2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Coin178 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
майте на увазі, що вже 15-20 днів чекаю на зняття коштів, тепер я майже впевнений, що не отримаю, тому я вирішив публічно вийти, хоча програш все було добре, після деякого виграшу, зняття 1300$ і ніколи не отримаю свої гроші , у чаті підтримки в прямому ефірі їхнє єдине пояснення полягає в тому, що є певні дослідження щодо мого облікового запису, вони нічого в мене не запитували, не надали жодної інформації та сказали, що для цього немає часових рамок, тож це, ймовірно, означає, що вони ніколи не отримають мене гроші.
Якщо ви коли-небудь думали пограти там, не робіть цього.
be aware from this, already 15-20 days waiting for wihdrawal, now I am pretty sure that I wont get, so I decided to go in public, while losing all was good, after some win, withdrawal 1300$ and never get my money, on live chat support their only explanation is that there is some research about my account, didnt ask anyzthing from me, didnt give me any detail and said that there is no time-frame for that, so that means probebly that will never get my money.
If you ever thought to play there, dont do that.
Привіт! Я бачу, що ви чекали на зняття грошей досить довго, і ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити цю проблему. Я також зауважив, що єдине пояснення, яке ви отримали за весь цей час, полягає в тому, що тривають певні перевірки, і нічого більше, тому у вас немає часових рамок. Можливо, у мене є елементарне запитання, у вас ще немає верифікованого облікового запису в казино, оскільки ви сказали, що у вас не вимагали жодних документів?
Однак у цьому випадку я рекомендуюподати скаргу, і наша команда спробує допомогти вам у цій ситуації.
Ви думаєте, що підете на це?
Hi, I see that you have been waiting for your withdrawal for quite a long time and we give casinos 14 days to resolve this process. I also notice that the only explanation you have received in all this time is that there are some checks in progress and nothing more, so you have no timeframe. Maybe I have a basic question, you don't have a verified account in the casino yet, since you say that no documents have been requested from you ?
However, in this case I would recommend to file a complaint and our team will try to help you in this situation.
Do you think you'll go for it ?
Привіт,,
У мене нічого не запитували, я сказав їм, що я тут для будь-чого, що їм потрібно, лише щоб вирішити проблему, щоб отримати мої гроші, але вони нічого не запитали, і для мене це виглядає як чисте шахрайство, обліковий запис перевіряється без жодних деталей.
Я напишу скаргу так, дякую.
Hi,,
Didnt ask anything from me, I told them that I am here for anything they need just to solve problem to get my money, but they didnt ask anything and for me looks like pure scam, account is under review without any details.
I will write complaint yes, thanks.
Обов’язково спробуйте, наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, оскільки ви сказали, що чекали на відкликання більше 2 тижнів.
Якщо у вас є щось нове, не соромтеся звертатися.
Definitely give it a try, our team will try to help you in your situation, since you said you have been waiting for more than 2 weeks for your withdrawal.
If you have something new, don't hesitate to get in touch.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.