ФорумКазиноBetOnRed Casino - загальне обговорення

BetOnRed Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від CasinoStreamer88
|
20204 переглядів 180 відповідей |
|
1...7 8 910
Додати публікацію
samperisrael
3 міс. тому

Як уже було сказано від мене та CG, ви грали картою на ім’я іншої особи – це завжди заборонено, тому ваш виграш буде конфісковано. Казино в цьому випадку не злодій, і якщо ви не можете цього зрозуміти, можливо, ви не маєте права грати в казино онлайн. Будьте раді, що ви отримаєте свій депозит у розмірі 200 євро, вони, ймовірно, також мають право конфіскувати ці гроші відповідно до своїх умов

Автоматичний переклад.
carlthecarl
3 міс. тому

Так, звичайно, і на додачу до всього я маю подякувати вам за те, що ви взяли мої гроші. Це божевілля. Я йду звітувати, я нічого не втрачаю.

Автоматичний переклад.
samperisrael
3 міс. тому

Я хотів би сказати, що ви, швидше за все, перепостили б лише свою власну помилку, якщо б зрозуміли мою думку.

Хоча мені шкода вашої ситуації, спробуйте сприйняти це об’єктивно. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тому я не можу сказати нічого поганого про це казино. Вчора я подав запит на зняття 40 000 чеських крон, увечері я отримав дозвіл на зняття електронною поштою, і сьогодні вранці я маю гроші на своєму рахунку. Виведення було здійснено банківським переказом на поточний рахунок в чеському банку

Автоматичний переклад.
Oliznova
3 міс. тому

Привіт, чудові новини. Ви теж виграли непогану суму і я вас щиро вітаю 🎉☘️

У якій грі вам вдалося, чи їх було декілька?

Що стосується виведення коштів, то воно було досить швидким для банківського переказу, що також є великою перевагою.

Ви вже зробили KYC тут? Скільки часу це зайняло, якщо так?

Ще раз вітаю, і я твердо вірю, що у вас буде все добре. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мабуть, ви не приймаєте гравців з Німеччини, а це означає, що я можу зареєструватися та втратити кілька тисяч євро без шансів на перемогу.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Jaro видалено
Blerko
2 міс. тому

Привіт, я бачу на нашому сайті, що казино не приймає гравців з Німеччини. Вам вдалося там зареєструватися з усіма своїми даними чи що вам потрібно було для реєстрації? Звичайно, казино не повинно брати вас грати, якщо воно знає, що будуть проблеми з виведенням.

Дайте мені знати, як справи, і ми побачимо, чи зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт ,

Я також побачив це надто пізно,

І я поклав їм 5000 євро, я думаю, це був дохід без ризику, вони б точно не виплатили, хоча все одно з ними нічого не виграєш.

Мені не потрібно було нічого робити, я просто зареєструвався як зазвичай і навіть заплатив через онлайн-банкінг.


Електронна пошта та номер телефону підтверджені.


Я відкрив скаргу, можливо Томас може мені допомогти, але принаймні індекс безпеки не повинен бути занадто високим для таких казино.



Автоматичний переклад.
Blerko
2 міс. тому

Ну, я б сказав, що якщо ви не помітили, що гравці з вашої країни не можуть грати тут, індекс безпеки не може бути нижчим. Я знаю, що таких речей слід запобігати, але навіть під час реєстрації ви не ввели жодних даних, які могли б свідчити про те, що ви з обмеженої країни, казино не могло про це знати. Звичайно, у більшості випадків вони дізнаються, коли ви робите своє перше зняття коштів, тому що саме тоді більшість казино запитують KYC.

Однак найкраще було б позначити систему на початку та завжди вказувати кілька країн у реєстрацію, і якщо ви не побачите свою там, ви знатимете, що ви не можете там грати.

У будь-якому випадку, оскільки ви подали скаргу , мені цікаво, як вона закінчиться і чи буде вона вирішена.

Якщо у вас є якісь оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Будь ласка, я, звичайно, все сказав і що я реєструюся з Німеччини.


Адреса електронної пошти DE, телефон 0049, і я ввів усі свої дані правильно.


Яро, чому ці ключки завжди захищені? Для вас, мабуть, важливо, щоб гравці були захищені, зрештою, вони також заробляють гроші на гравцях.


Без гравців немає прибутку.


Я знаю, що це азартна гра, я знаю, що ви не можете отримати більше, ніж ви вкладаєте, тепер у мене проблема з азартними іграми, і я повинен бути в змозі довіряти тому, що написано на вашому веб-сайті.


Якщо це казино повідомляє вам, що ми не приймаємо гравців з Німеччини, і все одно приймає їх, індекс не може бути таким, як він є.


Або казино доведеться триматися в майбутньому.


З найкращими побажаннями

Блерім

Автоматичний переклад.
Blerko
2 міс. тому

Звичайно, ми не захищаємо казино, які порушують власні правила, але важливо пам’ятати, що сьогодні будь-хто може налаштувати електронну пошту будь-якого типу, тому я б не вважав це актуальним. Звичайно, якби номер телефону чи інші речі, як-от адреса тощо, було чітко видно, що вони перебувають у Німеччині, тоді я б сказав, що це була вина казино, і ви могли просто програти.

У цьому випадку ми повинні оцінити ситуацію і подивитися, як все обернеться.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Звичайно, це залежить від вас, я не хочу потрапити туди раніше за інших.

Але зрозуміло, що я з Німеччини, я все правильно заповнив і мені навіть подзвонив чоловік, щоб запропонувати бонус по телефону.

Джентельмен розмовляв зі мною німецькою, я можу переслати вам номер.

Тим не менш, я вважаю, що ви можете усунути 70 відсотків провайдерів казино і зосередитися лише на хороших.


Це робить таку платформу, як ваша, ще цікавішою, і вам доведеться мати справу з набагато меншою кількістю скарг.


З найкращими побажаннями


Автоматичний переклад.
Blerko
2 міс. тому

Якщо ви все чесно заповнили, і казино знало, що ви з Німеччини, і навіть подзвонило вам, щоб щось запропонувати, це здається мені неправильним. Я подивлюся, що наша команда зможе з’ясувати, і, сподіваюся, результат буде справедливим.

Що стосується вашої пропозиції або як би я її назвав, у нас тут так багато казино, тому що ми намагаємося інформувати гравців про погані, тому, коли ви йдете кудись, можливо, це ненадійно, і вам краще цього уникати. Якби у нас були лише хороші, багато гравців потрапили б у погані ситуації. Тому у нас є й гірші.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я дуже ціную вашу роботу,

Але ви дійсно повинні щось зробити, щоб 10 або 15 казино мали право на спектр.

Можливо з

Швидкі виплати за хвилини

Перевірте, перш ніж втратити кілька тисяч,

І коли це перевірено, воно також має застосовуватися до зняття коштів, і вам не доведеться чекати кілька днів, поки гравець скасовує своє зняття і знову втратить усе.


Я говорю з досвіду і знаю, що онлайн-казино, точніше більшість із них, сподіваються на пристрасть до гри; всі погані казино цим заробляють на життя.

в моєму випадку,

Я зробив усі депозити онлайн у німецькій Sparkasse.


Я не знаю, що з ними не так, я звик програвати, навіть якщо це дуже боляче, але це має бути справедливо.

Автоматичний переклад.
Blerko
2 міс. тому

Деякі казино мають довший час очікування для зняття коштів, це правда, але незалежно від того, чи ми оцінили казино як ідеальне чи низьке, у кожного можуть виникнути власні проблеми, технічні чи інші. Іноді в цьому винне не казино, а сторонній провайдер, тому не завжди звинувачуйте у всьому казино.

Крім того, гравці з різних країн можуть мати різні завдання, ніж ви, обирати різні методи, тому багато факторів заважають процесу.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ваша справа буде вирішена, і тоді ви зможете вибрати, де грати, якщо це вам не підходить.

Автоматичний переклад.
Blerko
2 міс. тому

Привіт,

Я вважаю, що добре розумію, що ви намагаєтеся сказати. Чесно кажучи, нема чого обчислювати, поки ми не зможемо підтвердити, що будь-яке казино використовує вразливих гравців.

Дозвольте мені поставити вам кілька запитань: я вважаю, що для вашого облікового запису ніколи не було перевірки. Це може бути проблемою, оскільки в наш час ваш номер мобільного телефону навіть не є доказом вашого громадянства. Крім того, багато гравців з регульованих країн помилково вважають, що ці казино не приймають німецьких гравців як заміну жорстко регульованим казино з ліцензією GGL, але насправді вони приймають.

У будь-якому випадку, схоже, що ви також подали скаргу на свої збитки, вимагаючи відшкодування, на тій підставі, що казино не має ліцензії GGL. Якщо я помиляюся, виправте мене. Звикання має бути важким, я вважаю, але якщо гравець не може чекати кілька днів на вилучення коштів, це, ймовірно, кращий знак припинити гру взагалі, ніж вказувати пальцем на казино за його запізнення, якщо ви розумієте, що я маю на увазі . Я знаю, що це звучить трохи жорстко.

Як приклад, ми надаємо казино цілих 14 днів для обробки виплати. Погодьтеся, що це досить тривалий період, але зараз ми працюємо так. Як ви думаєте, ми навмисне робимо це, щоб скористатися слабшими гравцями? Звичайно, я використовував це лише для демонстрації.

У будь-якому випадку скарга розповість нам більше. Сподіваюся, ви залишитеся задоволені.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Шановна Радько, це була лише моя пропозиція. Кажуть, це викликає звикання, і потім не можна перестати грати.


Усі ці платформи живуть за рахунок хвороби інших, інакше вони того не варті.


Я все одно радий, що ви є, і буду продовжувати звертати увагу на ваші рекомендації, і знову ж таки, ви робите хорошу роботу.


Іноді ви маєте справу зі злочинцями, і важко знайти чорну вівцю.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Шановна Радко,

Там немає можливості підтвердити себе, і я ввів усі свої дані спеціально, і всі мої дані надійшли з Німеччини.


Я не дуже про це знаю і не знаю, чи моя скарга буде прийнята. Справа в тому, що багато ігор базуються на інформації, яку вони надають, і якщо гравці з Німеччини не можуть грати, то так і повинно бути.


З найкращими побажаннями


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Шановна Радько, це була лише моя пропозиція. Кажуть, це викликає звикання, і потім не можна перестати грати.


Усі ці платформи живуть за рахунок хвороби інших, інакше вони того не варті.


Я все одно радий, що ви є, і буду продовжувати звертати увагу на ваші рекомендації, і знову ж таки, ви робите хорошу роботу.


Іноді ви маєте справу зі злочинцями, і важко знайти чорну вівцю.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дякую за розуміння. Я просто хочу додати трохи контексту до такої відповідальної розмови. Я особисто радий, що ви виглядаєте таким відкритим, незважаючи на те, що вам важко грати в азартні ігри. Я точно не хочу переходити межі.

Будь ласка, повірте мені, коли я кажу, що наша спеціальна команда розгляду скарг намагається використовувати кожну скаргу як можливість заглибитися в практику казино, дізнатися, чи все здається добре та чесно чи не так просто. Відверто кажучи, як я впевнений, ви добре знаєте, коли мова заходить про казино KYC, персонал має досить вільні руки в обробці додаткової перевірки без додаткових пояснень, тому що вони завжди можуть сказати «з метою безпеки» або щось подібне. Мені хотілося б легше визначити, чи KYC обробляється ефективно та без затримок, яких можна уникнути, особливо коли йдеться про шкоду від азартних ігор.

Автоматичний переклад.
1...7 8 910
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.