ГоловнаФорумКазиноCasinerX Casino - загальне обговорення

CasinerX Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від Radka
|
20 892 переглядів 135 відповідей |
|
1...6 7
don4yk
1 рік тому

Я хотів би додати особисте зауваження. У пошуках внутрішнього контакту я перевірив нашу базу даних і щиро сподівався, що зможу попросити когось із нашої партнерської команди надати робочу контактну електронну адресу. Ви не повірите, що я знайшов. Внутрішнє повідомлення про те, що ми отримали кілька електронних листів, але жодної відповіді не отримали... 🙁

Треба сказати, що я радий, що індекс безпеки низький.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вітаю, don4yk! Вибачте за ваш негативний досвід щодо електронної пошти. Тепер info@casinerx.com доступний для всіх, і ми докладемо всіх зусиль, щоб якомога швидше зв’язатися з клієнтами.


З найкращими побажаннями,


Команда Casinerx.

Автоматичний переклад.
XSupport
1 рік тому

гаразд, просто обробіть моє виведення грошей і по всьому.

Я писав на цю пошту також. Поки нічого.

Я чекаю ще від середини липня цього року і без успіху. Може у вересні вам це нарешті вдасться?

Змінено автором 1 рік тому
XSupport
1 рік тому

Привет, мошенник!

Сожалеем о вашей наглой лжи, но ни раньше ни теперь info@casinerx.com ни разу не доступен всем. Если туда написать что-то, то никакого ответа не получить. Да и в целом, игрокам, которые прочтут эту ветку сообщений, дам совет: лучше не связываться с мошенниками, которые присваивают ваши деньги.

1 рік тому

Привет, мошенник!

Сожалеем о вашей наглой лжи, но ни раньше ни теперь info@casinerx.com ни разу не доступен всем. Если туда написать что-то, то никакого ответа не получить. Да и в целом, игрокам, которые прочтут эту ветку сообщений, дам совет: лучше не связываться с мошенниками, которые присваивают ваши деньги.

1 рік тому

Даша, як бачите наші зусилля не пройшли марно. Я бачу як їхній індекс тут щоразу опускається все нижче і нижче.

Не знаю чому, та я взагалі не вірю що вони зможуть виправити ситуацію. Це більше схоже на спробу ще трохи протриматись на плаву за рахунок нібито зворотнього звʼязку з клієнтами але насправді зовсім нічого не змінилось і не зміниться. Для чого ви влаштовуєте тут цей цирк шановні?

Змінено автором 1 рік тому
don4yk
1 рік тому

Деякі казино, які стають шахраями, залишаються в мережі, щоб все одно отримувати депозити, я пам’ятаю випадок Scatterhall, вони були звичайним казино, як і багато інших, що працювали з ліцензією Кюрасао, і раптом вони припинили обробляти зняття коштів, але вони все ще онлайн, навіть незважаючи на свій рейтинг близько нуля

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Так ти правий Їх діяльність можна припинити тільки відкликавши їх «псевдоліцензію». Я власне зараз якраз готую звернення до відповідного органу державної влади Коста-Рики щодо позбавлення їх ліцензії на обробку даних, оскільки їх так звана «діяльність» завдає збитків їх же клієнтам. Я майже закінчив, залишилось кілька днів почекати на деякі документи від державних органів України і тоді я відправлю все це до Міністерства торгівлі, промисловості та економіки Коста-Ріки та муніципалітету який власне видав їм цю «ліцензію». Що з цього всього вийде - побачимо. Але спокійно жити їм я не дам.

Змінено автором 1 рік тому
1 рік тому

Незважаючи на ці скарги, чому на сторінці огляду немає попередження або примітки про те, що це казино краде гроші гравців?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив депозит 70 доларів! Я не можу робити ставки на спорт або грати в автомати. Я постійно отримую помилку про відсутність грошей на балансі. Але це неправда! Мені ніхто не відповідає ні в чаті, ні в електронній пошті! Я створив запит на виведення коштів місяць тому! Відкликання ще не підтверджено!

Автоматичний переклад.
don4yk
1 рік тому

Друже, тобі вдалося вивести свої кошти? Я вже місяць чекаю щоб вивели мені мій депозит. Це невелика сума в розмірі 70$ але вони досі не підтвердили мій запит на виведення коштів.

xray200
1 рік тому

Звичайно, ні. Я подав запит на зняття ще в середині липня цього року і досі нічого не отримав. Народ, коли нарешті приберуть цю дірку з сайту чи хоча б поставлять нуль у шкалі оцінок? Скільки ще людей має втратити свої гроші, щоб хтось зрозумів: casinerx — злочинці , і їм не місце на таких форумах . Адміністрація сайту, ви псуєте собі репутацію, допомагаючи цим негідникам обманювати гравців. Чим довше ти зволікаєш, тим більше я починаю думати, що ти з ними.

Автоматичний переклад.
don4yk
1 рік тому

Привіт,

Я розумію і поважаю вашу думку. Але варто розглядати ситуацію в цілому. Яка різниця між, наприклад, затримкою платежу та крадіжкою? Ми не знаємо намірів казино. Ми навіть не можемо цьому запобігти, але коли це трапляється і ми маємо докази, індекс безпеки падає.

Попутно ми опублікували це:

file

Наразі була лише одна нерозглянута скарга:

file

https://casino.guru/complaints/all

Якщо ви можете надати доказ того, що казино краде, надішліть його сюди: data@casino.guru

або, краще, подайте скаргу.

Ми не змінюємо індекс безпеки, тому що думаємо, що знаємо; ми змінюємо це, коли знаємо напевно. Інакше всі огляди перетворилися б на вгадані значення. Ми вважаємо за краще уникати цього. На щастя, кожен може прочитати цю тему та вирішити, чи варте казино ризику. Індекс безпеки — це не єдина інформація, яку ми надаємо про казино. Це лише частина, а також скарги, форум і відгуки користувачів.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

В моей жалобе на это "казино" прекрасно всё:

данное "казино" полностью игнорируют мои обращения

они украли мои депозиты

они не выплатили мой выигрыш

вдобавок ко всему: специально изменили правила, чтобы не платить


мне кажется, что небольшое снижение рейтинга (исходя из суммы жалобы) слабо отразит реальную ситуацию с этим "казино".

может следует добавить в обзор этого казино какие-то пометки по этому поводу?

хотя бы о том, что казино может менять правила после, чтобы не платить

pozndarya
1 рік тому

Привіт.

Я розумію, що ви кажете, але коли йдеться про скарги, індекс безпеки зменшується залежно від кількості зароблених за це чорних точок — у вашому випадку 400. Це досить низьке значення.

Цитата з посібника зі скарг :

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Однак попередження є не лише у формі невирішеної скарги, а й як частина огляду: file

Якщо ви прокрутите вниз, ви побачите останню скаргу прямо над індексом безпеки , тож її не пропустите.

Я не кажу, що система ідеальна, як вона є, з іншого боку, це те, як ми це робимо зараз. Нам потрібні математика та цінності, щоб карати казино точно так само, щоб зберегти справедливість.

Я поважаю вашу думку; сприйміть це як короткий підсумок дуже складного процесу.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

нарешті це сталось і їх рейтинг впав. Але я боюсь що вони продовжать свою брудну роботу

don4yk
8 міс. тому

Будемо сподіватися, що гравці перевірять індекс безпеки перед внесенням депозиту та уникнуть будь-яких проблем.

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого