ФорумКазиноBm.bet Casino - загальне обговорення

Bm.bet Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від Saint90
|
744 переглядів 14 відповідей |
|
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Bm.bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Привіт,

я отримав максимальний виграш на 5 lions megaways у цьому казино. Мій поточний баланс становить 5500 євро.


Це прямо з їхніх положень та умов:


6.13 Мінімальна сума для зняття становить 40 євро / 40 доларів США / 60 австралійських доларів / 60 канадських доларів / 40 швейцарських франків / 60 новозеландських доларів / 200 злотих за транзакцію. Максимальна сума зняття становить 500 євро / 500 доларів США / 750 австралійських доларів / 750 канадських доларів / 2500 злотих / 500 швейцарських франків / 750 новозеландських доларів на день; 1 500 EUR / 1 500 USD / 2 250 AUD / 2 250 CAD / 7 500 PLN / 1 500 CHF / 2 250 NZD на тиждень; 5 000 EUR / 5 000 USD / 7 500 AUD / 7 500 CAD / 25 000 PLN / 5 000 CHF / 7 500 NZD на місяць.


Як ви вважаєте, чи потрібно подавати скаргу з цього приводу? Я вже запитував у чаті, і вони готові дозволити мені почекати 6 тижнів, поки моє зняття буде повністю оброблено. І я не можу надіслати запит на зняття, поки ОДИН інший запит на зняття все ще активний. Отже, якщо вони вирішать дозволити мені чекати 3 дні на запит на зняття, і якщо вони не опрацюють ці запити у вихідні, мені доведеться чекати 9-10 тижнів, поки буде знято баланс у розмірі 5500 євро.


На Casinoguru сказано: ліміти на зняття коштів на місяць 30 000 євро - на тиждень - 10 000 євро - на день 5 000 євро. це далеко не правильно.

Я був би дуже вдячний за допомогу в цьому випадку, оскільки я не вважаю справедливим дозволити вашому клієнту чекати 1 місяць або навіть 2 місяці, щоб вивести свої виграші.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Saint90
3 міс. тому

Коли ви перейдете до виведення коштів, він повідомить вам, яка максимальна сума виведення, і казино, які мають таку низьку стелю виведення коштів, не змінять свою політику, я сумніваюся. Вам залишається сподіватися, що 500 євро буде оброблено за тиждень і переказ на ваш рахунок буде готовий до наступного. Завжди перевіряйте казино, перш ніж приєднатися, якщо сумніваєтеся, уникайте. Однак це великий виграш, тому, коли ви отримаєте свій виграш, насолоджуйтесь ним. Просто знадобиться час, щоб отримати його, і постарайтеся не піддаватися спокусі не терпіти, чекаючи його з ризиком втратити частину.

Автоматичний переклад.
Saint90
3 міс. тому

Привіт і вітаю вас.

Вибачте, але я б сказав, що nigeljc59 має рацію. Може статися так, що казино знизило ліміти без попереднього повідомлення, тому, на жаль, ми не дізналися про це, незважаючи на те, що огляд було оновлено зовсім недавно.

Я повідомлю про це команду даних.

Зазвичай ми намагаємося порадити гравцям перевіряти ліміти перед внесенням депозиту. Ліміти відображають здатність або готовність казино виплачувати більші виграші. Таким чином, це важливий аспект, на який варто звернути увагу заздалегідь. Вибачте, що у вас не вийшло. Проте запитайте їх, чи є можливість змінити ліміти, але я б не ставив на це великих сподівань. Скарга також не виглядає як рішення, якщо казино виплачує за правилами. 🤔


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я отримав цей лист від них file ... Мовляв, моє відкликання мало бути прийнято, але цьому завадила «помилка». Звучить як масштабне шахрайство 😀. Подивимося, що вийде. Якщо вони не вирішать цю «помилку» до завтра, я сумніваюся, що мої гроші вийдуть із казино. Мені також смішно, що жоден представник казино не відповідає на мою проблему на форумі. Чи є спосіб для CasinoGuru передати цю тему комусь вище в BM.Bet і повідомити їх про ситуацію?

Автоматичний переклад.
Saint90
3 міс. тому

вони шахрайство, я не зміг отримати гроші в банку, це неправда, вони, ідіоти

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я отримав цей лист від них file ... Мовляв, моє відкликання мало бути прийнято, але цьому завадила «помилка». Звучить як масштабне шахрайство 😀. Подивимося, що вийде. Якщо вони не вирішать цю «помилку» до завтра, я сумніваюся, що мої гроші вийдуть із казино. Мені також смішно, що жоден представник казино не відповідає на мою проблему на форумі. Чи є спосіб для CasinoGuru передати цю тему комусь вище в BM.Bet і повідомити їх про ситуацію?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Цей крок робиться на випадок, якщо казино не виплачує вам належне, і у вас виникли проблеми з отриманням грошей. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібрати все, що їм потрібно, і надіслати вам. Якщо цього не відбувається, ми намагаємося зв'язатися з казино. Тож наберіться терпіння та поцікавтеся про зняття коштів і про те, що станеться, якщо його скасовано або потрібно щось зробити.

Це, мабуть, найрозумніше.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

я це розумію Але вони зв’язалися зі мною 30 годин тому і сказали, що моє зняття готове до обробки, але потім сталася «помилка».

file

Мене це насторожувало, але я погодився. З тих пір вони гальмують і гальмують. Начебто помилки вже немає, але від мене вимагають абсолютно безглузді завдання. Це дуже важко пояснити, тому що все, що вони просять, є шалено випадковим.


file

Щодо кнопки «X» (що вони вимагають, як показано на знімку екрана) – її ніколи не існувало. Коли я сказав їм це, вони написали інший лист.


file

Усе це само по собі дуже дивно. Я вже подав запит на зняття коштів, де мені довелося ввести деталі свого електронного гаманця. І тепер я повинен зробити це знову? Тим не менш, ця «Кнопка виведення коштів» також не працює. Коли я натискаю на нього, нічого не відбувається. Це нікуди не веде. Я казав їм це кілька разів, протягом годин. Їх відповідь завжди була,

«Ми передали ваш запит до нашого відділу для подальшого розгляду. Наша команда розгляне його та зв’яжеться з вами якомога швидше.

Якщо вам потрібна будь-яка допомога або у вас є запитання, просто зв’яжіться з нами. Ми тут для вас і раді допомогти!»

Чому вони не можуть ввести «Деталі» вручну? Чому мені потрібно ще раз натиснути кнопку в моїй історії балансу, щоб зняти реальні кошти? І введіть дані, які я вже ввів. Усе це взагалі не має сенсу.

На мою думку, вони масово зволікають, щоб їх не викрили, щоб вони могли вкрасти якомога більше грошей. Я можу помилятися, і це буде вирішено завтра, але вони відповідали на те, щоб уникати і завжди зволікати.


І найсмішніше, що ніхто з їхніх співробітників взагалі не відчуває потреби тут відгукуватися.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я також маю бути чесним, надаючи оновлення щодо справи. Сьогодні BM.Bet попросила надати мої банківські реквізити та повідомила електронною поштою, що моє зняття обов’язково буде оброблено. Отже, я припускаю, що гроші будуть на моєму банківському рахунку до понеділка або найпізніше до вівторка. Однак важливо зазначити, що це лише перше з 11 вилучень, тому ми побачимо, як підуть інші. Я просто подумав, що було б справедливо надати оновлення.


file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Зараз, на жаль, підтверджено, що це казино є повним шахрайством. Мій запит на зняття коштів від 5 серпня 2024 року було скасовано через «технічну помилку». Електронною поштою мене запевнили, що переказ буде оброблено. Я надав всю необхідну інформацію для обробки мого вилучення.


file


Тепер, як ви бачите на доданому знімку екрана, мене повідомляють, що мій запит на зняття коштів скасовано через «технічні роботи». Це сильно нагадує мені інше казино, де мене вже обманом забрали 2000 євро: Scatterhall. Вони стверджували те саме й продовжували відкладати виплату, доки, зрештою, виплати не було здійснено.

Просто з логічної точки зору: навіть якщо переказ був якимось чином скасований, що взагалі не має сенсу, чому вони не можуть обробити його вручну? Тепер я повернувся на початок так званої «черги» і маю чекати ще 4-5 днів, щоб отримати повідомлення, що моє виведення коштів обробляється, і знову мене обманюють.

З цього моменту відповідальність також лежить на CasinoGuru, оскільки стає очевидним, що це казино є повним шахраєм. Тільки на Trustpilot ще троє людей повідомили про ту саму проблему, що й я. Отже, відомо щонайменше чотири однакові випадки. Я прошу принаймні оголосити попередження, доки незавершені справи не будуть вирішені, і не давати казино більше часу для обману людей і крадіжки грошей. Я не думаю, що це занадто багато.

Автоматичний переклад.
Saint90
3 міс. тому

Я бачу, що ви не дуже рухалися, але у вас є відкрита скарга, і якщо це триватиме, наша команда спробує зв’язатися з казино та допомогти вам. Це неприємна ситуація, і я, звичайно, це розумію, і хотів би, щоб вона була вирішена. Отже, якщо вони проводять роботи з технічного обслуговування, це стосується зони зняття коштів чи всього казино? Чи пробували ви запитати, чи допомогло б це ввести інший спосіб оплати та зняти за допомогою нього? Мені все це дивно, але я вірю, що незабаром він запрацює, і ви поступово отримаєте свої гроші.

Хоча це, напевно, не те, що ви хотіли б почути, але вам доведеться набратися терпіння, хоча я знаю, що з вас достатньо.

Сподіваюся, вийде.

Автоматичний переклад.
Saint90
3 міс. тому

брате, талісманія - це шахрайство, це недобре, Боже Господи


Автоматичний переклад.
Saint90
3 міс. тому

брат я не буду негативом але тобі буде важко отримати гроші це все ті ж букмекери в інтернеті шахраї роби ставки в державній букмекерській конторі де ти живеш найкраще безпечний трафік оплата оплата без проблем, що робиться через інтернет, мене дивує, що влада щось робить, чи вони всі пов'язані, будьте обережні, чекаєте 20 днів і ще не знаєте, чи отримаєте гру з нервами. Це про ці шахрайські талісмани, які ідіоти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Оновлення ситуації: перший запит на зняття 500 євро було прийнято та переведено на мій рахунок Jeton. Я думаю, що це можна розглядати як проблиск надії. Я щиро сподіваюся, що наступні 10 трансферів також пройдуть, тож мені більше не доведеться хвилюватися.

Автоматичний переклад.
Saint90
3 міс. тому

Хороший початок, я б сказав. Я також сподіваюся, що відтепер усе буде гладко, і ви отримаєте всі гроші, як належить. Я буду тут, якщо щось ускладниться або щоб отримати позитивну інформацію. 😉

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого