ФорумКазино56PG Casino - загальне обговорення

56PG Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від Radka
|
1319 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити 56PG Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
7 міс. тому

Ця платформа справді шахрайська, тому що я маю цю саму проблему вже більше 3 місяців, я зробив депозит і виграв на платформі, але мені не заплатили, вони просто автоматично надсилають повідомлення про державну перевірку. І треба чекати

Автоматичний переклад.
danielbispojl
7 міс. тому

Привіт!

Мені прикро через вашу ситуацію.

Так, це здається дуже неприємним, коли це так. Чи знаєте ви, що на нашому сайті можна подати скаргу? Я пропоную вам надіслати його тут , щоб ми могли спробувати вам допомогти! Я бачу, що це казино має низький індекс безпеки , який ви також можете перевірити тут. Треба сказати, що це не дуже хороший знак, але ми постараємося вам допомогти. Незважаючи на те, що це складніше, коли казино мають низький SI і вони мають підроблених ліцензіатів.

Що ти думаєш? Дай мені знати!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Нічого собі, я зареєструвався на платформі 56PG і вніс 66 R$ і попросив мішок 180, і минуло два дні, і все ще триває, і нічого не надходить на мій рахунок. Я надсилаю повідомлення в чаті, і те, що ви мені надсилаєте, є лише електронним повідомленням, і ніколи не відповідаєте на мої запитання, а тепер що мені робити 🤔

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
cardoso26
6 міс. тому

Гей, з того, що я бачив, казино виглядає не найкращим чином. Ви бачили його індекс безпеки ?

Що стосується виведення коштів, ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з цим, і я бачу, що ви тільки починаєте, тому я б не став негативним відразу. Ви верифікували рахунок казино? Коли вони надсилають вам відповідь, що вони кажуть?

Я б однозначно рекомендував набратися терпіння і не боятися, можливо, казино просто потребує трохи часу.


Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Добрий день, в чаті не відповідають, просто відправляють автоматичне повідомлення і все, ніхто не підтримує. file просто надішліть, і воно готове

Автоматичний переклад.
cardoso26
6 міс. тому

Що ж, це, мабуть, не найкраща відповідь, яку може дати вам казино, і, звичайно, ні, якщо вони продовжують говорити вам те саме знову і знову. Ви вже підтвердили свій обліковий запис тут?

Якщо проблема не зникне, наша команда спробує вам допомогти, якщо справа дійде до того етапу, коли вам потрібно буде подати скаргу.

Будь ласка, тримайте мене в курсі.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого