ГоловнаФорумКазиноBitDice Casino - загальне обговорення

BitDice Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від ANAMARTIN
|
32 501 переглядів 109 відповідей |
|
1...3 4 56

Я нічого не отримав, і казино також нічого не повідомляє

Автоматичний переклад.
hugo23mfp

Вітаємо, hugo23mfp! Ми все ще не маємо чіткої відповіді, якщо ви намагалися зв’язатися з казино через чат або електронну адресу служби підтримки клієнтів. Знати, чи бажає казино спілкуватися з вами, є важливою інформацією. Дякую

Автоматичний переклад.

На їхньому веб-сайті такої можливості немає, я лише зв’язався з ними тут через скаргу

Автоматичний переклад.
hugo23mfp

Привіт, дозвольте мені пояснити, що, подаючи скаргу, ви насправді не зверталися до казино. Ми не є співробітниками BitDice.

Мені важко повірити, що зв'язатися з казино неможливо:

file

Було б чудово, якби ви спробували зв’язатися з ними безпосередньо. Розкажіть нам, як це спрацювало 🤞

Автоматичний переклад.
Radka

Я зайшов і не отримав відповіді.

Автоматичний переклад.
hugo23mfp

Привіт, я бачу, ваша скарга вже подана, сподіваємося, тепер казино буде готове поспілкуватися з нашими колегами.

Автоматичний переклад.
hugo23mfp

Чи можете ви сказати, чи ваш обліковий запис підтверджено? На мій погляд, це не так, тому що ви, мабуть, ще не надали жодних документів - я правильно кажу? Я пам'ятаю, що ви сказали, що підтвердження взагалі не було, як і вимог. Це справді важливо. Дякую.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Отвратительное казино заблокировали аккаунт

Служба поддержки не отвечает


Самый худший опыт


tolikvecir

Привіт,

ти кажеш, що тобі може знадобитися допомога. Чи можете ви пояснити, що з вами сталося?

Автоматичний переклад.
Radka

Так я всё описал отыграл в последствие получил блокировку

А тех поддержка не дала ответ

tolikvecir

Отже, ваш обліковий запис закрито без причини, так?

На жаль, ми можемо лише здогадуватися про причину. У будь-якому випадку, якщо ви відчуваєте погане ставлення з боку казино, ми можемо спробувати провести розслідування за допомогою скарги.

Дізнайтеся більше про процес тут і дайте мені знати, що ви думаєте про нього.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Radka

Ну да они так решили

Та ну я просто сказал всем знакомым про то что случилось они теперь тоже обходят стороной это казино

tolikvecir

И в дальнейшем буду рассказывать что это казино блокирует своих пользователей


tolikvecir

Чи можете ви підтвердити, що ви могли зняти свій баланс до того, як вас заблокували?


Автоматичний переклад.
Radka

К сожалению не делал скриншот

tolikvecir

Подожди есть

file

Автоматичний переклад.
tolikvecir

Дозвольте мені підвести підсумок:

На даний момент на вашому рахунку казино є активний баланс $50,42, чи не так?

Ви можете отримати доступ до облікового запису зараз, тож що трапиться, якщо ви спробуєте зняти кошти? Я б також перевірив мінімальні ліміти зняття, щоб переконатися, що у вас «достатньо» коштів для продовження, п’ятдесят доларів для мене звучить досить мало.

Я також відчуваю, що ви можете спробувати запитати в чаті прямо зараз, чи не так?



Автоматичний переклад.
Radka

Нет у меня доступа я перед этим делал скриншот шот

Вывод разшешили а после заблокировали

tolikvecir

Привіт,

це стає досить заплутаним. Раніше ви писали, що не робили скріншотів.

Щоб бути впевненим на 100%, ваш баланс було сплачено повністю, а потім ваш обліковий запис закрито без причини, чи не так? Існують десятки причин, за якими казино закриває облікові записи гравців, але було б добре пояснити їх.

Гадаю, ви не уявляєте, що, можливо, пішло не так?

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого