account and once any cashback is awarded you in January, you will be able to withdraw it.
We wish you all the best for the future.
Отже, ви закриваєте обліковий запис для клієнтів, які висловлюють негативний відгук? Хороший шлях. Не бачу іншої причини, тому що я не гнався за збитками або висловив бажання закрити рахунок.
Додамо лише, що VIP-менеджер не відповідає, нічого з обговорених у моєму напрямку зроблено не було. Тож фактично вашої неіснуючої підтримки ніколи немає.
Одностороння гра в м'яч
So you close account to the clients that express negative feedback? Nice way to go. See no other reason as I was not chasing the losses or expressed the will to close the account.
Just to add the VIP manager is not answering, nothing from talked towards my way was done. So basically your unexistent support is never there.
Onesided ballgame
Це не має нічого спільного з негативними відгуками про CS і бонуси. Це були проблеми з прорізуванням зубів, і ми пояснили, чому це відбувається. Ми дуже вдячні за конструктивну критику.
Закриття облікового запису відбувається тому, що ви радите людям не грати тут, називаючи це тіньовим і шахрайством і кажучи, що ви б хотіли ніколи не робити депозит. Для мене це 4 ДУЖЕ законні причини закрити обліковий запис. Ми не дозволимо ще один такий пост.
Ми відповіли на ваші запитання та надіслали вам повідомлення особисто. На мою думку, ви були неймовірно несправедливі зі своїми публікаціями.
У будь-якому разі VIP-менеджер сказав, що він спробує зв’язатися з вами знову. Отже, у вас є відстрочка виконання.
Подивимося, чи зможемо ми це врятувати!?
It has nothing to do with negative feedback about CS and bonuses. Thse were teething issues and we explained why it is happening. We are very greatful for constructive criticism.
The account closure is because you are advising people not to play here, calling it shady and a scam and saying you wish you'd never deposited. That to me is 4 VERY legitimate reasons to close an account. We won't allow another post like that.
We have answered your questions and messaged you personally. In my opinion you have been incredibly unfair with your posts.
Anyway the VIP manager has said he is going to try and reach you again. So you have a stay of execution.
Let's see if we can salvage this!?
Я думаю, що ця оборонна кампанія пов’язана з тим, що я сказав.
Жодного результату від того, що Ви, Ваш «VIP-менеджер», звернулися до мене. Все пусте...
I think this defensive capaign is all about what I said.
No any outcome has come from any of You ir "VIP manager" contacting me. Everything empty...
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.