7 міс. тому
Тут ви можете обговорити 56PG Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ця платформа справді шахрайська, тому що я маю цю саму проблему вже більше 3 місяців, я зробив депозит і виграв на платформі, але мені не заплатили, вони просто автоматично надсилають повідомлення про державну перевірку. І треба чекати
This platform is really Fraudulent, because I've been having this same problem for over 3 months, I made a Deposit and I won on the platform but they didn't pay me, they just send messages automatically, about government inspection. And we have to wait
Essa plataforma é Fraudulenta mesmo ,pois estou com esse mesmo problema a mais de 3 mês, fiz um Depósito ganhei na plataforma mais não me pagaram, só manda msg falando automático , sobre inspeção do governo.e temos que espera
Привіт!
Мені прикро через вашу ситуацію.
Так, це здається дуже неприємним, коли це так. Чи знаєте ви, що на нашому сайті можна подати скаргу? Я пропоную вам надіслати його тут , щоб ми могли спробувати вам допомогти! Я бачу, що це казино має низький індекс безпеки , який ви також можете перевірити тут. Треба сказати, що це не дуже хороший знак, але ми постараємося вам допомогти. Незважаючи на те, що це складніше, коли казино мають низький SI і вони мають підроблених ліцензіатів.
Що ти думаєш? Дай мені знати!
Hi!
I am sorry about your situation.
Yes, it seems really frustrating when is like this. Do you know that you can submit a complaint in our website? I would suggest you to submit one here, so we can try to help you! I can see that this Casino has a Low Safety Index, which you can also check it here. I must say this is not very good sign, however we will try to help you. Even though, is more difficult when casinos have low SI and they hold Fake Licensees.
What do you think? Let me know!
Нічого собі, я зареєструвався на платформі 56PG і вніс 66 R$ і попросив мішок 180, і минуло два дні, і все ще триває, і нічого не надходить на мій рахунок. Я надсилаю повідомлення в чаті, і те, що ви мені надсилаєте, є лише електронним повідомленням, і ніколи не відповідаєте на мої запитання, а тепер що мені робити 🤔
Wow, I registered on the 56PG platform and deposited 66R$ and requested a bag of 180 and it's been two days and it's still in progress and nothing goes into my account. I send a message on chat and what you send me is just an electronic message and never Answer my questions and now what do I do 🤔
Nossa registrei na plataforma 56PG fisso deposito de 66R$ e solicitei um sac de180 e já vai fazer dois dias e até hj tá em prosecamento e nada de cair na minha conta mando mensagem no chat e o que me manda é só uma mensagem eletrônica e nuca responde as minhas perguntas e agora o que eu faço 🤔
Гей, з того, що я бачив, казино виглядає не найкращим чином. Ви бачили його індекс безпеки ?
Що стосується виведення коштів, ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з цим, і я бачу, що ви тільки починаєте, тому я б не став негативним відразу. Ви верифікували рахунок казино? Коли вони надсилають вам відповідь, що вони кажуть?
Я б однозначно рекомендував набратися терпіння і не боятися, можливо, казино просто потребує трохи часу.
Hey, from what I've seen the casino doesn't look the best. Have you seen its safety index ?
As for the withdrawal, we give casinos 14 days to sort it out and I see you are just starting out, so I wouldn't be negative right away. Have you verified the casino account ? When they send you a reply, what do they say ?
I would definitely recommend to be patient and not to be afraid, maybe the casino just needs a little time.
Добрий день, в чаті не відповідають, просто відправляють автоматичне повідомлення і все, ніхто не підтримує. просто надішліть, і воно готове
Good afternoon, they don't respond in chat, they just send an automatic message and that's all, no one provides support. just send it and it's ready
Boa tarde eles não respondem no chat não só mandam uma mensagem automática e só isso ninguém da suporte não só manda isso é pronto
Що ж, це, мабуть, не найкраща відповідь, яку може дати вам казино, і, звичайно, ні, якщо вони продовжують говорити вам те саме знову і знову. Ви вже підтвердили свій обліковий запис тут?
Якщо проблема не зникне, наша команда спробує вам допомогти, якщо справа дійде до того етапу, коли вам потрібно буде подати скаргу.
Будь ласка, тримайте мене в курсі.
Well, that's probably not the best answer a casino can give you, and certainly not if they keep telling you the same thing over and over again. Have you verified your account here yet ?
If it persists, our team will try to help you if it gets to the stage where you need to lodge a complaint.
Please keep me updated.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.