ГоловнаФорумКазиноCasinerX Casino - загальне обговорення

CasinerX Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
21 069 переглядів 135 відповідей |
|
1 2...7
1 рік тому
Тут ви можете обговорити CasinerX Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Якщо це якось пов’язано з Casinerx, тоді сайт є шахрайством. Вони забрали мої гроші, проігнорували кожну електронну пошту та повідомлення, номер телефону не працює, і незважаючи на це, я пішов у очевидний шкільний бізнес у Казахстані. Вони винні мені 424 долари, не підтвердили мій обліковий запис, і моє зняття очікується більше 3 тижнів. Уникайте будь-якою ціною. Я не знаю, як поскаржитися чи отримати £, які мені винні

Автоматичний переклад.
jhoulder2
1 рік тому

Чи можете ви підтвердити точну назву казино, в якому ви грали?

Посилання також має допомогти. Я хотів би перевірити, чи казино переглянуто чи залишається невідомим Casino Guru.

Як альтернативу, скористайтеся цим посиланням, щоб створити скаргу:

https://casino.guru/complaints

Якщо ви не можете знайти казино в списку за допомогою опції «Я не знаю казино» - повинно бути десь там.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ось так 🙂 https://casinerx.com/

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також подав скаргу, тож дякую за вашу допомогу 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ось так 🙂 https://casinerx.com/

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ааа, я так і подумав. Невідоме казино прийняли за « Casinex Casino », як йдеться в ланцюжку.

Що ж, вибачте, жодних підказок щодо цього немає – команда обробки даних працює над цим.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також подав скаргу, тож дякую за вашу допомогу 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Занадто рано я б сказав. Давайте подивимося, з чого складається казино і як воно реагує на скарги...

Сподіваючись на краще, звичайно!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Спасибі за вашу допомогу! Я нічого не чув, але якщо щось зміниться, я опублікую тут

Автоматичний переклад.
jhoulder2
1 рік тому

Привіт!

Це було б чудово. Просто переконайтеся, що скарга є пріоритетною. Томас повинен спочатку оновитися, щоб допомогти вам. 🙂

Але я намагатимуся час від часу перевіряти вас.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Jhoulder2,


Я представник Casinerx.


Я прочитав те, що ви мали сказати, і хочу, щоб наші користувачі, які прочитали це, та всі інші, хто міг це побачити.


Справа в тому, що обліковий запис Jhoulder2 на нашому веб-сайті не було перевірено, його сповістили, що для зняття коштів обліковий запис має пройти процедуру KYC, яка не була завершена з боку користувачів. Це і є причина затримки коштів.


Після цього ми повідомили користувача, що потрібно зробити для завершення, але наступним, що ми отримали, був знімок екрана звіту.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, але це повна фігня!!

Я надав вашій команді знімки екрана чату, які підтверджують, що я надіслав документи та що мій обліковий запис буде перевірено, а зняття коштів оброблено на початку квітня – цього не сталося.

Ваш номер телефону не працює, ви не відповідаєте на електронні листи та тижнями ігноруєте повідомлення, надіслані через ваш чат.

Я надав усе, що вам потрібно, і тепер ви вирішуєте ігнорувати мене, але намагаєтеся оцінити себе через відповідь, яка є вигадкою.

Якщо ви надішлете мені електронний лист, ми зможемо вирішити цю проблему, і я зможу видалити цю тему, але, наскільки я бачу, ваш веб-сайт хитрий, ви рекламуєте та маєте справу з британськими гравцями, що суперечить закону, і ви не маєте ліцензії!!!

Автоматичний переклад.
jhoulder2
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вище ваш доказ!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Документи подані в систему для перевірки! Але документи не прийняли, що стало причиною відмови у перевірці. Представник чату, звичайно, сказав вам це, оскільки процес зазвичай дуже швидкий.

Автоматичний переклад.
XSupport
1 рік тому

Ні, не зробили!! Перегляньте чати в обліковому записі! Якщо ви можете ще раз сказати мені, що вам потрібно (оскільки все, що ви просили, було надіслано), я це організую. Будь ласка, напишіть мені! Будь ласка, зверніть увагу, що в мене більше немає банківської картки, якою я платив, я скасував і знищив її після того, як вирішив, що ваше казино було шахрайським веб-сайтом через те, що зняття було показано в моїй банківській виписці як транзакція в школі в Казахстані!!


Вам явно потрібно повідомити про ситуацію через мій обліковий запис і вирішити проблему сьогодні, оскільки я подав скарги до різних асоціацій через ваші помилки та нездатність спілкуватися через мій обліковий запис (проте ви можете спілкуватися на форумі – трохи сумнівно). , привіт!)

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую - зверніть увагу на дурниці вище. Скаргу подано, і ми з нетерпінням чекаємо, що Томас допоможе її вирішити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Подальші докази вище. І майже 4 години потому, а "керівництво" досі не відповідає

Автоматичний переклад.
XSupport
1 рік тому

Привіт.

Ласкаво просимо на форум!

Чи можу я попросити вас взяти до уваги наші правила, підтвердивши свій зв’язок із казино, як описано?

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

"2) Ваш обліковий запис на форумі потрібно вручну синхронізувати з брендами казино, які ви представляєте. Вам потрібно надіслати нам назви цих брендів і своє ім’я користувача на форумі (або адресу електронної пошти) на community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Тоді ми зможемо синхронізувати ваш обліковий запис на форумі з усіма брендами казино. Вам також потрібно зв’язатися з нами з офіційної адреси казино або з адреси електронної пошти компанії, яка відповідає за маркетинговий план у певних брендах казино».


Заздалегідь спасибі.


Автоматичний переклад.
1 2...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого