ФорумОбговорення скаргУ когось є проблеми з казино NineWin і виплатою?

У когось є проблеми з казино NineWin і виплатою? (Сторінка 7)

7 міс. тому від MUMMSY
|
20547 переглядів 142 відповідей |
|
1...6 7 8
asando34
2 міс. тому

щойно увійшов до свого облікового запису, і мій профіль зник, а гроші все ще лежать там... жодної відповіді на електронні листи цього ранку.

повне шахрайство

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

схоже, я наступна жертва ninewin

спробував зняти рахунок і отримав те саме повідомлення «підтвердьте електронну адресу».

надіслав їм електронний лист, і відповідь була...


Привіт,

Ми хотіли зв’язатися, щоб ви не знали, чому я не можу відкликати,..що тут відбувається щодо вашого запиту. Чи могли б ви надати додаткові відомості або уточнити свій запит, щоб ми могли допомогти вам ефективніше?

І

Привіт,

Нам не вдалося знайти обліковий запис, створений за допомогою вашої електронної пошти (моєї електронної адреси) у нашому казино. Ми просимо вас підтвердити, що ви спілкуєтеся з правильним казино, і зв’язатися з нами, використовуючи адресу електронної пошти, яку ви вказали під час реєстрації.

Будь ласка, зв'яжіться з нами, використовуючи правильну електронну адресу.



абсолютно шокуюче

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хм, я припускаю, що ви пишете з хорошої електронної пошти, так? Як довго ви чекали грошей? Ви не отримали електронного листа на початку реєстрації? Я запитую, тому що ви б надіслали казино, що це справді ваша електронна адреса.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я надав їм усе, що вони просили.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Чи можемо ми бути чесними тут, у кожного з нас одна й та сама проблема перевірки електронної пошти, очевидно, що винне казино... у мене ніколи не було таких проблем із дня ставок в Інтернеті... навіть чат довідки викликав у мене роздратування після того, як я сказав їм мій профіль і параметри внесення/виведення коштів було стерто, і на моєму мобільному телефоні та ноутбуці було схоже на те, що "ти, мабуть, щось бачив", а потім усе це з’являється за ту секунду... справді таке відчуття, ніби кішка-мишка має справу з у цій компанії вони люблять звинувачувати клієнта, сподіваючись, що через розчарування вони розпилять усі гроші на рахунку; чим довше гроші там лежать, тим більше шансів, що вони будуть витрачені

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Сьогодні вони повернули гроші на мій рахунок у казино, але вони лише сказали, що мені потрібно знову зняти гроші, оскільки переказ застряг на півдорозі.


Ця відповідь абсолютно не має сенсу.

Тепер мені сказали знімати в банку, прив'язаному до моєї картки. Мені потрібно підтвердити цей рахунок, і я знову зможу отримувати лише 1000 WD на день.


Це спортсмен

Автоматичний переклад.
asando34
2 міс. тому

Я точно розумію ваше розчарування. Іноді казино не винне, особливо коли мова йде про стороннього постачальника платежів, де щось може трапитися і платіж дійсно може застрягти, як вам сказали.

Тож, сподіваюся, після всіх перевірок, які потрібно виконати, ви справді зможете зняти свої виграші без будь-яких інших проблем.

Крім того, як я бачу, 1000 євро — це їхній ліміт на день для зняття. Це 5000 євро на тиждень, тому я вважаю, що це не так вже й погано. Вам не здається?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт Ромі,


Після повторного запиту WD я отримав сьогодні вранці перші 1000 фунтів стерлінгів, сплачені Garush Ltd.




Я думаю, що вони постійно говорять про постачальника платежів.




Тепер чекаю на решту £2000.




Це була справжня бійка.



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи можемо ми бути чесними тут, у кожного з нас одна й та сама проблема перевірки електронної пошти, очевидно, що винне казино... у мене ніколи не було таких проблем із дня ставок в Інтернеті... навіть чат довідки викликав у мене роздратування після того, як я сказав їм мій профіль і параметри внесення/виведення коштів було стерто, і на моєму мобільному телефоні та ноутбуці було схоже на те, що "ти, мабуть, щось бачив", а потім усе це з’являється за ту секунду... справді таке відчуття, ніби кішка-мишка має справу з у цій компанії вони люблять звинувачувати клієнта, сподіваючись, що через розчарування вони розпилять усі гроші на рахунку; чим довше гроші там лежать, тим більше шансів, що вони будуть витрачені

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гаразд, як довго триває вся ситуація? Чи думали ви про те, щоб подати скаргу, якщо у вас є гроші на вашому рахунку, і ви не можете вирішити свою справу з казино?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Ромі,


Після повторного запиту WD я отримав сьогодні вранці перші 1000 фунтів стерлінгів, сплачені Garush Ltd.




Я думаю, що вони постійно говорять про постачальника платежів.




Тепер чекаю на решту £2000.




Це була справжня бійка.



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дякуємо за ці позитивні оновлення. Я радий, що виходить добре.

Ми чекатимемо від вас нових новин щодо залишку на балансі.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Ромі,


Після повторного запиту WD я отримав сьогодні вранці перші 1000 фунтів стерлінгів, сплачені Garush Ltd.




Я думаю, що вони постійно говорять про постачальника платежів.




Тепер чекаю на решту £2000.




Це була справжня бійка.



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дякуємо за ці позитивні оновлення. Я радий, що виходить добре.

Ми чекатимемо від вас нових новин щодо залишку на балансі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

абсолютні жартівники ninewin казино там шахраї.

Я виграв 15 373,26 фунтів стерлінгів, і вони кажуть, що конфіскували мій виграш через те, що я вносив кошти з банківського рахунку мого сина, який, коли я відкрив у них рахунок, завжди вносив на депозит цей спосіб оплати, оскільки я час від часу зберігаю свої кошти на його рахунку однак я раніше не мав жодних проблем із цим, доки не виграю значну суму.

Минулого тижня я переслідував їх у зв’язку з моїми зняттями коштів, і зараз вони закрили мій рахунок і заявили, що конфіскують виграші через порушення їхніх умов і умов.

Вони не повинні дозволяти робити депозити за допомогою таких методів платежів, якщо вони не збираються виплачувати. це обман і шахрайство. ми з моїм сином маємо однакові прізвище та адресу, які надали виписки з банківського рахунку та документи, що посвідчують особу, від обох сторін, і вони досі не розбираються, їх справді слід закрити, найкраще про це вони навіть не потрудилися відповісти більше не звертаються до листів і чатів, бо знають, що роблять неправильно.

Це, мабуть, найгірші онлайн-слоти/казино, з яких я коли-небудь стикався зі ставленням і відвертою брехнею, яку вони надсилають і кажуть, щоб просто затягнути будь-яку ситуацію, насправді смішно, я отримав скріншоти електронних листів, які вони надсилали мені з проханням надати банківські реквізити, включаючи IBAN і BIC номери, очевидно, щоб «сплатити кошти з балансу казино на банківський рахунок вручну», коли це, очевидно, був просто трюк, щоб отримати банківські реквізити, тому що щойно я надіслав банківські реквізити, вони закрили рахунок і заявили, що конфіскують виграш.


За будь-яку ціну просто уникайте цієї абсолютної ганьби компанії, щоб заощадити час і зусилля, скористайтеся іншою більш надійною компанією, і все буде добре, але повірте мені, коли я це кажу, ви можете викинути гроші на вітер, тому що вони – кошмар щоб навіть належним чином оволодіти, коли справа стосується такої серйозної справи, як ця.

Автоматичний переклад.
Sammygilly
1 місяць тому

Привіт,

Мені щиро шкода, але я повинен додати те, що вам не сподобається чути.

Використання власних персональних даних/варіантів оплати є одним із найпоширеніших правил казино. Я припускаю, що ви відчуваєте себе обдуреними, але, на жаль, ви просто зробили помилку. Я справді не маю наміру повчати вас, але я переконаний, що ви знайдете це правило в Умовах використання, якби знайшли час, щоб прочитати їх.

Гравці завжди дивуються, як взагалі можливо, що казино дозволило їм використовувати чужий спосіб оплати. Ну, здебільшого це тому, що казино:

  • не знає, що варіант оплати, який ви свідомо вибрали, не належить вам
  • очікуйте від гравця дотримання правил, щоб запобігти анулюванню коштів

Будь ласка, намагайтеся запобігти подальшій шкоді та завжди читайте умови. Врятуйте себе від таких клопотів. 🙏

Автоматичний переклад.
Sammygilly
1 місяць тому

Вибачте, але вони не збираються платити. Це сталося зі мною, і я навіть не знайшов причини, чому вони не платять. Абсолютні пизди

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Звичайно, я маю право на свої депозити тоді, коли відкрив рахунок, тому що кожен депозит, який я коли-небудь робив, був з того банківського рахунку, який я завжди використовував?

Автоматичний переклад.
Sammygilly
1 місяць тому

Вони, ймовірно, використали б 4.2 у своїх положеннях і умовах, де гравцям із Великобританії заборонено грати на реальні гроші, оскільки це заборонена країна. Зв’яжіться зі своїм банком. Я повернув свої депозити, але виграв би 2000 фунтів стерлінгів. Ваша сума була набагато більшою, тому вибачте, якщо ви її втратите. Але вони несправедливі, оскільки перевіряють ваш паспорт і адресу банку, дозволяють вам внести депозит, але не платять

Автоматичний переклад.
nigeljc59
1 місяць тому

Я був у них деякий час і вніс значну суму, яку я не можу назвати точну цифру, оскільки рахунок закрито, але я також вносив кошти через їхні дочірні казино jokabet і kinghills, чи маю я право вимагати їх назад? Я зв’язався зі своїм банком, і вони буквально сказали, що вони нічого не можуть зробити, оскільки це постійна справа, яку мені потрібно вирішити з продавцем? Як мені це зробити, якщо банк не збирається втручатися, вони сказали?

Автоматичний переклад.
Sammygilly
1 місяць тому

Як ви платили? Якщо ви платили за допомогою картки Visa або MasterCard, ви можете стверджувати, що вони шахрайським шляхом дозволили вам внести та підтвердити без будь-яких шансів зняти кошти через пункт 4.2 їхніх положень та умов, у якому Великобританія є країною, у якій заборонено грати справжні гроші. Це проблема, якщо ви не можете отримати доступ до свого облікового запису, щоб зробити знімки екрана, які підтверджують вашу перевірку та історію депозитів, а також показують велику суму, яку ви б виграли. Revolut повернула мої депозити, коли я показав їм цей доказ. Ваша проблема з вашим виграшем полягає в тому, що вони стверджують, що ви використали картку, яка не була вашою, що анулює виграші майже в усіх казино. Однак ви стверджуєте, що це не так, але я не знаю, що ви можете зробити, щоб довести це, не листуючись із Ninewins, але, чесно кажучи, той факт, що вони перевіряють гравця з Великобританії, але в умовах зазначено те, що я сказав раніше, означає, що вони є нечесними і їм не можна довіряти. Ви можете ознайомитися з умовами Google Ninewin.

Автоматичний переклад.
nigeljc59
1 місяць тому

Я заплатив через Monzo, де ви виконуєте миттєвий банківський переказ, де ви переходите до програми онлайн-банкінгу. Я повернуся до Monzo щодо цього та подивлюся, що я можу з цим зробити. Я буду оновлювати цей форум, якщо будь-які зміни результату, наприклад, якщо я отримаю будь-які гроші назад.

дякую за пораду, я ціную це.

Автоматичний переклад.
Sammygilly
1 місяць тому

На даний момент я маю справу з Monzo, і я вважаю, що це не найлегший банк, з яким можна поговорити, вони кажуть, що якщо це шахрайство, ви повинні повідомити про це. Просто надайте їм всю інформацію, яку ви маєте, через довідку в чаті та подивіться, що вони запропонують

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я заплатив через Monzo, де ви виконуєте миттєвий банківський переказ, де ви переходите до програми онлайн-банкінгу. Я повернуся до Monzo щодо цього та подивлюся, що я можу з цим зробити. Я буду оновлювати цей форум, якщо будь-які зміни результату, наприклад, якщо я отримаю будь-які гроші назад.

дякую за пораду, я ціную це.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Обов’язково повідомте нам про подальші результати, я думаю, що це зацікавить більше людей.

Звичайно, як уже згадувалося, завжди варто перевірити принаймні заборонені країни, перш ніж піти в казино, щоб грати, і, звичайно, важливо використовувати своє власне ім’я для всього, тому що тоді це часто виходить саме так.

Успіхів у всьому. ☘️

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого