3 р. тому
Тут ви можете обговорити Casitsu Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, здається, що інформація про доступний варіант оплати/депозиту може бути доступна після входу. Я переглянув сторінку поширених запитань та оплати, але нічого не знайшов. У когось є відповідний досвід, будь ласка?
Hello it seems that info regarding available payment/deposit option can be access after login. I browsed FAQ and payment page but found nothing. Does anybody have any relevant experiences, please?
Спасибі за ваш відгук. Ми збираємося значно покращити наші сторінки поширених запитань і платежів, щоб уточнити, які способи оплати доступні.
Щодо криптовалют: усі доступні криптовалюти перераховані внизу сторінки платежів. Крім того, коли ви намагаєтеся зробити депозит, всі наші прийняті геодані містять BTC, BCH, LTC, ETH, DOG і Tether як доступні способи оплати для криптовалютних транзакцій. Якщо ви клацнете на будь-якому з них, сторінка відразу ж покаже вам відповідну інформацію про гаманець.
Thank you for your feedback. We are going to make vast improvements to our FAQ and Payments pages in order to clarify which payment methods are available.
In regards to crypto currencies: All available crypto currencies are listed at the bottom of the payments page. Additionally, when you attempt to make a deposit, all of our accepted geos do feature BTC, BCH, LTC, ETH, DOG and Tether as available payment methods for crypto transactions. If you click on any of them, the page will immediately show you the relevant wallet information.
Привіт, і вам також дякую за вашу інформацію та зусилля.
Hello, and thank you for your info and efforts as well.
Було б чудово. Я бачу, що багато гравців бояться використовувати криптовалюту, особливо тому, що вони не знають, як нею користуватися, і вони бояться, що якщо щось зробити не так, «гроші» можуть бути втрачені назавжди.
That would be great. I can see that many players are afraid of using crypto especially because they don't know how to use it and they're afraid that if the do something wrong, the "money" can be lost forever.
Я їх ще не спустошив і чекаю майже місяць
I have not ravaged them yet and I have been waiting for almost a month
mi jeszcze nie wypladzili a czekam prawie miesiac
Я навіть не очікував, що зможу щось виграти, і я також заплатив трохи грошей, щоб допомогти мені виграти гроші
I did not even expect that I could win something and I also paid a little bit of money to help me win money
ja nawet się nie spodziewałem tego że mogę coś wygrać a też trochę wpłaciłem takie pieniądze trochę by mi pomogły winasowo
Привіт, щоб розібратися: ви майже місяць чекали виведення в цьому казино? Можливо, вам варто скористатися допомогою. Ви вже пройшли KYC, будь ласка?
Hello, just to sort things out: You have been waiting for the withdrawal in this casino for almost a month? Maybe you should use some help. Have you passed KYC yet, please?
Мені прикро повідомляти спільноті, що я щойно видалив 60 дописів про казино. 🙁
Casitsu надіслав гравцям таке оголошення з проханням створити «гарний» відгук користувача тут, на нашому веб-сайті:
Що є абсолютно неприйнятним, а також суперечить нашій політиці:
https://casino.guru/terms-and-conditions
"3.11. Мета оглядів і рейтингів, створених Користувачами на Веб-сайті, полягає в тому, щоб вони відображали правдивий досвід гравців на окремих веб-сайтах казино. Саме тому ми залишаємо за собою право видаляти відгуки Користувачів, які були створені Користувачами після мотивації зробити це. тому казино, наприклад, пропонуючи їм бонус в обмін на відгук».
Усі відгуки були відхилені, а також усі хвалебні пости, створені тут, на форумі.
Зверніть увагу, що ми прагнемо, щоб оцінка користувачів була неупередженою, і всі подібні спроби закінчаться тим самим.
Давайте будемо чесними один з одним: якщо вам подобається казино та його послуги, вам не потрібно підштовхувати винагороду. 🙏💚
I'm sorry to inform the community that I have just deleted 60 casino-motivated posts. 🙁
Casitsu sent players such an announcement asking them to create a "nice" user review here on our website:
Which is totally unacceptable and also against our policies:
https://casino.guru/terms-and-conditions
"3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a review."
All reviews were rejected as well as all praising posts created here on the forum.
Kindly mind we aim to keep the user rating unbiased and all similar attempts will end up the same.
Let's be honest with each other, if you like the casino and its services, you do not need to be pushed by the reward. 🙏💚
Для мене це хороше казино, має багато хороших рекламних пропозицій і іноді дійсно сильні депозитні бонуси, з якими не може зрівнятися жодне інше казино, ігри працюють гладко та без проблем. На жаль, я ще не встиг її виплатити. І дуже доброзичливе обслуговування клієнтів також доступне 24/7. Наразі я задоволений казино 😉
For me it is a good casino, has a lot of good promotional offers and sometimes really strong deposit bonuses that no other casino can match, the games run smoothly and without any problems. Unfortunately I haven't gotten around to paying it out yet. And very friendly customer service is also available 24/7. I'm happy with the casino for now 😉
Für mich ist es ein gutes Casino, hat sehr viele gute Promotion angebote und manchmal echt starke Einzahlungsbonuse, wo kein anderes kasi mithält, die spiele laufen flüssig und ohne hänger. Zur auszahlung bin ich leider noch nicht gekommen. Und ein sehr freundlicher Kundendienst ist auch 24/7 zu erreichen. Bin vorerst zufrieden mit dem Casino 😉
Моє одне з моїх улюблених казино. Широкий вибір ігор і чудовий чат безперечно є плюсом. я рекомендую
My one of my favorite casinos. A wide selection of games and great chat are definitely a plus. I recommend
Moje jedno z ulubionych kasyn. Szeroki wybór gier i świetny kontakt z czatem jak najbardziej na plus. Polecam
Хм, до вас багато гравців написали подібний пост. Не могли б ви також розповісти про свій досвід роботи в цьому казино, окрім того, що ви написали? Думаю, це може бути цікаво.
Hm, a lot of players wrote a similar post before you. Could you also elaborate on your experience in this casino besides what you wrote ? I think it could be interesting.
Я вважаю, що казино чудове, швидкі виплати бонусів на будинок, доброзичливий персонал на вищому рівні
I think the casino is great, quick payout bonus on the house, friendly service staff top
Ich finde das Casino sehr toll schnelle Auszahlung Bonus aufs Hause freundlich Service Mitarbeiter top
Чи хотіли б ви сказати щось більш значуще за це? Я думаю, що було б добре поділитися своїм досвідом, а не просто випадковими дописами. Що ти думаєш ?
Would you like to say something more meaningful than that ? I think it would be nice to share some of your experience rather than just random posts. What do you think ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.