Добрий вечір
тому я здійснив свій перший зняття коштів 14 травня, чекав днів, коли в мій банк не надходили кошти, багато разів спілкувався з живим чатом, щоб мені сказали, що потрібно зачекати 5 робочих днів, я чекаю робочого дня 6, щоб мені сказали, що було сплачено, і надіслати банківську виписку на підтвердити, що не отримано, я надіслав виписку, яку потрібно повернути, попросив виписку з банківського рахунку за рахунком 82231906 сортувати 040003 у мене немає такого банківського рахунку і ніколи не було, потім мені сказали, що мені потрібно зв’язатися з банком (в якому банку) я зв’язався зі своїм власним банком мені сказали, що вони нічого не можуть зробити, знову зв’язалися з ninewin і продовжують потребувати виписку з банківського рахунку для рахунку, який мені не належить. Потім мені сказали, що я ввів код сортування та обліковий запис, тому я відповідаю, я можу запевнити вас, що я не вводив вищевказаний сортування та обліковий запис - тут щось не так, і я не знаю, що робити, щоб вирішити, ми зараз на 12-му дні і сьогодні знову сказав, що потрібна виписка з банківського рахунку, інакше нічого не можна зробити, мені здається, гроші були переведені на внутрішній рахунок
Good evening
so i made my first withdrawel 14th may waited days with no funds being recieved in my bank spoke with live chat numerous times to be told need to wait 5 working days i wait working day 6 to be told it was paid and to send bank statement to prove not recieved, i sent statement to be turn asked for a bank statement for account 82231906 sort 040003 i do not have such bank account and never have, i was then told i need to contact the bank (which bank) i contacted my own bank to be told nothing they can do, got back in touch with ninewin and keep being to need the bank statement for an account i do not own. i was then told that i entered the sort code and account so my responsibility i can assure you i did not enter the above sort and account - something is not right here and i do not know what to do to reasolve we are now on day 12 and again today told need bank statement or nothing can be done it looks to me money has been transfered to an insider account
Автоматичний переклад.