ГоловнаФорумКазиноCasinerX Casino - загальне обговорення

CasinerX Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від Radka
|
20 931 переглядів 135 відповідей |
|
1...5 6 7
1 рік тому

Варто додати, що я чекаю їхнього рішення в цій складній ситуації. Я все ще чекаю на виплату свого виграшу. Судячи з отриманого негативного досвіду, я припускаю, що прийняття рішення може тривати дуже довго і боюся передбачити, яким воно для мене буде.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Можливо, вони не знають, я їм щось нагадаю. У моїй країні йде ВІЙНА. Сьогодні у мене все добре, як буває на війні. Завтра все може змінитися. Завтра може статися, що мене вб'ють, і що далі? Вони збережуть мої гроші. Ну, якщо вони цього хотіли з самого початку, то все зрозуміло. У мене немає терпіння так довго чекати.

Автоматичний переклад.
don4yk
1 рік тому

Привіт!

Це хороші запитання, на які казино має надати відповідь. Ми в Casino Guru вважаємо, що як тільки гравцеві дозволено грати, використовуючи правильну інформацію в реєстраційній формі, казино має справедливо виплатити кожен отриманий виграш відповідно до умов.

Чудово, що ви подали скаргу , важливо зв’язатися з казино та з’ясувати ситуацію.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Можливо, вони не знають, я їм щось нагадаю. У моїй країні йде ВІЙНА. Сьогодні у мене все добре, як буває на війні. Завтра все може змінитися. Завтра може статися, що мене вб'ють, і що далі? Вони збережуть мої гроші. Ну, якщо вони цього хотіли з самого початку, то все зрозуміло. У мене немає терпіння так довго чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знаю, що це має бути важко, просто зроби все можливе, щоб витримати цей етап, добре?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я намагаюся не згадувати про війну, особливо коли це стосується моїх приватних справ, як от цей випадок. Бо цим не варто зловживати. Але в цій ситуації я чомусь не втримався. Звичайно, я прошу вибачення за такі пости.

Автоматичний переклад.
don4yk
1 рік тому

Це нормально - я вас запевняю.

Я намагався висловити свою підтримку, не більше того.

Для мене майже неможливо уявити, як це відчувати.

Війна ніколи не повинна бути можливістю!

💚🙌🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Наскільки я бачу, ці шахраї не думають повертати мої гроші. Якщо до цього моменту вони не верифікували мій акаунт, не відповідали на листи - ігнорували мене і, можливо, вас, то марно сподіватися на щось позитивне для мене у вирішенні цієї справи. Нагадаю, що минуло вже два з половиною тижні . Якби це було нормальне казино, ми б давно забули про цю справу. Однак у цьому випадку я повинен забути про свої гроші. Я навіть не можу знайти про них слів без ненормативної лексики. Можливо, варто видалити їх з цього ресурсу, щоб більше не було жертв їхніх злочинних афер


А крім того, я переконана, що колись і з ними станеться те саме, що зі мною зараз, бо ніщо у світі не зникає безслідно і будь-яке зло отримає відповідну винагороду.


Я впевнений у цьому на 1000%. Чесно кажучи, мене це зовсім не втішає. Навпаки, мене дивує той факт, що ці бізнесмени настільки дрібні, що вартість їхньої репутації становить лише кілька сотень доларів.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
don4yk
1 рік тому

удалять не стоит

если они действительно мошенники, то надо им ставить рейтинг как у scatterhall casino и тому подобных

чтобы люди видели, что данное казино ненадежное и в него не стоит играть

pozndarya
1 рік тому

Вы безусловно правы, но палка в двух концах, если оставлять подобных скамовщиков, то негативных оценок мало. Нужно их выделять таким образом, чтобы у пользователе не возникало желания смотреть в ту сторону. Оценки - это всё субъективно, и не все и не всегда их ставят, а тем более положительные. А вот если есть конкретные факты мошенничества, то неплохо бы обозначать их

don4yk
1 рік тому

да и вы правы

но казино гуру идеально выполняет свою роль

казино гуру никого не зазывает играть, они просто обозревают практически все казино, которые имеются (понятное дело, что они являются тоже аффилейтами, но им тоже надо на что-то существовать)

сужу по себе и думаю что это близко к истине - большинство игроков находят новые казино на других ресурсах, или же посредством спам рассылки по имейл или баннеры и тому подобное и только потом приходят на казино гуру и оставляют отзывы.

казино гуру в данный момент идеальный неподкупный ресурс, они действуют непредвзято и в большинстве случаев на стороне игроков, что в нынешнее время - редкость. Раньше таковым являлся аскгемблерс, но в данный момент - они стали продажной помойкой (я знаю что их перепродали, но и до этого они уже начинали скамиться).

много мыслей, но так лень их расписывать сейчас, надеюсь мой посыл вы уловили)

кстати, как я очутилась в этой ветке казино? я сделала депозит туда 🙂

поддержка в лайв чате пишет с опечатками. отвечают очень долго. видно что не разбираются в вопросах, которые им задают.

будет эксперимент

я все равно игрок и играю во многих казино, поэтому на проверку этого казино не пожалею еще ~50 долларов, если удастся выиграть, то напишу либо жалобу либо отзыв (зависит от того выведут они деньги или нет)

предварительно уточнила насчет своей страны в саппорте - они сказали что я могу играть 🙂

и извините за сумбур, чуть-чуть выпила, а с непривычки получается что и напилась)))

pozndarya
1 рік тому

полностью с Вами согласен. Единственное, что не советовал бы делать - это следующий депозит в этом казино. Думаю, Вы без меня знаете, что такое "лицензия Коста-Рики" и что при такоих обстоятельствах игрок не защищён, ведь нет регулятора чтобы повлиять на казино. Я вот сел изучать их документацию и

у них там есть один пункт, наличие которого нивелирует весь остальной текст этих же правил.

"4.7 In addition, the Company reserves the right of accepting or rejecting registration, or to suspend or close any Account, for any reason whatsoever without explanation to you.
4.7 Кроме того, Компания оставляет за собой право принять или отклонить регистрацию, а также приостановить или закрыть любую Учетную запись по любой причине без объяснения причин.

Этим всё сказано.

Кроме того, Вы верно подметили о грамотности их поддержки, с которой у меня случился очень весёлый (как по мне) случай. В тот день я искал способы связаться с ними (акк. скайпа - фейк, вайбер давно гне был в сети, воцап то же , что и вайбер, на почту не отвечают, номера телефонов не обслужываются либо вне сети) написал утром в лайв чат и потом на протяжении дня несколько десятков раз, но никто не отвечает. Ближе к вечеру я не выдержал и со злости на украинском написал "вы пацаны пид***сы". Через секунд десять (!!) появился знак ? а потом вопрос "почему вы так считаете?"

1 рік тому

Шановні адміністратори цього чудового проекту, дозвольте висловити свою повагу та подяку за допомогу в розгляді моєї скарги. Ви робите неймовірну роботу, і я бажаю вам лише успіху у ваших починаннях. Але я трохи збентежений.

1. Як ми з вами знаємо, представники CasinerX повністю проігнорували мою скаргу і не відповіли. Тому можете сміливо вважати, що цим мерзотникам наплювати на нас з вами. Але з цим можна змиритися.

2. Ці шахраї з цього незрозумілого мені казино casinerX не виплатили мені виграш із бездепозитного бонусу. І це теж можу прийняти.

3. Вчинили злочин - шахрайським шляхом заволоділи моїми грошима в сумі 100 доларів США, які досі не повернули і, як я розумію, ніколи не повернуть. У багатьох країнах такі дії кваліфікуються як шахрайство і караються кримінальним законодавством . І хоча в даному випадку суд не визнав їх злочинцями, ми чудово розуміємо, що ці хлопці – шахраї та злочинці.

4. Враховуючи ці обставини, ми маємо достатні підстави вважати, що ці особи, швидше за все , продовжать свою злочинну діяльність . Тому від їх діяльності можуть постраждати інші люди, які нічого не знають про цих злочинців.

Тож у мене просте запитання:

  1. Чому казино цих злочинців, які шахрайським шляхом привласнили мої 100 доларів ще 12 липня 2023 року і досі їх не повернули, має рейтинг 6,2, а не -6,2?
  2. Чому на вашому сайті в профілі цього непорозуміння (тут під «непорозумінням» я маю на увазі казино) немає жодного запису про їхній злочин або навіть натяку на нього, щоб наступна потенційна жертва їхніх злочинів не стала жертвою і просто обійти їх?
  3. Вам подобається мати справу з людьми, чия репутація коштує 100 доларів? Ви справді хочете й надалі бачити на цьому сайті (і ваша мета благородна, я впевнений) казино, яке буквально грабує своїх клієнтів?

Мені неприємно думати, що ви можете якось прикрити цих злочинців. У будь-якому випадку, зважаючи на поточну економічну ситуацію в моїй країні, це було останнє казино, в якому я зробив депозит, і я ніколи не забуду тих 100 доларів. Нехай закінчиться війна. Сподіваюся, Ви відгукнетесь на моє звернення. Дякую

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
don4yk
1 рік тому

Привіт.

Дозвольте мені почати з найважливішого факту: ми не юристи і не поліс. Якщо ви впевнені, що казино діє проти закону, ви повинні діяти, оскільки ми не можемо зробити це від вашого імені.

Я повністю розумію ваші почуття, але ми не маємо влади над казино.

Як зазначено у скарзі:

«Оскільки казино працює з ліцензією на погану репутацію та не посилається на жодну послугу ADR, практично немає жодного органу з питань ігор, до якого можна звернутися . Я позначу скаргу як «нерозглянуту» в нашій системі. Я розумію, що це не задовільне вирішення вашої проблеми. Однак зниження рейтингу, спричинене невирішеними скаргами, може допомогти змінити підхід казино . Якщо казино вирішить відреагувати, ми повторно розглянемо скаргу, і ви отримаєте сповіщення електронною поштою. Я можу лише порекомендувати вас вибирайте казино за їхніми відгуками та рейтингами в майбутньому, щоб уникнути подібних ситуацій . Мені шкода, що ми не можемо більше допомогти в цьому випадку».

Ліцензійна «якість» вказана як негативний факт, індекс безпеки нижче середнього — це говорить про те, що казино не дуже надійне.

Поки казино не покаже нам, на що вони здатні, неможливо попередити гравців.

На цьому етапі огляд виглядає так:

Огляд казино CasinerX

Ми ретельно перевірили CasinerX Casino та дали йому індекс безпеки нижче середнього. Це казино має деякі хороші якості, але також багато мінусів, через які краще грати в іншому місці. У нашому огляді ми розглянули скарги гравців казино, приблизні доходи, ліцензію, справжність ігор, якість підтримки клієнтів, справедливість умов, ліміти на зняття коштів і виграші та інші фактори. Отже, якщо ви коли-небудь задавалися питанням, чи це казино є безпечним і законним чи шахрайським, прочитайте повний огляд нижче, щоб дізнатися більше.

Відповідно до наших досліджень і оцінок, CasinerX Casino є меншим онлайн-казино з точки зору прибутку. Дохід казино є важливим фактором, оскільки у великих казино не повинно виникати проблем із виплатою великих виграшів, тоді як у менших казино можуть бути проблеми, якщо вам вдасться виграти дійсно великі.

CasinerX Casino має ліцензію на казино, однак вона не була видана належним органом ліцензування.

Ми не знайшли відповідних скарг щодо цього казино.

CasinerX Casino має підтримку клієнтів, однак ми оцінили її як повільну або погану. Це означає, що є представники служби підтримки клієнтів, які можуть допомогти вам, але їхні відповіді, як правило, повільні та не настільки корисні, як могли б бути.

Як ми вже згадували, CasinerX Casino має індекс безпеки нижче середнього. Це означає, що хоча він і не зовсім поганий, він має деякі негативні якості, через які доцільно шукати краще онлайн-казино для гри.


Як ми завжди радимо гравцям:

file

https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino

Мені щиро шкода, що ваша скарга була першою невирішеною щодо цього казино .

Важливо поширити цю інформацію на форумі, як ми це робимо зараз.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дозвольте мені щось прояснити. Звичайно, я розумію, що у вас немає важелів впливу на це казино. Але в попередній публікації я намагався донести, що казино, яке буквально краде гроші клієнтів, не повинно розміщуватися на таких ресурсах, як ваш. І найпростішим доказом моїх слів є те, що представники казино навіть не виявили бажання спростувати мої звинувачення. Вони також проігнорували мою скаргу, де третя сторона є вашим ресурсом . Отже, простий висновок: їм наплювати на клієнтів і ваш ресурс. Вони ігнорують вас, а ви спокійно на це реагуєте. Ти навіть не реагуєш. Чому тоді ці скарги? Дивитися таймер зворотного відліку два тижні в очікуванні відповіді?

Я переконана, що ви для них набагато важливіші, ніж вони для вас. Ваш ресурс є одним з топових в цьому напрямку. Але я не маю права вказувати вам, як вести політику щодо розміщення таких казино на вашому сайті, але, на мій суб'єктивний погляд, якщо такі випадки трапляються і казино вас ігнорує, то їх тут бути не повинно.

Знаєте, звідки я дізнався про це казино? Так, на вашому ресурсі в розділі «Бездепозитні бонуси». І я впевнений, що більшість їхніх клієнтів дізналися про них завдяки вашому та таким сайтам, як ваш. Тож я не вважаю правильним говорити, що якщо залишити їх тут із поганим індексом, це попередить інших.

Крім того, я вважаю, що ваше твердження про те, що вони мають ліцензію, потребує певних змін. Вони не мають ліцензії на азартні ігри . Нещодавно я дізнався, що організація та діяльність грального бізнесу не заборонені законодавством Коста-Ріки, але немає спеціального закону, який регулює організацію та ліцензування азартних онлайн-ігор. Тому такий бізнес не контролюється і не регулюється на державному рівні.

Оскільки в Коста-Ріці немає спеціальної ліцензії на онлайн-ігри, оператори використовують для роботи ліцензію на обробку даних . І хоча ця ліцензія прямо не вказує на право діяти як оператор онлайн-ігор, вона все одно використовується як офіційний дозвільний документ. Зареєструвавши компанію в Коста-Ріці та отримавши ліцензію на обробку даних, оператор може безпечно працювати в Інтернеті та приймати ставки від гравців з усього світу, окрім жителів Коста-Ріки.

Тому я вважаю, що твердження про наявність у них ліцензії є неправдивим. Це зміна парадигми, і це впливає на рішення потенційних клієнтів піти до них і витратити там свої гроші. Але що і як робити в таких ситуаціях – вирішувати вам.

Автоматичний переклад.
don4yk
1 рік тому

Привіт, у мене є кілька приміток.

Перш за все, ми є найбільшою базою даних онлайн-казино у світі. Наша мета — мати огляд кожного онлайн-казино та надавати чесну інформацію про нього всім, хто шукає більше інформації в Інтернеті. Що стосується бонусів, то деякий час тому ми проводили опитування. Результати були очевидними. Приблизно 78% гравців зацікавлені в бездепозитних бонусах, навіть якщо казино не має гарної репутації. Ось чому ми також маємо всі бездепозитні бонуси, які ми знаходимо в нашій базі даних.

З іншого боку, щоб трохи більше захистити гравців, ми надсилаємо бездепозитні бонуси через нашу розсилку, але ми ніколи не надсилаємо бонуси, які можна знайти в казино, яке не має гарної репутації. Нам здається, що коли ви отримуєте електронний лист від Casino Guru, ви можете повірити, що все безпечно, і ми не хочемо таким чином заплутувати гравців.

Що стосується вашої скарги та вашого запитання, чому казино не має рейтингу -6,2. Бувають випадки, коли казино хороші або досить хороші, але вони просто відмовляються співпрацювати з нами або будь-якою сторонньою стороною. Це їхня політика. Тоді ми не можемо стверджувати, що вони чисті шахраї. Важко сказати. У будь-якому разі були випадки, коли казино були просто шахрайством, але це також було відображено в нашому розділі скарг. Іншими словами, коли казино обманює людей, ви раптом отримуєте багато скарг на одне й те саме. Наразі це не стосується CasinerX. З іншого боку, ми погодилися, що ви маєте рацію на основі того, що ви описали у своїй скарзі, і тому ми призначили чорні точки казино.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

я думав, що міг був одним із перших і єдиним, хто потерпів від дій цих мудаків, але, нажаль, вчора побачив пост pozndarya про те що вона не може вивести з цієї діри 400 доларів. Отже, прокоментуйте, будь ласка, політику цього казино щодо ігнорування своїх клієнтів, а також скажіть, будьте добрі, скільки ще очевидних фактів шахрайсва з боку casinerx треба Вам для того, аби це сміття нареші прибрали звідси? Дякую

don4yk
1 рік тому

Хоча я розумію ваше занепокоєння, насмілюсь сказати, що два невирішені випадки далеко не беззаперечні докази.

Це погано, несправедливо – таким чином казино отримуватиме чорні бали за кожну окрему невирішену справу. Як пояснюється в посібнику Центру вирішення скарг :

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тому є ймовірність, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Ми просто не можемо карати казино як профілактичний акт. Це дестабілізує всю концепцію розрахунків індексу безпеки. Якщо ви знайомі з ситуацією в Scatterhall, ви також знаєте, як ми пояснили наш підхід.

Гравці, здатні переглядати скарги або цю тему, знайдуть попередження, воно також показано прямо тут:

file

Мені шкода, що казино не подбало про вашу скаргу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу що вони відповіли на мій відгук і сказали написати їм листа на електронну пошту. Я написав на чотири відомі мені нібито їхні адреси але листи не доставлені. Зверьаюсь до представників казино: лийте будь ласка актуальну адресу електронної пошти служби підтримки вашого казино щоб я міг з вами звʼязатися.

1 рік тому

На мой отзыв казино ответило следующее:

"Здравствуйте, Позндарья!


Мне жаль, что у вас случился такой опыт с CasinerX, но дело в том, что Беларусь входит в число стран с ограниченным доступом. Я не уверен, как вам удалось внести депозит на CasinerX, но МЫ изучим это и посмотрим, что можно сделать.


Пожалуйста, свяжитесь с нами по электронной почте."


Во-первых, при внесении депозита я интересовалась в чате насчет того разрешено ли играть в их казино игрокам из Беларуси:

(почему-то не загружается изображение, но если надо, то могу отправить тому кто заинтересован в этом)




Во-вторых:

я уже отправляла много сообщений на имейл казино и ни разу не получила ответ от них.

Змінено автором 1 рік тому
1 рік тому

Така ж фігня, вони відповіли на наші відгуки і сказали написати їм. Я відправи їм імейл два дні тому і досі нічого. Вони продовжують ігнорувати листи користувачів, а з чотирьох відомих мені їхніх електронних адрес мій лист дійшов тільки на ту, що починається з info@….com. Решта уже не актуальні. Що ж, маю припущення, що ця їхня разова поява на форумі щоб відповісти на негативні відгуки в дусі: «все гаразд, зверніться до нас на електронну пошту і ми все вирішимо» насправді ніщо інше, як спроба відвернути увагу нових клієнтів щоб потім грабувати їх. Як бачите, нічого не змінилось.

1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого