Вітаємо, hugo23mfp! Ми все ще не маємо чіткої відповіді, якщо ви намагалися зв’язатися з казино через чат або електронну адресу служби підтримки клієнтів. Знати, чи бажає казино спілкуватися з вами, є важливою інформацією. Дякую
Hello hugo23mfp, we still have no clear answer if you tried to contact the casino via live chat or customer support email. To know if casino is willing to communicate with you is important information. Thank you
Привіт, дозвольте мені пояснити, що, подаючи скаргу, ви насправді не зверталися до казино. Ми не є співробітниками BitDice.
Мені важко повірити, що зв'язатися з казино неможливо:
Було б чудово, якби ви спробували зв’язатися з ними безпосередньо. Розкажіть нам, як це спрацювало 🤞
Hello, allow me to explain that by submitting the complaint, you did not actually contact the casino. We are not BitDice's employees.
I find it hard to believe that there is no way how to contact the casino:
Would be nice if you could try to contact them directly. Let us know how it worked 🤞
Я зайшов і не отримав відповіді.
I went in and got no response.
Entrei não tive resposta nenhuma
Привіт, я бачу, ваша скарга вже подана, сподіваємося, тепер казино буде готове поспілкуватися з нашими колегами.
Hi, I see, your complaint is already submitted, let's hope now, the casino will be willing to communicate with our colleagues.
Чи можете ви сказати, чи ваш обліковий запис підтверджено? На мій погляд, це не так, тому що ви, мабуть, ще не надали жодних документів - я правильно кажу? Я пам'ятаю, що ви сказали, що підтвердження взагалі не було, як і вимог. Це справді важливо. Дякую.
Can you say whether your account is verified, please? The way I see it, it is not, because you probably have not provided any documents yet - am I correct? I remember that you said there was no confirmation at all as well as no demands. This is truly important. Thank you.
Привіт,
ти кажеш, що тобі може знадобитися допомога. Чи можете ви пояснити, що з вами сталося?
Hello,
you sound like you may need some help. Can you explain what has happened to you?
Тому я все описав, грав, а потім отримав блок
Підтримка не відповіла
So I described everything, played it, and later received a block
Support didn't respond
Так я всё описал отыграл в последствие получил блокировку
А тех поддержка не дала ответ
Отже, ваш обліковий запис закрито без причини, так?
На жаль, ми можемо лише здогадуватися про причину. У будь-якому випадку, якщо ви відчуваєте погане ставлення з боку казино, ми можемо спробувати провести розслідування за допомогою скарги.
Дізнайтеся більше про процес тут і дайте мені знати, що ви думаєте про нього.
So your account was closed without a reason, right?
Sadly, we can only speculate about the cause. Anyway if you feel mistreated by the casino, we can try to investigate through a complaint.
Learn more about the process here and let me know what you think about it.
Ну, так і вирішили.
Ну, я тільки що розповів всім друзям про те, що трапилося, вони тепер теж обходять стороною це казино
Well, that's what they decided.
Well, I just told all my friends about what happened, they now also bypass this casino
Ну да они так решили
Та ну я просто сказал всем знакомым про то что случилось они теперь тоже обходят стороной это казино
І надалі я скажу вам, що це казино блокує своїх користувачів
And in the future I will tell you that this casino blocks its users
И в дальнейшем буду рассказывать что это казино блокирует своих пользователей
Чи можете ви підтвердити, що ви могли зняти свій баланс до того, як вас заблокували?
Can you confirm that you had been able to withdraw your balance before you got blocked, please?
На жаль, я не зробив скріншот.
Unfortunately I didn't take a screenshot.
К сожалению не делал скриншот
Дозвольте мені підвести підсумок:
На даний момент на вашому рахунку казино є активний баланс $50,42, чи не так?
Ви можете отримати доступ до облікового запису зараз, тож що трапиться, якщо ви спробуєте зняти кошти? Я б також перевірив мінімальні ліміти зняття, щоб переконатися, що у вас «достатньо» коштів для продовження, п’ятдесят доларів для мене звучить досить мало.
Я також відчуваю, що ви можете спробувати запитати в чаті прямо зараз, чи не так?
Allow me to summarize now:
There is an active balance of $50,42 in your casino account at the moment, right?
You can access the account now, so what happened if you try to submit a withdrawal, please? I would also check the minimum withdrawal limits, to ensure you have "enough" funds to proceed, fifty dollars sounds quite low to me.
I also feel that you can try to ask the chat right now, don't you?
У мене немає доступу до того, як я зробив знімок екрана
Зняття було очищено, а потім заблоковано
I don't have access before I took a screenshot
The withdrawal was cleared and then blocked
Нет у меня доступа я перед этим делал скриншот шот
Вывод разшешили а после заблокировали
Привіт,
це стає досить заплутаним. Раніше ви писали, що не робили скріншотів.
Щоб бути впевненим на 100%, ваш баланс було сплачено повністю, а потім ваш обліковий запис закрито без причини, чи не так? Існують десятки причин, за якими казино закриває облікові записи гравців, але було б добре пояснити їх.
Гадаю, ви не уявляєте, що, можливо, пішло не так?
Hello,
this is getting quite messed up. Earlier you wrote you had not taken any screenshots.
To be 100% sure, your balance was paid in full, and then your account closed without a reason, am I correct? There are dozens of reasons for the casino to close players' accounts, would be nice to explain though.
I guess you have no idea what possibly went wrong, have you?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.