2 р. тому
Тут ви можете обговорити bet O bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
яка ситуація? Тобі потрібна допомога?
Hello,
what is the situation? Do you need any help?
Погано, погано і ще раз погано!!!
Понад місяць для самовиключення, підтримка або не відповідає, або груба.
Ліцензія підроблена, РУКИ НЕВЖЕ!!!
Bad, bad and bad again!!!
Over a month to self-exclude, support is either unresponsive or rude.
License is fake, HANDS OFF!!!
Schlecht, schlecht und nochmals Schlecht!!!
Über einen Monat, um einen Selbstausschluss durchzuführen, Support reagiert entweder gar nicht, oder ist frech.
Lizenz ist gefälscht, FINGER WEG!!!
Більше місяця? Що значить вони грубі?
Over a month? What do you mean they're rude?
Я попросив їх приблизно місяць тому самостійно виключити мій обліковий запис через залежність від азартних ігор. Вони просто проігнорували мене і дозволили продовжити депозит. Крім того, ви були зухвалими, коли стверджували, що для самовиключення потрібен час, і я вважаю це дуже зухвалим, враховуючи, що для обробки потрібно місяць.
I asked them about a month ago to self-exclude my account due to gambling addiction. They just ignored me and let me keep depositing. Also, you were cheeky as you stated that self-exclusion takes time and I find that very cheeky considering it takes a month to process.
Ich habe sie bereits vor einem Monat gebeten, mein Konto aufgrund von Spielsucht selbst auszuschließen. Sie haben mich einfach ignoriert und weiter einzahlen lassen. Außerdem waren Sie frech, da sie behauptet haben, dass ein Selbstausschluss Zeit in Anspruch nimmt und das finde ich bei einer Dauer von einem Monat für die Bearbeitung schon sehr frech.
Найкращий спосіб бути виключеним із казино, яке не хоче цього робити, - це подати їм масу зловживань у живому чаті, і по електронній пошті я виявив, що це працює для мене кожного разу.
The best way to get excluded from a casino that is reluctant to do it is give them loads of abuse on live chat and by email I found that works for me every time.
Я попросив їх приблизно місяць тому самостійно виключити мій обліковий запис через залежність від азартних ігор. Вони просто проігнорували мене і дозволили продовжити депозит. Крім того, ви були зухвалими, коли стверджували, що для самовиключення потрібен час, і я вважаю це дуже зухвалим, враховуючи, що для обробки потрібно місяць.
I asked them about a month ago to self-exclude my account due to gambling addiction. They just ignored me and let me keep depositing. Also, you were cheeky as you stated that self-exclusion takes time and I find that very cheeky considering it takes a month to process.
Ich habe sie bereits vor einem Monat gebeten, mein Konto aufgrund von Spielsucht selbst auszuschließen. Sie haben mich einfach ignoriert und weiter einzahlen lassen. Außerdem waren Sie frech, da sie behauptet haben, dass ein Selbstausschluss Zeit in Anspruch nimmt und das finde ich bei einer Dauer von einem Monat für die Bearbeitung schon sehr frech.
Наскільки я бачу, ваша скарга на Bet O Bet очікує схвалення, тому, я б сказав, поки що рішення не прийнято.
Зазвичай ми обговорюємо розумну кількість часу, необхідного для блокування гравців із залежністю, і я впевнений, що місяць не такий розумний час.
As far as I can see your complaint against Bet O Bet is waiting to be approved so there is hardly any decision made so far, I'd say.
We usually debate on a reasonable amount of time necessary to block players with addiction and I'm sure that month is not such a reasonable time.
Я попросив їх приблизно місяць тому самостійно виключити мій обліковий запис через залежність від азартних ігор. Вони просто проігнорували мене і дозволили продовжити депозит. Крім того, ви були зухвалими, коли стверджували, що для самовиключення потрібен час, і я вважаю це дуже зухвалим, враховуючи, що для обробки потрібно місяць.
I asked them about a month ago to self-exclude my account due to gambling addiction. They just ignored me and let me keep depositing. Also, you were cheeky as you stated that self-exclusion takes time and I find that very cheeky considering it takes a month to process.
Ich habe sie bereits vor einem Monat gebeten, mein Konto aufgrund von Spielsucht selbst auszuschließen. Sie haben mich einfach ignoriert und weiter einzahlen lassen. Außerdem waren Sie frech, da sie behauptet haben, dass ein Selbstausschluss Zeit in Anspruch nimmt und das finde ich bei einer Dauer von einem Monat für die Bearbeitung schon sehr frech.
Так, безумовно, шахрайство, я опублікую це на всіх сайтах і скрізь, ми повинні оцінити їх погано, щоб інші також помітили
Yes definitely scam, I will post it on all sites and everywhere, we need to rate them badly so others will notice too
Ja, definitiv Betrug, ich werde es auf allen Seiten und überall posten, wir müssen sie schlecht bewerten, sodass auch andere es merken
Ставка чи ставка — найгірше, їхня увага паскудна, вони висміюють це, досі не дали мені пояснення, що я вчинив. Я вкрав 1000 євро і без пояснень. Вони шахраї. Мене треба назавжди занести в чорний список
Bet or bet is the worst, their attention is lousy, they make fun of it, until now they haven't given me an explanation of what fraud I committed. I stole 1000 euros and no explanation. They are scammers. I should be blacklisted forever
Bet o bet es de lo peor, su atención es pésima, se burlan, hasta ahora no me dan la explicación de que fraude cometí. Me robar 1000 euros y ningúna explicación. Son unos estafadores. Debería estar en la lista negra por siempre
На жаль, згідно зі скаргою виграш не був виплачений. Перевірте деталі тут .
У вас там якісь проблеми?
Sadly, according to the complaint, the winnings were not paid. Check the details here.
Do you have any issues there?
ні, у мене ще не було жодних проблем, і я сподіваюся, що не буде, моя перевірка була дуже швидкою, я попросив зняти кошти, але я попросив надати засіб, що я не зробив депозит, потім вони попросили мене зробіть зняття за допомогою того самого методу депозиту, я спілкувався з деякими людьми з моєї країни, які використовують його, і сказав, що немає жодних проблем, лише зняття, яке займає до 3 робочих днів, щоб отримати оплату, але крім цього у них ніколи не було проблем, і я вже користуюся можливістю подякувати вам за чудову роботу!
no, I haven't had any problems yet and I hope I don't, my verification was very fast, I had asked for a withdrawal but I asked for a means that I hadn't made the deposit, then they asked me to make the withdrawal through the same deposit method, I've been talking with some people from my country who use it, and said that there was no problem, just the withdrawal that takes up to 3 business days to be paid, but other than that they never had problems, and I already take the opportunity to thank you for the great work!
nãoa inda não tive prblemas e espero não ter, minha verificação foi muito rápida, eu tinha pedido uma retirada mais pedi por um meio que eu não havia feito o depósito, ai me pediram pra fazer a retirada pelo mesmo meio de depósito, eu andei conversando com algumas pessoa do meu pais que usa ela, e disse que não teve problema algum, só o saque que demora até 3 dias úteis para ser pago, mais fora isso eles nunca teve problemas, e já aproveito pra agradcer vocês pelo ótimo trabalho!
Привіт,
Я радий, що все працює гладко 🙂.
Зазвичай казино віддають перевагу одному і тому ж методу платежу як для депозитів, так і для зняття коштів просто тому, що немає потреби додатково перевіряти його.
Дякуємо за вашу оцінку та цінну інформацію. Усі гравці стурбовані вилученням коштів 🙂.
Можливо, ви можете приєднатися до нашого літнього конкурсу - це про улюблені казино.
Hello,
I'm happy that everything works smoothly 🙂.
Usually, casinos favor the same payment method for deposits and withdrawals alike, simply because there is no need to verify it further.
Thank you for your appreciation and valuable information. All players are concerned about the withdrawals 🙂.
Maybe you can consider joining our summer contest - it's about favorite casinos.
Шановні панове,
якщо у вас є проблеми з betobet. Наприклад, зняття або блокування рахунку без пояснення причин. (шахрайство)
будь ласка, напишіть мені Xdonkoko127@gmail.com
Dear Gents,
if you have an issue with betobet. Such as withdrawal or locked account without explanation. (Scam)
kindly email me donkoko127@gmail.com
Ви зазнали певних неприємностей, граючи там, чи не так?
Хочете пояснити, про що йдеться? Не вдалося знайти жодної скарги у вашому профілі.
You've experienced some sort of trouble while playing there, haven't you?
Care to explain what was it about? Could not find any complaint in your profile.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.