Форум Казино BitDice Casino - загальне обговорення

BitDice Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому ANAMARTIN
|
5609 переглядів 66 відповідей |
1 2 3 4
Додати публікацію
4 дн. тому

Я нічого не отримав, і казино також нічого не повідомляє

Автоматичний переклад.
hugo23mfp 4 дн. тому

Вітаємо, hugo23mfp! Ми все ще не маємо чіткої відповіді, якщо ви намагалися зв’язатися з казино через чат або електронну адресу служби підтримки клієнтів. Знати, чи бажає казино спілкуватися з вами, є важливою інформацією. Дякую

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

На їхньому веб-сайті такої можливості немає, я лише зв’язався з ними тут через скаргу

Автоматичний переклад.
hugo23mfp учора

Привіт, дозвольте мені пояснити, що, подаючи скаргу, ви насправді не зверталися до казино. Ми не є співробітниками BitDice.

Мені важко повірити, що зв'язатися з казино неможливо:

file

Було б чудово, якби ви спробували зв’язатися з ними безпосередньо. Розкажіть нам, як це спрацювало 🤞

Автоматичний переклад.
Radka учора

Я зайшов і не отримав відповіді.

Автоматичний переклад.
hugo23mfp 19 год. тому

Привіт, я бачу, ваша скарга вже подана, сподіваємося, тепер казино буде готове поспілкуватися з нашими колегами.

Автоматичний переклад.
hugo23mfp 5 год. тому

Чи можете ви сказати, чи ваш обліковий запис підтверджено? На мій погляд, це не так, тому що ви, мабуть, ще не надали жодних документів - я правильно кажу? Я пам'ятаю, що ви сказали, що підтвердження взагалі не було, як і вимог. Це справді важливо. Дякую.

Змінено автором 5 год. тому
Автоматичний переклад.
1 2 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого