ФорумКазиноBitDice Casino - загальне обговорення

BitDice Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від ANAMARTIN
|
26514 переглядів 109 відповідей |
|
1...5 6
tolikvecir
1 рік тому

Це чудово, але чи відчували ви коли-небудь задоволення в казино? Напишіть про це 🙂. Знаєте, ділитися важливими підказками не означає говорити мені, що найгірше, а потім продовжувати це повторювати. Натомість йдеться про надання корисної інформації всій спільноті.

Вибачте, що ви вибрали погане казино. Наступного разу зверніть увагу на огляд, будь ласка. Сподіваюся, буде краще.

Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Привіт,

Пам'ятаю, що бл. Рік тому казино мало досить гарний результат і було оцінено принаймні як хороше – тепер ні. 🙁

Я вважаю, що вам слід подати скаргу, просто натисніть це посилання , надайте всі відповідні повідомлення, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Так, казино навмисно блокує в чаті користувачів, які можуть представити казино в негативному ключі. Я спілкувався на Bitdice з одним користувачем, у нього теж була така ситуація, він теж подав скаргу, щоб йому допомогла команда гуру казино, що я вам і раджу. Я також відкрив скаргу і домігся повернення своїх коштів. Вони також затримують виведення з різних причин або просто ігнорують гравця.

Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Тоді я закликаю вас подати скаргу – просто клацніть або торкніться цього посилання та отримайте можливість отримати допомогу від членів нашої групи розгляду скарг.

Я справді вважаю, що варто спробувати.

Дай мені знати, що ти думаєш про це.

Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Бо за кожну нерозглянуту скаргу є наслідки. Прочитайте про це прямо тут .

Жодний тиск, хоча скарга не може допомогти змінити рахунок казино.

Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Мій випадок був минулого року влітку. Гроші я отримав на 3-й день після завершення операції на виведення коштів. Але протягом цих трьох днів я постійно писав у службу підтримки Bitdice, посилаючись на те, що залишу про них поганий відгук і подам скаргу на сайт Casinoguru. І тільки після створення скарги на сайті Casinoguru ми почали діалог з представником Bitdice і мені вдалося вирішити мою проблему. До того часу мене ігнорували як в чаті, так і в електронному листуванні. Я надішлю вам посилання на мою скаргу, яку ви можете прочитати. Вибачте, якщо ви не все зрозуміли з моєї відповіді. Моя англійська погана, тому я використовую перекладача.


Посилання для мого випадку

https://casino.guru/bitdice-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed

Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Так, ви праві. Давно не був на сайті Bitdice. Я зараз увійшов і побачив, що там повністю відсутній спортивний розділ, немає чату гравців. Тепер це дійсно схоже на шахрайство .






Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
alterburn
1 рік тому

Насправді є чимало шахраїв, з якими я особисто стикався

Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Привіт,

Я думаю, ви пропустили те, що сказали

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тому є ймовірність, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Але це нормально, якщо вам це нецікаво, не робіть цього, але безглуздо скаржитися мені лише тут, на форумі.

Удачі.

Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Привіт, я перемістив вашу публікацію під це конкретне казино, з яким у вас, здається, є проблема. Той факт, що зняття коштів іноді займає більше часу, є реальністю. Це може статися через низку факторів, тому не думайте негативно відразу й будьте трохи терплячими, коли справа доходить до них.

Однак я розумію ваше розчарування, тому що, за моєю інформацією, це казино перестало платити гравцям з дня на день. Якщо вам цікаво, ви також можете переглянути статтю: https://bitcoincasinokings.com/news/bitdice-casino-down-news-2023/


У вашому випадку я пропоную вам відкрити скаргу, де ми спробуємо вам допомогти. Ви можете зробити це за цим посиланням: https://casino.guru/complaints

Однак, оскільки казино закрито , шансів, що він повернеться до вас, мало.

У будь-якому випадку, чи дало вам казино якусь причину, чому ви не можете зняти свої гроші? Ваш обліковий запис уже підтверджено?

Думаю, така інформація буде корисною.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого