ФорумКазиноBetify Casino - загальне обговорення

Betify Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від andandjonnyx
|
3113 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betify Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
7 міс. тому

https://casino.guru/betify-casino-player-s-account-unexpectedly-deleted


Здається, у скарзі стверджується, що казино встановило мінімальну ставку в розмірі 1 євро для акції, але таких умов ніде на сайті немає.

Де представник Casino Guru знайшов таку мову?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
7 міс. тому

Можливо, ви не знаєте, що це закриття було позначено як конфіденційне, тому я припускаю, що ви не повністю поінформовані, і через той самий факт я не можу пояснити.

Скажімо так, проблема була в іншому.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я знаю власника цієї скарги.

Тому мені відомий зміст скарги.

Схоже, що казино дає неправдиві пояснення гуру казино, і я хотів би підтвердити факти про це.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я щойно перевірив, і це справді було «додано» про мінімальну ставку.


Проте я підтверджую, що це було заявлено лише днями.

Ми також підтвердили, що про це не згадувалося під час гри заявника в цьому казино.


Я ніколи не чув, щоб нещодавно було додано твердження, яке стосувалося б часу до цього.

Будь ласка, проведіть дослідження ще раз і зробіть це належним чином.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
7 міс. тому

Найкраще буде, якщо ваш друг буде говорити за себе, адже ви йому не потрібні як посередник, оскільки це його скарга, а не ваша.

Що стосується самої скарги, звичайно, знадобляться докази, щоб довести, що казино говорить нам щось неправдиве. Якщо все, що ви можете сказати, це те, що щось було додано, я не думаю, що це найкращий доказ. 😕

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

file

Я знаю більше про казино, ніж він, тому ми є посередниками.


Як доказ подаю протокол опису акції від недавнього часу.

Я можу підтвердити, що формулювання мінімальної ставки не було принаймні протягом того часу, коли я грав у цьому казино, і протягом часу, коли грав користувач, який подав скаргу.


Я також одного разу скористався акцією в цьому казино, але мінімальної ставки, звичайно, не було, і казино вважало мою гру нормальною.



file


PS


Я перевірив у казино, і здається, що це формулювання було додано «минулого тижня».

Зрозуміло, що заявник до цього грав у казино та подав запит на зняття коштів.



Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
andandjonnyx
7 міс. тому

Тому, будь ласка, скажіть своєму другові подати скаргу, коли він буде готовий. Немає іншого способу бути чесним. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Очевидно, хтось із моїх знайомих певним чином обманював.

Я наробив багато шуму, не усвідомлюючи цього, вибачте.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
7 міс. тому

О, це сумно. Ви також знаєте, в чому саме він зрадив? Іноді добре зберігати холоднокровність і, коли ви на 100% впевнені в ситуації, спробувати допомогти.

Але я знаю, що ти мав на увазі це добре.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я намагався зняти певну суму з Betify протягом 3 днів, і я вже понад 15 разів надіслав усі документи, які вони вимагали, і тепер вони не дозволяють мені отримати доступ до свого облікового запису. Це обмежено. Я спілкувався зі службою підтримки, і вони продовжували вимагати ту саму документацію. Я знаю, що ще робити, і несправедливо втрачати ці гроші.

Автоматичний переклад.
tataregina92
7 міс. тому

Я бачив вашу скаргу , де наша команда вже почала досліджувати ситуацію, тому, сподіваюся, незабаром вони зможуть з’ясувати, що там відбувається. Причина, по якій казино просить ту саму документацію, може полягати в тому, що ви надали її в неправильному форматі. Зазвичай казино потребують усіх документів у форматі .pdf. Ви, мабуть, це перевіряли? Будь ласка, дайте нам знати, ми будемо чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я надішлю його у форматі pdf і дочекаюся їхньої відповіді, щоб побачити, що станеться, і повідомлю вам.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Не можу Betify зберегти мої гроші? Вони повинні виплачувати мені пенсію незважаючи ні на що, чи не так?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт

Я надіслав усе у форматі pdf, але не отримав жодного повідомлення від betify

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Я надіслав документацію у форматі pdf, але вони не дали мені жодної відповіді

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт, мені потрібна допомога з обліковим записом Betify, я вже надсилав документацію кілька разів у форматі PDF, але вони не відповідають і не активують мій обліковий запис.

Автоматичний переклад.
tataregina92
6 міс. тому

Вибачте, але ми не можемо допомогти вам із цим одразу. По-перше, ми повинні дозволити казино подбати про вас. І, на мою думку, не минуло жодного робочого дня, як ви відправили .pdf версії.

Деякі казино не проводять перевірку KYC у вихідні дні. 🤷‍♂️

Тому будьте терплячими.

Чи могли б ви оновити нам інформацію пізніше? Ми будемо тут і зрештою доберемося до вас.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт

Вчора вони відповіли мені з проханням надати ту саму документацію, і я надіслав ще раз, і я вже надсилав ці документи близько 20 разів, і вони відповіли тим самим, я вже надіслав у форматі PDF, але не будучи у форматі PDF, я надіслав двома способами, і вони також заблокували мій акаунт, це нечесно. Вони дали мені термін до 11 квітня на перевірку, знаючи, що збій це їх. Мені потрібен запит якнайшвидше.

Автоматичний переклад.
tataregina92
6 міс. тому

Привіт, дякую за оновлення. Я бачу, що нічого не змінилося, і казино попросило вас зробити те саме. Але ви також запитали, чому це так і в чому проблема відхилення документів?

У будь-якому разі я бачив, що ви подали скаргу, тому наша команда спробує вам допомогти. Важливо сказати, що ми надаємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів і KYC, тож поки цей час не мине, наша команда дізнається від вас усе, що стосується.

Сподіваюся, тим часом все вирішиться.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого