1 рік тому
Тут ви можете обговорити CandyLand Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я виграв 578,00 11-11-23, і я нічого не чув. Я пішов у чат, і представник сказав, що їм потрібен мій ідентифікатор і виписка з рахунку за комунальні послуги. Я надіслав їх, але нічого. Я виграв тут давно і отримав цю виплату, але вони чомусь зберегли більшу частину. Я не можу знайти номер телефону для них. Що я можу зробити
Hello i won 578.00 on 11-11-23 and i havent heard anything.I goto live chat and rep says they need my id and utility bill statment.I sent them and still nothing.I won here along time ago and got that payout but they kept most of it for some reason.I cant find any phone # for them.What can i do
Привіт! Ви успішно пройшли перевірку, коли казино попросило вас надати посвідчення особи та рахунок за комунальні послуги? Я вважаю, що більше двох тижнів чекати виведення - це досить багато.
Тому я б рекомендував вам звернутися зі скаргою до нас.Просто натисніть тут . Наша команда спробує вам допомогти. Ви в?
Hi, did you successfully complete the verification when the casino asked you for ID and utility bill ? I think more than two weeks to wait for the withdrawal is quite a lot.
That's why I would recommend you to file a complaint with us. Just click here. Our team will try to help you. Are you in?
Так, я знав і не чув жодного слова. Я знаю, що більше не збираюся тут грати
Yes I did and haven't heard a word. I know I'm not going to play here anymore
Очевидно, розумне рішення, якби ви прийняли його раніше:
Obviously a smart decision, if only you had made it sooner:
Я думаю, що всі оцінюють казино на основі певних факторів, тож, можливо, ви можете запитати безпосередньо там, як це можливо, що вони мають такий високий рейтинг?
У будь-якому випадку, я думаю, з відповіді, якою поділилася Радка, зрозуміло, що я б краще уникав цього казино. Гадаю, ви теж так зробите. 😕
I think everybody reviews casinos based on some factors, so maybe you could ask directly there how is it possible that they have such a high rating ?
Anyway, I think it's clear from the answer that Radka shared that I'd rather avoid this casino. I suppose you will do so too. 😕
Я виграв 500 доларів у казино Candyland 8 грудня, мої документи підтвердили нарешті 19 числа після надсилання так багато разів. Тоді чекайте від 5 до 14 робочих днів... жодне інше знайоме мені казино не займає стільки часу! Їм було легко забрати мої гроші, але важко виплатити..
I won $500 from candyland casino on Dec.8th my documents verified finally the 19th after sending in so many times. Then the wait 5 to 14 business days.. no other casino I know takes this long! It was easy for them to take my money but hard to pay out..
Привіт!
Я перемістив ваш допис сюди, до цієї теми, щоб дати вам можливість глянути на проблеми та відповіді інших людей.
Простіше кажучи, я сподіваюся, що ви скоро отримаєте свої гроші. Тому що індекс безпеки просто занадто низький на мій смак. 🙁
Так чи інакше, якщо ви боретеся довше, я б сказав, що подання безкоштовної скарги може вам допомогти.
Я сподіваюся, що ви ще не знайомі з Центром вирішення питань Casino Guru? Не хвилюйтеся, цей посібник стане в нагоді: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Що ти думаєш? Це на ваш смак? У моїй книзі це варто спробувати.
Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте.
Hey there!
I moved your post here to this thread to give you a chance to glimpse at other people's issues and replies.
Simply put, I hope you'll get your money soon. Because the safety index is just far too low for my taste. 🙁
One way or another, if you struggle longer, I'd say submitting a free-of-charge complaint might help you.
I expect you're not yet familiar with the Casino Guru Resolution Center, are you? Don't worry, this guide should come in handy: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
What do you think? Is it up to your taste? In my book, it's worth a try.
Let me know what you think, please.
Привіт!
Я перемістив ваш допис сюди, до цієї теми, щоб дати вам можливість глянути на проблеми та відповіді інших людей.
Простіше кажучи, я сподіваюся, що ви скоро отримаєте свої гроші. Тому що індекс безпеки просто занадто низький на мій смак. 🙁
Так чи інакше, якщо ви боретеся довше, я б сказав, що подання безкоштовної скарги може вам допомогти.
Я сподіваюся, що ви ще не знайомі з Центром вирішення питань Casino Guru? Не хвилюйтеся, цей посібник стане в нагоді: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Що ти думаєш? Це на ваш смак? У моїй книзі це варто спробувати.
Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте.
Hey there!
I moved your post here to this thread to give you a chance to glimpse at other people's issues and replies.
Simply put, I hope you'll get your money soon. Because the safety index is just far too low for my taste. 🙁
One way or another, if you struggle longer, I'd say submitting a free-of-charge complaint might help you.
I expect you're not yet familiar with the Casino Guru Resolution Center, are you? Don't worry, this guide should come in handy: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
What do you think? Is it up to your taste? In my book, it's worth a try.
Let me know what you think, please.
Я думаю, що зачекаю 14 днів, які, як вони сказали, потрібні для розгляду, що смішно.. тоді я подам скаргу. Я прочитав, як подавати документи, і інформацію про те, чого очікувати чи ні.. Я знаю, що виграв цей грошовий ярмарок.. у них не повинно виникнути проблем.. Я був радий віддати їм свої гроші, тепер вони можуть платити
I'm thinking I will wait out the 14 days that they said it takes to process wich is ridiculous.. then I'll file a complaint . I did read on how to file and the info on what to expect or not.. I know I won this money fair.. they should have no issues.. I was happy to give them my money now they can pay
Гаразд, ось оновлення, Candyland Casino заплатило мені, але лише 207 доларів із 500 доларів.. Я зв’язався з ними та звернув на це їхню увагу, але мені сказали, що їм доведеться посилити це питання..
Що мені робити в цей момент?
Ok here's an update, Candyland Casino paid me but only $207 out of $500..I contacted them and brought this to their attention only to be told that they would have to escalate this..
What should I do at this point?
Чесно кажучи, відповідь цілком очевидна; поки ці 14 повних днів не закінчаться, пропоную почекати. Ну, ви отримали першу частину, тож я думаю, що це лише питання часу.
Frankly, the answer is quite obvious; until these 14 full days run out, I suggest waiting. Well, you got the first part, so I guess it's just a matter of time.
Я не впевнений, що ви просили 500, тому я не думаю, що це цілком нормально. Чи дало вам казино якусь причину, чому вони надіслали вам лише таку суму?
Однак, як сказала Радка, якщо вони вже надіслали вам трохи грошей, ми можемо думати позитивно, і я твердо вірю, що ви отримаєте решту. Обов’язково тримайте нас в курсі.
I'm not sure if you asked for 500, so I don't think it's completely normal. Did the casino give you any reason why they only sent you that amount ?
However, as Radka said, if they have already sent you some money, we can think positively and I firmly believe that you will get the rest. Be sure to keep us updated.
Вони роблять це з усіма. Я отримав від них 200,00 із 745,00. Сайт жартів
They do this on everyone.I got 200.00 outa 745.00 from them.Joke site
Привіт, я бачив, що у вас була скарга щодо цієї проблеми, але зрештою ви сказали нам закрити її. Чому ти це зробив? Вам більше не хотілося тягнути з цим і мати справу з цим, і ви втомилися від усього цього, чи це було щось інше?
Я відчуваю, що минуло багато часу, і ви, ймовірно, навіть не побачите грошей, що переконало б мене більше ніколи не ходити в таке казино.
Hey, I saw that you had a complaint about this problem, but in the end you told us to close it. Why did you do that? You didn't want to drag it out and deal with it anymore and you were tired of the whole thing or was it something else ?
I have a feeling it's been a long time and you probably won't even see the money, which would convince me to never go to a casino like that again.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.