4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Bm.bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
я отримав максимальний виграш на 5 lions megaways у цьому казино. Мій поточний баланс становить 5500 євро.
Це прямо з їхніх положень та умов:
6.13 Мінімальна сума для зняття становить 40 євро / 40 доларів США / 60 австралійських доларів / 60 канадських доларів / 40 швейцарських франків / 60 новозеландських доларів / 200 злотих за транзакцію. Максимальна сума зняття становить 500 євро / 500 доларів США / 750 австралійських доларів / 750 канадських доларів / 2500 злотих / 500 швейцарських франків / 750 новозеландських доларів на день; 1 500 EUR / 1 500 USD / 2 250 AUD / 2 250 CAD / 7 500 PLN / 1 500 CHF / 2 250 NZD на тиждень; 5 000 EUR / 5 000 USD / 7 500 AUD / 7 500 CAD / 25 000 PLN / 5 000 CHF / 7 500 NZD на місяць.
Як ви вважаєте, чи потрібно подавати скаргу з цього приводу? Я вже запитував у чаті, і вони готові дозволити мені почекати 6 тижнів, поки моє зняття буде повністю оброблено. І я не можу надіслати запит на зняття, поки ОДИН інший запит на зняття все ще активний. Отже, якщо вони вирішать дозволити мені чекати 3 дні на запит на зняття, і якщо вони не опрацюють ці запити у вихідні, мені доведеться чекати 9-10 тижнів, поки буде знято баланс у розмірі 5500 євро.
На Casinoguru сказано: ліміти на зняття коштів на місяць 30 000 євро - на тиждень - 10 000 євро - на день 5 000 євро. це далеко не правильно.
Я був би дуже вдячний за допомогу в цьому випадку, оскільки я не вважаю справедливим дозволити вашому клієнту чекати 1 місяць або навіть 2 місяці, щоб вивести свої виграші.
Hi,
i hit a Max win on 5 lions megaways on this casino. My current balance is 5.500 Euro.
This is directly from their Terms and conditions:
6.13 The minimum withdrawal amount is 40 EUR / 40 USD / 60 AUD / 60 CAD / 40 CHF / 60 NZD / 200 PLN per transaction. Maximum withdrawal amount is 500 EUR / 500 USD / 750 AUD / 750 CAD / 2500 PLN / 500 CHF / 750 NZD a day; 1 500 EUR / 1 500 USD / 2 250 AUD / 2 250 CAD / 7 500 PLN / 1 500 CHF / 2 250 NZD per week; 5 000 EUR / 5 000 USD / 7 500 AUD / 7 500 CAD / 25 000 PLN / 5 000 CHF / 7 500 NZD per month.
Do you guys think it is necessary to open a complaint regarding this ? I already asked in chat and they are willing to let me wait 6 Weeks for my withdrawal to be completely processed. And i cant request withdrawals while ONE other withdrawal request is still active. So if they decide to let me wait 3 days per Withdrawal request and if they dont process these requests on the weekend - i would have to wait 9-10 Weeks for a balance of 5.500 Euro to be withdrawn.
On Casinoguru it says - withdrawal limits per month 30.000 Euro - per week - 10.000 Euro - per day 5.000 Euro. this is by far not correct.
I really would appreciate help in this case since i dont find it fair at all to let your customer wait 1 month or even 2 month to withdraw their winnings.
Коли ви перейдете до виведення коштів, він повідомить вам, яка максимальна сума виведення, і казино, які мають таку низьку стелю виведення коштів, не змінять свою політику, я сумніваюся. Вам залишається сподіватися, що 500 євро буде оброблено за тиждень і переказ на ваш рахунок буде готовий до наступного. Завжди перевіряйте казино, перш ніж приєднатися, якщо сумніваєтеся, уникайте. Однак це великий виграш, тому, коли ви отримаєте свій виграш, насолоджуйтесь ним. Просто знадобиться час, щоб отримати його, і постарайтеся не піддаватися спокусі не терпіти, чекаючи його з ризиком втратити частину.
When you go to withdrawals it will tell you what the maximum withdrawal is and casinos that have such a low withdrawal ceiling won't change their policy I doubt. What you have to hope is that the €500 is processed in a week and the transfer to your account done ready for the next one. Always check out a casino before you join if in doubt avoid. However it's a big win so when you get your winnings enjoy it. It's just going to take time to get it and try not to be tempted to get impatient waiting for it with the risk of losing some.
Привіт і вітаю вас.
Вибачте, але я б сказав, що nigeljc59 має рацію. Може статися так, що казино знизило ліміти без попереднього повідомлення, тому, на жаль, ми не дізналися про це, незважаючи на те, що огляд було оновлено зовсім недавно.
Я повідомлю про це команду даних.
Зазвичай ми намагаємося порадити гравцям перевіряти ліміти перед внесенням депозиту. Ліміти відображають здатність або готовність казино виплачувати більші виграші. Таким чином, це важливий аспект, на який варто звернути увагу заздалегідь. Вибачте, що у вас не вийшло. Проте запитайте їх, чи є можливість змінити ліміти, але я б не ставив на це великих сподівань. Скарга також не виглядає як рішення, якщо казино виплачує за правилами. 🤔
Hi and congratulations to you.
I'm sorry to say that, but nigeljc59 is correct, I'd say. It could happen that the casino has lowered the limits without prior notice, so sadly, we have not found out despite the review having been updated quite recently.
I'll let the Data Team know about this.
Usually, we try to advise players to check the limits before depositing. The limits reflect the casino's ability or willingness to pay out higher winnings. Thus, this is an important aspect worth checking on in advance. I'm sorry it did not work out well for you. However, ask them whether there is a chance to alter the limits, but I would not give it much hope. The complaint also does not feel like a solution, as long as the casino pays out per the rules. 🤔
Я отримав цей лист від них ... Мовляв, моє відкликання мало бути прийнято, але цьому завадила «помилка». Звучить як масштабне шахрайство 😀. Подивимося, що вийде. Якщо вони не вирішать цю «помилку» до завтра, я сумніваюся, що мої гроші вийдуть із казино. Мені також смішно, що жоден представник казино не відповідає на мою проблему на форумі. Чи є спосіб для CasinoGuru передати цю тему комусь вище в BM.Bet і повідомити їх про ситуацію?
I got this mail from them ... They are saying that my withdrawal should have been accepted, but an "error" prevented it. Sounds like a massive scam 😀. Let's see what happens. If they don't resolve this "error" by tomorrow, I doubt my money will make it out of the casino. I also find it funny that no casino representative is responding in the forum thread regarding my problem. Is there a way for CasinoGuru to escalate this thread to someone higher up at BM.Bet and make them aware of the situation?
вони шахрайство, я не зміг отримати гроші в банку, це неправда, вони, ідіоти
they are scam i couldnt get money on banknonto not true them idiotes
Я отримав цей лист від них ... Мовляв, моє відкликання мало бути прийнято, але цьому завадила «помилка». Звучить як масштабне шахрайство 😀. Подивимося, що вийде. Якщо вони не вирішать цю «помилку» до завтра, я сумніваюся, що мої гроші вийдуть із казино. Мені також смішно, що жоден представник казино не відповідає на мою проблему на форумі. Чи є спосіб для CasinoGuru передати цю тему комусь вище в BM.Bet і повідомити їх про ситуацію?
I got this mail from them ... They are saying that my withdrawal should have been accepted, but an "error" prevented it. Sounds like a massive scam 😀. Let's see what happens. If they don't resolve this "error" by tomorrow, I doubt my money will make it out of the casino. I also find it funny that no casino representative is responding in the forum thread regarding my problem. Is there a way for CasinoGuru to escalate this thread to someone higher up at BM.Bet and make them aware of the situation?
Цей крок робиться на випадок, якщо казино не виплачує вам належне, і у вас виникли проблеми з отриманням грошей. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібрати все, що їм потрібно, і надіслати вам. Якщо цього не відбувається, ми намагаємося зв'язатися з казино. Тож наберіться терпіння та поцікавтеся про зняття коштів і про те, що станеться, якщо його скасовано або потрібно щось зробити.
Це, мабуть, найрозумніше.
This step comes in case the casino doesn't pay you what it's supposed to and you have problems getting your money. We give casinos 14 days to sort out everything they need to and send it to you. If this does not happen then we try to contact the casino. So try to be patient and enquire about the withdrawal and what happens if it has been cancelled or if something needs to be done.
That's probably the most sensible thing to do.
я це розумію Але вони зв’язалися зі мною 30 годин тому і сказали, що моє зняття готове до обробки, але потім сталася «помилка».
Мене це насторожувало, але я погодився. З тих пір вони гальмують і гальмують. Начебто помилки вже немає, але від мене вимагають абсолютно безглузді завдання. Це дуже важко пояснити, тому що все, що вони просять, є шалено випадковим.
Щодо кнопки «X» (що вони вимагають, як показано на знімку екрана) – її ніколи не існувало. Коли я сказав їм це, вони написали інший лист.
Усе це само по собі дуже дивно. Я вже подав запит на зняття коштів, де мені довелося ввести деталі свого електронного гаманця. І тепер я повинен зробити це знову? Тим не менш, ця «Кнопка виведення коштів» також не працює. Коли я натискаю на нього, нічого не відбувається. Це нікуди не веде. Я казав їм це кілька разів, протягом годин. Їх відповідь завжди була,
«Ми передали ваш запит до нашого відділу для подальшого розгляду. Наша команда розгляне його та зв’яжеться з вами якомога швидше.
Якщо вам потрібна будь-яка допомога або у вас є запитання, просто зв’яжіться з нами. Ми тут для вас і раді допомогти!»
Чому вони не можуть ввести «Деталі» вручну? Чому мені потрібно ще раз натиснути кнопку в моїй історії балансу, щоб зняти реальні кошти? І введіть дані, які я вже ввів. Усе це взагалі не має сенсу.
На мою думку, вони масово зволікають, щоб їх не викрили, щоб вони могли вкрасти якомога більше грошей. Я можу помилятися, і це буде вирішено завтра, але вони відповідали на те, щоб уникати і завжди зволікати.
І найсмішніше, що ніхто з їхніх співробітників взагалі не відчуває потреби тут відгукуватися.
I understand that. But they contacted me 30 Hours ago and told me that my withdrawal was ready to be processed but then an "error" occured.
I found that on itself quite alarming, but accepted it. Since then they are stalling and stalling. Apparently there is no error anymore but they are demanding completely nonsense tasks from me. Its very hard to explain because everything they ask for is so insanely random.
Regarding the "X" Button, (what they are asking for as shown in the screenshot) - it never existed. When i told this to them, they wrote the other mail.
All of that is very strange on its own. I already requested a withdrawal where i had to enter the details of my E-Wallet. And now i have to do it again ? Nonetheless, this "Withdrawal funds Button" is not working either. Whenever i click on it, nothing happens. It leads nowhere. I told them that several times, over hours. Their response was always,
"We have forwarded your request to our department for further review. Our team will look into it and get back to you as soon as possible.
If you need any help or have any questions, just give us a shout. We're here for you and happy to assist!"
Why is it not possible for them to enter the "Details" manually ? Why do i need to press a button again in my Balance History to withdraw for real ? And enter details which i already entered. All of this makes no sense at all.
In my opinion they are stalling massively so they dont get exposed to quick so they can steal as much money as possible. I could be wrong and this will be resolved tomorrow, but their responses had been to avoiding and always stalling.
And the funny thing is that none of their employees feels the need to respond here at all.
Я також маю бути чесним, надаючи оновлення щодо справи. Сьогодні BM.Bet попросила надати мої банківські реквізити та повідомила електронною поштою, що моє зняття обов’язково буде оброблено. Отже, я припускаю, що гроші будуть на моєму банківському рахунку до понеділка або найпізніше до вівторка. Однак важливо зазначити, що це лише перше з 11 вилучень, тому ми побачимо, як підуть інші. Я просто подумав, що було б справедливо надати оновлення.
I also have to be fair in providing updates regarding the case. BM.Bet asked for my bank details today and informed me via email that my withdrawal will definitely be processed. So, I assume the money will be in my bank account by Monday, or at the latest, by Tuesday. However, it's important to note that this is only the first of 11 withdrawals, so we'll see how the others go. I just thought it would be fair to give an update.
Зараз, на жаль, підтверджено, що це казино є повним шахрайством. Мій запит на зняття коштів від 5 серпня 2024 року було скасовано через «технічну помилку». Електронною поштою мене запевнили, що переказ буде оброблено. Я надав всю необхідну інформацію для обробки мого вилучення.
Тепер, як ви бачите на доданому знімку екрана, мене повідомляють, що мій запит на зняття коштів скасовано через «технічні роботи». Це сильно нагадує мені інше казино, де мене вже обманом забрали 2000 євро: Scatterhall. Вони стверджували те саме й продовжували відкладати виплату, доки, зрештою, виплати не було здійснено.
Просто з логічної точки зору: навіть якщо переказ був якимось чином скасований, що взагалі не має сенсу, чому вони не можуть обробити його вручну? Тепер я повернувся на початок так званої «черги» і маю чекати ще 4-5 днів, щоб отримати повідомлення, що моє виведення коштів обробляється, і знову мене обманюють.
З цього моменту відповідальність також лежить на CasinoGuru, оскільки стає очевидним, що це казино є повним шахраєм. Тільки на Trustpilot ще троє людей повідомили про ту саму проблему, що й я. Отже, відомо щонайменше чотири однакові випадки. Я прошу принаймні оголосити попередження, доки незавершені справи не будуть вирішені, і не давати казино більше часу для обману людей і крадіжки грошей. Я не думаю, що це занадто багато.
It is now unfortunately confirmed that this casino is a complete scam. My withdrawal request from August 5th, 2024, was canceled due to a "technical error." I was assured via email that the transfer would be processed. I provided all the necessary information required to process my withdrawal.
Now, as you can see in the attached screenshot, I am being informed that my withdrawal request was canceled due to "maintenance work." This strongly reminds me of another casino where I was already scammed out of €2,000: Scatterhall. They claimed exactly the same thing and kept delaying the payout until, in the end, no payout was made.
Just from a logical standpoint: Even if the transfer was somehow canceled, which makes no sense at all, why are they unable to process it manually? Now, I am back at the beginning of the so-called "queue" and have to wait another 4-5 days to be told that my withdrawal is being processed, only to be scammed again.
From this point on, the responsibility also lies with CasinoGuru, as it is becoming obvious that this casino is a complete scam. On Trustpilot alone, three other people have reported the exact same problem as I have. So at least four identical cases are known. I am asking at the very least for a warning to be issued until the pending cases are resolved, and to not give the casino more time to scam people and steal money. I don't think that's too much to ask.
Я бачу, що ви не дуже рухалися, але у вас є відкрита скарга, і якщо це триватиме, наша команда спробує зв’язатися з казино та допомогти вам. Це неприємна ситуація, і я, звичайно, це розумію, і хотів би, щоб вона була вирішена. Отже, якщо вони проводять роботи з технічного обслуговування, це стосується зони зняття коштів чи всього казино? Чи пробували ви запитати, чи допомогло б це ввести інший спосіб оплати та зняти за допомогою нього? Мені все це дивно, але я вірю, що незабаром він запрацює, і ви поступово отримаєте свої гроші.
Хоча це, напевно, не те, що ви хотіли б почути, але вам доведеться набратися терпіння, хоча я знаю, що з вас достатньо.
Сподіваюся, вийде.
I see you haven't moved much, but you have an open complaint and if this continues, our team will try to contact the casino and help you. It's not a pleasant situation and I certainly understand that and I'd like to see it resolved. So if they have maintenance work, is it in the area of withdrawals or the whole casino ? Have you tried asking if it would help to enter some other payment method and withdraw using that ? I find it all strange but I believe it will be up and running soon and you will gradually get your money.
Although it's probably not what you want to hear, but you'll have to be patient even though I know you've had enough.
Hopefully it will work out.
брате, талісманія - це шахрайство, це недобре, Боже Господи
brother , talismania er scam , that is not good, omgd
брат я не буду негативом але тобі буде важко отримати гроші це все ті ж букмекери в інтернеті шахраї роби ставки в державній букмекерській конторі де ти живеш найкраще безпечний трафік оплата оплата без проблем, що робиться через інтернет, мене дивує, що влада щось робить, чи вони всі пов'язані, будьте обережні, чекаєте 20 днів і ще не знаєте, чи отримаєте гру з нервами. Це про ці шахрайські талісмани, які ідіоти.
brother, I won't be negative, but it will be difficult for you to get money, they are all the same bookmakers on the Internet, fraudsters, bet in the state bookmaker where you live, the best is safe traffic, payment, payment without problems, what is done over the Internet, I am surprised that the authorities do something, or are they all tied up be careful that you wait for 20 days and you still don't know if you will get a game of nerves. It's about these fraudulent talismans who are idiots.
Оновлення ситуації: перший запит на зняття 500 євро було прийнято та переведено на мій рахунок Jeton. Я думаю, що це можна розглядати як проблиск надії. Я щиро сподіваюся, що наступні 10 трансферів також пройдуть, тож мені більше не доведеться хвилюватися.
Update on the situation: The first withdrawal request of 500 euros was accepted and transferred to my Jeton account. I think this could be seen as a glimmer of hope. I sincerely hope that the next 10 transfers will also go through, so I don’t have to worry any further.
Хороший початок, я б сказав. Я також сподіваюся, що відтепер усе буде гладко, і ви отримаєте всі гроші, як належить. Я буду тут, якщо щось ускладниться або щоб отримати позитивну інформацію. 😉
A good start I would say. I also hope that everything will go smoothly from now on and you will get all the money as you should. I'll be here if anything gets complicated or for your positive update. 😉
Привіт, чи вдалося зняти всі гроші? З 13-го я чекав на обробку мого першого зняття, і зараз 19-е. Скажіть, будь ласка, я дуже хвилююся.
Hello, did you manage to withdraw all the money? I've been waiting since the 13th for my first withdrawal to be processed and it's now the 19th. Please tell me, I'm very worried.
Salut ai reușit să scoți toți bani ? Eu aștept de pe 13 sa mi se procedeze prima retragere și suntem acum pe 19 te rog sa îmi zici sunt foarte ingrijorat
Можливо, спробуйте наступного разу скористатися кнопкою «відповісти», якщо ви захочете задати своє запитання якомусь конкретному користувачеві. Таким чином він/вона зможе отримати сповіщення про ваше повідомлення. 😉
Я бачив вашу скаргу та те, що нашій команді потрібно зачекати 14 днів, перш ніж вони зможуть втрутитися.
Ви там написали, що двічі пройшли верифікацію в цьому казино, тож чи можу я запитати, як це сталося? Оскільки ви сказали, що це ваше перше відкликання, ось чому я насправді дивуюся. 🤔
І також, щоб було зрозуміло. У якому казино ви відчуваєте це, оскільки ви написали тут у ланцюжку Bm.Bet Casino ? 🤷♀️
Maybe try next time to use the "reply" button if you want to ask your question to some particular user. That way he/she can get notified about your message. 😉
I saw your complaint and that our team needs to wait 14 days before they can intervene.
You wrote there that you have been verified twice at this casino, so may I ask how come? Because you said that this is your first withdrawal, that is why I wonder actually. 🤔
And also, just to be clear. At which casino do you experience this because you wrote here to the Bm.Bet Casino thread? 🤷♀️
Тож мій обліковий запис було перевірено вперше за допомогою знімка екрана, і після того, як я зняв кошти, мене попросили зробити знімок екрана з моїм ідентифікатором і на звороті, щоб його можна було побачити на іншому пристрої, щоб мій обліковий запис казино було видно, дурню, вони все ще не схвалили моє відкликання
So my account was verified the first time with a screenshot and after I withdrew I was asked for a screenshot with my ID and on the back to be seen on another device so my casino account would be visible, stupid, they still haven't approved my withdrawal
Așadar mi sa verificat contul prima data total cu scrinshot și după când am retras mi sa cerut scrin cu buletinul și în spate sa se vadă pe alt dispozitiv contul meu de casino sa fie vizibil o prostie încă nu miau aprobat retragerea
Правду кажучи, такий процес перевірки не є чимось незвичайним.
Ви змогли надіслати його?
Будь ласка, підтвердьте назву казино, де ви зіткнулися з цим, оскільки ви писали в іншу тему казино, і ваша скарга була подана щодо іншого казино.
To tell you the truth, this kind of verification process is nothing unusual, though.
Were you able to send it?
Please confirm the name of the casino where you experienced this, as you wrote to a different casino thread and your complaint was filed for another casino.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.