ГоловнаФорумКазиноCryptoCasino.com - загальне обговорення

CryptoCasino.com - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від CryptoCasino.com
|
2 965 переглядів 59 відповідей |
|
1 2 3

Що відповісти? Тут я зупиняюся. 24 години очікування? Enjoy чекав набагато більше як клієнт.

Нагадаю для всіх. Зібрав кілька десятків тисяч доларів США, втратив 7+ тис. Тижневий бонус ~25 USD. Улесливий.

Дякую, без коментарів. Це те, що є.

Насолоджуйтеся всім, грайте на cryptocasino.com

Автоматичний переклад.

filefile Отже місяць закінчився. Як стверджував livechat, кешбек здійснюється 1-го числа місяця за чистих збитків понад 10 доларів США.


Нічого не додано. Livechat не допоміг за дружнім запитом, а сам закрив чат.


Надіслав лист адміністратору VIP-менеджеру Максу. Адміністратор Cryptocasino, тож, зрештою, усі мої слова та дії правдиві.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
blaumanisj

Гадаю, представник казино пояснить набагато ефективніше, ніж я. Гадаю, ти не дуже задоволений усією ситуацією. І я також думаю, що було б корисно, якби хлопець просто сказав тобі, скільки ти втратив згідно з їхньою системою. Чи ви підрахували чисті збитки на основі власних розрахунків, чи можете отримати доступ до повної історії казино?

Автоматичний переклад.

Тут зовсім не драма....

Постачальник платформи сказав, що збій у їхній системі не дозволив усім гравцям, які перейшли на новий рівень у грудні, автоматично отримати кредит 1 числа.

У всіх їхніх казино. Зараз вони це виправили. Тому було лише трохи терпіння!

Автоматичний переклад.
CryptoCasino.com

Бачу, нічого страшного.

Що ж, наступного разу було б добре скористатися кнопкою відповіді. Тому що ця інформація важлива насамперед для гравця, який запитував, я б сказав. Дякую за пояснення, звичайно.

Автоматичний переклад.

Привіт Р

Гравець отримує сповіщення, коли щось публікується в ланцюжку ні?

Хіба не всі учасники ланцюжка отримують сповіщення?


Автоматичний переклад.

Дякуємо, після невеликої боротьби та розчарування, кешбек отримано. Було трохи менше, ніж очікувалося, але пораховано. Спасибі адміністратору Cryptocasino

Автоматичний переклад.
blaumanisj

Радий, що все вирішилося

Автоматичний переклад.

Привіт Р

Гравець отримує сповіщення, коли щось публікується в ланцюжку ні?

Хіба не всі учасники ланцюжка отримують сповіщення?


Автоматичний переклад.

Так, але це якщо він отримає «відповідь» на свою відповідь. Коли хтось публікує допис без нього, він може не отримати сповіщення, тому ця порада.🙂

Автоматичний переклад.
CryptoCasino.com

чем вам не угодили мои банковские выписки, счет за воду, чек оплаты коммунальных услуг, отдайте мне мой депозит 300 долларов и заберите свои 15 долларов, я не хочу проходить верификацию за 15 долларов выигрыша, не играйте в этом казино, они просто собирают с вам все документы, в письме пишут что им не угодил документ, без разъяснений

unukogijecu256

Привіт уну....

Тож я запитав команду: здається, є багато причин, через які у вас виникають проблеми...

1 - спроба гри в систему ставок

2 - надання підозрілих документів

3 - зволікання з наданням дійсних документів понад 2 тижні

4 - реєстраційна адреса відрізняється від місця реєстрації IP


Я майже впевнений, що ви можете легко це виправити, якщо просто надішлете достовірну інформацію (якщо вона у вас є)


Змінено автором
Автоматичний переклад.
CryptoCasino.com

слушайте, все документы подлинные, и я вам пишу чтобы вы просто вернули мне мой депозит, из за 15 долларов у меня нету сил вам что либо объяснять, больше документов вы не получите

unukogijecu256

«Я не маю сил тобі щось пояснювати» - ОК. удачі

Автоматичний переклад.
CryptoCasino.com

удачи? ты серьезно? ты вернешь мне депозит и закроешь свое недоказино после таких слов, никто у вас не будет играть, вы даже ответить не можете что не так в моих документах? тебе процитировать ? "Your document was rejected as our team doesnt find it acceptable one." ты даже ответить не можешь что не так, просто требуешь каждый раз что то новое, собирая документы

unukogijecu256

Привіт Уну.. радий тебе знову чути.

Я впевнений, що ви розумієте, що індустрія казино дуже серйозно ставиться до боротьби з відмиванням грошей і має відповідати перед постачальниками ліцензій. Отже, коли гравець з однієї країни прикидається вихідцем з іншої країни, це викликає здивування. Я впевнений, що якщо ви просто скажете їм правду про ситуацію (яку я не можу поділитися тут публічно), вони зможуть вам допомогти.

З повагою


Автоматичний переклад.
CryptoCasino.com

ты о том что при регистрации нельзя изменить страну, если включен впн? я из россии, дальше что? какое еще отмывание денег? вас просят вернуть 300 долларов, и просят подавиться своими 15 долларами, из за которых вы начали собирать папку документов у меня, идиотизм

CryptoCasino.com

у вас есть время отвечать здесь каждый час, когда на почте я еле дожидаюсь разового ответа за сутки, ты трясешься за отзывы? тебе все равно их испортят, как и прежнюю страницу вашего недоказино

Привіт Уну.....

Здається, ви переплутали мене з відділом шахрайства. Я також не обслуговуючий персонал. Ми також не турбуємось про відгуки.

Відгуки зазвичай створюють такі люди, як ви, які самі спричинили проблеми (або нетерплячі). І вони завжди починають зі слів «Не грай у цьому казино». Ви думаєте, що це допомагає? Якщо вам потрібна допомога, ви повинні були почати зі звичайного запитання або запиту про допомогу. Ти цього не зробив, і тепер у мене зв’язані руки. Як ви думаєте, ми хочемо, щоб наші члени мали проблеми? Звичайно ні. Але це вулиця з двостороннім рухом.

У будь-якому випадку, здається, ви з’ясували питання Молдови проти Росії. Вам потрібно просто пояснити це команді AML і дозволити їм допомогти вам.

Я впевнений, що ви отримаєте свої гроші назад. Насправді я впевнений на 100%, оскільки ми ніколи не зберігаємо чиїсь гроші. Але вам доведеться або пройти через їхні кільця, або набратися терпіння. Ніколи не знаєш... вони можуть здатися першими!

Хороших вихідних.

Автоматичний переклад.
CryptoCasino.com

проблему создали только вы, не принимая документы для подтверждения адреса, не аргументирую причину отказа, во всем виноваты лишь вы, с таким казино как вы, приходится подавать жалобы, я вам уже ясно дал понять вы можете забрать себе свои 15 долларов, ведь у меня больше нечем подтверждать адрес, ведь все что я мог вам выслал, так что будьте любезны верните мне мои деньги, ведь этот бред с вами длится уже 3 неделю. больше я с вами не хочу иметь дела

3 тижні. Я цілком розумію, звідки ти. Я займаюся цим лише кілька годин, і мені це нудно.

АЛЕ.....це поза моїми руками, як я сказав!

Наступного разу, коли ви скаржитесь на казино, ведіть щось м’якше

«Вітаю, представник казино XXXX! Чи можете ви мені чимось допомогти? Мені подобається ваше казино, але у мене невелика проблема»

Гадаю, це спрацює.

Гарних вихідних...ще раз. Мені потрібно випити.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого