ФорумКазиноBitDice Casino - загальне обговорення

BitDice Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від ANAMARTIN
|
15839 переглядів 109 відповідей |
|
12 3 4...6
Додати публікацію
Anonymized255
1 рік тому

У мене така сама проблема, тому kyc займає багато років, а вони не відповідають

Автоматичний переклад.
alterburn
1 рік тому

те саме тут вони не відображаються в моєму профілі, лише отримані електронні листи

Автоматичний переклад.
ugottabet
1 рік тому

Це сумно. Як довго ви чекали на відкликання? У мого друга схожа проблема. Він чекав близько 2 тижнів.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

добре, це навіть не те зняття, якого я чекав, я чекав на відповідь KIC більше 70 годин, тому хто знає, скільки часу може зайняти зняття

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене така сама проблема, тому kyc займає багато років, а вони не відповідають

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити перевірку та перше зняття коштів. Хочеться вірити, що це лише питання часу. Я перевірив скарги, і наразі всі вирішено:

file


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене справді була така шалена любов до цього казино!!!


Величезна кількість учасників любить мене як відданого та надзвичайно доброго хлопця...


Я надаю багато допомоги іншим і створюю чат-кімнату на найвищому рівні.. з чайовими та дощем...


І це повертає це казино, яке викликає у мене проблему зняття коштів. Закрийте/деактивуйте мій обліковий запис...! Це такий болючий період..


Дійсно bitdice чи я / такий учасник, як я, заслуговує на це взамін !!

@Mike @elon @bitdice

Автоматичний переклад.
Butt777
1 рік тому

Привіт,

Чи можу я знати, чому ваш обліковий запис закрито?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, вони сказали мені через перевірку безпеки..

Я був учасником казино більше 1 року ... тепер у мене вперше було "велике" зняття 450 500 доларів США, потім вони раптом сказали це ... і також я вважаю належним чином, я сказав їм, що подам скаргу туди постачальник ліцензії на казино, який тепер хоче затримати виведення коштів.

Абсолютно неприйнятна непрофесійність.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Butt777
1 рік тому

Привіт,

Тепер це має сенс. Дозвольте сказати, що величезний виграш викликає додаткову перевірку безпеки, як правило. Казино, швидше за все, перевірить вашу історію ігор, щоб переконатися, що виграші в порядку.

Будь ласка, дочекайтеся висновку. Я вважаю, що без перевірки цю проблему ніхто не вирішить.

Наберіться терпіння, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Величезний виграш 450n500 доларів США ?? Хм, так, якщо це 4500 5000, як я розумію, багато разів я зніму 200 300 і отримаю виплату в той же день, наступного дня, коли у мене буде відрізок часу 6 днів ..це комплайн вирішується у вашій історії.


Ні, немає нічого поганого в тому, що мої ставки виграли, все законно, нічого, просто удача була на моєму боці. Звісно, вони перевірять безпеку, я дозволяю, це не проблема, але не інформувати мене та деактивувати обліковий запис без мене це надзвичайно погано....


Я дізнався це сам, але це було не раптово, я прочитав багато задоволень, що вони так роблять... отже, це було очікувано, щоб це сталося зі мною.

У будь-якому разі я просто сподіваюся, що виплату отримають зараз, після дня, у безпеці та задоволенні.

З іншого боку, агента/менеджера з контролю за відповідністю Кюрасао також було поінформовано про випадок.


Я також прошу вас запитати Ілона, нашого Майка, о котрій годині ви надішлете мої виграші.

Автоматичний переклад.
Butt777
1 рік тому

Привіт,

боюся, що в деяких казино навіть 500 євро можуть викликати перевірку.

Я перевірив обидві ваші закриті скарги, і обидві на даний момент вирішено.

Вибачте, я не можу зв’язатися з казино, скаргу закрито , і я бачу, що ви заявили, що ваш активний баланс вам було виплачено.




Автоматичний переклад.
Bowsoocles
1 рік тому

Привіт,

ваша скарга досить свіжа, тому будь ласка, дайте групі зі скарг трохи часу, щоб розглянути її, а також будьте готові до подальшої співпраці. Казино має хорошу репутацію, тому я підозрюю, що вони співпрацюватимуть з нами та нададуть певні пояснення.

Залишайтеся позитивними, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

де моя здобич

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хочу свої гроші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я виграв 186 доларів США. Я здійснив виведення коштів відповідно до їх легалізації 150 доларів США. Я ЗРОБИВ ЗНЯТТЯ В КРИПТОВАЛЮТІ, І ВОНО НАК ПОПАДАЛО НА МІЙ РАХУНОК І НА ВЕБ-САЙТІ ПІСЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВОНИ ДАЛ 1 ХВИЛИНУ, ЩОБ УВІЙТИ В ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС, І НІЧОГО НЕ КОШТУВАЛО МОЇ ГРОШІ

Автоматичний переклад.
hugo23mfp
1 рік тому

Привіт,

лише для вашої інформації, це не чат Bitdice, тому ніхто не може перевірити, де ваші гроші.

Чи правильно я припускаю, що через кілька годин зняття все ще очікується? Чи можете ви сказати мені зараз, чи ваш обліковий запис було повністю перевірено, чи казино попросило вас підтвердити?

Зазвичай вам потрібно спочатку підтвердити обліковий запис, тому будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго ранку, мій обліковий запис підтверджено, вони нічого не просили, я зняв гроші, і навіть не здається, що хтось може мені допомогти

Автоматичний переклад.
hugo23mfp
1 рік тому

Привіт,

тож ваш обліковий запис перевірено без надання документів? Я чесно в цьому сумніваюся. Я б попросив службу підтримки казино переконатися, що вам не потрібно перевіряти або що відбувається з вашим виведенням коштів. Якщо ви спробуєте подати заявку на відкликання, що там написано? Будь ласка, вкажіть, що може бути не так?

Ви коли-небудь знімали гроші з цього казино?

Будь ласка, дайте мені знати, що вам сказала підтримка чату.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я ніколи не переводив готівку, я дізнався про це на веб-сайті тут, я отримав бонус, я грав, поки не конвертував реальні гроші, я продовжував робити ставки та виграв, потім я зняв 150 доларів США, які вони перетворили на криптовалюту, і це не впав. filefilefile


Автоматичний переклад.
hugo23mfp
1 рік тому

Привіт,

тож ще раз: Ви запитували в казино, будь ласка? Вибачте, але ці скріншоти марні, що я маю там побачити?

Єдиний, хто може пояснити, що зараз відбувається, це казино, тож дайте мені знати, будь ласка, якщо ви зв’яжетеся з персоналом.

Як щодо верифікації, ти впевнений, що її не потрібно проходити?

У будь-якому випадку, ви помітили відповідь на вашу скаргу , будь ласка?:

« Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття коштів схвалено казино , але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».

Дайте мені знати, що ви дізналися з казино.

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
PragmaticGates_alt
Візьміть участь у турнірі з Gates of Olympus абсолютно безкоштовно!
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого