ФорумОбговорення скаргУ когось є проблеми з казино NineWin і виплатою?

У когось є проблеми з казино NineWin і виплатою?

7 міс. тому від MUMMSY
|
20422 переглядів 142 відповідей |
|
1 2...8
7 міс. тому

Я вже 14 днів чекаю, поки Nine Win Casino виплатить мій виграш у розмірі 2400 фунтів стерлінгів. Спочатку я мав зробити перевірку, яку я надав. Мій рахунок було підтверджено, після чого я зняв свій виграш у розмірі 2500 фунтів стерлінгів і був позначений як виплачений у системі, через 7 днів мої виграші не надійшли до мого банку. Коли я зайшов на свій обліковий запис Nine Win, у мене було 2500 фунтів стерлінгів для гри. Вони скасували моє зняття? Я звернувся в чат, вони сказали, що є технічні проблеми, і не хвилюйтеся, це буде в моєму обліковому записі. Тож він пройшов через процес зняття, але пізніше того ж дня його система знову скасувала, сказавши, що мені потрібно поставити 21,75? Про що мене ніколи не запитували попередні рази, коли я знімався. Тож я поставив необхідну суму та зняв 2400 фунтів стерлінгів. Пізніше того ж дня він був скасований ними, і вони здійснили нове зняття на 2400 фунтів стерлінгів. Поки що це сказано, що він оплачений, але я все ще не отримав свій виграш.

Автоматичний переклад.
MUMMSY
7 міс. тому

Привіт, досить дивно, що їхня система зрештою завжди відхиляє його, але, судячи з того, що ви написали, гроші мають надійти до вас незабаром. Який спосіб оплати ви використовуєте?

У будь-якому випадку, я думаю, що це лише питання часу, коли кошти надійдуть на ваш рахунок, але якщо цього не станеться, я бачу, що ви подали скаргу , тому наша команда буде поруч, щоб допомогти вам.

Я також чув, що у вас були успішні зняття коштів раніше, тому я твердо вірю, що так і буде.

Якщо у вас є якісь новини, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, я знаю, дуже дивно. Оскільки вони позначають його як оплачений, і на 7-й день він повертається на мій ігровий рахунок, і мені доводиться починати з нуля весь процес виведення коштів, а це 72 години, щоб підтвердити платіж. Вони не повідомлять мені причину системної помилки, кажучи, що вона конфіденційна та не можуть пояснити з міркувань безпеки? Але я бачив багато інших людей, які стикалися з тією ж проблемою, і їм не платили.

Вони просто запевняють, що я отримаю гроші, зараз 13-й день і нічого не отримав.

Автоматичний переклад.
MUMMSY
7 міс. тому

Це дивно, особливо якщо раніше у вас були успішні виведення коштів. Чи використовували ви один і той самий спосіб оплати для всіх них і який це був, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?

Сподіваємось, наша група розгляду скарг зможе з’ясувати, що насправді відбувається. Будь ласка, тримайте нас в курсі.🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, так, я використовував банківський переказ так само, як і під час останніх 2 зняття коштів. Той самий банківський рахунок, жодних змін. Я все ще переслідую їх у чаті. Продовжуйте говорити, що мені заплатять, день 14 нічого.

Автоматичний переклад.
MUMMSY
7 міс. тому

Так, я вважаю, що дуже неприємно опинитися в ситуації, коли ти женешся за власними грошима. Але якщо нічого не зміниться, як сказала Ромі, наша команда спробує допомогти вам, чим зможе. Але я твердо вірю, що це вирішиться і все вийде добре.

Будемо чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, ще немає платежів. Бути дуже розчарованим у чаті. Мені не можуть дати чіткої відповіді, коли я її отримаю, чи пояснення.

Автоматичний переклад.
MUMMSY
7 міс. тому

Я вас цілком розумію, але не хвилюйтеся, наша група розгляду скарг працює над цим.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я все ще чекаю оплати. Вони використовували всі приводи під сонцем. Новим є те, що мені потрібно було показати їм докази несплати, тому я надіслав їм свою банківську виписку. Раптом вони заявляють, що це не та заява, яку вони мають. Це абсолютно безглуздо! У мене є лише один банк, це була виписка, яку я надіслав їм 19 березня. Вони сказали, що мій доказ банківської виписки не збігається з тим, що було в їхніх системах. Ну, я надіслав їм докази зняття коштів, які O мав у них у минулому, що зазначено в цій виписці, також моя транзакція з цієї виписки збігається з моїми депозитами на Ninewin... Зараз я чекаю наступного виправдання. Дуже засмучений цим і злий 😠

Автоматичний переклад.
MUMMSY
7 міс. тому

Я думаю, що незважаючи на те, що це засмучує, важливо, щоб казино спілкувалося та намагалося вирішити ситуацію з вами. Очевидно, їм доведеться вирішити питання про те, що рахунок, який вони згадують, закінчується на інше число, ніж ви вказали. Чи пробували ви зв’язатися з банком за номером трансакції, який вони вам надіслали в електронному листі? Вам потрібно співпрацювати та зберігати холоднокровність, хоча я знаю, що це непросто, якщо ви хочете якомога швидше вирішити цю проблему.

Сподіваюсь, що скоро буде. ☘️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я зв’язався з банком, і вони можуть підтвердити, що наданий мені контрольний номер не розпізнається. У мене є підтвердження спілкування з ними. У мене є докази всього, але це ще не вирішено. Як можна зберігати холоднокровність, коли вони постійно брешуть на мене? Цей інший номер банківського рахунку, який вони назвали, є прикриттям, вони не можуть це довести, оскільки його немає. У мене лише один обліковий запис. Я просто хочу мій виграш, який належить мені. Я не хочу цим займатися і гнатися за цим, але я не кину це, доки все не вирішиться.

Автоматичний переклад.
MUMMSY
7 міс. тому

Я звичайно це розумію. Я теж не хотів би опинитися в подібній ситуації, але нам доведеться набратися терпіння, і я вірю, що ця сага закінчиться, і ви отримаєте свої гроші. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

У мене така сама проблема, менш ніж корисний чат і відсутність відповіді на електронну пошту після останньої та десятої спроби зняти гроші. У мене не було зняття коштів, перш ніж це стало моїм першим. Використовував ті самі реквізити, що й коли вносив гроші. Єдині варіанти виведення — це банківський переказ, який я роблю і використовував на інших сайтах без будь-яких проблем, і binance, який не працює тут, у Великій Британії чи Ірландії, і я все одно не зацікавлений у створенні облікового запису. Як я можу отримати свої гроші? І, будь ласка, не заступайтеся мені, кажучи, що я впевнений, що все буде добре, інакше вони обов’язково розберуться, оскільки я наслухався від них цього бика на все життя. Я сподіваюся, що особа, яка спочатку написала тут, вже отримала платіж?

Автоматичний переклад.
MalShan
6 міс. тому

Сподіваюся, людина з цієї теми дасть вам відповіді. Я бачив вашу скаргу з нашою командою, тож давайте подивимося, що вони можуть зробити з цією проблемою. Чи вдалося вам зв’язатися зі службою підтримки казино щодо верифікації?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, я спілкувався з вашою командою, ninewin все ще поводяться так, ніби вони некомпетентні. Уявіть собі запитати клієнта, чи це внутрішня проблема, яка стосується лише мого облікового запису, як я можу це знати, якщо хтось знає, що це будуть вони. Вони також поставили кілька інших неактуальних питань. Я зробив усе можливе, і вони мають більш ніж достатньо інформації щодо моїх банківських реквізитів та особи для перевірки рахунку. Дякую за допомогу, адже це змусило їх відповісти. Якщо це вирішиться, у чому я все ще сумніваюся, я буду вам дуже вдячний.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Цілий день не було жодної відповіді від ninewin. Я переконався, що вони мають фотографії мого водійського посвідчення для перевірки особи, смішно, що їм нічого не потрібно під час внесення депозиту, у будь-якому випадку, не могли б ви знову зв’язатися з ними, будь ласка, цінуйте те, що ви робите, дякую

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Просто зайшов на сайт через розчарування, оскільки я нічого не чув від них електронною поштою, щоб запитати, чи було оновлення через чат, я перевірив свій обліковий запис, і його призупинено. Насправді це не турбувало, тому що я не маю наміру використовувати його знову, але коли я запитав, чому вони сказали, що не приймають гравців з Великобританії. Я здивований, тому що вони зв’язалися зі мною, щоб приєднатися до них. file

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file яка валюта вказана в цій пропозиції приєднатися??

Автоматичний переклад.
MalShan
6 міс. тому

Вибачте, але, можливо, ви неправильно зрозуміли запитання, поставлене у вашій скарзі . Томас запитав вас: «Чи повідомили вам, чому ви не можете зняти свої виграші? Це внутрішня проблема системи казино чи вона пов’язана лише з вашим обліковим записом?» - Якщо казино повідомило вас про внутрішні проблеми, можливо, це спричинило проблему зняття коштів.

Я впевнений, що наша група розгляду скарг зробить усе можливе, щоб вирішити вашу справу. Оновіть свою скаргу, надавши їм додаткову інформацію, яку вони просили, і повідомляйте нам про будь-які новини щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони сказали, що це технічна проблема, вони сказали, що це не технічна проблема, вони сказали, що це проблема з обліковими даними, вони сказали, що це не проблема з обліковими даними, вони сказали, що її вирішено, і вони сказали, що це не вирішено. В останньому повідомленні було сказано, що вони не приймають гравців з Великобританії, тому вибирайте

Автоматичний переклад.
1 2...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого