ГоловнаФорумОбговорення скаргУ когось є проблеми з казино NineWin і виплатою?

У когось є проблеми з казино NineWin і виплатою? (Сторінка 4)

8 міс. тому від MUMMSY
|
22 537 переглядів 151 відповідей |
|
1...3 4 5...8
7 міс. тому

Добрий вечір

тому я здійснив свій перший зняття коштів 14 травня, чекав днів, коли в мій банк не надходили кошти, багато разів спілкувався з живим чатом, щоб мені сказали, що потрібно зачекати 5 робочих днів, я чекаю робочого дня 6, щоб мені сказали, що було сплачено, і надіслати банківську виписку на підтвердити, що не отримано, я надіслав виписку, яку потрібно повернути, попросив виписку з банківського рахунку за рахунком 82231906 сортувати 040003 у мене немає такого банківського рахунку і ніколи не було, потім мені сказали, що мені потрібно зв’язатися з банком (в якому банку) я зв’язався зі своїм власним банком мені сказали, що вони нічого не можуть зробити, знову зв’язалися з ninewin і продовжують потребувати виписку з банківського рахунку для рахунку, який мені не належить. Потім мені сказали, що я ввів код сортування та обліковий запис, тому я відповідаю, я можу запевнити вас, що я не вводив вищевказаний сортування та обліковий запис - тут щось не так, і я не знаю, що робити, щоб вирішити, ми зараз на 12-му дні і сьогодні знову сказав, що потрібна виписка з банківського рахунку, інакше нічого не можна зробити, мені здається, гроші були переведені на внутрішній рахунок

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мені дуже шкода, що вам довелося пройти через цю ситуацію. Ви перевірили, чи ввели правильний номер рахунку під час зняття? Щоб бути впевненим, ви справді не зробили жодної помилки.

Ви вчинили правильно, надіславши скаргу тут разом із нашою командою. Вони, безсумнівно, глибше дослідять цю проблему і спробують розібратися, якщо казино не зможе це зробити.

Чи були у вас якісь оновлення щодо вашого вилучення? Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь новини.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добрий ранок,


у мене більше немає оновлень, я знову спілкувався в суботу в чаті і знову сказав, що потрібна виписка з банківського рахунку для цього рахунку, якої я не маю

Я не вводив їх, вони не схожі на мій номер облікового запису sort it, яким я володію, мій обліковий запис 090128 38770024 або 826837 сортування та 70291957, які обидва не схожі на обліковий запис, який вони кажуть, що я ввів.


Ваша допомога цінується

Автоматичний переклад.
leader0650
6 міс. тому

Шкода, що ви нікуди не дійшли, я впевнений, що наша команда зробить все можливе, щоб вирішити цю ситуацію і, сподіваємося, воно буде успішним.

Але якщо ви можете поговорити з казино і щось вирішити, повідомте нам. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я спробую ще раз, але, чесно кажучи, це єдине знищення, вони просто продовжують говорити, що потрібна виписка з банківського рахунку, оскільки мені не належить рахунок, на який вони посилаються, тому неможливо отримати виписку.

ми вдячні за вашу допомогу, і я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
leader0650
6 міс. тому

Я бачив, що вся ця проблема підпадає під кіберзлочинність, і, на жаль, такі питання далекі від нашої досяжності.

Проте чи думаєте ви повідомити про це в іншому місці? Або зв’яжіться з постачальником платіжних послуг і спробуйте якось вирішити це питання? 😥

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це не кіберзлочин, це казино платить не на той рахунок, я бачив на попередніх форумах, вони пробували це раніше, і якщо казино надіслало платіж, їм потрібно його повернути, я провів усі свої перевірки в цьому казино, і жодного разу я надав рахунок, на який вони заплатили, чи я вніс з цього рахунку, тому це нісенітниця, гроші мають бути виплачені на рахунок, з якого я вніс, це правовий факт, тому я прошу переглянути це як помилку з казино, а не з мене

Крім того, саме казино перерахувало гроші на рахунок 040003, тому, дивлячись на всі факти шахрайства, саме вони повинні повідомляти


i

я не можу повідомити, оскільки це не я надіслав гроші, і банк повинен мати можливість бачити рахунок, на якому гроші залишилися ЧОМУ це я повинен довести, що я ніколи не отримував ЧОМУ казино не доводить, що вони надіслали


у мене немає даних про сорт і рахунок ninewin, з якого було надіслано гроші, щоб я міг оскаржити, що мені робити далі.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому


Сьогодні ввечері я отримав це від ninewin


Привіт, я сподіваюся, що ти добре.


Провайдер підтвердив, що виведення було успішним. Ми надішлемо вам електронний лист, щойно отримаємо підтвердження платежу від постачальника платежів, що може зайняти до 30 банківських днів. Тим часом чи можете ви попросити користувача спробувати вирішити цю проблему зі своїм банком? Під час цього процесу важливо охопити всі основи.

Також майте на увазі, що існує ймовірність повернення коштів на рахунок казино протягом 30 днів.


Дякуємо за співпрацю та терпіння. Ми будемо інформувати вас про подальші події.


З найкращими побажаннями,

Лаура

Команда підтримки казино

Автоматичний переклад.
leader0650
6 міс. тому

Хм, значить, зрештою виведення коштів на не ваш рахунок було успішним, так? Підтвердження платежу, безумовно, було б корисним, оскільки там, ймовірно, можна було б побачити деталі, і я думаю, що казино має надати вам таке. Мене непокоїть те, що це може тривати до 30 днів, а це дуже довго. Я також бачу, що гроші також можна повернути на рахунок казино, що може бути краще, ніж якщо вони надходитимуть на чийсь рахунок.

Однак у цьому випадку у нас немає іншого вибору, окрім як почекати та подивитися, що придумає казино.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

той чудовий Джаро, я буду тримати вас у курсі того, що вони говорять, або якщо гроші повертаються, це так заплутано, звичайно, гроші можна дозволяти знімати лише на рахунок на моє ім’я, і чому це буде успішно, тоді зворотне я також зібрав банк скарга побачить що скажуть

Автоматичний переклад.
leader0650
6 міс. тому

Гаразд, я бачу, що ви не просто сидите, склавши руки, тож давайте подивимося, як казино впорається з цим і що станеться.

Я твердо вірю в добрий кінець. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Якщо ви прочитали там положення та умови 4.5 Ninewin не приймає британських гравців, навіть якщо вони дозволяють вам внести депозит і навіть приймають підтвердження з Великобританії. Я написав до ігрової ради Кюрасао з проханням отримати повне відшкодування за надання мені як резиденту Великобританії депозиту та пройти перевірку. Якщо вам потрібна адреса електронної пошти або веб-сайт ігрової дошки Curacao, перейдіть до пілотної програми Trust і попросіть повне відшкодування. Я приєднався, хоча посилання надіслано на мій телефон, тому вони повинні знати, що я у Великобританії

Автоматичний переклад.
nigeljc59
5 міс. тому

Ну, я виграв 24000 євро, і вони скасували мій рахунок. Вони добре знали, звідки я, і перевірили мене. Обіцяли, що теж виплатять.

Я поскаржився в CEG, але вони нічого не роблять. Написав кілька відгуків Trustpilot, думаючи, що це допоможе моїй справі, оскільки вони не захочуть жодних поганих відгуків — Trustpilot видаляє їх щоразу, навіть якщо у мене є багато доказів. Вони навіть відповіли та сказали, що вони видаляють відгук і їм не потрібно пояснювати причину. Абсолютна афера

Автоматичний переклад.
ndmz5yg5xw
5 міс. тому

Спробуйте нове казино без гамстопу, яке я знайшов, приймає британських гравців на виведення 100 фунтів стерлінгів мінімум 20 фунтів стерлінгів депозит це називається угода Я виграв 500 фунтів стерлінгів зняв криптовалюту миттєвий платіж на депозит Банківський переказ Revolut

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Згідно з положеннями та умовами Великобританія є юрисдикцією, гравцям з якої не дозволяється грати на реальні гроші, навіть якщо мій обліковий запис підтверджено паспортом Великобританії. Я намагаюся отримати відшкодування від CGB, щоб повернути свої депозити. Я збираюся надсилайте їм електронні листи щодня, доки я не отримаю свої депозити

Автоматичний переклад.
nigeljc59
5 міс. тому

Привіт!

Я, безумовно, хотів би допомогти, особливо вам, але коли йдеться про місцеве законодавство Великобританії, я б сказав, що останнє слово має бути за юристом. Зайве говорити, що ми сильні в питанні справедливості, чого, здається, тут немає. І все-таки дозвольте мені все подумати....

Я цілком переконаний, що певні ліцензійні органи ручаються за повернення грошей гравцям із вашої країни, враховуючи обставини.

Як на мене, найвагомішим аргументом зазвичай є відсутність ліцензії UKGC. Вибачте за повчання, але я вважаю справедливим розглянути питання про те, чи знав гравець про ліцензію під час внесення. Якщо казино поставилося до гравця добре і чесно, на мій погляд, відшкодування несправедливе.

Чи можу я знати, чому ви вважаєте, що вам потрібно повернути гроші? Деякі гравці намагаються це зробити, коли відчувають, що програли через фальшивий RTP, сфальсифіковану гру чи будь-що, пов’язане з несправедливою перевагою. Сподіваюся, причина не в цьому.

Так чи інакше, я радий знову вас тут бачити. Як проходять ваші уроки іспанської? 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт!

Я, безумовно, хотів би допомогти, особливо вам, але коли йдеться про місцеве законодавство Великобританії, я б сказав, що останнє слово має бути за юристом. Зайве говорити, що ми сильні в питанні справедливості, чого, здається, тут немає. І все-таки дозвольте мені все подумати....

Я цілком переконаний, що певні ліцензійні органи ручаються за повернення грошей гравцям із вашої країни, враховуючи обставини.

Як на мене, найвагомішим аргументом зазвичай є відсутність ліцензії UKGC. Вибачте за повчання, але я вважаю справедливим розглянути питання про те, чи знав гравець про ліцензію під час внесення. Якщо казино поставилося до гравця добре і чесно, на мій погляд, відшкодування несправедливе.

Чи можу я знати, чому ви вважаєте, що вам потрібно повернути гроші? Деякі гравці намагаються це зробити, коли відчувають, що програли через фальшивий RTP, сфальсифіковану гру чи будь-що, пов’язане з несправедливою перевагою. Сподіваюся, причина не в цьому.

Так чи інакше, я радий знову вас тут бачити. Як проходять ваші уроки іспанської? 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це не тому, що штучний інтелект втратив гроші, я просто прочитав тут і Trust pilot, що не платять гравцям з юрисдикції Великобританії, навіть якщо вони надіслали посилання для приєднання на мій телефон, вони дозволяють вам робити депозит і грати в фунтах і і навіть перевірив мій британський паспорт. Я надіслав електронний лист ігровій раді Кюрасао, на яку вони мають ліцензію, і продовжуватиму це робити. Я сподіваюся, що вони також отримають відшкодування


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це не тому, що штучний інтелект втратив гроші, я просто прочитав тут і Trust pilot, що не платять гравцям з юрисдикції Великобританії, навіть якщо вони надіслали посилання для приєднання на мій телефон, вони дозволяють вам робити депозит і грати в фунтах і і навіть перевірив мій британський паспорт. Я надіслав електронний лист ігровій раді Кюрасао, на яку вони мають ліцензію, і продовжуватиму це робити. Я сподіваюся, що вони також отримають відшкодування


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я був у лікарні 6 тижнів, і у мене не було телефону, тому уроки іспанської мови призупинили, окрім цього Todo Bueno

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Я знаю, що це не для мене, але зрештою ці казино беруть гроші з гравців, знаючи, що вони з Великобританії і, можливо, навіть мають проблеми з азартними іграми. Вони раді забрати свої гроші, але коли гравець виграє, вони відмовляються платити. Якщо це так, то чому гравець не може зробити це з ними? Вони діють нелегально, а не гравець. Їм дійсно потрібно показати, що вони не можуть мати обидва варіанти. У моєму випадку я все ще чекаю рішення від CEG і Ninewin про те, чи віддадуть вони мені 24010 євро, які вони повинні. З їхнього боку майже немає контакту. Це ганьба. Якщо вони зараз повернуться і скажуть, що я не маю права отримати свій виграш з будь-якої причини, після того, як вони перевірять мене (у Великобританії) і фактично пообіцяють мені, що я отримаю свої виграші та що вони дійсно були виплачені (всі це в електронних листах тощо), тоді я візьму за мету переконатися, що кожен потенційний гравець з обмежених країн знає їхню тактику та небажання платити. Я також буду вживати судових заходів. Вони не можуть продовжувати так обманювати людей


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я знаю, що це не для мене, але зрештою ці казино беруть гроші з гравців, знаючи, що вони з Великобританії і, можливо, навіть мають проблеми з азартними іграми. Вони раді забрати свої гроші, але коли гравець виграє, вони відмовляються платити. Якщо це так, то чому гравець не може зробити це з ними? Вони діють нелегально, а не гравець. Їм дійсно потрібно показати, що вони не можуть мати обидва варіанти. У моєму випадку я все ще чекаю рішення від CEG і Ninewin про те, чи віддадуть вони мені 24010 євро, які вони повинні. З їхнього боку майже немає контакту. Це ганьба. Якщо вони зараз повернуться і скажуть, що я не маю права отримати свій виграш з будь-якої причини, після того, як вони перевірять мене (у Великобританії) і фактично пообіцяють мені, що я отримаю свої виграші та що вони дійсно були виплачені (всі це в електронних листах тощо), тоді я візьму за мету переконатися, що кожен потенційний гравець з обмежених країн знає їхню тактику та небажання платити. Я також буду вживати судових заходів. Вони не можуть продовжувати так обманювати людей


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я не міг би висловити це краще

Найджел



Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я не міг би висловити це краще

Найджел



Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я в Revolut, де я зробив свої депозити, оскільки Ninewin має окрему піктограму для депозиту в них. Я стверджував, що компанія Ninewin обдурила мене щодо всіх депозитів, які я зробив через них, з причин s file татований. Тепер я сподіваюся, що вони діятимуть від мого імені, і сподіваюся, що є шанс повернути свої гроші 🤞 filefile

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого