Я розумію ваше занепокоєння, але, як я вже сказав, давайте трохи почекаємо та подивимось, чи надасть вам казино якусь нову інформацію. Якщо ні, ви можете подати скаргу, і наша команда побачить, що можна зробити. Я не обіцяю вам, що ваші гроші повернуться, особливо через індекс безпеки, який має казино, і попередження про те, що вони не реагують на скарги. Принаймні, якщо ви навіть подасте скаргу, а казино не відповість, вони отримають чорні бали, а рейтинг впаде ще нижче. Я не впевнений, чи можна зробити більше. 😥
I understand your concerns but as I said, let's wait a while and see if the casino gives you any new information. If it doesn't you can open a complaint and then our team will see what can be done. I don't promise you that your money will come back, especially because of the safety index that the casino has and the warning that they don't respond to complaints. At the very least, if you even file a complaint and the casino doesn't respond, they will get black points and the rating will go even lower. I am not sure if more could be done. 😥