1 рік тому
Тут ви можете обговорити CasinerX Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Якщо це якось пов’язано з Casinerx, тоді сайт є шахрайством. Вони забрали мої гроші, проігнорували кожну електронну пошту та повідомлення, номер телефону не працює, і незважаючи на це, я пішов у очевидний шкільний бізнес у Казахстані. Вони винні мені 424 долари, не підтвердили мій обліковий запис, і моє зняття очікується більше 3 тижнів. Уникайте будь-якою ціною. Я не знаю, як поскаржитися чи отримати £, які мені винні
If this has anything to do with Casinerx then the site is a scam. They have taken my money, ignored every email and message, the phone number doesn’t work and the despite went to an apparent school business in Kazakstan. They owe me $424, have not verified my account and my withdrawal has been pending for over 3 weeks. Avoid at all costs. I have no idea how to complain or get the £ I am owed
Чи можете ви підтвердити точну назву казино, в якому ви грали?
Посилання також має допомогти. Я хотів би перевірити, чи казино переглянуто чи залишається невідомим Casino Guru.
Як альтернативу, скористайтеся цим посиланням, щоб створити скаргу:
https://casino.guru/complaints
Якщо ви не можете знайти казино в списку за допомогою опції «Я не знаю казино» - повинно бути десь там.
Could you confirm the exact name of the casino you played in?
A link should do the trick too. I'd like to check whether the casino has been reviewed or stays unknown to Casino Guru.
As an alternative, use this link to create a complaint:
https://casino.guru/complaints
If you can't find the casino in the list using the option "I don't know the casino" - should be there somewhere.
Я також подав скаргу, тож дякую за вашу допомогу 🙂
I’ve also submitted a complaint so thanks for your help so far 🙂
Ааа, я так і подумав. Невідоме казино прийняли за « Casinex Casino », як йдеться в ланцюжку.
Що ж, вибачте, жодних підказок щодо цього немає – команда обробки даних працює над цим.
Aah, that's what I thought. An unknown casino mistook for the "Casinex Casino" as the thread says.
Well, sorry no further clues about this one - the data team is working on it.
Спасибі за вашу допомогу! Я нічого не чув, але якщо щось зміниться, я опублікую тут
Thanks for your help! I’ve not heard a peep but if anything changes I’ll post here
Привіт!
Це було б чудово. Просто переконайтеся, що скарга є пріоритетною. Томас повинен спочатку оновитися, щоб допомогти вам. 🙂
Але я намагатимуся час від часу перевіряти вас.
Hi!
That would be awesome. Just make sure the complaint is a priority. Tomas should be updated first to help you out. 🙂
I'll try to check on you occasionally though.
Привіт Jhoulder2,
Я представник Casinerx.
Я прочитав те, що ви мали сказати, і хочу, щоб наші користувачі, які прочитали це, та всі інші, хто міг це побачити.
Справа в тому, що обліковий запис Jhoulder2 на нашому веб-сайті не було перевірено, його сповістили, що для зняття коштів обліковий запис має пройти процедуру KYC, яка не була завершена з боку користувачів. Це і є причина затримки коштів.
Після цього ми повідомили користувача, що потрібно зробити для завершення, але наступним, що ми отримали, був знімок екрана звіту.
Hello Jhoulder2,
I am Casinerx Representative.
I have read what you had to say and I want our users who read this and everyone else who might see.
The case is, The account of Jhoulder2 on our website was not verified, he was notified that in order to withdraw funds the account needs to go through KYC Procedure, which was not complete from users side. That is the reason for the hold of the funds.
After that we informed user what had to be done in order to complete, but Next thing we received was the screenshot of a report.
Вибачте, але це повна фігня!!
Я надав вашій команді знімки екрана чату, які підтверджують, що я надіслав документи та що мій обліковий запис буде перевірено, а зняття коштів оброблено на початку квітня – цього не сталося.
Ваш номер телефону не працює, ви не відповідаєте на електронні листи та тижнями ігноруєте повідомлення, надіслані через ваш чат.
Я надав усе, що вам потрібно, і тепер ви вирішуєте ігнорувати мене, але намагаєтеся оцінити себе через відповідь, яка є вигадкою.
Якщо ви надішлете мені електронний лист, ми зможемо вирішити цю проблему, і я зможу видалити цю тему, але, наскільки я бачу, ваш веб-сайт хитрий, ви рекламуєте та маєте справу з британськими гравцями, що суперечить закону, і ви не маєте ліцензії!!!
Im sorry but this is total bulls**t!!
I have supplied your team with screenshots of a chat which confirmed I had sent documents and that my account would be verified and the withdrawal processed in early April - this has not happened.
Your phone number doesn’t work, you do not respond to emails and you have ignored messaged sent through your chat for weeks.
I have provided everything you require and you now choose to ignore me, yet try and appraise yourself through a response which is a fabrication.
If you email me then we can resolve this and I can remove this thread, but as far as I see it, your website is dodgy, you advertise and deal with Uk players which is against the law and you are not licensed!!!
Документи подані в систему для перевірки! Але документи не прийняли, що стало причиною відмови у перевірці. Представник чату, звичайно, сказав вам це, оскільки процес зазвичай дуже швидкий.
The Documents are Submitted to the system for verification ! But the documents where were not accepted, That was the reason for declined verification. The chat representative ofcourse told you that because the process usually is very quick.
Ні, не зробили!! Перегляньте чати в обліковому записі! Якщо ви можете ще раз сказати мені, що вам потрібно (оскільки все, що ви просили, було надіслано), я це організую. Будь ласка, напишіть мені! Будь ласка, зверніть увагу, що в мене більше немає банківської картки, якою я платив, я скасував і знищив її після того, як вирішив, що ваше казино було шахрайським веб-сайтом через те, що зняття було показано в моїй банківській виписці як транзакція в школі в Казахстані!!
Вам явно потрібно повідомити про ситуацію через мій обліковий запис і вирішити проблему сьогодні, оскільки я подав скарги до різних асоціацій через ваші помилки та нездатність спілкуватися через мій обліковий запис (проте ви можете спілкуватися на форумі – трохи сумнівно). , привіт!)
No, they didn’t!! Look back through the chats on the account! If you can kindly tell me what you need again (as everything you asked for was sent), I will arrange this. Please email me! Please note I no longer have the bank card I paid with, I cancelled and destroyed it after deciding your casino was a con website due to the fact the withdrawal showed on my bank statement as a transaction at a school in Kazakstan!!
You clearly need to update yourself on the situation via my account and resolve the issue today as I have filed complaints with various associations as a result of your failings and inability to communicate through my account (yet you can communicate on a forum - a bit fishy, hey!)
Дякую - зверніть увагу на дурниці вище. Скаргу подано, і ми з нетерпінням чекаємо, що Томас допоможе її вирішити.
Thank you - do note the nonsense above. The complaint has been submitted and looking forward to Tomas helping to resolve it.
Привіт.
Ласкаво просимо на форум!
Чи можу я попросити вас взяти до уваги наші правила, підтвердивши свій зв’язок із казино, як описано?
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
"2) Ваш обліковий запис на форумі потрібно вручну синхронізувати з брендами казино, які ви представляєте. Вам потрібно надіслати нам назви цих брендів і своє ім’я користувача на форумі (або адресу електронної пошти) на community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Тоді ми зможемо синхронізувати ваш обліковий запис на форумі з усіма брендами казино. Вам також потрібно зв’язатися з нами з офіційної адреси казино або з адреси електронної пошти компанії, яка відповідає за маркетинговий план у певних брендах казино».
Заздалегідь спасибі.
Hello there.
Welcome to the forum!
May I ask you to get our rules into consideration by confirming your relation to the casino as described?
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
"2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to community(at)casino.guru (community@casino.guru). Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands."
Thank you in advance.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.