3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Aposta.La Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино відключає вас від платформи, коли воно ледве платить вам. Слоти ... або з безкоштовною грою, або так, що ви продовжуєте грати ... і після цього ... більше нічого не платять і поглинають весь ваш кредит ... Я вже подав кілька скарг, і вони звинувачують люди з Pragmatic Play прямо кажуть, що казино переведено на аутсорсинг і що вони нічого не можуть з цим зробити... справжня ганьба... Я спробував зображення та відео як доказ... Я в це вірю. Вони роблять це з клієнтами. Я вже подав кілька скарг, і все продовжує звинувачувати компанії, які надають слоти
The casino disconnects you from the platform when it barely pays you a little. The slots ... either with free play or in a way that you keep playing ... and after that ... it no longer pays you anything and consumes all your credit ... I have already made several complaints and they blame the people at Pragmatic Play directly saying that the casino is outsourced and that they cannot do anything about it ... a real shame ... I tried images and videos as proof ... I believe it. They do it with the clients I have already made several complaints and it continues the same blaming the companies that provide the slots
El casino te desconecta de la plataforma cuando apenas te paga Un poco. Los slot.… ya sea con juego gratis o de manera q vas jugando.. y luego de eso.… ya no te paga nada y te consume todo el crédito.…. Ya hice varias quejas y le hechas la culpa a la gente de pragmatic play directamente diciendo que el casino es tercerizado y q ello no pueden hacer nada.… una verdadera vergüenza.. tentó imágenes y videos como prueba.… fe lo. Hacen con los clientes ya hice varios reclamos y sigue en lo mismo culpando a las empresas provehedoras de los slot
Хм, значить, головним чином справа в тому, що після невеликого виграшу ви більше нічого не можете виграти в цьому казино, так?
Я розумію, що це неприємно, але казино завжди мають перевагу перед гравцем, який зрештою втрачає свої депозити. Виграє завжди той, у кого немає грошей для гри.
Надання деяких фотографій або знання того, що ви збираєтеся програти, ймовірно, недостатній доказ, і казино не мають особливої можливості редагувати RTP на слотах, тому що це було б неможливо зробити.
Тому, незважаючи на те, що я співчуваю вам і вашій ситуації, якщо ви відчуваєте, що не можете виграти, найкраще, що можна зробити, це спробувати себе або взагалі не грати.
Hmm, so it's mainly about the fact that after some small win you can't win anything in this casino anymore, yes?
It's not pleasant I understand, but casinos always have an advantage over the player who eventually loses his deposits. The winner is always the one who has no money to gamble with.
Providing some pictures or knowing that you're going to lose is probably not enough proof and casinos don't have much ability to edit RTP on slots, because it would be impossible to do so.
So even though I sympathize with you and your situation, if you feel like you can't win, the best thing to do is to give yourself a try or not play at all.
Теоретично це так, коли він виплачує вам невеликий приз, потім він від’єднує вас від платформи, і ви продовжуєте грати... але більше нічого вам не виплачується... Як я вже сказав, у мене є зображення та відео, і очевидно, що казино завжди має перевагу над гравцем, але це не повинно бути настільки очевидним або, принаймні, не настільки помітним, тому що я вважаю, що це не спосіб поводження з клієнтами... це дуже очевидно і вже дуже помітно.. .для мене це справді насмішка.
And in theory it is like this when it pays you a small prize then it disconnects you from the platform and you continue playing... but it does not pay you anything else... As I said, I have images and videos, and obviously the casino always has an advantage over the player but it does not have to be so obvious or at least not so noticeable because I think that is not the way to deal with customers... it is very obvious and very noticeable already... for me it is a mockery, really.
Y en teoría es así cuando te paga un pequeño premio luego ya te desconecta de la plataforma y seguís jugando.. pero no te paga más nada…. Como te digo tengo imagines y videos, y obviamente q el casino siempre tiene ventaja sobre el jugador pero no tiene q ser tan evidente o x lo menos no tan notorio por qué creo que esa no es la manera de hacer con los clientes.. es muy evidente y muy notorio ya…para mí una burla la vd
Я також хотів би запропонувати скаргу, але якщо мова йде лише про програш, ви, ймовірно, не заїдете з цим далеко. Це добре, якщо гравець так думає, але найчастіше ви з’ясовуєте, що казино не контролює ігри чи щось подібне. Для них це було б чимало клопоту.
Якби ви були переконані, ви могли б спробувати подати скаргу, але я б не був упевнений у позитивному результаті.
I'd also like to suggest a complaint, but if it's just about losing, you probably wouldn't get very far with it. It's a fine line if a player feels that way, but most of the time you end up finding out that the casino doesn't control the games or something like that. It would be quite a hassle for them.
If you were convinced you could try and file a complaint, but I wouldn't be confident of a positive outcome.
Вони знущаються над клієнтами... Мені не хочеться вірити, що така велика та престижна компанія, як Pragmatic Play, задіяна в подібних хитрощах... тому я вважаю, що це хитрощі казино, і воно точно ними користується на свою користь.
They make fun of the clients... I don't want to believe that a company as big and prestigious as Pragmatic Play is involved in this type of tricks... that's why I think it's tricks of the casino and it definitely uses them to its advantage.
Se burlan de los clientes… no quiero tampoco creer que una empresa tan grande y prestigiosa como pragmatic play esté involucrado en este tipo de mañas.. x eso creo q es a mi parecer mañas del casino y las utiliza definitivamente q su favor
Якби вони це регулювали, то, повірте, це було б дуже складно, і вони б не мали на це можливості.
На мій погляд, краще забути про це казино і грати в тих, які перевірені часом і гравцями як надійні.
Мабуть, це було б найрозумніше.
If they were to adjust it, believe me, it would be very difficult and they wouldn't have the capacity to do it.
In my opinion, it would be best to forget about this casino and play in the ones that are proven by time and players to be reliable.
That would probably be the most sensible thing to do.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.