2 р. тому
У мене така сама проблема, тому kyc займає багато років, а вони не відповідають
i have the exact same problem kyc takes ages and they don't respond
ik heb precies hetzelfde probleem kyc duurt eeuwen en ze reageren niet
0
У мене така сама проблема, тому kyc займає багато років, а вони не відповідають
i have the exact same problem kyc takes ages and they don't respond
ik heb precies hetzelfde probleem kyc duurt eeuwen en ze reageren niet
те саме тут вони не відображаються в моєму профілі, лише отримані електронні листи
same here they dont show up in my profile only got emails
Це сумно. Як довго ви чекали на відкликання? У мого друга схожа проблема. Він чекав близько 2 тижнів.
It is sad. How long have you been waiting for your withdrawal? My friend has a similar problem. He has been waiting for about 2 weeks.
добре, це навіть не те зняття, якого я чекав, я чекав на відповідь KIC більше 70 годин, тому хто знає, скільки часу може зайняти зняття
well its not even the withdrawl im waiting for ive been waiting on the kyc reply for over 70 hours now so who knows how long the withdrawl might take
Привіт,
ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити перевірку та перше зняття коштів. Хочеться вірити, що це лише питання часу. Я перевірив скарги, і наразі всі вирішено:
Hello,
we allow casinos 14 full days to proceed with the verification and the first withdrawal. I'd like to believe that it's just a matter of time. I checked the complaints and all were solved so far:
У мене справді була така шалена любов до цього казино!!!
Величезна кількість учасників любить мене як відданого та надзвичайно доброго хлопця...
Я надаю багато допомоги іншим і створюю чат-кімнату на найвищому рівні.. з чайовими та дощем...
І це повертає це казино, яке викликає у мене проблему зняття коштів. Закрийте/деактивуйте мій обліковий запис...! Це такий болючий період..
Дійсно bitdice чи я / такий учасник, як я, заслуговує на це взамін !!
@Mike @elon @bitdice
I really had such a crazy big love for this casino !!!
A huge nr of member love me as a loyal and extremly nice guy ...
I providet alot of help to other and make chat room at top level.. with tip and rain ...
And It return this casino give me a withdrawal issue close/ deactivatemy account...! Its such an painfull period ..
Really bitdice do I / a member like me deserves this in return !!
@Mike @elon @bitdice
Привіт,
Чи можу я знати, чому ваш обліковий запис закрито?
Hello,
may I know why your account has been closed, please?
Привіт, вони сказали мені через перевірку безпеки..
Я був учасником казино більше 1 року ... тепер у мене вперше було "велике" зняття 450 500 доларів США, потім вони раптом сказали це ... і також я вважаю належним чином, я сказав їм, що подам скаргу туди постачальник ліцензії на казино, який тепер хоче затримати виведення коштів.
Абсолютно неприйнятна непрофесійність.
Hello , thay told me due to security check..
I have been member of the casino for over 1 year ... now the first time I had a " big " withdrawal 450 500 usd then thay suddenly say this ... and olso I believe due I told them i will submit complaine to there casino license provider thay now want hold on the withdrawal.
Totally unacceptable unprofessional .
Привіт,
Тепер це має сенс. Дозвольте сказати, що величезний виграш викликає додаткову перевірку безпеки, як правило. Казино, швидше за все, перевірить вашу історію ігор, щоб переконатися, що виграші в порядку.
Будь ласка, дочекайтеся висновку. Я вважаю, що без перевірки цю проблему ніхто не вирішить.
Наберіться терпіння, будь ласка.
Hello,
It makes sense now. Allow me to say that it is quite usual that a huge win triggers an additional security check. The casino will most probably check your gaming history to make sure that the winnings are ok.
Kindly wait for the conclusion, please. I believe that nobody will solve this issue unless the check has been done.
Try to be patient, please.
Величезний виграш 450n500 доларів США ?? Хм, так, якщо це 4500 5000, як я розумію, багато разів я зніму 200 300 і отримаю виплату в той же день, наступного дня, коли у мене буде відрізок часу 6 днів ..це комплайн вирішується у вашій історії.
Ні, немає нічого поганого в тому, що мої ставки виграли, все законно, нічого, просто удача була на моєму боці. Звісно, вони перевірять безпеку, я дозволяю, це не проблема, але не інформувати мене та деактивувати обліковий запис без мене це надзвичайно погано....
Я дізнався це сам, але це було не раптово, я прочитав багато задоволень, що вони так роблять... отже, це було очікувано, щоб це сталося зі мною.
У будь-якому разі я просто сподіваюся, що виплату отримають зараз, після дня, у безпеці та задоволенні.
З іншого боку, агента/менеджера з контролю за відповідністю Кюрасао також було поінформовано про випадок.
Я також прошу вас запитати Ілона, нашого Майка, о котрій годині ви надішлете мої виграші.
Huge win 450n500 usd ?? Hmm yes if its 4500 5000 i understand many times I will 200 300 I withdrawal and get payout same day our next day once I had time lap of 6 days ..that compline is solve in your history.
No there is nothing wrong with my bet wins all are legality nothing it's just luck was on my side. Sure thay will security check it I allow it no problem but to not inform me and deactivate account without infor me is extremly bad ....
I find it out by my self, but it was not a suprice I have read many pleases that thay do so.... so it was so call expected this happens to me to.
Anyway i just hope thay payout med now after day er secure and satisfied.
And on the other side curacao- compliancy agent / manager had been informed about the case olso .
I ask you olso to please ask Elon our Mike what time thay will send my wins withdrawal.
Привіт,
боюся, що в деяких казино навіть 500 євро можуть викликати перевірку.
Я перевірив обидві ваші закриті скарги, і обидві на даний момент вирішено.
Вибачте, я не можу зв’язатися з казино, скаргу закрито , і я бачу, що ви заявили, що ваш активний баланс вам було виплачено.
Hello,
in some casinos, even 500 let's say € can trigger checks, I'm afraid.
I checked both your closed complaints and both are resolved at the moment.
I'm sorry I can't contact the casino, the complaint has been closed and I can see that you stated that your active balance was paid to you.
Привіт,
ваша скарга досить свіжа, тому будь ласка, дайте групі зі скарг трохи часу, щоб розглянути її, а також будьте готові до подальшої співпраці. Казино має хорошу репутацію, тому я підозрюю, що вони співпрацюватимуть з нами та нададуть певні пояснення.
Залишайтеся позитивними, будь ласка.
Hello,
your complaint is quite fresh, so kindly allow the complaint team some time to review it, also be prepared for further cooperation. The casino has a good reputation so I suspect they will collaborate with us and provide some explanation.
Stay positive, please.
Я виграв 186 доларів США. Я здійснив виведення коштів відповідно до їх легалізації 150 доларів США. Я ЗРОБИВ ЗНЯТТЯ В КРИПТОВАЛЮТІ, І ВОНО НАК ПОПАДАЛО НА МІЙ РАХУНОК І НА ВЕБ-САЙТІ ПІСЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВОНИ ДАЛ 1 ХВИЛИНУ, ЩОБ УВІЙТИ В ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС, І НІЧОГО НЕ КОШТУВАЛО МОЇ ГРОШІ
I won 186 USD I made the withdrawal according to their legalization of 150 USD I MADE THE WITHDRAWAL IN CRYPTO CURRENCY AND IT NAK FALL INTO MY ACCOUNT AND ON THE WEBSITE AFTER THE CONFIRMATION THEY GAVE 1 MINUTE TO ENTER THE ACCOUNT AND NOTHING CADE MY MONEY
Ganhei 186 USD fiz o saque conforme legalização deles de 150 USD FIZ A RETIRADA EM CRIPTO MOEDA E E NAK CAIU NA MINHA CONTA E NO SITE APOS A CONFIRMAÇÃO DERAM 1 MINUTO PRA ENTRAR EM CONTA E NADA CADE MEU DINHEIRO
Привіт,
лише для вашої інформації, це не чат Bitdice, тому ніхто не може перевірити, де ваші гроші.
Чи правильно я припускаю, що через кілька годин зняття все ще очікується? Чи можете ви сказати мені зараз, чи ваш обліковий запис було повністю перевірено, чи казино попросило вас підтвердити?
Зазвичай вам потрібно спочатку підтвердити обліковий запис, тому будь ласка, дайте мені знати.
Hello,
just for your information, this is not a Bitdice chatroom, so no one can check where your money is.
Do I assume correctly that after a couple of hours, the withdrawal is still pending? Can you tell me now, if your account has been fully verified, or did the casino ask you for verification?
Usually, you need to verify the account first, so kindly let me know.
Доброго ранку, мій обліковий запис підтверджено, вони нічого не просили, я зняв гроші, і навіть не здається, що хтось може мені допомогти
Good morning, my account was verified, they didn't ask for anything I made the withdrawal and it doesn't even appear there can someone help me
Bom dia, minha conta foi verificada , não pediram nada fiz a retirada e ela nem aparece lá alguém pode me ajudar
Привіт,
тож ваш обліковий запис перевірено без надання документів? Я чесно в цьому сумніваюся. Я б попросив службу підтримки казино переконатися, що вам не потрібно перевіряти або що відбувається з вашим виведенням коштів. Якщо ви спробуєте подати заявку на відкликання, що там написано? Будь ласка, вкажіть, що може бути не так?
Ви коли-небудь знімали гроші з цього казино?
Будь ласка, дайте мені знати, що вам сказала підтримка чату.
Hi there,
so your account has been verified without providing any documents? I honestly doubt that. I would ask the casino support to make sure that you don't have to verify, or what is happening with your withdrawal. If you try to submit the withdrawal, what does it says? Any indications of what may be wrong, please?
Have you ever withdrawn from this casino before?
Let me know what the support of chat told you, please.
Я ніколи не переводив готівку, я дізнався про це на веб-сайті тут, я отримав бонус, я грав, поки не конвертував реальні гроші, я продовжував робити ставки та виграв, потім я зняв 150 доларів США, які вони перетворили на криптовалюту, і це не впав.
I never cashed out, I found out on the website here, I got the bonus, I played until I converted and real money, I kept betting and I won then I made a withdrawal of 150 USD in which they turned it into crypto and it didn't fall.
Nunca retirei, conheci pelo site aqui, ganhei o bônus, joguei até converter e dinheiro real, continue apostando e ganhei aí fiz saque de 150 USD no qual eles transforma em cripto e não caiu não aparece em levantamento na.minha conta
Привіт,
тож ще раз: Ви запитували в казино, будь ласка? Вибачте, але ці скріншоти марні, що я маю там побачити?
Єдиний, хто може пояснити, що зараз відбувається, це казино, тож дайте мені знати, будь ласка, якщо ви зв’яжетеся з персоналом.
Як щодо верифікації, ти впевнений, що її не потрібно проходити?
У будь-якому випадку, ви помітили відповідь на вашу скаргу , будь ласка?:
« Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття коштів схвалено казино , але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».
Дайте мені знати, що ви дізналися з казино.
Hello,
so again: Did you ask the casino, please? I'm sorry, but those screenshots are useless, what am I supposed to see there?
The only one who can explain what is happening now is the casino, so let me know if you are in touch with the staff, please.
What about the verification, are you sure you don't have to pass it?
Anyway, did you notice the reply to your complaint, please?:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Let me know what you learned from the casino.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.