ФорумОбговорення скаргУ когось є проблеми з казино NineWin і виплатою?

У когось є проблеми з казино NineWin і виплатою? (Сторінка 6)

6 міс. тому від MUMMSY
|
13989 переглядів 129 відповідей |
|
1...5 6 7
Додати публікацію
1 місяць тому

Привіт, хлопці та дівчата,

Починаючи з 16 СЕРПНЯ, я робив 3 робочі запити по 1000 фунтів стерлінгів кожен. Після перевірки свого облікового запису, дуже болісно, вони продовжують говорити, що платіж було оброблено минулого 19 серпня. На сьогодні грошей ще немає. Їхня служба підтримки постійно говорить чекати 5 робочих днів. Я попросив банківське швидке повідомлення, і відповідь була та сама. У моєму обліковому записі кожен WD відображає схвалений. Я відчуваю, що це шахрайство. Хтось, хто може допомогти?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
asando34
1 місяць тому

Поговоріть з ними в чаті та запитайте, у чому проблема. Вони обманом витягли з мене 2000 фунтів стерлінгів, дозволивши мені внести депозит після повної перевірки британського паспорта та банківської адреси британського рахунку, вказавши пункт 4.2 у своїх умовах, згідно з яким британські гравці не можуть грати на реальні гроші, оскільки це обмежена країна. Я підняв сморід через свій банк і принаймні повернув свої депозити.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, хлопці та дівчата,

Починаючи з 16 СЕРПНЯ, я робив 3 робочі запити по 1000 фунтів стерлінгів кожен. Після перевірки свого облікового запису, дуже болісно, вони продовжують говорити, що платіж було оброблено минулого 19 серпня. На сьогодні грошей ще немає. Їхня служба підтримки постійно говорить чекати 5 робочих днів. Я попросив банківське швидке повідомлення, і відповідь була та сама. У моєму обліковому записі кожен WD відображає схвалений. Я відчуваю, що це шахрайство. Хтось, хто може допомогти?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Мені дуже прикро це говорити, але для нас втручатися ще занадто рано. Хоча я знаю, що це звучить дивно, ми даємо казино цілих 14 днів на виплату. це дуже довгий період, але, виходячи з нашого аналізу, є достатньо часу для погано керованих казино, щоб впоратися з ситуацією трохи більш вміло без наших запитань. Потім наші експерти використовують процедуру подання скарг, щоб вимагати відповіді від казино.

Можливо, я б спробував протиставити їхні профілі в соціальних мережах коментарями; Я доглядаю за своїми, тому можу запевнити, що це вкрай незручна практика.

Боюся, на даний момент у мене немає нічого кращого. 🙁


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, я готовий подати скаргу і на них. І щоб повідомити всі агентства, що це шахрайство, не кладіть свої гроші. Також має продовження

Автоматичний переклад.
nigeljc59
1 місяць тому

file

Якщо вони обмежують людей з Великобританії, чому вони спочатку приймають депозит у фунтах стерлінгів, а потім запитують сортування та номер рахунку, які використовуються лише Я Великобританія. Я поклав їм чимало. Як вам повернули гроші? Ви просили свій банк повернути їм кошти за шахрайство?

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Чесно кажучи, це дуже дивно, особливо коли вони нічого не можуть дати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені подобається, що вони рекламують це в скаргах на концентратор слота, і ах вони

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Spinanga - це шахрайство, не вкладайте гроші.

Автоматичний переклад.
asando34
1 місяць тому

Тому що, як і Jokabet, яка є ще однією з цієї групи, вони дозволяють підтвердити Великобританію як депозит гравця в £££, але їхні положення та умови не дозволяють жителям Великобританії грати на реальні гроші 4.2 обмежених країн. Я сказав своєму банку, що трапилося, пішов стягнути плату, повідомив казино, що я роблю, і вони відшкодували мої депозити, оскільки те, що вони зробили, було певною мірою шахрайством, хоча й не було незаконним.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це повне шахрайство, і, чесно кажучи, ви не бачите своїх грошей. У мене ніколи не було причини закрити мій рахунок і не виплатити мої 24010 євро. CEG навіть стала на їхню сторону, незважаючи на те, що я надав більше ніж достатньо доказів того, що вони обіцяли мені мої виграші, а Ninewin не надав жодних доказів. Обидва відмивають гроші

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це повне шахрайство, і, чесно кажучи, ви не бачите своїх грошей. У мене ніколи не було причини закрити мій рахунок і не виплатити мої 24010 євро. CEG навіть стала на їхню сторону, незважаючи на те, що я надав більше ніж достатньо доказів того, що вони обіцяли мені мої виграші, а Ninewin не надав жодних доказів. Обидва відмивають гроші

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож вибачте, що вам сказала CEG, коли стала на бік казино? Я дуже хотів би знати, в чому причина. Можливо, вони лише надали докази CEG, тому я так це бачив, але це лише моє припущення.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file

Якщо вони обмежують людей з Великобританії, чому вони спочатку приймають депозит у фунтах стерлінгів, а потім запитують сортування та номер рахунку, які використовуються лише Я Великобританія. Я поклав їм чимало. Як вам повернули гроші? Ви просили свій банк повернути їм кошти за шахрайство?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я думаю, що цього не повинно відбуватися, і було б найкраще, якби в казино була якась охорона. Якщо ви правильно ввели всю інформацію і не намагалися якось обійти казино, а вони взяли з вас депозити, вони повинні заплатити гравцеві, а потім вони можуть закрити рахунок або щось в цьому роді.

У будь-якому разі, оскільки у вас є скарга, ми подивимося, що можна зробити і як усе вийде.

Тримаю кулаки 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я надіслав їм 3 електронні листи щодо прийняття підтвердження у Великій Британії разом із депозитами £££ та грою в £££, а потім у їхніх умовах 4.2 Велика Британія є країною з обмеженнями для гри на реальні гроші, але CEG навіть не потрудився відповісти Я навіть надав фотодокази тіньових угод Ninewins.

Автоматичний переклад.
nigeljc59
1 місяць тому

Хм, це дуже шкода, тому що я також хотів би бачити відповідь CEG на такі речі. Принаймні, якби дали якийсь привід і не проігнорували гравця. Тоді це виглядає не дуже професійно та достовірно.

На жаль, так воно і є. 🙁

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сьогодні, через 5 днів, вони сказали мені, що їм потрібно пояснити, чому я не отримав кошти, і попросили копію моєї банківської виписки від 19 числа. Це жарт.

Автоматичний переклад.
asando34
1 місяць тому

Тому вони попросили вас про додаткову перевірку. Повірте мені, в онлайн-казино немає нічого незвичайного. Тому завжди найкраще надати їм усі необхідні документи, щоб продовжити відкликання.

Ви вже надали їм заяву?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

схоже, я наступна жертва ninewin

спробував зняти рахунок і отримав те саме повідомлення «підтвердьте електронну адресу».

надіслав їм електронний лист, і відповідь була...


Привіт,

Ми хотіли зв’язатися, щоб ви не знали, чому я не можу відкликати,..що тут відбувається щодо вашого запиту. Чи могли б ви надати додаткові відомості або уточнити свій запит, щоб ми могли допомогти вам ефективніше?

І

Привіт,

Нам не вдалося знайти обліковий запис, створений за допомогою вашої електронної пошти (моєї електронної адреси) у нашому казино. Ми просимо вас підтвердити, що ви спілкуєтеся з правильним казино, і зв’язатися з нами, використовуючи адресу електронної пошти, яку ви вказали під час реєстрації.

Будь ласка, зв'яжіться з нами, використовуючи правильну електронну адресу.



абсолютно шокуюче

Автоматичний переклад.
asando34
1 місяць тому

пощастило?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ні, тільки словесні салати. Постійно кажуть, що платіж надіслали 20 числа.


Коли я запитав, хто є їхнім регулятором, відповіли: ми не можемо цього розголошувати

Я запитав, хто відправник банківського переказу та повідомлення Swift, відповідь - ми не можемо його видати.

Неймовірно

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Мій обліковий запис перевірено за допомогою безлічі документів.


Паспорт, фотографія, тильна та лицьова сторони моєї картки, виписка з банківського рахунку.

Минулої п’ятниці знову попросили мою виписку, нібито щоб переконатися, що я не отримав переказ.

Це дуже незвично

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого