ФорумКазиноAposta.La Casino - загальне обговорення

Aposta.La Casino - загальне обговорення

3 тиж. тому від Pablix626
|
336 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Aposta.La Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 тиж. тому

Казино відключає вас від платформи, коли воно ледве платить вам. Слоти ... або з безкоштовною грою, або так, що ви продовжуєте грати ... і після цього ... більше нічого не платять і поглинають весь ваш кредит ... Я вже подав кілька скарг, і вони звинувачують люди з Pragmatic Play прямо кажуть, що казино переведено на аутсорсинг і що вони нічого не можуть з цим зробити... справжня ганьба... Я спробував зображення та відео як доказ... Я в це вірю. Вони роблять це з клієнтами. Я вже подав кілька скарг, і все продовжує звинувачувати компанії, які надають слоти

Автоматичний переклад.
Pablix626
3 тиж. тому

Хм, значить, головним чином справа в тому, що після невеликого виграшу ви більше нічого не можете виграти в цьому казино, так?

Я розумію, що це неприємно, але казино завжди мають перевагу перед гравцем, який зрештою втрачає свої депозити. Виграє завжди той, у кого немає грошей для гри.

Надання деяких фотографій або знання того, що ви збираєтеся програти, ймовірно, недостатній доказ, і казино не мають особливої можливості редагувати RTP на слотах, тому що це було б неможливо зробити.

Тому, незважаючи на те, що я співчуваю вам і вашій ситуації, якщо ви відчуваєте, що не можете виграти, найкраще, що можна зробити, це спробувати себе або взагалі не грати.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Теоретично це так, коли він виплачує вам невеликий приз, потім він від’єднує вас від платформи, і ви продовжуєте грати... але більше нічого вам не виплачується... Як я вже сказав, у мене є зображення та відео, і очевидно, що казино завжди має перевагу над гравцем, але це не повинно бути настільки очевидним або, принаймні, не настільки помітним, тому що я вважаю, що це не спосіб поводження з клієнтами... це дуже очевидно і вже дуже помітно.. .для мене це справді насмішка.

Автоматичний переклад.
Pablix626
3 тиж. тому

Я також хотів би запропонувати скаргу, але якщо мова йде лише про програш, ви, ймовірно, не заїдете з цим далеко. Це добре, якщо гравець так думає, але найчастіше ви з’ясовуєте, що казино не контролює ігри чи щось подібне. Для них це було б чимало клопоту.

Якби ви були переконані, ви могли б спробувати подати скаргу, але я б не був упевнений у позитивному результаті.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вони знущаються над клієнтами... Мені не хочеться вірити, що така велика та престижна компанія, як Pragmatic Play, задіяна в подібних хитрощах... тому я вважаю, що це хитрощі казино, і воно точно ними користується на свою користь.

Автоматичний переклад.
Pablix626
2 тиж. тому

Якби вони це регулювали, то, повірте, це було б дуже складно, і вони б не мали на це можливості.

На мій погляд, краще забути про це казино і грати в тих, які перевірені часом і гравцями як надійні.

Мабуть, це було б найрозумніше.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого