1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Anarchy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
З якоїсь причини депозити Skrill не надходять на рахунок гравця, і транзакції не відображаються в історії транзакцій. служба підтримки каже, що платіж скасовано....
For some reason Skrill deposits doesn't reach the player's account and the transactions are not shown in transactions history. support says payment was cancelled....
Привіт, гроші пішли з вашого рахунку Skrill? Чи намагалися ви запитати постачальника платежів, чи сталася якась помилка? Як варіант, чи пробували ви інший спосіб оплати депозиту?
Повідомте мене, якщо проблема не зникне.
Hello, did the money leave your Skrill account ? Did you try to ask the payment provider if there was any error ? Alternatively, did you try any other payment method for the deposit ?
Let me know if your problem still persists.
Привіт Яро.
Гроші пішли з мого рахунку. Я надіслав знімок екрана платежу до служби підтримки казино та ідентифікатор, наданий Skrill, щоб поділитися з продавцем, якщо гроші не будуть зараховані. Але поки нічого
Hi Jaro.
The money did leave my account. I did send a screenshot of the payment to the casino support and the ID provided by Skrill to share with the merchant if the money does not get credited. But nothing so far
Я розумію це. Я запитав це головним чином тому, що в таких випадках у казино зв’язані руки, оскільки це може бути зовсім не їхньою провиною. Очевидно, вам потрібно буде набратися терпіння та тримати себе в курсі подальших кроків, а якщо у вас усе ще виникне проблема, ви можете подати нам скаргу.
Однак як відреагувало казино, коли ви надіслали їм стенограму платежу? Що вони сказали ?
I get it. I asked this mainly because the casinos have their hands tied in these cases, as it may not be their fault at all. Obviously, you will need to be patient and keep yourself informed about the next steps and if you still have a problem, you can file a complaint with us.
However, how did the casino respond when you sent them the payment transcript ? What did they say ?
Вони сказали зачекати, доки їхня команда зв’яжеться зі мною, і це поки що все! Минуло п'ять днів, як я зробив депозит, якщо я не помиляюся!
They did say to wait until their team contact me, and that's all for now ! It's been five days since I made the deposit if I'm not wrong!
Так, я знаю, що неприємно чекати і нічого не знати, але, на жаль, у таких випадках робити нічого. Наша команда також не може зробити багато, і іноді це може зайняти більше кількох днів. Тому я рекомендував набратися терпіння і не витрачати більше грошей, поки все не вирішиться. Я сподіваюся, що служба підтримки незабаром повернеться до вас із хорошими новинами.
Yes, I know it is unpleasant to wait and not know anything, but unfortunately in such cases there is nothing else to do. Our team can't do much either and sometimes it can take more than a few days. So that is why I recommended to be patient and not to spend more money until everything is sorted out. I hope that support will get back to you soon with some good news.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.