ФорумОбговорення скаргУ когось є проблеми з казино NineWin і виплатою?

У когось є проблеми з казино NineWin і виплатою? (Сторінка 3)

7 міс. тому від MUMMSY
|
20428 переглядів 142 відповідей |
|
12 3 4...8
Romi
6 міс. тому

Я мав на увазі не вас особисто, я мав на увазі гуру казино загалом. Ви нічого не змінили. Щоб ви думали, що я мав на увазі, що ви вважаєте себе єдиним адміністратором форуму, це трохи безглуздо.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

У мене також є величезні проблеми з Ninewin. Здається, повне шахрайство. Виграв значну суму близько 3 тижнів тому, і вони зробили все можливе, щоб не платити, і тепер вони вимкнули мій обліковий запис. Не знав би, з чого з ними почати…

Я поскаржився в CuracaoeGaming, але, очевидно, вони перебувають у змові один з одним і ніколи не стануть ні на чиєму боці, крім казино. Як компаніям це вийти з рук. Я теж за судові дії

Автоматичний переклад.
ndmz5yg5xw
6 міс. тому

Persevere, я щойно отримав платіж приблизно годину тому через те, що просто тримав їх, хоча вони не відповідали. Цей гуру казино не допоміг і просто казав терпінням, а потім змінив листування на іншу людину в середині цього. Плата, яку я отримав, до речі, була меншою, ніж я насправді виграв.

Автоматичний переклад.
MalShan
6 міс. тому

Дякую, я їх продовжу. Сподіваюся, вони скасують відключення мого облікового запису. Я просто думаю, що вони збираються взяти кілька платежів, якщо вони справді заплатять те, що їм належить, вони просто не будуть турбуватися. Якщо ви не заперечуєте, я запитую, на скільки це було у відсотках?

Автоматичний переклад.
ndmz5yg5xw
6 міс. тому

Приблизно 5%, і моє зняття було невеликим, але це все одно наші гроші, з якими вони возяться. Не дозволяйте йому ковзати.

Автоматичний переклад.
MalShan
6 міс. тому

Так, теж правильно. Браво, що отримали це від них!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я мав на увазі не вас особисто, я мав на увазі гуру казино загалом. Ви нічого не змінили. Щоб ви думали, що я мав на увазі, що ви вважаєте себе єдиним адміністратором форуму, це трохи безглуздо.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дякую за пояснення. Наша група розгляду скарг працює над вашою справою разом із багатьма іншими, і я бачу, що Міхал попросив казино приєднатися та надати всю необхідну інформацію, тож тепер нам потрібно зачекати, поки ми отримаємо всю цю інформацію.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

У мене також є величезні проблеми з Ninewin. Здається, повне шахрайство. Виграв значну суму близько 3 тижнів тому, і вони зробили все можливе, щоб не платити, і тепер вони вимкнули мій обліковий запис. Не знав би, з чого з ними почати…

Я поскаржився в CuracaoeGaming, але, очевидно, вони перебувають у змові один з одним і ніколи не стануть ні на чиєму боці, крім казино. Як компаніям це вийти з рук. Я теж за судові дії

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вибачте за проблему в цьому казино. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна наша команда з розгляду скарг, надішліть скаргу тут. Я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб допомогти вам. Для цього перейдіть, будь ласка, за цим посиланням . Не соромтеся звертатися до нас, коли вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Така сама проблема. Я намагався зняти 2000 фунтів стерлінгів у вигляді виграшу, але кожного разу вони відмовлялися без поважної причини. Я намагаюся зняти кошти на той самий рахунок, з якого зробив депозит, тому не розумію, чому виникла проблема. Мій обліковий запис повністю підтверджено, і кожного разу, коли я спілкуюся зі службою підтримки, мені кажуть щось інше, і вони просто підсовують мене. Я хочу свого зняття!

Автоматичний переклад.
laurenreed1604
6 міс. тому

Продовжуйте їх, не здавайтесь. 🥰 Цікаво, скільки людей вони теж це роблять, не платять і просто здаються. Ninewin слід заборонити, оскільки вони явно не грають за правилами.


Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Дякую, але я сам візьму цей варіант

Автоматичний переклад.
laurenreed1604
6 міс. тому

Це смішно. Вони повернули мені мій депозит (без мого запиту) і закрили мій рахунок, сказавши, що вважають справу закритою. Ну точно ні!!! Вони насправді привітали мене і сказали, що мій виграш був виплачений (очевидно, ні) до всього цього. У мене є резервна копія всього цього в електронних листах і транскрипціях LiveChat, тому я зараз подаю позов до суду. Я фактично розглядаю можливість створення веб-сайту (з Ninewin в URL-адресі, щоб він з’являвся в Пошуку Google, також може покращити SEO), щоб люди могли публікувати свій досвід і додавати себе до списку для потенційного колективного позову. До біса цих хлопців

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Така сама проблема. Я намагався зняти 2000 фунтів стерлінгів у вигляді виграшу, але кожного разу вони відмовлялися без поважної причини. Я намагаюся зняти кошти на той самий рахунок, з якого зробив депозит, тому не розумію, чому виникла проблема. Мій обліковий запис повністю підтверджено, і кожного разу, коли я спілкуюся зі службою підтримки, мені кажуть щось інше, і вони просто підсовують мене. Я хочу свого зняття!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мені прикро про це чути. Як довго ви чекаєте і чи було у вас раніше успішне зняття коштів у цьому казино? Можливо, під час перегляду свого облікового запису є якась інформація про ваше зняття коштів?🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дякую, але я сам візьму цей варіант

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Звичайно, дайте нам знати, будь ласка, як справи.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що ж, я зняв гроші сьогодні після багатьох причіпок, але я виграв 2000 фунтів стерлінгів, а вони надіслали лише 1940,98 фунтів стерлінгів. Я запитав це в службу підтримки клієнтів, але вони не можуть дати мені пояснення. Яка смішна компанія. Закриваю свій рахунок у них зараз!

Автоматичний переклад.
laurenreed1604
6 міс. тому

Добре, що витягли щось із них. Я маю сплатити 24 010 євро, а вони щойно перестали відповідати на електронні листи та закрили мій обліковий запис. Негідники і шахраї. Але не здаючись

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що ж, я зняв гроші сьогодні після багатьох причіпок, але я виграв 2000 фунтів стерлінгів, а вони надіслали лише 1940,98 фунтів стерлінгів. Я запитав це в службу підтримки клієнтів, але вони не можуть дати мені пояснення. Яка смішна компанія. Закриваю свій рахунок у них зараз!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Хм, мені було цікаво, чи це якісь комісії, але було б краще знати, як це насправді, оскільки це може бути лише моїм припущенням. Який метод ви використовували для зняття? Ви можете спробувати перевірити Правила та умови щодо комісій, і ви можете щось дізнатися.

Звичайно, я зовсім не звинувачую вас, якщо ви хочете закрити свій рахунок і знайти для себе більш підходяще казино.

Я тримаю кулаки за ваш наступний вибір. 🤞

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добре, що витягли щось із них. Я маю сплатити 24 010 євро, а вони щойно перестали відповідати на електронні листи та закрили мій обліковий запис. Негідники і шахраї. Але не здаючись

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

О, я бачу, що це велика сума, і ви вже звернулися зі скаргою до влади, а також згадали про позов. Тож влада відреагувала чи ні? Чи пояснювало казино, що вони закрили ваш рахунок? Я б подумав, що з таким великим виграшем буде розслідування, але я також помітив, що ви не чекали найменшої кількості часу.

У будь-якому разі будь-яку нову інформацію, яку ви маєте, обов’язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добрий вечір

тому я здійснив свій перший зняття коштів 14 травня, чекав днів, коли в мій банк не надходили кошти, багато разів спілкувався з живим чатом, щоб мені сказали, що потрібно зачекати 5 робочих днів, я чекаю робочого дня 6, щоб мені сказали, що було сплачено, і надіслати банківську виписку на підтвердити, що не отримано, я надіслав виписку, яку потрібно повернути, попросив виписку з банківського рахунку за рахунком 82231906 сортувати 040003 у мене немає такого банківського рахунку і ніколи не було, потім мені сказали, що мені потрібно зв’язатися з банком (в якому банку) я зв’язався зі своїм власним банком мені сказали, що вони нічого не можуть зробити, знову зв’язалися з ninewin і продовжують потребувати виписку з банківського рахунку для рахунку, який мені не належить. Потім мені сказали, що я ввів код сортування та обліковий запис, тому я відповідаю, я можу запевнити вас, що я не вводив вищевказаний сортування та обліковий запис - тут щось не так, і я не знаю, що робити, щоб вирішити, ми зараз на 12-му дні і сьогодні знову сказав, що потрібна виписка з банківського рахунку, інакше нічого не можна зробити, мені здається, гроші були переведені на внутрішній рахунок

Автоматичний переклад.
MUMMSY
6 міс. тому

у мене також виникли проблеми, чи можете ви дати мені сорт або номер рахунку, вони кажуть, що вони також заплатили, мені кажуть, що мої гроші були виплачені, і надати виписку з банківського рахунку для рахунку, яким я не володію і ніколи не мав вони кажуть, що я вводив деталі, яких я на 100 відсотків не знав

Автоматичний переклад.
12 3 4...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого