2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Epic, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Щиро дякуємо вам, гуру казино, за відгук про один із наших брендів, Casino Epic, який ми працюємо у Фінляндії.
З іншого боку, у нас навіть є наш бренд у Швеції, і ви можете відвідати його тут - https://casinoepic.se/ і запустити наш бренд Casino Epik Denmark на цьому тижні, для якого ви можете відвідати тут - https://casinoepik.dk /
Ми плануємо отримати бонус у Данії, а незабаром і в Швеції. Буду інформувати всіх про це через форум. 😀
Thank you so much, Casino Guru for reviewing one of our brand, Casino Epic which we are operating in Finland.
On the other hand, we even have our brand in Sweden and you can visit it here - https://casinoepic.se/ and launching our Casino Epik Denmark brand this week for which you can visit here - https://casinoepik.dk/
We are coming up with a bonus in Denmark and soon in Sweden too. Will keep everyone updated with that via the forum. 😀
Шановний Casino Epic!
спасибі за інформацію. Ваш бренд SE також охоплено 🙂:
Dear Casino Epic,
thank you for the information. Your SE brand is covered as well 🙂:
Привіт,
ми пропускаємо вашу відповідь:
«Мені просто цікаво, ви офіційний представник казино? Ми могли б створити для вас спеціальний обліковий запис представника». - Що ти сказав? 🙂
Я також хотів би попросити вас опублікувати всі свої запитання, наприклад це, в одній темі.
Усі ваші опитування будуть в одному місці, тому я думаю, що було б набагато краще відстежувати будь-які відповіді 🙂.
Не соромтеся створювати ще одну тему для своїх новин . Щось на кшталт: kanongaming 's insights (?) у відповідній категорії, яка буде « Загальне обговорення азартних ігор »,
Після того, як ви створите ланцюжки, я переміщу ваші дописи до цих новостворених відповідних тем.
Така ланцюжок належить до профілю, під яким вона була створена, тому я прошу вас створити ці потоки самостійно.
Я вважаю, що немає потреби створювати нову тему для кожної статті, якою ви хотіли б поділитися, або для всіх пропозицій та запитань, які ви, можливо, хотіли б поставити.
Ми намагаємося підтримувати цей форум чистим і добре організованим.
Дякуємо за співпрацю. 🙂
Якщо вам потрібна допомога, просто запитайте.
Hello there,
we miss your answer:
"I'm just wondering, are you an official casino representative? We could create you a special representative account." - What do you say? 🙂
I would also like to ask you to post all your questions such as this one - to one thread.
All your surveys will be on one spot so I guess it could be much better to track any responses 🙂.
Feel free to create another thread for your news as well. Something like: kanongaming's insights (?) in the proper category, which would be "General Gambling Discussion",
After you create the threads I will move your posts to those newly created proper threads accordingly.
Such a thread belongs to the profile under which it was created, this is the reason why I ask you to create those threads yourself.
I believe, there is no need to create a new thread for each article you would like to share or every suggestions and question you would possibly like to ask.
We try to keep this forum clean and well organized.
Thank you kindly for your cooperation. 🙂
In case you need any help, just ask.
Абсолютна божевілля, коли ви платите гроші в цьому казино і випадково виграєте. Тоді ви блокуєте можливість виведення прибутку. Шахрайство найвищого рівня. Це навіть законно. Ніхто в цій країні не зобов'язаний подавати свою декларацію в гральну компанію на Мальті. З нетерпінням чекаю отримати свої гроші.
Absolutely insane that you pay money at this casino and happen to win. Then you are blocked from withdrawing the profit. Scam of the highest order. Is it even legal. No one in this country is obliged to submit their declaration to a gambling company in Malta. Looking forward to getting my money.
Helt sjukt att man betalar pengar på detta casino och råkar vinna. Sedan blockeras man för uttag av vinsten. Lurendrejeri av högsta grad. Är det ens lagligt. Ingen i detta land är skyldig att lämna sin deklaration till ett spelbolag på Malta. Ser fram emot att få mina pengar.
Привіт, я можу запитати вас, чи є у вас якась відповідна причина, чому ваше виведення коштів заблоковано? Ваш обліковий запис повністю перевірено? Як довго триває ваша ситуація?
Будь ласка, надайте мені більше інформації, щоб ми могли спробувати вам допомогти.
Hi, can I ask you if you got any relevant reason why your withdrawal is blocked ? Has your account been fully verified ? How long has your situation lasted ?
Please give me more information so we can try to help you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.