ФорумКазиноBetOnRed Casino - загальне обговорення

BetOnRed Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

1 рік тому від CasinoStreamer88
|
25145 переглядів 180 відповідей |
|
1...8 9 10
Додати публікацію
4 міс. тому

Привіт шановна Радко,


Я точно не знаю, чи варто мені тепер вимагати повернення всього депозиту, і чи є у мене шанс,

Питання в тому, чи міг я взагалі підтвердити свій обліковий запис? Чи можливе підвищення?

Я думаю, що це був безризиковий дохід для казино; якби я виграв великий, я б лише повернув свої депозити.

Тоді ви також можете бути чесними та отримати відшкодування своїх депозитів без отримання прибутку.


Або я помиляюся?


З найкращими побажаннями




Автоматичний переклад.
Blerko
4 міс. тому

Шановний Блерко,

Я вважаю, що вся ця тема має бути досить важкою, але я спробую пояснити це просто. Почнемо з кількох визначень:

Індекс надійності: розраховане значення, яке вказує на те, наскільки ймовірно, що caiso виплатить вам наші законні виграші.

Відшкодування: це коли сума грошей, яку ви раніше внесли в казино для гри, повертається вам, як правило, через певну технічну проблему або проблему з боусом. Казино повертає гроші гравцям, коли вони вважають, що зробили помилку, але найкраще скинути ситуацію, повернувши депозит

Тепер, коли ви говорите: «Я гравець із проблемою залежності, єдине, на що я дивлюся, це те, як ви їх оцінюєте». а також "Ні, про перевірку насправді не запитували, і немає способу підтвердити себе, ймовірно, лише тоді, коли ви робите виведення". як пояснено, те, що ви називаєте рейтингом, має мало спільного з цим, якщо ви ніколи не просили зняти кошти. І так, багато казино перевіряють гравців, коли вони запитують зняття коштів.

Гравці з Німеччини повинні грати лише в казино, які мають ліцензію GGL - ваш місцевий орган ліцензування. Ви вирішили грати в казино, яке має ліцензію Кюрасао - і, згідно з нашим веб-сайтом, це казино не приймає гравців з Німеччини. Це ваша турбота, будь ласка?

У будь-якому випадку, якщо ви можете робити депозит, грати, вигравати чи програвати чесно в цьому казино, я не бачу причин для відшкодування. Як тільки казино дозволить вам зареєструватися, внести депозит і грати, і якщо ви граєте відповідно до всіх правил, ви повинні отримати свій виграш, якщо виграєте.

Чого я справді не розумію, так це «вважайте, що це був безризиковий дохід для казино; якби я виграв великий, мені б повернули лише мої депозити». Будь ласка, повідомте казино, яке вас стосується. Якщо вони скажуть, що ви не можете грати там через обмеження, це означатиме, що ви повинні повернути свої гроші, якщо казино планує не виплачувати ваші можливі виграші. Якщо казино добре ставиться до вас як гравця, до вас слід ставитися як до особи з будь-якої іншої дозволеної країни.

З загальної точки зору, гра в caisno ніколи не є безризиковою, ви можете легко втратити все. Крім того, намагайтеся уникати казино, доступ до яких заборонений громадянам Німеччини. Якщо вам якось вдасться це зробити, негайно зверніться до служби підтримки.

Якщо говорити точніше, запитайте службу підтримки або чат, чи можна вам грати там, навіть якщо ви з Німеччини. Варіант відшкодування залежить від точки зору казино.

Якщо я маю лише одну пораду, спробуйте не грати. Зробіть усе можливе, щоб зосередити свій розум на чомусь іншому.

Коли вам потрібно грати, встановіть принаймні низькі ліміти та повідомте казино, що ви залежні.

Подальша підтримка, поради та все, що стосується цієї проблеми, доступні цілодобово та без вихідних у нашому розділі відповідальних азартних ігор 👈. Будь ласка, подивіться на це, коли вам це буде потрібно.


Дайте мені знати, що ви дізнаєтеся з казино, я буду тут.






Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт усім, чи можете ви сказати мені, чи надійна ставка на червоне? Мене попросили верифікувати, і рахунок уже підтверджено, але зняття ще чекає

Автоматичний переклад.
Codex28
3 міс. тому

Привіт, тут ви можете знайти багато необхідних речей і, звичайно, також, як виводили гроші в цьому казино для гравців.

Відповідно до індексу безпеки, я б сказав, що з цим не повинно бути проблем, але ми обидва знаємо, що завжди щось може статися. Як довго ви чекали на свої гроші? Ви грали з бонусом? Який спосіб оплати ви використовували для зняття коштів?

Додайте мене більше на фото, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Дякую, мені заплатили протягом 48 годин

Автоматичний переклад.
Codex28
3 міс. тому

Чудово, тоді все добре, як я бачу. Іноді вам просто потрібно бути терплячими, тому що зняття коштів не обов’язково має бути миттєвим.

Ти збираєшся залишитися грати тут?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Вони закрили мій рахунок

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Red bet закрив мій рахунок. Я маю виграш понад 200 євро. Мій обліковий запис уже підтверджено, і я вже зняв гроші, допоможіть мені, будь ласка, це не були бонусні гроші

Автоматичний переклад.
Codex28
3 міс. тому

Привіт, ти знаєш причину, чому це сталося? Я бачу, що тиждень тому ми говорили про те, що ви отримуєте гроші, тож я б сказав, що це досить холодний душ. Якщо у казино була причина, обов’язково скажіть мені, що вони сказали вам.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому




Це так жахливо, що я навіть не можу про це подумати

Це все коми, коми і таке інше.

Хоча баланс неухильно зростає, а бонус також збільшується відповідно до загальної ставки, 219 075 ієн все ще декларується як 2190 ієн, а сума, відображена в гаманці, становить 2190 ієн.

Але я отримав BUY BONUS 10 000 JPY.

Навіть якщо ви виграєте 40 000 JPY, у вашому гаманці залишиться лише мінус 1 000 JPY.

Шкода


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
yssk1984
2 міс. тому

Привіт, хм, судячи з того, що ви описуєте, я не впевнений, що я повністю розумію, що з вами тут відбувається. Чи є у вас гроші на рахунку, які казино неправильно підраховує, коли ви говорите про коми? Гроші надходять від бонусу, який ви купили?

Не могли б ви пояснити це трохи краще, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Проблеми з відображенням сум на екранах слотів


Залишок балансу на екрані слота, у який ви зараз граєте, відображається як 219 075 JPY або 219 075 японських ієн.

Однак сума, відображена в балансі рахунку, відображається як ¥2190,00, навіть якщо використовується символ «¥», який використовується для відображення сум у JPY. Цей метод використовується для відображення таких сум, як USD, і не використовується для відображення сум у японських єнах.

Крім того, загальна ставка на обертання може бути встановлена в 19 кроків, від мінімуму 20 JPY до максимуму 15 000 JPY. З них загальна ставка, яка використовує "," становить 1000 JPY, що становить 13 кроків угору від низу.

Хоча на екрані слота чітко показано ¥219 075, сума, відображена в балансі рахунку, змінюється на «00» без округлення десяткової коми вгору або вниз.

Згідно з поясненнями керівництва, «,075» у 219 075 JPY насправді не є 75 єнами в японських ієнах, а число після «.», і вони сказали, що я не розумію різниці між «,» і « .". Тому вони стверджували, що 219 075 ієн = 219 075 ієн, про які я запитав як про помилку відображення, не відображається як 219 075 ієн, а скоріше як 2190,00 ієн, що є загальновизнаною валютою для кожної країни, і поточна ситуація не покращено.

Згідно з цим поясненням, із 19 доступних для вибору рівнів загальної ставки на спін сума ставки на три рівні вище мінімальної ставки в 20 JPY, 40 JPY і 60 JPY буде ціною, яка не відображатиметься на балансі рахунку.

Однак бонусні набори, які можна придбати на екрані слота, можна придбати за суму ставки, яка в 100 разів перевищує суму ставки, тому, якщо сума ставки становить 60 ієн, це буде 6000 ієн, але насправді ви можете придбати її лише за 6 ієн.

Як зазначалося вище, існує невідповідність між сумою, яка відображається на екрані слота, та сумою, відображеною на балансі рахунку, що ускладнює розуміння. Сподіваюся, що це питання буде вирішено якнайшвидше.

Ви розумієте?

Якщо ви думаєте, що отримали великий виграш, і з радістю намагаєтеся зняти свої гроші, вас висміяють і скажуть: «Шкода для вас 😀 Це універсальне розуміння ☺️ Це ваша вина, що ви недостатньо вчитеся 😃 Гарного дня 😃 До побачення. "

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Привіт, зрештою вони виплатили виграш через кілька днів, коли я пояснив, що вони просять картку, яка не є моєю, жахлива допомога

Автоматичний переклад.
Codex28
2 міс. тому

Краще забути про це, правда? Ви знаєте, я вважаю, що все ще чудово ділитися такою нудністю з іншими, бо це звучить неймовірно. Я думаю, що спочатку служба підтримки дуже серйозно поставилася до такого запиту.

У будь-якому випадку, як це було в кінці? Вони вибачилися за проблему?

Ну, все-таки ми просто люди. Я сподіваюся, що наші наступні враження будуть набагато приємнішими, ніж це.🤞

Автоматичний переклад.
yssk1984
2 міс. тому

Привіт,

Тепер я розумію, що начебто слот показував різні значення порівняно з активним балансом. Ну, я розумію, це тому, що загальний маркер "," замість "." Я думаю, це має бути досить складним для гравців із певних країн. Я також думаю, що постачальник слотів має лише один набір для шкали ставок, ймовірно, не дуже універсальний для більш екзотичних валют.

Скільки спінів ви купили таким чином?



Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Ні, вони не вибачилися, якщо я клацну перевірити, а не lp, я ще підтверджений, навіть якщо lp я вже був. Але зняття lp вони заплатили

Автоматичний переклад.
Codex28
2 міс. тому

Це дуже погано, іноді ми навіть не отримуємо вибачень. Але для мене особисто було б важливо отримати гроші, хоча деякі ситуації залишають у нас гіркий присмак.

Однак на їх основі ми можемо вирішити, чи будемо ми продовжувати грати в такому казино чи ні.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

я не пам'ятаю


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я виграв 4500 крон у четвер, але вони ще не виплатили їх, хоча я кілька разів намагався зв’язатися з ними – хтось із їхньої служби підтримки сказав, що вони надіслали їх, і може минути до 5 днів, перш ніж вони дістануться банк - інші кажуть, що вони ще в обробці і ще не затверджені - вони пишуть, що гроші не були перераховані, тому що банк закритий і це не банківський день, але я знаю, що з четверга було багато банківських днів.


Чи можу я помахати їм на прощання? Можна побачити довгі негативні повідомлення на trustpilot за останній місяць

Автоматичний переклад.
Beflo
2 міс. тому

Ви підтвердили свій обліковий запис у цьому казино та чи були у вас раніше там якісь успішні зняття коштів?

Крістіна вже пояснила у вашій скарзі , що ми зазвичай даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів, тож я сподіваюся, що ви зможете отримати гроші до того, як цей період мине.

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які зміни.

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого