5 міс. тому
Тут ви можете обговорити AHTI Games Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт привіт! Хтось ще має досвід роботи з онлайн-казино Ahti Games. Раніше все працювало нормально, а тепер просять підтвердження адреси та відмовляються приймати надіслані мною документи (останній рахунок за електроенергію).
Навіть Чаттік не відповідає на мої повідомлення вже 1,5 години.
Hello hello! Does anyone else have experience with the Ahti Games online casino. Before, everything worked fine, but now they ask for proof of address and refuse to accept the documents I sent (latest electricity bill).
Even Chattik hasn't responded to my messages for 1.5 hours now.
Terveppä terve! Onko muilla kokemuksia Ahti Games-nimisestä nettikasinosta. Ennen on toiminut kaikki hyvin, mutta nyt pyytävät osoitetodistusta eivätkä suostu millään hyväksymään lähettämiäni dokumentteja (uusin sähkölasku).
Chattikin on nyt ollut vastaamatta viesteihini jo 1,5 tuntia.
Вам пояснили, чому відхилили цей документ? Можливо, він неправильного формату або поганої якості. Спробуйте з’ясувати, будь ласка, і повідомте нам, чи потрібно наше втручання у вашій справі.
Have they explained to you the reason they rejected this document? It could be that it is in the wrong format or of bad quality. Try to find out, please, and let us know if you need our intervention in your case.
Все добре. Мабуть, документ був просто в неправильному форматі, тому це була моя вина 😅
It's OK. Apparently, the document was just in the wrong format, so it was my own fault 😅
Asia kunnossa. Ilmeisesti oli vaan asiakirja väärässä muodossa eli oma moka 😅
Не хвилюйтеся, насправді це трапляється багато разів. Отже, тепер усе гаразд? Будь ласка, повідомте нам, коли отримаєте гроші.
Do not worry, it happens many times, actually. So, is everything okay now? Let us know when you receive the money, please.
Так, все добре і гроші вже на рахунку.
Yes, everything is fine and the money is already in the account.
Kyllä, kaikki ok ja rahatkin jo tilillä.
Чудово! Який спосіб оплати ви використовували для зняття? Насправді така інформація може допомогти іншим гравцям у майбутньому. Крім того, якщо ви хочете, ви можете описати свій досвід в огляді цього казино. Ось посилання 👈.
Great! Which payment method have you used for your withdrawal? This kind of information could help other players in the future, actually. Also, if you'd like, you can describe your experience in a review for this casino. Here's the link 👈.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.