ГоловнаФорумКазиноCasinerX Casino - загальне обговорення

CasinerX Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Radka
|
20 980 переглядів 135 відповідей |
|
1 2 3...7
1 рік тому

Дякую - зверніть увагу на дурниці вище. Скаргу подано, і ми з нетерпінням чекаємо, що Томас допоможе її вирішити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не хвилюйтеся 🙂

Так чи інакше, я сприйняв би той факт, що до розмови приєднався ще неперевірений представник казино, як хороший знак.

Я повідомлю про це Томаша, можливо, це якось стане в нагоді.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Крок у правильному напрямку. Дуже дякую 🙂

Автоматичний переклад.
jhoulder2
1 рік тому

Будемо сподіватися, що казино належним чином відреагує на вашу скаргу. Це було б надзвичайно корисно!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, я не можу зрозуміти відгуки.

Мені здається дуже підозрілим, що деякі пишуть «Виплати надшвидкі».

Я зареєструвався тут близько 9 днів тому, але мені ніхто не відповідає на пошту або в чаті.

Без підтвердження електронною поштою ви НЕ МОЖЕТЕ увійти в обліковий запис, тому я кілька днів намагався змусити когось надіслати мені електронний лист, щоб підтвердити це, але це просто неможливо, оскільки мені ніхто не відповідає.

Як це казино може дуже швидко виплачувати людям гроші, коли вони навіть не можуть відповідати на електронні листи чи спілкуватися в чаті.

Я не кажу про 2-3 години тут, але тим часом про 9 днів і до сьогоднішнього дня я не отримав жодної відповіді.

Для мене це виглядає як шахрайське казино, і ви не повинні звинувачувати мене в цьому, але якщо мені ніхто не відповідає протягом 9 днів, для мене все очевидно.

Мені дивно, що деякі пишуть, що всі чудові.

У мене все навпаки.

Я б не рекомендував цього.

Якби казино відповіло мені тут, це було б позитивно 🙂

Мені просто потрібен електронний лист, щоб я міг підтвердити обліковий запис ^^

Що станеться, якщо я запрошую виплату 👁

filefile одна з 8 розмов і жодна не відповідає.

Як деякі можуть говорити, що вони надшвидкі?

Я не хочу нікого лихати, але мені так набридли ці фальшиві облікові записи, які оцінюють казино як хороші, тоді як правда зовсім протилежна.

Казино, яке навіть не могло дати вам жодної відповіді протягом майже 10 днів, не є хорошим!

Шукайте місця, де ви також можете відповісти гравцям.

При всій волі я не можу зрозуміти відгуки, які означають, що платежі обробляються швидко.

Якщо ви не можете відповісти своїм клієнтам, у вас не повинно бути клієнтів.

Я не можу відкрити бізнес і просто ігнорувати питання клієнтів. Це просто не працює.

Шукайте гідні місця, де вас сприймають серйозно!



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли хтось хвалить казино, це шахрайство для нових гравців.

Автоматичний переклад.
Anonymized487
1 рік тому

Я бачу як ти

Тут ніхто не відповідає.

На жаль, сумнівних казино стає все більше і більше!

😑

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли хтось хвалить казино, це шахрайство для нових гравців.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я впевнений, що є винятки.

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Привіт. 🙂

Я думаю, що казино ось-ось закриють - швидше за все. Всі попереджувальні знаки є.

Тож я зв’язався з групою даних і попросив ще одну перевірку.

Дякуємо за інформацію, сподіваємося, незабаром ми знайдемо більше підказок.

Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано Anonymized487 видалено
1 рік тому

Гарне мислення. Надішліть скаргу, будь ласка.

Щойно ми виявимо, що казино вчинили щось неправильно або несправедливо, це вплине на рейтинг.

Як я бачу, сайт не повністю активний, тому депозит наразі очікує на розгляд.

Сайт шахраїв пропонував би чудові бонуси, приймав депозити та відповідав гравцям, але гравці все одно не отримували грошей.

Scatterhall є чудовим прикладом.🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагався відкрити скаргу, але коли я натискаю кнопку, нічого не відбувається. Те саме з кнопкою reviuw!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім

Я розумію ваше занепокоєння, і це цілком законно, sardapoor1963 ,


Мене звати Джордж Морган, я очолюю відділ підтримки в CasinerX,


Я перевірив ваш випадок і з нашого боку справді сталася технічна помилка. Ми отримали ваш платіж у розмірі 100 доларів, але він не додав ваш баланс.


Просимо вибачення за незручності, зараз ми оновили ваш баланс. Вирішили технічну проблему з нашого боку.


Проблема полягала в наступному: наша технічна команда додавала нових постачальників ігор, і в цей час відбувалося технічне обслуговування, тому наші представники не змогли зв’язатися з вами, але я переконаюся, що цього не станеться, і всі наші гравці отримають належну підтримку в чаті, а також електронною поштою.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Яке полегшення! Дякую за оновлення, Джордже. Давайте подивимося, чи зможу я зробити так, щоб казино зруйнувалося, лол.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Казино не відповідає ні на чат, ні на електронну пошту, я виграв 10$ бонусу за реєстрацію, я хотів знати, скільки часу залишилося на роловер, мені ніхто не відповідає!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
ygorjogosx
1 рік тому

Мені теж ніхто не відповідає.

Ви не отримуєте відповіді в чаті чи електронною поштою, але на мій відгук відповіли дивним чином і брехнею, що у мене були подвійні облікові записи, що не так.

Крім того, представник не міг перевірити, оскільки я не надав йому своєї електронної пошти чи імені для перевірки.

І моє ім’я та адреса електронної пошти на Guru НЕ такі, як у казино, тому представник не міг це перевірити!

Я бачу, що вам слід триматися подалі від цього казино.

Так що для мене особисто це зроблено.

Я не граю в жодному казино, де ви не можете навіть відповідати на негативні відгуки, а відповідати брехнею.

Знайдіть гідні місця.

Іншим також вдається відповісти протягом декількох секунд під час входу в чат LIVE.



Автоматичний переклад.
Anonymized487
1 рік тому

Привіт! Дякуємо за оновлення скарги. Якщо гроші все ще відсутні, повідомте нас.

🙂

Автоматичний переклад.
ygorjogosx
1 рік тому

Сподіваємось, ви також отримаєте оновлення. Я маю на увазі, що це завжди хороший знак, коли представник казино звертається до гравців на форумі. 🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

привіт, Радка, казино вибачилося за те, що сталося, і зарахувало мій рахунок, я грав і виграв, а потім програв, моя вина. Загалом сайт дуже хороший, швидкі ігри, жодних помилок. І представник казино здається мені справжнім хлопцем .я зроблю депозит тут знову .одна помилка в казино не означає, що вони погані!!

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Привіт.

Вибачте, що втручаюся, але я прочитав відповідь казино — користувачі переглядають відповідь і, ну... Мені цікаво, як казино ідентифікувало ваш рахунок.

Подивимося, чи збирається представник казино це трохи пояснити. 🤔

Дякуємо за повідомлення.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мені теж це серйозно цікаво.

Він взагалі не може ідентифікувати мій обліковий запис, оскільки, як уже згадувалося, я використовую зовсім інші дані в казино, ніж тут, на Guru.

Тому сумнівно, що мій акаунт перевірили.

У мене також точно немає 2 облікових записів, тому я точно виключаю шахрайство, тому що я не грав з учорашнього дня, і я дуже обережний, щоб НІКОЛИ не створювати 2 облікові записи, чого я ніколи не робив до сьогодні.

Навіщо мені створювати тут 2 облікові записи?

Але це не пояснює, чому ви не відповідаєте на чати чи електронні листи протягом 10 днів.

Але, як я вже сказав, для мене все закінчилося, тому що мені більше не хочеться тут грати.

Трапляються помилки. Я повністю згоден, тому що ми люди, але не відповідаємо протягом 10 днів, і припустити, що у мене є 2 облікові записи, для мене це щока.

Але це не має значення, я не маю тут грати.

Я не маю на увазі це погано, але для мене це не серйозне казино.

Тепер є так багато поганих, які шукають лише негативних речей, що я більше не мовчу на словах і ділюся своїм досвідом 1 на 1, тому що це мій досвід.

Якби ви відповіли мені так, як інші, у мене не було б проблем.

Але ігнорувати дні клієнтів просто недоцільно.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я попросив представника казино відповісти на мій коментар, але він цього не зробив.

Він відповідав іншим, але не мені (див. історію 🙂).

Але це нормально.

Я вважаю, що це просто неприємно, коли ти не отримуєш відповіді днями і висуваєш звинувачення, які просто не відповідають дійсності.

Я ніколи не створюю 2 акаунти.

Кожне казино, у якому я реєструюся, без винятку потрапляє на мій ноутбук, тому я завжди маю огляд.

У мене точно немає 2 облікових записів, і про шахрайство точно не може бути й мови, тому мені цікаво, звідки люди дізнаються, що я шахраю та створюю 2 облікові записи.

Вони навіть не знають мого імені.

Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого