ФорумБонуси та акціїКазино виплачує бонусні виграші

Казино виплачує бонусні виграші

1 рік тому від Anonymized416
|
2512 переглядів 9 відповідей |
|
Anonymized416
1 рік тому

Привіт,

Я думаю, що найпростіший спосіб — це спробувати.

Але як тільки бонус надано, ви можете грати. Казино має присуджувати вам лише ті бонуси, які вам дійсно доступні, а не інакше, тому, як я це бачу, це, мабуть, винне казино. Вони повинні забезпечити, щоб цей бонус не надавався гравцям, які внесли депозит через Skrill.

Чи можу я дізнатися, як саме ви отримали бонус?


Автоматичний переклад.
Anonymized416
1 рік тому

Привіт, дякую за пояснення.

Давайте подивимося, що має сказати казино. Я відчуваю, що ви доклали чимало зусиль, щоб діяти чесно, тому було б приємно побачити адекватну відповідь.

Не кожне казино погане, але деякі навіть щедрі в таких ситуаціях, я бачив це в скаргах.

Отже, як останній варіант, я пропоную подати скаргу, якщо це, звичайно, відповідає вашим почуттям.

Я чекаю на ваше наступне оновлення 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У цьому випадку вони домовилися не конфіскувати мій виграш! Я дуже задоволений результатом. Схрещуємо пальці, вони зараз обробляють виведення 🙂

Автоматичний переклад.
Anonymized416
1 рік тому

Привіт,

яка чудова новина👍

Але я чекаю на ваше остаточне підтвердження 🤞🤞🤞

Хай не завадить сказати, яке це казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

моє зняття було відхилено через skrill через технічні проблеми, які я не зовсім розумію. Це бажаний метод і рекомендований метод. Я ніколи не відчував проблем із цим.


вони попросили мене зняти кошти іншим способом, тож я вибрав банківський переказ — він не запитував всю інформацію, яку я зазвичай вводив, наприклад адресу мого банку. Однак я зміг ввести назву банку, Swift-код, свій рахунок і ім’я. Схрещую пальці, вони вилучають через 24 години, як вони сказали, і якщо вони це зроблять, я сподіваюся, що це вийде на мій рахунок! Якщо я не отримаю успішного зняття протягом ночі, я назву казино. Я просто не хочу здійснювати вилучення, не давши їм ще одного шансу.

Автоматичний переклад.
Anonymized416
1 рік тому

Я думаю, це також залежить від того, чи ви додали всю інформацію, необхідну для переказу виграшу. Якщо ви додасте все, ви зможете отримати свій виграш протягом 5 робочих днів. Незважаючи на те, що Skrill є кращим варіантом, я б просто дотримувався будь-якого методу, який пропонує вам казино. Я знаю, що багато гравців не хочуть використовувати криптовалюту, і багато казино, як правило, рекомендують це, тому банківський переказ є цілком гідним варіантом, якщо ви не можете використовувати Skrill.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Банківський переказ також скасовано, а кошти повернуто на мій рахунок гравця. Вони просто надсилають електронний лист із повідомленням, що кошти повернуто моєму плеєру через технічну проблему. Будь ласка, надішліть повторний запит на зняття коштів, і ми обробимо його протягом стандартного терміну до 24 годин.


це просто буде безперервний цикл зняття та скасування. Я не отримую інформації щодо технічної проблеми. Служба підтримки не має інформації, і ніхто не відповідає на електронні листи, коли я запитую додаткову інформацію.

Автоматичний переклад.
Anonymized416
1 рік тому

Є ще один австралієць, у якого нещодавно виникли проблеми з банківським переказом. Справа в тому, що весь час казино заявляє, що вона використовувала неправильний код SWIFT. Вчора вона повернулася і пояснила рішення:

«В Австралії ми маємо BSB і номер рахунку. Тож хитрість полягає в тому, щоб у полі IBAN вводити і BSB, і номер рахунку без пробілів, що я виявив лише шляхом проб і помилок, а не за порадою від казино, яке постійно говорило, що код SWIFT неправильний " ( повна розмова тут )

Зараз я просто розмірковую вголос, чи є шанс, що щось подібне може бути заковикою? Як ти гадаєш?

Боюся, якщо нічого не вдасться, останнім варіантом буде подати скаргу. 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це останнє скасування зняття було тому, що я запитував понад денний ліміт. Тож я знову пішов на межу. Якщо це також буде скасовано, мені, на жаль, доведеться подати скаргу.

Автоматичний переклад.
Anonymized416
1 рік тому

Привіт,

це на жаль, але, скажімо, наразі це краща проблема. Скарга у вашому розпорядженні, якщо вона вам коли-небудь знадобиться, хоча ми обидва віддаємо перевагу успішному та швидкому виведенню. 🤞

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого