Не хвилюйтеся 🙂
Так чи інакше, я сприйняв би той факт, що до розмови приєднався ще неперевірений представник казино, як хороший знак.
Я повідомлю про це Томаша, можливо, це якось стане в нагоді.
Don't worry 🙂
One way or another, I'd take the fact the not-yet-verified casino representative apparently joined the conversation as a good sign.
I'll notify Tomas about it, it might prove useful somehow.
Крок у правильному напрямку. Дуже дякую 🙂
A step in the right direction. Thanks very much 🙂
Будемо сподіватися, що казино належним чином відреагує на вашу скаргу. Це було б надзвичайно корисно!
Let's now hope the casino will respond properly to your complaint. That would be extremely useful!
На жаль, я не можу зрозуміти відгуки.
Мені здається дуже підозрілим, що деякі пишуть «Виплати надшвидкі».
Я зареєструвався тут близько 9 днів тому, але мені ніхто не відповідає на пошту або в чаті.
Без підтвердження електронною поштою ви НЕ МОЖЕТЕ увійти в обліковий запис, тому я кілька днів намагався змусити когось надіслати мені електронний лист, щоб підтвердити це, але це просто неможливо, оскільки мені ніхто не відповідає.
Як це казино може дуже швидко виплачувати людям гроші, коли вони навіть не можуть відповідати на електронні листи чи спілкуватися в чаті.
Я не кажу про 2-3 години тут, але тим часом про 9 днів і до сьогоднішнього дня я не отримав жодної відповіді.
Для мене це виглядає як шахрайське казино, і ви не повинні звинувачувати мене в цьому, але якщо мені ніхто не відповідає протягом 9 днів, для мене все очевидно.
Мені дивно, що деякі пишуть, що всі чудові.
У мене все навпаки.
Я б не рекомендував цього.
Якби казино відповіло мені тут, це було б позитивно 🙂
Мені просто потрібен електронний лист, щоб я міг підтвердити обліковий запис ^^
Що станеться, якщо я запрошую виплату 👁
одна з 8 розмов і жодна не відповідає.
Як деякі можуть говорити, що вони надшвидкі?
Я не хочу нікого лихати, але мені так набридли ці фальшиві облікові записи, які оцінюють казино як хороші, тоді як правда зовсім протилежна.
Казино, яке навіть не могло дати вам жодної відповіді протягом майже 10 днів, не є хорошим!
Шукайте місця, де ви також можете відповісти гравцям.
При всій волі я не можу зрозуміти відгуки, які означають, що платежі обробляються швидко.
Якщо ви не можете відповісти своїм клієнтам, у вас не повинно бути клієнтів.
Я не можу відкрити бізнес і просто ігнорувати питання клієнтів. Це просто не працює.
Шукайте гідні місця, де вас сприймають серйозно!
Unfortunately, I cannot understand the reviews.
It seems very suspicious to me that some write "Payouts are super fast".
I registered here about 9 days ago but no one answers me by mail or in the chat.
Without an email confirmation you CANNOT log into the account so I've been trying for days to get someone to email me to verify it but it just isn't possible as no one is replying to me.
How can this casino pay people out super fast when they are not even able to respond to emails or chat.
I'm not talking about 2-3 hours here, but meanwhile about 9 days & until today I haven't received a single answer.
To me it looks like a scam casino & you shouldn't blame me for this, but if nobody answers me for 9 days, everything is obvious to me.
I find it strange that some write everyone is great.
The opposite is the case for me.
I wouldn't recommend that.
If the casino answered me here, it would be positive 🙂
I just wanted an email so I can verify the account ^^
What happens if I request a payout 👁
one of 8 conversations & in none one answers.
How can some say they are super fast?
I don't want to badmouth anyone but I'm so fed up with these fake accounts that rate casinos as good when the exact opposite is true.
A casino that hasn't even been able to give you a single answer for almost 10 days is anything but good!
Look for places where you can also reply to the players.
With the best will in the world, I cannot understand the reviews that mean that payments are processed quickly.
If you can't answer your customers, you shouldn't have customers.
I can't open a business and just ignore the customers' questions. That just doesn't work.
Look for decent places where you are taken seriously!
Ich kann die Bewertungen leider nicht nachvollziehen.
Mir erscheint es sehr suspekt das einige schreiben "Auszahlungen sind super schnell".
Habe mich vor ungefähr 9 Tagen hier registriert aber man antwortet mir weder per mail noch im chat.
Ohne eine Email Bestätigung kann man sich in das Konto NICHT einloggen weswegen ich Tage versuchte jemanden zu erreichen damit man mir eine Email senden kann um diese zu Verifizieren aber dies ist einfach nicht möglich da mir niemand antwortet.
Wie kann dieses casino die Leute super schnell auszahlen wenn sie nicht mal in der Lage sind auf Emails zu reagieren oder im chat zu antworten.
Ich rede hier nicht von 2-3 Stunden sondern mittlerweile von 9 Tagen & bis heute habe ich nicht eine einzige Antwort erhalten.
Für mich sieht es nach einem Betrüger casino aus & dies darf man mir nicht übel nehmen aber wenn mir 9 Tage keiner antwortet ist für mich alles offensichtlich.
Finde ich komisch das manche schreiben alle sei super.
Bei mir ist der Gegenteil der Fall.
Dafür würde ich keine Empfehlung aussprechen.
Falls mir das Casino hier antworten würde wäre es schon mal positiv 🙂
Ich wollte nur eine Email damit ich das Konto bestätigen kann ^^
Was passiert wohl wenn ich eine Auszahlung beantrage 👁
eines von 8 Gesprächen & in keinem antwortet man.
Wie können einige behaupten das sie super schnell sind?
Ich möchte niemanden schlecht reden aber ich habe die Schnauze so voll von diesen fake Accounts die casinos als gut bewerten obwohl genau das Gegenteil der Fall ist.
Ein casino das einem seit fast 10 Tagen nicht mal 1 einzige Antwort geben kann ist alles andere als gut!
Sucht euch Orte wo man den Spielern auch antwortet.
Beim besten Willen kann ich die Bewertungen nicht verstehen die meinen das Auszahlungen schnell bearbeitet werden.
Wer seinen Kunden nicht antworten kann sollte keine Kunden haben.
Ich kann mir kein Geschäft eröffnen und die fragen der Kunden einfach ignorieren. Sowas geht einfach garnicht.
Sucht euch anständige Orte wo man euch auch ernst nimmt!
Я бачу як ти
Тут ніхто не відповідає.
На жаль, сумнівних казино стає все більше і більше!
😑
I see like you
Nobody answers here.
Unfortunately, more and more dubious casinos are becoming more and more common!
😑
Sehe ich wie du.
Keiner antwortet hier.
Es werde leider immer mehr und mehr unseriöser Casinos!
😑
Привіт. 🙂
Я думаю, що казино ось-ось закриють - швидше за все. Всі попереджувальні знаки є.
Тож я зв’язався з групою даних і попросив ще одну перевірку.
Дякуємо за інформацію, сподіваємося, незабаром ми знайдемо більше підказок.
Hello there. 🙂
I think the casino is about to be closed - more likely. All warning signs are there.
So, I reached to the Data Team and ask for another check.
Thank you for the info though, hopefully we'll find more hints soon.
Гарне мислення. Надішліть скаргу, будь ласка.
Щойно ми виявимо, що казино вчинили щось неправильно або несправедливо, це вплине на рейтинг.
Як я бачу, сайт не повністю активний, тому депозит наразі очікує на розгляд.
Сайт шахраїв пропонував би чудові бонуси, приймав депозити та відповідав гравцям, але гравці все одно не отримували грошей.
Scatterhall є чудовим прикладом.🙁
Good thinking. Submit the complaint, please.
Once we find the casinos did something wrong or unfair, the rating will be affected.
The way I see it, the site is not fully active, so the deposit is pending for now.
A scam site would offer great bonuses, accept deposits, and respond to players - still, no money comes out to players.
Scatterhall is a great example.🙁
Привіт всім
Я розумію ваше занепокоєння, і це цілком законно, sardapoor1963 ,
Мене звати Джордж Морган, я очолюю відділ підтримки в CasinerX,
Я перевірив ваш випадок і з нашого боку справді сталася технічна помилка. Ми отримали ваш платіж у розмірі 100 доларів, але він не додав ваш баланс.
Просимо вибачення за незручності, зараз ми оновили ваш баланс. Вирішили технічну проблему з нашого боку.
Проблема полягала в наступному: наша технічна команда додавала нових постачальників ігор, і в цей час відбувалося технічне обслуговування, тому наші представники не змогли зв’язатися з вами, але я переконаюся, що цього не станеться, і всі наші гравці отримають належну підтримку в чаті, а також електронною поштою.
Hello, Everyone
I get your concern and It very legitimate sardapoor1963,
My name is George Morgan and I am head of support department at CasinerX,
I have checked your case and There indeed was a technical error on our side, We have received your payment of 100$ but it did not add to your balance.
We Apologise for the inconvenience, We have now updated your balance. And Fixed the Technical issue we had on our part.
The problem was following: Our tech team was adding New game providers and There was a maintenance going on at that time, That is why our reps were not able to contact you back, But I will make sure this will not happen and all of our players will receive proper support in chat as well as the Email.
Казино не відповідає ні на чат, ні на електронну пошту, я виграв 10$ бонусу за реєстрацію, я хотів знати, скільки часу залишилося на роловер, мені ніхто не відповідає!
Casino does not respond to chat, nor email, I won 10$ of registration bonus, I wanted to know how long the rolover is left, no one answers me!
Cassino não responde chat, nem email, ganhei 10$ de bônus de cadastro, queria saber quanto falta o rolover, ninguém me responde!
Мені теж ніхто не відповідає.
Ви не отримуєте відповіді в чаті чи електронною поштою, але на мій відгук відповіли дивним чином і брехнею, що у мене були подвійні облікові записи, що не так.
Крім того, представник не міг перевірити, оскільки я не надав йому своєї електронної пошти чи імені для перевірки.
І моє ім’я та адреса електронної пошти на Guru НЕ такі, як у казино, тому представник не міг це перевірити!
Я бачу, що вам слід триматися подалі від цього казино.
Так що для мене особисто це зроблено.
Я не граю в жодному казино, де ви не можете навіть відповідати на негативні відгуки, а відповідати брехнею.
Знайдіть гідні місця.
Іншим також вдається відповісти протягом декількох секунд під час входу в чат LIVE.
Nobody answers me either.
You don't get an answer in the chat or by email, but my review was answered in a strange way and with the lie that I had double accounts, which is not the case.
Also, the rep can't have checked as I didn't give my email or name for him to check.
And my name & email on Guru is NOT the same as at the casino so there's no way the representative checked it out!
I see that you should stay away from this casino.
So for me personally it's done.
I don't play at any casino where you can't even reply but respond to negative reviews with lies.
Find decent places.
Others also manage to reply within seconds when entering the LIVE chat.
Bei mir antwortet auch niemand.
Im chat oder per Email bekommt man keine Antwort, aber auf meine Bewertung wurde wunderlicher weise geantwortet und das mit der Lüge das ich doppelte Konten hätte was nicht der Fall ist.
Außerdem kann der Vertreter nicht nachgeschaut haben da ich weder meine Email noch mein Namen angegeben habe das er es überprüfen könnte.
Und mein Name & Email auf Guru sind NICHT die selben wie beim Casino also ist es unmöglich das der Vertreter es überprüft hat!
Ich sehe das man sich von diesem Casino fern halten sollte.
Also für mich persönlich hat es sich aber erledigt.
Ich spiele in keinem Casino in dem man nicht einmal antworten kann aber auf negative Bewertungen mit Lügen reagiert.
Sucht euch anständige Orte.
Andere schaffen es auch innerhalb von Sekunden zu antworten wenn man in den LIVE chat reingeht.
Привіт! Дякуємо за оновлення скарги. Якщо гроші все ще відсутні, повідомте нас.
🙂
Hey there! Thank you for updating the complaint. In case the money is still missing, let us know.
🙂
Сподіваємось, ви також отримаєте оновлення. Я маю на увазі, що це завжди хороший знак, коли представник казино звертається до гравців на форумі. 🤞
Hopefully, you'll get an update too. I mean it is always a good sign when the casino rep reaches out to the players here on the forum. 🤞
привіт, Радка, казино вибачилося за те, що сталося, і зарахувало мій рахунок, я грав і виграв, а потім програв, моя вина. Загалом сайт дуже хороший, швидкі ігри, жодних помилок. І представник казино здається мені справжнім хлопцем .я зроблю депозит тут знову .одна помилка в казино не означає, що вони погані!!
hi Radka,the casino apologized for what happend and credited my acount i played and won first then i lost it ,my fault.overall the site is very good ,fast games no bugs .and the representative of the casino seems to me a genuine guy.i will deposit here again .one mistake from casino does not mean they are bad!!
Привіт.
Вибачте, що втручаюся, але я прочитав відповідь казино — користувачі переглядають відповідь і, ну... Мені цікаво, як казино ідентифікувало ваш рахунок.
Подивимося, чи збирається представник казино це трохи пояснити. 🤔
Дякуємо за повідомлення.
Hello there.
Sorry to step in, but I read the casino's reply - the user reviews reply and, well,... I wonder how the casino identified your account.
Let's see whether the casino rep is going to explain it a bit. 🤔
Thanks for the notice.
Мені теж це серйозно цікаво.
Він взагалі не може ідентифікувати мій обліковий запис, оскільки, як уже згадувалося, я використовую зовсім інші дані в казино, ніж тут, на Guru.
Тому сумнівно, що мій акаунт перевірили.
У мене також точно немає 2 облікових записів, тому я точно виключаю шахрайство, тому що я не грав з учорашнього дня, і я дуже обережний, щоб НІКОЛИ не створювати 2 облікові записи, чого я ніколи не робив до сьогодні.
Навіщо мені створювати тут 2 облікові записи?
Але це не пояснює, чому ви не відповідаєте на чати чи електронні листи протягом 10 днів.
Але, як я вже сказав, для мене все закінчилося, тому що мені більше не хочеться тут грати.
Трапляються помилки. Я повністю згоден, тому що ми люди, але не відповідаємо протягом 10 днів, і припустити, що у мене є 2 облікові записи, для мене це щока.
Але це не має значення, я не маю тут грати.
Я не маю на увазі це погано, але для мене це не серйозне казино.
Тепер є так багато поганих, які шукають лише негативних речей, що я більше не мовчу на словах і ділюся своїм досвідом 1 на 1, тому що це мій досвід.
Якби ви відповіли мені так, як інші, у мене не було б проблем.
Але ігнорувати дні клієнтів просто недоцільно.
I'm seriously wondering that too.
It cannot identify my account at all because, as already mentioned, I use completely different data in the casino than here on Guru.
Therefore, it is questionable that my account has been checked.
I also definitely don't have 2 accounts, which is why I definitely rule out cheating because I haven't played since yesterday and I am very careful to NEVER create 2 accounts, which I have never done until today.
Why should I create 2 accounts here?
But that doesn't explain why you don't answer chats or emails for 10 days.
But as I said, it's over for me because I don't feel like playing here anymore.
Mistakes happen I totally agree because we are human but don't answer for 10 days & assuming that I have 2 accounts is a cheek for me.
But it doesn't matter, I don't have to play here.
I don't mean this in a bad way, but for me it's not a serious casino.
There are now so many bad ones that are only out for negative things that I don't mince my words anymore and share my experience 1 to 1 because it's my experience.
If you had answered me like others have, I wouldn't have any problems.
But ignoring the customer days just isn't appropriate.
Das frage ich mich ernsthaft auch.
Es kann mein Konto garnicht identifizieren da ich wie schon bereits erwähnte ganz andere Daten im casino verwende als wie hier auf Guru.
Vondaher ist es fraglich das man mein Konto überprüft hat.
Ich habe auch definitiv keine 2 Konten weswegen ich Betrug definitiv ausschließe da ich nicht seit gestern Spiele und sehr darauf achte NIEMALS 2 Konten zu erstellen was ich bis heute nie getan habe.
Wieso sollte ich ausgerechnet hier 2 Konten erstellen?
Das erklärt aber dennoch nicht wieso man 10 Tage weder im chat noch auf Emails antwortet.
Für mich hat es sich aber wie ich bereits sagte erledigt da ich keine Lust mehr habe hier zu spielen.
Fehler passieren dem stimme ich völlig zu da wir Menschen sind aber 10 tage nicht antworten & mir unterstellen das ich 2 Konten hätte ist für mich eine Frechheit.
Aber egal ich muss hier ja nicht spielen.
Ich meine dies echt nicht böse aber für mich ist es kein seriöses casino.
Es gibt mittlerweile so viele schlechte die nur auf negatives aus sind das ich mir kein Blatt mehr vor dem Mund nehme und meine Erfahrung 1 zu 1 teile da es meine Erfahrung ist.
Hätten Sie mir geantwortet wie andere auch hätte ich keinerlei Probleme.
Aber die Kunden Tage zu ignorieren ist einfach nicht angemessen.
Я попросив представника казино відповісти на мій коментар, але він цього не зробив.
Він відповідав іншим, але не мені (див. історію 🙂).
Але це нормально.
Я вважаю, що це просто неприємно, коли ти не отримуєш відповіді днями і висуваєш звинувачення, які просто не відповідають дійсності.
Я ніколи не створюю 2 акаунти.
Кожне казино, у якому я реєструюся, без винятку потрапляє на мій ноутбук, тому я завжди маю огляд.
У мене точно немає 2 облікових записів, і про шахрайство точно не може бути й мови, тому мені цікаво, звідки люди дізнаються, що я шахраю та створюю 2 облікові записи.
Вони навіть не знають мого імені.
I asked the casino rep further down in the comments to reply to my comment which he didn't.
He replied to others but not to me (see history 🙂).
But it's OK.
I think it's just nasty when you don't get an answer for days and you come up with accusations that are just not true.
I never create 2 accounts.
Every casino I register at ends up on my laptop without exception so that I always have an overview.
I definitely don't have 2 accounts and cheating is definitely out of the question, so I'm wondering where people find out that I'm cheating and creating 2 accounts.
They don't even know my name.
Ich habe weiter hinten bei den Kommentaren den casino Vertreter gebeten auf mein Kommentar zu antworten was er nicht getan hat.
Er hat anderen geantwortet aber mir nicht (siehe den Verlauf 🙂).
Aber ist ok.
Ich finde es halt fies wenn man Tage lang keine Antwort bekommt und mit Anschuldigungen kommt die einfach nicht wahr sind.
Ich erstelle niemals 2 Konten.
Jedes Casino in dem ich mich registriere landet ausnahmslos auf meinem Laptop damit ich immer eine Übersicht habe.
Ich habe definitiv keine 2 Konten und Betrug ist definitiv auch ausgeschlossen also frage ich mich woher man sich raus fischt das ich Betrug begehe und 2 Konten erstelle.
Die wissen nicht mal wie ich heiße.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.