7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betify Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
https://casino.guru/betify-casino-player-s-account-unexpectedly-deleted
Здається, у скарзі стверджується, що казино встановило мінімальну ставку в розмірі 1 євро для акції, але таких умов ніде на сайті немає.
Де представник Casino Guru знайшов таку мову?
https://casino.guru/betify-casino-player-s-account-unexpectedly-deleted
The complaint seems to allege that the casino had set a minimum wager of €1 for the promotion, but no such terms and conditions existed anywhere on the site.
Where on earth did the Casino Guru representative find such language?
Можливо, ви не знаєте, що це закриття було позначено як конфіденційне, тому я припускаю, що ви не повністю поінформовані, і через той самий факт я не можу пояснити.
Скажімо так, проблема була в іншому.
You probably don't know this closure was marked as sensitive, so I'm assuming you are not fully informed, and due to the same fact, I'm unable to explain.
Let's just say the issue was different.
Я знаю власника цієї скарги.
Тому мені відомий зміст скарги.
Схоже, що казино дає неправдиві пояснення гуру казино, і я хотів би підтвердити факти про це.
I know the owner of this complaint.
So I know the contents of the complaint.
It seems that the casino is giving false explanations to the casino guru, and I would like to confirm the facts about it.
Я щойно перевірив, і це справді було «додано» про мінімальну ставку.
Проте я підтверджую, що це було заявлено лише днями.
Ми також підтвердили, що про це не згадувалося під час гри заявника в цьому казино.
Я ніколи не чув, щоб нещодавно було додано твердження, яке стосувалося б часу до цього.
Будь ласка, проведіть дослідження ще раз і зробіть це належним чином.
I just checked and it was indeed 'added' about the minimum wager.
However, I confirm that this was not stated until just the other day.
We have also confirmed that it was not mentioned during the time the complainant played at this casino.
I've never heard of a statement being added recently that applied to the time before that.
Please do your research again and do it properly.
Найкраще буде, якщо ваш друг буде говорити за себе, адже ви йому не потрібні як посередник, оскільки це його скарга, а не ваша.
Що стосується самої скарги, звичайно, знадобляться докази, щоб довести, що казино говорить нам щось неправдиве. Якщо все, що ви можете сказати, це те, що щось було додано, я не думаю, що це найкращий доказ. 😕
It would be best if your friend speaks for himself, after all he doesn't need you as a mediator, since it is his complaint and not yours.
Regarding the complaint itself, of course evidence would be needed to prove that the casino is telling us something false. If all you can say is that something has been added, I don't think that's the best evidence. 😕
Я знаю більше про казино, ніж він, тому ми є посередниками.
Як доказ подаю протокол опису акції від недавнього часу.
Я можу підтвердити, що формулювання мінімальної ставки не було принаймні протягом того часу, коли я грав у цьому казино, і протягом часу, коли грав користувач, який подав скаргу.
Я також одного разу скористався акцією в цьому казино, але мінімальної ставки, звичайно, не було, і казино вважало мою гру нормальною.
PS
Я перевірив у казино, і здається, що це формулювання було додано «минулого тижня».
Зрозуміло, що заявник до цього грав у казино та подав запит на зняття коштів.
I know more about casinos than he does, so we are mediating.
As evidence, I submit the minutes of the promotion description from a little while ago.
I can confirm that there was no minimum bet wording at least during the time I was playing at this casino and during the time the user who submitted the complaint was playing.
I also once took advantage of a promotion at this casino, but there was no minimum bet, of course, and the casino deemed my game play to be fine.
PS
I checked with the casino and it appears that this wording was added 'last week'.
It is clear that the complainant played at the casino before that and submitted a withdrawal request.
Тому, будь ласка, скажіть своєму другові подати скаргу, коли він буде готовий. Немає іншого способу бути чесним. 🤷♀️
So please, tell your friend to submit a complaint once he's ready. There is no other way to be honest. 🤷♀️
О, це сумно. Ви також знаєте, в чому саме він зрадив? Іноді добре зберігати холоднокровність і, коли ви на 100% впевнені в ситуації, спробувати допомогти.
Але я знаю, що ти мав на увазі це добре.
Oh, that's sad. You also know in what exactly he cheated ? Sometimes is good to keep cool head and after you are 100% sure of the situation, try to help.
But I know you meant it in a good way.
Привіт, я намагався зняти певну суму з Betify протягом 3 днів, і я вже понад 15 разів надіслав усі документи, які вони вимагали, і тепер вони не дозволяють мені отримати доступ до свого облікового запису. Це обмежено. Я спілкувався зі службою підтримки, і вони продовжували вимагати ту саму документацію. Я знаю, що ще робити, і несправедливо втрачати ці гроші.
Hello, I've been trying to withdraw an amount of money from Betify for 3 days and I've already sent more than 15 times all the documents they ask for and now they won't let me access my account. It's restricted. I talked to support and they keep asking for the same documentation. I know what else to do and it's not fair to lose this money.
Hola llevos 3 dias tratando de retirar una cantidad de dinero de betify y ya envie mas de 15 veces todos los documentos que me piden y ahora no me dejan tampoco acceder a mi cuenta la tiene restringida hable con el suport y siguen pidiendo las misma documentacion no se que mas hacer y no es justo perder este diner
Я бачив вашу скаргу , де наша команда вже почала досліджувати ситуацію, тому, сподіваюся, незабаром вони зможуть з’ясувати, що там відбувається. Причина, по якій казино просить ту саму документацію, може полягати в тому, що ви надали її в неправильному форматі. Зазвичай казино потребують усіх документів у форматі .pdf. Ви, мабуть, це перевіряли? Будь ласка, дайте нам знати, ми будемо чекати вашої відповіді.
I have seen your complaint, where our team has already started to investigate the situation, so hopefully soon they will be able to find out what is going on there. The reason casino is asking for the same documentation might be, that you have provided it in the wrong format, actually. Usually the casinos need all the documents in a .pdf format. Have you checked that, perhaps? Please let us know, we'll be waiting for you to reply.
Я надішлю його у форматі pdf і дочекаюся їхньої відповіді, щоб побачити, що станеться, і повідомлю вам.
I'm going to send it in pdf and I'll wait for their response to see what happens and I'll let you know.
Voy a enviar en pdf y esperaré la respuesta de ellos a ver que pasa y os avisare
Не можу Betify зберегти мої гроші? Вони повинні виплачувати мені пенсію незважаючи ні на що, чи не так?
Can't Betify keep my money? They do or do have to pay me my retirement no matter what, right?
Los de betify no pueden quedarse con mi dinero? Ellos si o si tienen que oagarme mi retiro como sea verdad?
Я надіслав документацію у форматі pdf, але вони не дали мені жодної відповіді
I have sent the documentation in pdf and they have not given me any response
He enviado la documentación en pdf y ellos no me han dado ninguna respuesta
Привіт, мені потрібна допомога з обліковим записом Betify, я вже надсилав документацію кілька разів у форматі PDF, але вони не відповідають і не активують мій обліковий запис.
Hello, I need help with the Betify account, I have already sent the documentation several times and in PDF and they do not respond and they do not activate my account.
Hola nesecito ayuda con la cuenta de betify ya envie varias veces la documentación y en pdf y no responden y no me activan la cuenta
Вибачте, але ми не можемо допомогти вам із цим одразу. По-перше, ми повинні дозволити казино подбати про вас. І, на мою думку, не минуло жодного робочого дня, як ви відправили .pdf версії.
Деякі казино не проводять перевірку KYC у вихідні дні. 🤷♂️
Тому будьте терплячими.
Чи могли б ви оновити нам інформацію пізніше? Ми будемо тут і зрештою доберемося до вас.
I'm sorry but we can't help you with that right away. First, we must allow the casino to take care of you. And in my opinion, it has not been a single working day since you sent the .pdf versions.
Some casinos don't handle KYC verification during the weekends. 🤷♂️
Thus, be patient, please.
Could you update us later on? We will be here and will get to you eventually.
Привіт
Вчора вони відповіли мені з проханням надати ту саму документацію, і я надіслав ще раз, і я вже надсилав ці документи близько 20 разів, і вони відповіли тим самим, я вже надіслав у форматі PDF, але не будучи у форматі PDF, я надіслав двома способами, і вони також заблокували мій акаунт, це нечесно. Вони дали мені термін до 11 квітня на перевірку, знаючи, що збій це їх. Мені потрібен запит якнайшвидше.
Hello
Yesterday they responded to me asking for the same documentation and I sent again and I already sent these documentations about 20 times and they responded with the same thing, I already sent in pdf and without being in pdf I have sent in two ways and they also blocked my account, it is not fair They gave me until April 11 for verification, knowing that the failure is theirs. I need a request as soon as possible.
Hola
Ayer me respondieron pidiendo las mismas documentación y volvi a enviar otra vez mas y estas documentaciones ya envie unas 20 veces y responden con lo mismo ya envie en pdf y sin ser en pdf de dos maneras he enviado y ademas me bloquearon la cuenta no es justo ellos me dieron hasta dia 11 de abril para la verificación sabiendo que el fallo son de ellos yo nesecito una solicion cuanto antes
Привіт, дякую за оновлення. Я бачу, що нічого не змінилося, і казино попросило вас зробити те саме. Але ви також запитали, чому це так і в чому проблема відхилення документів?
У будь-якому разі я бачив, що ви подали скаргу, тому наша команда спробує вам допомогти. Важливо сказати, що ми надаємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів і KYC, тож поки цей час не мине, наша команда дізнається від вас усе, що стосується.
Сподіваюся, тим часом все вирішиться.
Hi, thanks for the update. I see that nothing has changed and the casino asked you to do the same. But you also asked why is that and what is the problem with the documents being rejected ?
Anyway, I saw that you filed a complaint so our team will try to help you. It is important to say that we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and KYC, so until that time has passed our team will find out everything relevant from you.
I hope everything will be resolved in the meantime.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.