ФорумОбговорення скаргРахунок заблоковано blitzstar Casino!

Рахунок заблоковано blitzstar Casino! (Сторінка 3)

2 р. тому від laurahutson96
|
16263 переглядів 59 відповідей |
|
12 3
Radka
2 р. тому

Да, конечно это обычная история, у всех кто играл на Poker Stars каждый день выпадал  Jackpot King на 1000000 и сразу зависал слот.

Дело вот ещё в чем, эти люди вообще отрицали это событие, пять дней мне твердили что мне это показалось. Я молчал что у меня была запись , которую я снял на мобильный телефон. Они предоставили историю игры, где отсутствовал этот спин, его вообще не было. Тогда я предоставил им запись, и они только после этого признали, что это событие имело место быть. Я написал жалобу в компанию IBAS, мне пообещали разобраться в этом вопросе, Две недели мне приходили письма от компании, потом резко всё прекратилось. IBAS просто перестал отвечать, я не мог понять что случилось. Только спустя месяц я понял в чём дело, я перебирал свою почту и вдруг обнаружил письмо , отправленное от моего имении в компанию IBAS, Такое мог написать только больной шизофреник, я поднял историю браузера и увидел что когда было отправлено это письмо ,в мой аккаунт был выполнен вход с другого региона, а именно из Московской области, Одним словом мою почту взломали и отправили это письмо от моего имени в компанию IBAS, я думаю что оно было не одно. Потому что входов из другого региона было около 10. Кому то очень не хотелось чтобы разбирательство дошло до конца.

Что касается того что операторы не могут вмешиваться в процесс игры, это верно, но они могут её остановить, просто не дать играть дальше и всё. На это у меня сколько угодно примеров.

Если готовы слушать дальше, дайте знать. Это только первый пример, а у меня их еще много.

leksandr
2 р. тому

Вот наглядный пример, как казино может повлиять на игру .

Турнир в Grande Vegas casino, Смотрите как быстро я поднимался в турнирной таблице. До конца турнира оставалось 12 часов. Посреди игры меня просто выкинули с сайта, я смог попасть на сайт только к утру, несмотря на их старания , я всё таки занял первое место, в этом турнире. Так что не говорите мне что это простые сбои, так поступают когда хотят помешать вам играть, у администратора казино есть достаточно способов не дать завершить игру. Даже не брезгуют блокировкой по IP адресу.

Это казино пользовалось этими способами не один раз. Так как я три месяца подряд занимал первые места в их турнирах. Первые два они как то с этим мирились, и я получал призовые за занятые места. На третий месяц заняв первое место , я получил только возврат своих средств, что потратил на add-on и оповещение что я больше не смогу участвовать в этих турнирах, это ещё один бан за то что я часто побеждаю.

2 р. тому

Да, конечно это обычная история, у всех кто играл на Poker Stars каждый день выпадал  Jackpot King на 1000000 и сразу зависал слот.

Дело вот ещё в чем, эти люди вообще отрицали это событие, пять дней мне твердили что мне это показалось. Я молчал что у меня была запись , которую я снял на мобильный телефон. Они предоставили историю игры, где отсутствовал этот спин, его вообще не было. Тогда я предоставил им запись, и они только после этого признали, что это событие имело место быть. Я написал жалобу в компанию IBAS, мне пообещали разобраться в этом вопросе, Две недели мне приходили письма от компании, потом резко всё прекратилось. IBAS просто перестал отвечать, я не мог понять что случилось. Только спустя месяц я понял в чём дело, я перебирал свою почту и вдруг обнаружил письмо , отправленное от моего имении в компанию IBAS, Такое мог написать только больной шизофреник, я поднял историю браузера и увидел что когда было отправлено это письмо ,в мой аккаунт был выполнен вход с другого региона, а именно из Московской области, Одним словом мою почту взломали и отправили это письмо от моего имени в компанию IBAS, я думаю что оно было не одно. Потому что входов из другого региона было около 10. Кому то очень не хотелось чтобы разбирательство дошло до конца.

Что касается того что операторы не могут вмешиваться в процесс игры, это верно, но они могут её остановить, просто не дать играть дальше и всё. На это у меня сколько угодно примеров.

Если готовы слушать дальше, дайте знать. Это только первый пример, а у меня их еще много.

2 р. тому

Привіт,

це дуже цікава історія, і її важко прокоментувати. Але якщо ви вірите, що правда тут, почніть спочатку з IBAS. Можливо, вони просто занудьгували, не маючи бажання відповідати вам далі 🙂.

Чесно кажучи, я не знаю, що сказати про цей зламаний електронний лист.

Я вважаю, що я вже пропонував вам створити власну тему про всі ці історії, ну чому б і ні, деякі гравці можуть навіть відповісти. Хто знає.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вот наглядный пример, как казино может повлиять на игру .

Турнир в Grande Vegas casino, Смотрите как быстро я поднимался в турнирной таблице. До конца турнира оставалось 12 часов. Посреди игры меня просто выкинули с сайта, я смог попасть на сайт только к утру, несмотря на их старания , я всё таки занял первое место, в этом турнире. Так что не говорите мне что это простые сбои, так поступают когда хотят помешать вам играть, у администратора казино есть достаточно способов не дать завершить игру. Даже не брезгуют блокировкой по IP адресу.

Это казино пользовалось этими способами не один раз. Так как я три месяца подряд занимал первые места в их турнирах. Первые два они как то с этим мирились, и я получал призовые за занятые места. На третий месяц заняв первое место , я получил только возврат своих средств, что потратил на add-on и оповещение что я больше не смогу участвовать в этих турнирах, это ещё один бан за то что я часто побеждаю.

2 р. тому

У мене немає досвіду з турнірами, тим більше, у вас є ваша думка, так тому і бути. Хто я такий, щоб тобі протистояти. 🙂

Якщо ви зіткнулися з реальною проблемою, яка відбувається зараз, надішліть скаргу.

Я перешлю це повідомлення нашій групі даних, оскільки я не дуже люблю цю тему.

Зверніть увагу, що вони всі дуже зайняті.

Створіть власну тему, поділіться своєю точкою зору.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я так понял , что у вас просто нет аргументов, потому вы и потеряли интерес.

leksandr
2 р. тому

Привіт leksandr,

дуже дякую, що поділилися своїм досвідом. Оскільки ваша проблема є досить складною, я рекомендую вам подати скаргу на нашому веб-сайті, щоб ми могли провести належну перевірку та розслідування. Можливо, запропонуйте додаткові рішення щодо подальших дій.

У разі будь-яких питань, не соромтеся зв’язуватися зі мною на мою адресу електронної пошти jozef.k@casino.guru .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я так понял , что у вас просто нет аргументов, потому вы и потеряли интерес.

2 р. тому

Я вважаю, що цілком очевидно, що я не маю можливості дискутувати далі, без будь-яких скарг у мене немає інформації для перевірки. Ось чому я попросив Jozef.k зв’язатися з вами. 😉

Просто я не належу ні до команди даних, ні до групи скарг, це насправді далеко позаду моєї сфери знань.

Автоматичний переклад.
Jozef.k
2 р. тому

Привет Jozef. Это произошло почти год назад, имеет ли смысл подавать жалобу сейчас?

Radka
2 р. тому

Могу я узнать, сколько казино закрыли ваши счета при таких обстоятельствах? 🤨


Просто вы сами меня просили рассказать эти истории. Теперь же у вас нет желания вести разговор. Я знал что вам это не понравится. Зачем тогда было начинать?

leksandr
2 р. тому

Найкраще було б, якби ви зв’язалися з нами безпосередньо, коли це сталося, але спробувати варто.


Чи намагалися ви обговорити це з будь-яким із ліцензуючих органів?

Автоматичний переклад.
Jozef.k
2 р. тому

Нет. Оспариваемой суммы нет , а отношение к игрокам никого не волнует.

Змінено автором 2 р. тому
2 р. тому

Могу я узнать, сколько казино закрыли ваши счета при таких обстоятельствах? 🤨


Просто вы сами меня просили рассказать эти истории. Теперь же у вас нет желания вести разговор. Я знал что вам это не понравится. Зачем тогда было начинать?

2 р. тому

Привіт,

Ну, я очікував би цифри як відповідь. Просто запитав, скільки разів, а не те, що сталося. Я просто хочу зрозуміти, скільки разів ви потрапляли в таку ситуацію.

Моя точка зору така ж, я пояснив, що я не та людина для такої дискусії. Я вважаю, що причини цілком очевидні.

Та нічого.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привет.

Значит мы просто не поняли друг друга.

leksandr
2 р. тому

Ну напевно.

На жаль, згідно з тим, що сказав Jozef.k, ми не так багато можемо пережити. Пам’ятаєте, як я намагався згадати, що нам потрібна скарга, щоб довести, що щось не так? Ми дбаємо про ставлення трьох казино, але без належної скарги ми нічого не можемо зробити.

І якщо органу ліцензування байдуже, то навряд чи ми можемо щось змінити своїми силами в цій ситуації.

мені шкода

Автоматичний переклад.
leksandr
2 р. тому

Так, у Положеннях та умовах все буде пояснено, і я думаю, що казино приймає рішення, і зазвичай воно говорить, що вони говорять, те й буде.

Автоматичний переклад.
crispyftw
2 р. тому

А коли ніхто не скаржиться, з цим нічого не поробиш.

А як щодо ліцензійного органу, ви пробували? Я знаю, що ви писали, що не було спірної суми, я просто не впевнений, чи ви вже пробували це в цій справі і не вдалося.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

А коли ніхто не скаржиться, з цим нічого не поробиш.

А як щодо ліцензійного органу, ви пробували? Я знаю, що ви писали, що не було спірної суми, я просто не впевнений, чи ви вже пробували це в цій справі і не вдалося.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, я не намагався нічого зробити з цією справою, тому що боявся, що трапиться те, що трапилося з другою справою... коли мова заходить про ці онлайн-казино, клієнт ніколи не виграє, як я чув від людей, казино завжди виграє, і те, що я навчився з другого випадку, люди мають рацію!

Автоматичний переклад.
laurahutson96
2 р. тому

Как это не грустно, но вы абсолютно правы. В большинстве случаев казино выигрывает, но всё равно нужно об этом говорить, у игрока только одно оружие против казино, рассказать свою историю и чтобы её услышали как можно больше людей. Тогда может быть им станет немного стыдно.

leksandr
2 р. тому

Я б сказав, що «зброєю» є скарга, а не історія. Зрештою, ми прагнемо до підтверджуючих доказів.

Але я відчуваю, що ви висловили те саме. 👍

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, я не намагався нічого зробити з цією справою, тому що боявся, що трапиться те, що трапилося з другою справою... коли мова заходить про ці онлайн-казино, клієнт ніколи не виграє, як я чув від людей, казино завжди виграє, і те, що я навчився з другого випадку, люди мають рацію!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

дякую за відповідь. Я все ще вважаю, що спільні скарги є досить корисним інструментом.

У всякому разі, я запитував crispyftw . Можливо, незабаром ми отримаємо іншу відповідь.🙂

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого