ФорумКазиноbet O bet Casino - загальне обговорення

bet O bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від dafredoc
|
4558 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

Шахрайське казино, вони перевірили мій рахунок, я подав запит на зняття коштів, вони заблокували мене, вони залишили мої гроші, які я вніс, і мій прибуток!

Автоматичний переклад.
yanceypro
1 рік тому

Ваш обліковий запис підтверджено? Ви грали на бонус чи лише на реальні гроші? Ви намагалися зв'язатися зі службою підтримки, щоб дізнатися, чому обліковий запис заблоковано?

Ви можете подати скаргу тут:https://casino.guru/complaints/all

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шахрайське казино, вони перевірили мій рахунок, я подав запит на зняття коштів, вони заблокували мене, вони залишили мої гроші, які я вніс, і мій прибуток!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, плеєр SunsetGaze в основному запитав все необхідне.

Я думаю, що якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, було б розумно подати скаргу за вищезгаданим посиланням.

Однак казино також повідомило, чому воно заблокувало рахунок?

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Я зареєструю скаргу, дуже дякую друже.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Дуже дякую за допомогу, зареєструю скаргу

Автоматичний переклад.
yanceypro
1 рік тому

Не соромтеся повідомляти нам про прогрес. Удачі тобі!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт усім, я намагався зняти всі свої гроші більше 3 місяців.


Я вніс 100 доларів, задовольнив вимоги щодо їх перекидання... потім із реальними грошима я продовжив робити ставки та грати в рулетку. Мій баланс зріс до 1922 доларів... коли я спробував зняти гроші, мені заплатили лише 627 доларів... їхня відповідь була: "Зверніть увагу, що нам вдалося виплатити вам суму вашого депозиту, це було рішення відділу ризиків"


З залишком балансу (1295 доларів США) я продовжив робити ставки на рулетку та інші ігри онлайн-казино, і мій баланс зріс до 1522 доларів США


Вони не хочуть платити мені 1522 долари, тобто... мій запит на зняття коштів ще не оброблено... І коли я надсилаю електронні листи, вони знають, як відповісти лише на це: "Будь ласка, зверніть увагу, що ваш обліковий запис досліджується Відділ ризиків..».


Мій обліковий запис повністю підтверджено, і вони не мають жодних аргументів, щоб не виплачувати мені мої чесні виграші (для спортивних ставок і онлайн-казино)



Відтепер я згадав, що вони обмежили мене в ставках на спорт (я не міг поставити більше 2 доларів). Але вони дозволили мені користуватися казино.

Автоматичний переклад.
SantiagoMB
6 міс. тому

Привіт, я почну з того, що це не найкращий вибір казино, оскільки його індекс безпеки досить низький.

Однак, згідно з тим, що я чув, ви перевірені, і ваш обліковий запис зараз перевіряється. Казино принаймні повідомило вам, коли воно має закінчитися, і повідомило вас про це? Очевидно, вони перевіряють ігровий процес або щось подібне, тому вам доведеться запастися терпінням.

У будь-якому випадку, ви грали з бонусом на початку, коли сказали, що повинні відповідати умовам?

Однак, оскільки минуло 3 місяці, я б не надто довго думав і відкрив би скаргу тут, за цим посиланням, і наша команда спробувала б вам якось допомогти.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт


Я ціную вашу підтримку та відповідь


a. Казино лише каже мені: «Хоч ми розуміємо ваше бажання отримати інформацію, ми хотіли б повідомити вам, що ми не можемо надати конкретні часові рамки для завершення розслідування».


b. Так, я виконав усі вимоги до бонусу. Я дотримувався всіх його умов. Тоді гроші, які я виграв... Я заробив їх, роблячи ставки на спортивні ставки та онлайн-рулетку.


Нарешті я написав електронного листа до Curacao Gaming, і вони відповіли мені наступним чином:


"Шановний пане/пані,



Ми отримали ваш електронний лист.



Будь ласка, заповніть форму, що додається. Також додайте всі електронні листи, чати чи будь-яке листування, яке підтверджує вашу проблему. Нам також потрібна завірена копія вашого державного посвідчення/підтвердження адреси.


Нам також потрібна копія джерела коштів, щоб зробити ставку відповідно до політики боротьби з відмиванням коштів.



Отримавши інформацію, ми зв’яжемося з нашим Ліцензіатом.



З повагою,



Gaming-Curacao.com




Ще раз дякую за відповідь і допомогу.



Автоматичний переклад.
SantiagoMB
6 міс. тому

Також дякую за вашу відповідь. Наскільки я бачу, ви передали це ліцензійному органу. Ви дали їм усе, що вони просили? Мені було б дуже цікаво знати, коли і що вони вас спишуть.

Що стосується відповідей на запитання, я розумію, що якщо казино все ще розслідує, вони поки що не можуть сказати вам нічого конкретного, щоб не плутати вас без потреби, і вони не можуть дати вам часові рамки, навіть якщо це було б важливо для мене, мені. Важливо, щоб це не зайняло у них кілька місяців, але принаймні вони могли дати вам певну впевненість.

Тому єдине, що ми можемо зробити на даний момент, це чекати, і, сподіваюся, казино незабаром повідомить вам результат. Якщо ні, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією, про яку я вже згадував і надав вам посилання на неї, - скарга, як альтернатива ви можете дочекатися, поки орган влади відповість вам.

Якщо у вас будуть якісь новини, обов’язково повідомте мені.

Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт


Я збираюся надіслати документи, хоча мені здається дивним, що вони вимагають «копію джерела коштів для розміщення»... коли мій депозит становив лише 100 доларів. Але я думаю, що зроблю


Все одно дуже дякую, я напишу свою скаргу за посиланням, яке ви мені дали. Оскільки минуло більше 3 місяців, для мене це надто довго, і я завжди отримую ті самі електронні листи: "Зверніть увагу, що ваш обліковий запис перевіряє відділ ризиків..."

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Оновлення:


Я подав скаргу, але не зміг завантажити всі файли та докази (було сказано, що сталася помилка, і файл неможливо завантажити)

Як я міг це зробити?

Автоматичний переклад.
SantiagoMB
6 міс. тому

Дякуємо за оновлення з вашого боку.

Щодо скарги , спробуйте опублікувати докази, якщо ви можете опублікувати лише 3 в одній публікації, а потім напишіть нову з ще трьома і так далі.

Я також вважаю правильним, якщо ви надішлете їм те, що вони хочуть, і, сподіваюся, все скоро закінчиться, і ви дізнаєтеся результат.

Я бажаю, щоб це було чесно, і ти міг би розповісти мені все, що нове дізнаєшся.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт всім. Я бачу тут багато проблем, і я просто хотів запитати, чи справді хтось коли-небудь отримував свої кошти з цього казино.

Автоматичний переклад.
tm1025
3 міс. тому

Привіт! Виходячи з того, що я побачив у нашому огляді , я б сказав, що грати тут не варто. Індекс безпеки дуже низький, тому я б не пробував, щоб уникнути проблем. Крім того, скарги гравців на казино здебільшого залишаються невирішеними, і казино взагалі не відповідає нам, тому, якщо щось трапиться, у вас, мабуть, не буде багато варіантів допомоги.

Тому добре подумайте, чи хочете ви робити депозит у такому місці чи ні.

Добре, що ви прийшли сюди за інформацією.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого