ГоловнаФорумКазиноbet O bet Casino - загальне обговорення

bet O bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від dafredoc
|
6 125 переглядів 40 відповідей |
|
1 2 3

Шахрайське казино, вони перевірили мій рахунок, я подав запит на зняття коштів, вони заблокували мене, вони залишили мої гроші, які я вніс, і мій прибуток!

Автоматичний переклад.
yanceypro

Ваш обліковий запис підтверджено? Ви грали на бонус чи лише на реальні гроші? Ви намагалися зв'язатися зі службою підтримки, щоб дізнатися, чому обліковий запис заблоковано?

Ви можете подати скаргу тут:https://casino.guru/complaints/all

Автоматичний переклад.

Шахрайське казино, вони перевірили мій рахунок, я подав запит на зняття коштів, вони заблокували мене, вони залишили мої гроші, які я вніс, і мій прибуток!

Автоматичний переклад.

Привіт, плеєр SunsetGaze в основному запитав все необхідне.

Я думаю, що якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, було б розумно подати скаргу за вищезгаданим посиланням.

Однак казино також повідомило, чому воно заблокувало рахунок?

Автоматичний переклад.
SunsetGaze

Я зареєструю скаргу, дуже дякую друже.

Автоматичний переклад.
Jaro

Дуже дякую за допомогу, зареєструю скаргу

Автоматичний переклад.
yanceypro

Не соромтеся повідомляти нам про прогрес. Удачі тобі!

Автоматичний переклад.

Привіт усім, я намагався зняти всі свої гроші більше 3 місяців.


Я вніс 100 доларів, задовольнив вимоги щодо їх перекидання... потім із реальними грошима я продовжив робити ставки та грати в рулетку. Мій баланс зріс до 1922 доларів... коли я спробував зняти гроші, мені заплатили лише 627 доларів... їхня відповідь була: "Зверніть увагу, що нам вдалося виплатити вам суму вашого депозиту, це було рішення відділу ризиків"


З залишком балансу (1295 доларів США) я продовжив робити ставки на рулетку та інші ігри онлайн-казино, і мій баланс зріс до 1522 доларів США


Вони не хочуть платити мені 1522 долари, тобто... мій запит на зняття коштів ще не оброблено... І коли я надсилаю електронні листи, вони знають, як відповісти лише на це: "Будь ласка, зверніть увагу, що ваш обліковий запис досліджується Відділ ризиків..».


Мій обліковий запис повністю підтверджено, і вони не мають жодних аргументів, щоб не виплачувати мені мої чесні виграші (для спортивних ставок і онлайн-казино)



Відтепер я згадав, що вони обмежили мене в ставках на спорт (я не міг поставити більше 2 доларів). Але вони дозволили мені користуватися казино.

Автоматичний переклад.
SantiagoMB

Привіт, я почну з того, що це не найкращий вибір казино, оскільки його індекс безпеки досить низький.

Однак, згідно з тим, що я чув, ви перевірені, і ваш обліковий запис зараз перевіряється. Казино принаймні повідомило вам, коли воно має закінчитися, і повідомило вас про це? Очевидно, вони перевіряють ігровий процес або щось подібне, тому вам доведеться запастися терпінням.

У будь-якому випадку, ви грали з бонусом на початку, коли сказали, що повинні відповідати умовам?

Однак, оскільки минуло 3 місяці, я б не надто довго думав і відкрив би скаргу тут, за цим посиланням, і наша команда спробувала б вам якось допомогти.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт


Я ціную вашу підтримку та відповідь


a. Казино лише каже мені: «Хоч ми розуміємо ваше бажання отримати інформацію, ми хотіли б повідомити вам, що ми не можемо надати конкретні часові рамки для завершення розслідування».


b. Так, я виконав усі вимоги до бонусу. Я дотримувався всіх його умов. Тоді гроші, які я виграв... Я заробив їх, роблячи ставки на спортивні ставки та онлайн-рулетку.


Нарешті я написав електронного листа до Curacao Gaming, і вони відповіли мені наступним чином:


"Шановний пане/пані,



Ми отримали ваш електронний лист.



Будь ласка, заповніть форму, що додається. Також додайте всі електронні листи, чати чи будь-яке листування, яке підтверджує вашу проблему. Нам також потрібна завірена копія вашого державного посвідчення/підтвердження адреси.


Нам також потрібна копія джерела коштів, щоб зробити ставку відповідно до політики боротьби з відмиванням коштів.



Отримавши інформацію, ми зв’яжемося з нашим Ліцензіатом.



З повагою,



Gaming-Curacao.com




Ще раз дякую за відповідь і допомогу.



Автоматичний переклад.
SantiagoMB

Також дякую за вашу відповідь. Наскільки я бачу, ви передали це ліцензійному органу. Ви дали їм усе, що вони просили? Мені було б дуже цікаво знати, коли і що вони вас спишуть.

Що стосується відповідей на запитання, я розумію, що якщо казино все ще розслідує, вони поки що не можуть сказати вам нічого конкретного, щоб не плутати вас без потреби, і вони не можуть дати вам часові рамки, навіть якщо це було б важливо для мене, мені. Важливо, щоб це не зайняло у них кілька місяців, але принаймні вони могли дати вам певну впевненість.

Тому єдине, що ми можемо зробити на даний момент, це чекати, і, сподіваюся, казино незабаром повідомить вам результат. Якщо ні, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією, про яку я вже згадував і надав вам посилання на неї, - скарга, як альтернатива ви можете дочекатися, поки орган влади відповість вам.

Якщо у вас будуть якісь новини, обов’язково повідомте мені.

Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт


Я збираюся надіслати документи, хоча мені здається дивним, що вони вимагають «копію джерела коштів для розміщення»... коли мій депозит становив лише 100 доларів. Але я думаю, що зроблю


Все одно дуже дякую, я напишу свою скаргу за посиланням, яке ви мені дали. Оскільки минуло більше 3 місяців, для мене це надто довго, і я завжди отримую ті самі електронні листи: "Зверніть увагу, що ваш обліковий запис перевіряє відділ ризиків..."

Автоматичний переклад.
Jaro

Оновлення:


Я подав скаргу, але не зміг завантажити всі файли та докази (було сказано, що сталася помилка, і файл неможливо завантажити)

Як я міг це зробити?

Автоматичний переклад.
SantiagoMB

Дякуємо за оновлення з вашого боку.

Щодо скарги , спробуйте опублікувати докази, якщо ви можете опублікувати лише 3 в одній публікації, а потім напишіть нову з ще трьома і так далі.

Я також вважаю правильним, якщо ви надішлете їм те, що вони хочуть, і, сподіваюся, все скоро закінчиться, і ви дізнаєтеся результат.

Я бажаю, щоб це було чесно, і ти міг би розповісти мені все, що нове дізнаєшся.

Автоматичний переклад.

Привіт всім. Я бачу тут багато проблем, і я просто хотів запитати, чи справді хтось коли-небудь отримував свої кошти з цього казино.

Автоматичний переклад.
tm1025

Привіт! Виходячи з того, що я побачив у нашому огляді , я б сказав, що грати тут не варто. Індекс безпеки дуже низький, тому я б не пробував, щоб уникнути проблем. Крім того, скарги гравців на казино здебільшого залишаються невирішеними, і казино взагалі не відповідає нам, тому, якщо щось трапиться, у вас, мабуть, не буде багато варіантів допомоги.

Тому добре подумайте, чи хочете ви робити депозит у такому місці чи ні.

Добре, що ви прийшли сюди за інформацією.

Автоматичний переклад.

Betobet пограбував мене тиждень тому, після втрати та повернення частини моїх грошей, вони обмежили мене до 2 доларів США, і тоді я вирішив подати запит на зняття коштів, спочатку вони надіслали мені електронний лист про те, що USDT TRC20 недоступний, вони сказали мені надіслати їм адресу USDC, до якої я отримав доступ, моє здивування полягало в тому, що вони сказали, що це займе ще 3 робочі дні, щоб обробити це, і саме це сталося, у середу 27-го я прокинувся зі своїм обліковим записом заблоковано та з відшкодуванням 461 долар, і без жодної відповіді від моїх інших грошей, шахраї

Автоматичний переклад.
coketoale

Привіт, ти робив ставки на спорт чи грав у якісь ігри казино? Ви намагалися надіслати їм електронний лист або дізнатися, чому ваш обліковий запис заблоковано? Дуже сумно, якщо вони запитують вашу адресу, і це не виглядає як проблема, а потім раптом трапляється така ситуація. Ви також запитували їх, чому вони вас обмежили?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.

Привіт, ти робив ставки на спорт чи грав у якісь ігри казино? Ви намагалися надіслати їм електронний лист або дізнатися, чому ваш обліковий запис заблоковано? Дуже сумно, якщо вони запитують вашу адресу, і це не виглядає як проблема, а потім раптом трапляється така ситуація. Ви також запитували їх, чому вони вас обмежили?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.

Я робив ставки на обидва, після того, як використовував їхній будинок протягом багатьох місяців, де я програвав і вигравав тощо, вони вирішили спочатку обмежити мене, дозволяючи робити ставки лише один раз на гру, а суми не перевищували 200, потім я виграв у казино, я виграв у спорті, я не використовую бонуси, я попросив вивести 2000 доларів США за допомогою TRC20, який я використовував для депозиту, вони скасували мене в середу, оскільки метод був недоступний, я прошу інший перший, вони надіслали мені той, яким я це зробив, і я думав, що це буде швидко схвалено, я проконсультувався з ними, і вони сказали, що мені потрібно почекати 3 робочі дні, і оскільки я зайшов у неділю, це буде до наступного тижня, я почекав, потім я побачив, що можу поставити лише 2 долари на спорт, і я вирішив попросити 500, які в мене залишилися, а це загалом 2500, день, коли робочі дні закінчилися, я намагаюся ввійти, і він заблокований, я консультуюся з ними та вони кажуть, що мій рахунок перевіряють, причину вони також не називають час і що буде з моїм балансом мінус? Це повне нахабство і шахрайство.

Автоматичний переклад.
coketoale

Звичайно, якщо ситуація така, що казино перевіряє ваш обліковий запис, вам, ймовірно, доведеться почекати. Ймовірно, це геймплей, який вони можуть перевірити.

Однак, якщо це займе надто багато часу, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо вам допомогти. Але поки запасіться терпінням і намагайтеся зберігати холоднокровність.

Я знаю, що це неприємна ситуація, але я стикався з нею досить часто, і це могло статися. Якщо ви не грали з бонусами, це, напевно, не займе багато часу.

Я буду поруч, якщо щось зміниться.🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую за ваші слова, і ні, я ніколи не приймаю бонуси від будь-якої букмекерської контори, я забув згадати, що я подав запит на зняття 2500, і вони надіслали мені 461, коли вони мене заблокували, я розумію, що вони забрали отриманий прибуток. І вони не можуть сказати, що я зловживав лімітами, оскільки, як я вже згадував раніше, я міг робити ставки лише один раз на гру, і для мене цього було достатньо, і я дозволив балансу накопичуватися, тому що знімаю лише раз на місяць. На жаль, це сталося зі мною.


Коли я востаннє з ними спілкувався, вони сказали, що не мають визначеного часу для вирішення проблеми, я справді мало сподіваюся, що вони мені заплатять.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого