ГоловнаФорумКазиноCasinerX Casino - загальне обговорення

CasinerX Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від Radka
|
24 748 переглядів 135 відповідей |
|
1...6 7
don4yk

Я хотів би додати особисте зауваження. У пошуках внутрішнього контакту я перевірив нашу базу даних і щиро сподівався, що зможу попросити когось із нашої партнерської команди надати робочу контактну електронну адресу. Ви не повірите, що я знайшов. Внутрішнє повідомлення про те, що ми отримали кілька електронних листів, але жодної відповіді не отримали... 🙁

Треба сказати, що я радий, що індекс безпеки низький.

Автоматичний переклад.
Radka

Вітаю, don4yk! Вибачте за ваш негативний досвід щодо електронної пошти. Тепер info@casinerx.com доступний для всіх, і ми докладемо всіх зусиль, щоб якомога швидше зв’язатися з клієнтами.


З найкращими побажаннями,


Команда Casinerx.

Автоматичний переклад.
XSupport

гаразд, просто обробіть моє виведення грошей і по всьому.

Я писав на цю пошту також. Поки нічого.

Я чекаю ще від середини липня цього року і без успіху. Може у вересні вам це нарешті вдасться?

Змінено автором
XSupport

Привет, мошенник!

Сожалеем о вашей наглой лжи, но ни раньше ни теперь info@casinerx.com ни разу не доступен всем. Если туда написать что-то, то никакого ответа не получить. Да и в целом, игрокам, которые прочтут эту ветку сообщений, дам совет: лучше не связываться с мошенниками, которые присваивают ваши деньги.

Привет, мошенник!

Сожалеем о вашей наглой лжи, но ни раньше ни теперь info@casinerx.com ни разу не доступен всем. Если туда написать что-то, то никакого ответа не получить. Да и в целом, игрокам, которые прочтут эту ветку сообщений, дам совет: лучше не связываться с мошенниками, которые присваивают ваши деньги.

Даша, як бачите наші зусилля не пройшли марно. Я бачу як їхній індекс тут щоразу опускається все нижче і нижче.

Не знаю чому, та я взагалі не вірю що вони зможуть виправити ситуацію. Це більше схоже на спробу ще трохи протриматись на плаву за рахунок нібито зворотнього звʼязку з клієнтами але насправді зовсім нічого не змінилось і не зміниться. Для чого ви влаштовуєте тут цей цирк шановні?

Змінено автором
don4yk

Деякі казино, які стають шахраями, залишаються в мережі, щоб все одно отримувати депозити, я пам’ятаю випадок Scatterhall, вони були звичайним казино, як і багато інших, що працювали з ліцензією Кюрасао, і раптом вони припинили обробляти зняття коштів, але вони все ще онлайн, навіть незважаючи на свій рейтинг близько нуля

Автоматичний переклад.
SunsetGaze

Так ти правий Їх діяльність можна припинити тільки відкликавши їх «псевдоліцензію». Я власне зараз якраз готую звернення до відповідного органу державної влади Коста-Рики щодо позбавлення їх ліцензії на обробку даних, оскільки їх так звана «діяльність» завдає збитків їх же клієнтам. Я майже закінчив, залишилось кілька днів почекати на деякі документи від державних органів України і тоді я відправлю все це до Міністерства торгівлі, промисловості та економіки Коста-Ріки та муніципалітету який власне видав їм цю «ліцензію». Що з цього всього вийде - побачимо. Але спокійно жити їм я не дам.

Змінено автором

Незважаючи на ці скарги, чому на сторінці огляду немає попередження або примітки про те, що це казино краде гроші гравців?

Автоматичний переклад.

Я зробив депозит 70 доларів! Я не можу робити ставки на спорт або грати в автомати. Я постійно отримую помилку про відсутність грошей на балансі. Але це неправда! Мені ніхто не відповідає ні в чаті, ні в електронній пошті! Я створив запит на виведення коштів місяць тому! Відкликання ще не підтверджено!

Автоматичний переклад.
don4yk

Друже, тобі вдалося вивести свої кошти? Я вже місяць чекаю щоб вивели мені мій депозит. Це невелика сума в розмірі 70$ але вони досі не підтвердили мій запит на виведення коштів.

xray200

Звичайно, ні. Я подав запит на зняття ще в середині липня цього року і досі нічого не отримав. Народ, коли нарешті приберуть цю дірку з сайту чи хоча б поставлять нуль у шкалі оцінок? Скільки ще людей має втратити свої гроші, щоб хтось зрозумів: casinerx — злочинці , і їм не місце на таких форумах . Адміністрація сайту, ви псуєте собі репутацію, допомагаючи цим негідникам обманювати гравців. Чим довше ти зволікаєш, тим більше я починаю думати, що ти з ними.

Автоматичний переклад.
don4yk

Привіт,

Я розумію і поважаю вашу думку. Але варто розглядати ситуацію в цілому. Яка різниця між, наприклад, затримкою платежу та крадіжкою? Ми не знаємо намірів казино. Ми навіть не можемо цьому запобігти, але коли це трапляється і ми маємо докази, індекс безпеки падає.

Попутно ми опублікували це:

file

Наразі була лише одна нерозглянута скарга:

file

https://casino.guru/complaints/all

Якщо ви можете надати доказ того, що казино краде, надішліть його сюди: data@casino.guru

або, краще, подайте скаргу.

Ми не змінюємо індекс безпеки, тому що думаємо, що знаємо; ми змінюємо це, коли знаємо напевно. Інакше всі огляди перетворилися б на вгадані значення. Ми вважаємо за краще уникати цього. На щастя, кожен може прочитати цю тему та вирішити, чи варте казино ризику. Індекс безпеки — це не єдина інформація, яку ми надаємо про казино. Це лише частина, а також скарги, форум і відгуки користувачів.


Автоматичний переклад.
Radka

В моей жалобе на это "казино" прекрасно всё:

данное "казино" полностью игнорируют мои обращения

они украли мои депозиты

они не выплатили мой выигрыш

вдобавок ко всему: специально изменили правила, чтобы не платить


мне кажется, что небольшое снижение рейтинга (исходя из суммы жалобы) слабо отразит реальную ситуацию с этим "казино".

может следует добавить в обзор этого казино какие-то пометки по этому поводу?

хотя бы о том, что казино может менять правила после, чтобы не платить

pozndarya

Привіт.

Я розумію, що ви кажете, але коли йдеться про скарги, індекс безпеки зменшується залежно від кількості зароблених за це чорних точок — у вашому випадку 400. Це досить низьке значення.

Цитата з посібника зі скарг :

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Однак попередження є не лише у формі невирішеної скарги, а й як частина огляду: file

Якщо ви прокрутите вниз, ви побачите останню скаргу прямо над індексом безпеки , тож її не пропустите.

Я не кажу, що система ідеальна, як вона є, з іншого боку, це те, як ми це робимо зараз. Нам потрібні математика та цінності, щоб карати казино точно так само, щоб зберегти справедливість.

Я поважаю вашу думку; сприйміть це як короткий підсумок дуже складного процесу.

Автоматичний переклад.

нарешті це сталось і їх рейтинг впав. Але я боюсь що вони продовжать свою брудну роботу

don4yk

Будемо сподіватися, що гравці перевірять індекс безпеки перед внесенням депозиту та уникнуть будь-яких проблем.

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого