Добрий вечір
тому я здійснив свій перший зняття коштів 14 травня, чекав днів, коли в мій банк не надходили кошти, багато разів спілкувався з живим чатом, щоб мені сказали, що потрібно зачекати 5 робочих днів, я чекаю робочого дня 6, щоб мені сказали, що було сплачено, і надіслати банківську виписку на підтвердити, що не отримано, я надіслав виписку, яку потрібно повернути, попросив виписку з банківського рахунку за рахунком 82231906 сортувати 040003 у мене немає такого банківського рахунку і ніколи не було, потім мені сказали, що мені потрібно зв’язатися з банком (в якому банку) я зв’язався зі своїм власним банком мені сказали, що вони нічого не можуть зробити, знову зв’язалися з ninewin і продовжують потребувати виписку з банківського рахунку для рахунку, який мені не належить. Потім мені сказали, що я ввів код сортування та обліковий запис, тому я відповідаю, я можу запевнити вас, що я не вводив вищевказаний сортування та обліковий запис - тут щось не так, і я не знаю, що робити, щоб вирішити, ми зараз на 12-му дні і сьогодні знову сказав, що потрібна виписка з банківського рахунку, інакше нічого не можна зробити, мені здається, гроші були переведені на внутрішній рахунок