Так, я читав правила. Тому я й питаю. Але так мені відповіли представники казино lce на моє запитання про закриття рахунку.
Ваш обліковий запис призупинено відповідно до Умов використання казино:
«13.5 Компанія може припинити дію вашого облікового запису, включаючи ім’я користувача та пароль, негайно без попереднього повідомлення: 13.5.1. якщо з будь-якої причини ми вирішимо припинити надання послуг взагалі або конкретно вам; «Тому що будь-який Оператор залишає за собою право припинити надання послуг будь-якому клієнту.
Ось чому я запитав вас, чи існують конкретні причини, за якими казино може закрити рахунок гравця. Тому що причина, через яку вони закрили мій обліковий запис, абсурдна.
". Так як будь-який Оператор залишає за собою право припинити надання послуг будь-якому клієнту. (Надайте посилання на Правила, де може бути зазначено інше)
Гаразд, уточнення: казино не може надати гравцеві якісні послуги з точки зору виплат. Тому це профілактичний захід».
Як ви вважаєте, чи відповідає ця відповідь правилам казино? Якщо казино не може надати якісні послуги з точки зору виплат, воно має право закрити рахунок успішного гравця, щоб він не міг виграти більше в майбутньому. Я розумію відповідь цього казино.
Що ти думаєш про це? І прошу не ображатися на мої слова.
Hello Radka.
Yes, I have read the rules. That's why I'm asking. But this is how lce casino representatives answered me when I asked about closing my account.
Your account has been suspended in accordance with the Casino Terms and Conditions:
"13.5 The Company may terminate your account, including your username and password, immediately without prior notice: 13.5.1. if for any reason we decide to stop providing services in general or specifically to you; "Because any Operator reserves the right to stop providing services to any client.
That's why I asked you if there are specific reasons why a casino can close a player's account. Because the reason they closed my account is absurd.
". Since any Operator reserves the right to terminate the provision of services to any client. (Please provide a link to the Rules, which may say otherwise)
Okay, clarification: the casino cannot provide the player with a quality service in terms of payouts. So it's a preventative measure."
Do you think this answer complies with the rules of the casino? If the casino cannot provide a quality service in terms of payouts, it has the right to close the account of a successful player so that he cannot win more in the future. I understand the answer of this casino.
What do you think about this? And please do not be offended by my words.
Здравствуйте Radka.
Да я читал эти правила. Поэтому я и спрашиваю. Но именно так представители lce casino ответили мне, когда я задал вопрос о закрытии моего счета.
Ваша учетная запись была заблокирована в соответствии с Условиями и положениями казино:
«13.5 Компания может прекратить действие вашей учетной записи, включая ваше имя пользователя и пароль, — немедленно без предварительного уведомления: 13.5.1. если по какой-либо причине мы решим прекратить предоставлять услуги в целом или конкретно вам;" Поскольку любой Оператор оставляет за собой право прекратить предоставление услуг любому клиенту.
Вот поэтому я и спрашивал вас, есть ли конкретные причины , при которых казино может закрыть счёт игрока. Так как причина по которой закрыли мой счёт абсурдна.
". Поскольку любой Оператор оставляет за собой право прекратить предоставление услуг любому клиенту. (Пожалуйста, дайте ссылку на Правила, которые могут говорить об обратном)
Хорошо, пояснение: казино не может предоставить игроку качественный сервис в плане выплат. Таким образом, это профилактическая мера."
Как по вашему, этот ответ соответствует правилам казино? Если казино не может предоставить качественный сервис в плане выплат, оно в праве закрыть счёт успешного игрока, чтобы в будущем он не смог больше выиграть. Я так понимаю ответ этого казино.
Что вы думаете об этом? И прошу не обижайтесь на мои слова.
Так, я читав правила. Тому я й питаю. Але так мені відповіли представники казино lce на моє запитання про закриття рахунку.
Ваш обліковий запис призупинено відповідно до Умов використання казино:
«13.5 Компанія може припинити дію вашого облікового запису, включаючи ім’я користувача та пароль, негайно без попереднього повідомлення: 13.5.1. якщо з будь-якої причини ми вирішимо припинити надання послуг взагалі або конкретно вам; «Тому що будь-який Оператор залишає за собою право припинити надання послуг будь-якому клієнту.
Ось чому я запитав вас, чи існують конкретні причини, за якими казино може закрити рахунок гравця. Тому що причина, через яку вони закрили мій обліковий запис, абсурдна.
". Так як будь-який Оператор залишає за собою право припинити надання послуг будь-якому клієнту. (Надайте посилання на Правила, де може бути зазначено інше)
Гаразд, уточнення: казино не може надати гравцеві якісні послуги з точки зору виплат. Тому це профілактичний захід».
Як ви вважаєте, чи відповідає ця відповідь правилам казино? Якщо казино не може надати якісні послуги з точки зору виплат, воно має право закрити рахунок успішного гравця, щоб він не міг виграти більше в майбутньому. Я розумію відповідь цього казино.
Що ти думаєш про це? І прошу не ображатися на мої слова.
Hello Radka.
Yes, I have read the rules. That's why I'm asking. But this is how lce casino representatives answered me when I asked about closing my account.
Your account has been suspended in accordance with the Casino Terms and Conditions:
"13.5 The Company may terminate your account, including your username and password, immediately without prior notice: 13.5.1. if for any reason we decide to stop providing services in general or specifically to you; "Because any Operator reserves the right to stop providing services to any client.
That's why I asked you if there are specific reasons why a casino can close a player's account. Because the reason they closed my account is absurd.
". Since any Operator reserves the right to terminate the provision of services to any client. (Please provide a link to the Rules, which may say otherwise)
Okay, clarification: the casino cannot provide the player with a quality service in terms of payouts. So it's a preventative measure."
Do you think this answer complies with the rules of the casino? If the casino cannot provide a quality service in terms of payouts, it has the right to close the account of a successful player so that he cannot win more in the future. I understand the answer of this casino.
What do you think about this? And please do not be offended by my words.
Здравствуйте Radka.
Да я читал эти правила. Поэтому я и спрашиваю. Но именно так представители lce casino ответили мне, когда я задал вопрос о закрытии моего счета.
Ваша учетная запись была заблокирована в соответствии с Условиями и положениями казино:
«13.5 Компания может прекратить действие вашей учетной записи, включая ваше имя пользователя и пароль, — немедленно без предварительного уведомления: 13.5.1. если по какой-либо причине мы решим прекратить предоставлять услуги в целом или конкретно вам;" Поскольку любой Оператор оставляет за собой право прекратить предоставление услуг любому клиенту.
Вот поэтому я и спрашивал вас, есть ли конкретные причины , при которых казино может закрыть счёт игрока. Так как причина по которой закрыли мой счёт абсурдна.
". Поскольку любой Оператор оставляет за собой право прекратить предоставление услуг любому клиенту. (Пожалуйста, дайте ссылку на Правила, которые могут говорить об обратном)
Хорошо, пояснение: казино не может предоставить игроку качественный сервис в плане выплат. Таким образом, это профилактическая мера."
Как по вашему, этот ответ соответствует правилам казино? Если казино не может предоставить качественный сервис в плане выплат, оно в праве закрыть счёт успешного игрока, чтобы в будущем он не смог больше выиграть. Я так понимаю ответ этого казино.
Что вы думаете об этом? И прошу не обижайтесь на мои слова.
Автоматичний переклад.
2 р. тому
Привіт,
добре, тому за вашими загальними запитаннями стоїть проблема. 🙂
По-перше, назвіть казино - я хотів би особисто перевірити умови. Я впевнений, що "blitzstar" це не правильна назва, тому хочу бути впевненим.
По-друге, чи можете ви розповісти всю історію, бажано з початку ? Що це означає:
«Якщо казино не може надати якісні послуги з точки зору виплат, воно має право закрити рахунок успішного гравця, щоб він не міг виграти більше в майбутньому»
Казино закрило ваш рахунок, що було раніше?
Я хотів би відповісти на ваші запитання, але кожного разу, коли я це роблю, ви відкриваєте іншу інформацію, яка показує, що щось тісно пов’язане сталося раніше.
Поки що я не бачу жодної причини для закриття вашого облікового запису, але я також не знаю, що сталося.
Hello,
fine, so there is an issue behind your general questions. 🙂
Fisrtly, name the casino - I would like to check the terms and conditions myself. I'm sure that "blitzstar" it's not the proper name, so I want to be sure.
Secondly, can you share the whole story, prefably from the beginning, please? What does this mean:
"If the casino cannot provide a quality service in terms of payouts, it has the right to close the account of a successful player so that he cannot win more in the future"
Casino has closed your account, what had happened before?
I'd like to asnwer your questions, but everytime I do, you unreveal another information, which shows that something tighly related happened before.
So far, I can't se any reason for closing your acount, but I also do not know what happened.
Привіт Лаура. У відповідь на ваш допис я трапився подібне з моїм близьким другом. Він живе в США та заповнив повну реєстраційну форму зі своєю дійсною адресою в США, ім’ям, датою народження тощо.
Ось його історія: після реєстрації свого облікового запису він отримав бездепозитний бонус у вигляді безкоштовних обертань. Він зміг виконати вимоги щодо ставок бонусу та досяг максимального ліміту виплат для цього конкретного бонусу (100,00 доларів США/BTC).
Після запиту на зняття коштів він отримав електронний лист від служби підтримки, в якому говорилося, що він повинен внести 20 доларів, щоб зняти виграш вищезгаданого бонусу. Він вніс 20 доларів у крипто, які були додані до одноразової ставки, виграв близько 500 доларів США та продовжив другий запит на зняття.
Після другого запиту на відкликання він отримав електронний лист від служби підтримки, в якому говорилося, що він повинен надати документи для підтвердження, перш ніж відкликання буде оброблено. Нічого страшного, оскільки казино (Bitstarz) дозволило йому зареєструватися як гравець із повною достовірністю інформації в профілі, включаючи його місце проживання в США. Він не отримав жодної помилки чи відмови від Bitstarz під час заповнення свого профілю, отримання безкоштовних обертань і гри в безкоштовні обертання. Його випробування почалися лише тоді, коли він успішно досяг максимальної виплати за бонус.
Чи був він налаштований на провал Bitstarz? На мій погляд, так. Ніхто ніколи не дасть вам нічого безкоштовно без прикріпленого до нього повідка та м’яча. Казино пропонують бездепозитні коди як засіб для нових гравців, щоб «відчути себе в казино», «відчути слоти» тощо. Це може бути певною мірою правдою, але те, що казино справді хоче, — це хтось програти на безкоштовних обертається і настільки розчаровуються, що починають вкладати все більше і більше грошей у свій бізнес, а гравці марні надії стати миттєвим мільйонером. Ми всі знаємо справжні шанси на користь гравців онлайн-казино та звичайних казино. З мого досвіду, не дуже добре! Лол! Це не секрет.
Я вважаю, що Bitstarz підняв брову через його виграш від бездепозитного бонусу, а також більший виграш від депозиту в 20 доларів. Я кажу це виключно на підставі того факту, що невдовзі після того, як він подав документи для перевірки, він отримав електронний лист від служби підтримки, у якому говорилося, що він порушив T&C Bitstarz, проживаючи в США.
Зрештою його рахунок було закрито, виграш конфісковано, а його криптодепозит у розмірі 20 доларів США повернуто на його криптовалютний гаманець.
Умови онлайн-казино порушуються щодня. На жаль, правила досить широкі, щоб принести користь закладу, але досить суворі, щоб заборонити гравців, яких казино може сприйняти як фінансову загрозу для них особисто та для їхнього бізнесу. Як відомо, ця індустрія починається і закінчується тим, що гроші є найважливішими. Ми достатньо нахабні, щоб перевірити свою долю, фінансуючи їхній спосіб життя.
Це буквально «азартна гра», коли йдеться про внесення важко зароблених грошей в онлайн-казино. На нас, як на гравця, лежить тягар проведення власного дослідження казино. По-друге, ми знову обтяжені довірою до інформації, яку ми знайшли під час нашого дослідження. Лише з цієї причини я вирішив взяти участь як співавтор Casino Guru з єдиною метою — запропонувати іншим гравцям мою особисту точку зору та огляд онлайн-казино, які я використовував і все ще можу сплачувати як гравець.
Як одного разу процитував великий Стівен Кінг: «Обдури мене одного разу, соромно. Обдури мене двічі, соромно мені. Обдури мене тричі, ганьба нам обом».
Ніхто не виграє… гаразд, деяким людям час від часу щастить. Правда в тому, що ми йдемо з надією на беззбитковість… 😂😂
Я написав цю відповідь, тому що хотів, щоб ви знали, що інші відчувають такий самий рівень розчарування.
Бажаю удачі, і я сподіваюся, що ви досягнете «великого»…🤙🤙🤙
Hi Laura. In response to your post, I had a similar thing happen to a close friend of mine. He lives in the USA and filled out the complete registration with his valid US address, name, date of birth, etc.
This is his story: Upon registering his account, he claimed a no deposit bonus of free spins. He was able to fulfill the wager requirements of the bonus and met the max payout limit for that particular bonus ($100.00 USD/BTC).
Upon requesting a withdrawal, he received an email from support stating he must deposit $20 in order to withdraw the winnings of the above bonus. He deposited the $20 in crypto, which was attached to a 1x wager, won close to $500 USD, and proceeded with a second withdrawal request.
After the second withdrawal request, he received an email from support stating he must submit verification documents before the withdrawal would be processed. No big deal, since he was allowed by the casino (Bitstarz) to register as a player, with full validity of profile information, including his residency in the USA. He did not receive any error or rejection from Bitstarz at the time he completed his profile, obtained the free spins, and played the free spins. His ordeal did not begin until the moment he successfully reached the max payout for the bonus.
Was he setup for failure by Bitstarz? In my opinion, yes. No one will ever give you anything for free without some form of leash and ball attached to it. The casinos present the no deposit codes as a means for new players to "experience the casino", "get a feel for the slots", etc. This may be somewhat true, but what the casino really wants is someone to lose on the free spins and get so frustrated to the point of depositing more and more money into their business with the players false hopes of becoming an instant millionaire. We all know the true odds in favor of the players at online and brick and mortar casinos. From my experience, not very good! Lol! That’s no secret.
It is my opinion that Bitstarz raised an eyebrow due to his winnings from the no deposit bonus as well as the larger winnings from the $20 deposit. I say this, solely backed by the fact that shortly after he submitted his verification documents, he received an email from support stating he violated Bitstarz T&Cs by residing in the USA.
Ultimately, his account was closed, winnings forfeited, and his $20 crypto deposit was returned to his crypto wallet.
Online casino T&Cs are violated every day. It is unfortunate that the rules are made broad enough to benefit the establishment, yet strict enough to ban players that the casino may perceive as a threat financially to them personally and to their business. As you know, this industry begins and ends with money being the highest of importance. We are just brazen enough to test our luck by funding their lifestyles.
It is literally a "gamble" when it comes to depositing hard earned money into an online casino. The burden is on us as the player to conduct our own research of the casinos. Secondly, we are burdened again with trusting the information to which we discovered in our research. For this reason alone, I chose to get involved as a contributor of Casino Guru, for the sole purpose of offering other players my personal perspective and review about online casinos that I have been, and still may be, debited as a player.
As the great Stephen King once quoted: "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Fool me three times, shame on both of us."
Nobody wins… okay, some people get a lucky break every now and then. The truth is, we go in with hopes to just break even… 😂😂
I wrote this reply because I wanted you to know that others feel your same level of frustration.
Привіт. Добре сказано. Ми бачимо три історії, які мають однаковий кінець. Казино приймає платежі від гравців і не дивиться на обмеження. Перевірка починається після того, як надійде оплата. Але це не правильно. По-перше, це не чесна гра. Думаю, зі мною погодяться всі гравці та представники сайту Casino Guru. Якби Laurahutson96 не виграла, вона б не знала, що не може грати в цьому казино. Вона вкладала свої гроші в надію виграти.
Hello. Well said. We see three stories that have the same ending. The casino accepts payments from players and does not look at restrictions. Verification begins after it comes to payment. But that's not correct. This is not a fair game in the first place. I think that all the players and representatives of the Casino Guru website will agree with me. If Laurahutson96 had not won, she would not have known that she could not play in this casino. She would deposit her money in the hope of winning.
Здравствуйте. Хорошо сказано. Мы видим три истории которые имеют одинаковый конец. Казино принимает платежи от игроков и не смотрит на ограничения. Проверка начинается после того как дело доходит до выплаты. Но это же не правильно. Это и есть изначально не честная игра. Я думаю что со мной согласятся все игроки и представители сайта Casino Guru. Если бы Laurahutson96 не выиграла, то и не знала бы что играть в этом казино она не может. Она вносила бы свои деньги в надежде на выигрыш.
льодове казино. Я зареєструвався в цьому казино кілька місяців тому. Отримав вітальний бонус і успішно його відіграв. Перевірка мого облікового запису пройшла напрочуд швидко. Вже на третій день я отримав свій виграш у розмірі 300 доларів США. (Я написав позитивний відгук про це казино на вашому сайті, пізніше мені довелося його змінити.) Наступне зняття склало 250 доларів США. usd, вирішила зняти решту суми) Отримала менше ніж через добу після запиту в суботу. (Хоча це був неробочий день для виплат, що дуже важливо і дає величезний плюс цьому казино.) Загалом я досяг 10 рівня в системі лояльності, що дало мені можливість отримати 100% бонус на свій депозит щотижня. До всього цього Ice casino кілька разів на тиждень надає коди своїм передплатникам у Twitter. Для мене критерієм зупинки гри є ставка бонусу. Мій наступний виграш склав 500 доларів США. Ось тут і почалися проблеми. Я чекав більше тижня. та визначені правилами терміни не більше трьох робочих днів. У чаті мені пояснили, що затримка не з боку казино, а з боку платіжної системи. Я попередив операторів казино і, почекавши день, подав скаргу на веб-сайт AskGamblers. Після публікації скарги мій платіж був миттєво зарахований на мій рахунок. Після цього я одразу отримую бан у цьому казино з такими поясненнями:
Привіт,
В рамках «скарги» всі гроші та бонуси виплачені, Казино нічого не повинно, весь сервіс надано кінцевому користувачеві в повному обсязі. Адміністрація має підстави для розірвання договору між гравцем і Казино.
Правила та умови містять наступне правило:
«13.5 Компанія може припинити дію вашого облікового запису, включаючи ім’я користувача та пароль, негайно без попереднього повідомлення:
13.5.1. якщо з будь-якої причини ми вирішимо припинити надання послуг повністю або частково. ти;"
Сподіваюся, це прояснило.
Тому я запитав, чи є конкретні правила та підстави для закриття рахунку.
Тут видно, що казино просто позбавляється від успішних і вимогливих, на їхню думку, гравців.
Це правильно? З мого досвіду, майже всі казино так роблять, принаймні це стосується Казахстану.
Hello Radka
Here is my story.
ice casino. I signed up at this casino a few months ago. Received a welcome bonus and successfully wagered it. Checking my account was surprisingly fast. Already on the third day I received my winnings in the amount of 300 usd. (I wrote a positive review for this casino on your website, later I had to change it.) The next withdrawal was 250 usd. usd, I decided to withdraw the rest of the amount) I received it in less than a day after the request on Saturday. (Although it was not a working day for payments, which is very important and gives a huge plus to this casino.) In general, I reached level 10 in the loyalty system , which gave me the opportunity to receive a 100% bonus on my deposit every week. To all this, Ice casino gives codes to its subscribers several times a week on Twitter. For me, the criterion for stopping the game is wagering the bonus. My next winning was 500 usd. That's where the problems started. I've been waiting for over a week. and the terms specified in the rules are not more than three working days. In the chat, they explained to me that the delay was not from the side of the casino, but from the side of the payment system. I warned the casino operators and after waiting a day I filed a complaint on the AskGamblers website. After the complaint was published, my payment was instantly credited to my account. After that, I immediately get a ban from this casino with the following explanations:
Hello,
As part of the "complaint", all money and bonuses were paid out, the Casino owes nothing, the entire service was provided to the end user in full. The administration has grounds for terminating the contract between the player and the Casino.
The Terms and Conditions state the following rule:
"13.5 The Company may terminate your Account, including your username and password, immediately without prior notice:
13.5.1. if for any reason we decide to stop providing services in whole or in part. you;"
Hope this clears it up.
That's why I asked if there are specific rules and grounds for closing an account.
Here you can see that the casino is simply getting rid of successful and demanding players, in their opinion.
Is it correct? In my experience, almost all casinos do this, at least this is true for Kazakhstan.
Здраствуйте Radka
Вот моя история.
Ice casino. Я зарегистрировался в этом казино несколько месяцев назад. Получил приветственный бонус успешно его отыграл. Проверка моего счёта прошла на удивление очень быстро. Уже на третий день я получил свой выигрыш в размере 300 usd. ( Я написал положительный отзыв на это казино у вас на сайте, в последствии его пришлось изменить.) Следующий вывод был 250 usd.( За игровую сессию мой выигрыш составил 500 usd, но начал быстро исчезать, после того как почти в один момент проиграл 250 usd я принял решение сделать вывод остальной суммы) Получил его менее чем через сутки после запроса в субботу.( Хотя это был не рабочий день для выплат, что очень важно и даёт огромный плюс этому казино.) В общем дошёл до 10 уровня по системе лояльности, что давало мне возможность каждую неделю получать 100% бонус на мой депозит. Ко всему этому Ice casino несколько раз в неделю в Twitter даёт коды для своих подписчиков. Для меня критерием остановиться в игре является отыгрыш бонуса. Следующий мой выигрыш составил 500 usd. С него и начались проблемы. Я прождал вывод больше недели. причём сроки указанные в правилах не более трёх рабочих дней. В чате мне объясняли что задержка не со стороны казино , а со стороны платёжной системы. Я предупредил операторов казино и подождав день подал жалобу на сайте AskGamblers . После того как жалоба была опубликована моя выплата моментально поступила на мой счёт. После этого я сразу получаю бан от этого казино вот с такими пояснениями:
Здравствуйте,
В рамках «жалобы» все деньги и бонусы выплачены, Казино ничего не должно, весь сервис был предоставлен конечному пользователю в полном объеме. Администрация имеет основания для расторжения договора между игроком и Казино.
В Положениях и условиях указано следующее правило:
«13.5 Компания может прекратить действие вашей Учетной записи, включая ваше имя пользователя и пароль, немедленно без предварительного уведомления:
13.5.1. если по какой-либо причине мы решим прекратить предоставление услуг в целом или в частности. тебе;"
Надеюсь, это прояснит.
Вот по этому я спрашивал есть ли конкретные правила и основания для закрытия счёта.
Тут видно что казино просто избавляется от успешных и требовательных , по их мнению игроков.
Правильно ли это? По моему опыту так делают почти все казино, по крайней мере это актуально для Казахстана.
не могли б ви подати скаргу, будь ласка? Сподіваюся, ви не програли свій баланс, як у BC.Game Casino. Без скарги немає доказів і все стало лише теоретичним.
Ми не можемо наполягати на тому, щоб казино були справедливими, якщо гравці офіційно не скаржаться.
Hello there,
would you mind submitting the complaint, please? I hope you have not gambled your balance away like in BC.Game Casino. Without the complaint, there is no proof and all became just theoretical.
We can't push casinos to be fair if players don't complain officially.
Привіт Лаура. У відповідь на ваш допис я трапився подібне з моїм близьким другом. Він живе в США та заповнив повну реєстраційну форму зі своєю дійсною адресою в США, ім’ям, датою народження тощо.
Ось його історія: після реєстрації свого облікового запису він отримав бездепозитний бонус у вигляді безкоштовних обертань. Він зміг виконати вимоги щодо ставок бонусу та досяг максимального ліміту виплат для цього конкретного бонусу (100,00 доларів США/BTC).
Після запиту на зняття коштів він отримав електронний лист від служби підтримки, в якому говорилося, що він повинен внести 20 доларів, щоб зняти виграш вищезгаданого бонусу. Він вніс 20 доларів у крипто, які були додані до одноразової ставки, виграв близько 500 доларів США та продовжив другий запит на зняття.
Після другого запиту на відкликання він отримав електронний лист від служби підтримки, в якому говорилося, що він повинен надати документи для підтвердження, перш ніж відкликання буде оброблено. Нічого страшного, оскільки казино (Bitstarz) дозволило йому зареєструватися як гравець із повною достовірністю інформації в профілі, включаючи його місце проживання в США. Він не отримав жодної помилки чи відмови від Bitstarz під час заповнення свого профілю, отримання безкоштовних обертань і гри в безкоштовні обертання. Його випробування почалися лише тоді, коли він успішно досяг максимальної виплати за бонус.
Чи був він налаштований на провал Bitstarz? На мій погляд, так. Ніхто ніколи не дасть вам нічого безкоштовно без прикріпленого до нього повідка та м’яча. Казино пропонують бездепозитні коди як засіб для нових гравців, щоб «відчути себе в казино», «відчути слоти» тощо. Це може бути певною мірою правдою, але те, що казино справді хоче, — це хтось програти на безкоштовних обертається і настільки розчаровуються, що починають вкладати все більше і більше грошей у свій бізнес, а гравці марні надії стати миттєвим мільйонером. Ми всі знаємо справжні шанси на користь гравців онлайн-казино та звичайних казино. З мого досвіду, не дуже добре! Лол! Це не секрет.
Я вважаю, що Bitstarz підняв брову через його виграш від бездепозитного бонусу, а також більший виграш від депозиту в 20 доларів. Я кажу це виключно на підставі того факту, що невдовзі після того, як він подав документи для перевірки, він отримав електронний лист від служби підтримки, у якому говорилося, що він порушив T&C Bitstarz, проживаючи в США.
Зрештою його рахунок було закрито, виграш конфісковано, а його криптодепозит у розмірі 20 доларів США повернуто на його криптовалютний гаманець.
Умови онлайн-казино порушуються щодня. На жаль, правила досить широкі, щоб принести користь закладу, але досить суворі, щоб заборонити гравців, яких казино може сприйняти як фінансову загрозу для них особисто та для їхнього бізнесу. Як відомо, ця індустрія починається і закінчується тим, що гроші є найважливішими. Ми достатньо нахабні, щоб перевірити свою долю, фінансуючи їхній спосіб життя.
Це буквально «азартна гра», коли йдеться про внесення важко зароблених грошей в онлайн-казино. На нас, як на гравця, лежить тягар проведення власного дослідження казино. По-друге, ми знову обтяжені довірою до інформації, яку ми знайшли під час нашого дослідження. Лише з цієї причини я вирішив взяти участь як співавтор Casino Guru з єдиною метою — запропонувати іншим гравцям мою особисту точку зору та огляд онлайн-казино, які я використовував і все ще можу сплачувати як гравець.
Як одного разу процитував великий Стівен Кінг: «Обдури мене одного разу, соромно. Обдури мене двічі, соромно мені. Обдури мене тричі, ганьба нам обом».
Ніхто не виграє… гаразд, деяким людям час від часу щастить. Правда в тому, що ми йдемо з надією на беззбитковість… 😂😂
Я написав цю відповідь, тому що хотів, щоб ви знали, що інші відчувають такий самий рівень розчарування.
Бажаю удачі, і я сподіваюся, що ви досягнете «великого»…🤙🤙🤙
Hi Laura. In response to your post, I had a similar thing happen to a close friend of mine. He lives in the USA and filled out the complete registration with his valid US address, name, date of birth, etc.
This is his story: Upon registering his account, he claimed a no deposit bonus of free spins. He was able to fulfill the wager requirements of the bonus and met the max payout limit for that particular bonus ($100.00 USD/BTC).
Upon requesting a withdrawal, he received an email from support stating he must deposit $20 in order to withdraw the winnings of the above bonus. He deposited the $20 in crypto, which was attached to a 1x wager, won close to $500 USD, and proceeded with a second withdrawal request.
After the second withdrawal request, he received an email from support stating he must submit verification documents before the withdrawal would be processed. No big deal, since he was allowed by the casino (Bitstarz) to register as a player, with full validity of profile information, including his residency in the USA. He did not receive any error or rejection from Bitstarz at the time he completed his profile, obtained the free spins, and played the free spins. His ordeal did not begin until the moment he successfully reached the max payout for the bonus.
Was he setup for failure by Bitstarz? In my opinion, yes. No one will ever give you anything for free without some form of leash and ball attached to it. The casinos present the no deposit codes as a means for new players to "experience the casino", "get a feel for the slots", etc. This may be somewhat true, but what the casino really wants is someone to lose on the free spins and get so frustrated to the point of depositing more and more money into their business with the players false hopes of becoming an instant millionaire. We all know the true odds in favor of the players at online and brick and mortar casinos. From my experience, not very good! Lol! That’s no secret.
It is my opinion that Bitstarz raised an eyebrow due to his winnings from the no deposit bonus as well as the larger winnings from the $20 deposit. I say this, solely backed by the fact that shortly after he submitted his verification documents, he received an email from support stating he violated Bitstarz T&Cs by residing in the USA.
Ultimately, his account was closed, winnings forfeited, and his $20 crypto deposit was returned to his crypto wallet.
Online casino T&Cs are violated every day. It is unfortunate that the rules are made broad enough to benefit the establishment, yet strict enough to ban players that the casino may perceive as a threat financially to them personally and to their business. As you know, this industry begins and ends with money being the highest of importance. We are just brazen enough to test our luck by funding their lifestyles.
It is literally a "gamble" when it comes to depositing hard earned money into an online casino. The burden is on us as the player to conduct our own research of the casinos. Secondly, we are burdened again with trusting the information to which we discovered in our research. For this reason alone, I chose to get involved as a contributor of Casino Guru, for the sole purpose of offering other players my personal perspective and review about online casinos that I have been, and still may be, debited as a player.
As the great Stephen King once quoted: "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Fool me three times, shame on both of us."
Nobody wins… okay, some people get a lucky break every now and then. The truth is, we go in with hopes to just break even… 😂😂
I wrote this reply because I wanted you to know that others feel your same level of frustration.
Best of luck and I hope you hit the "big one"…🤙🤙🤙
Автоматичний переклад.
2 р. тому
Привіт,
було б лише добре, якби ваш друг міг приєднатися до нашого форуму та подати скаргу .
Я не знайомий із тим, як це казино забезпечує дотримання правил обмежених країн, але ми, наприклад, повідомляємо гравців, що це казино не приймає гравців із США.:
Однак я можу підключитися до сайту за допомогою VPN, налаштованого на США.
Але, дозвольте мені сказати, що умови доступні навіть без реєстрації, кажучи:
Це нормально, що KYC запускається, коли надсилається перше зняття коштів, але кожен гравець може негайно попросити перевірку. Я хотів би думати, що пристойні казино можуть це зробити, якщо їх запитають.
Я повинен сказати, що було б розумно вимкнути цей сайт для обмежених країн, це очевидно.
Є можливість подати скаргу?
Hello,
it would only be for good if your friend could join our forum and submit the complaint.
I'm not familiar with the way this casino enforces restricted countries rule, but we for instanse inform players that this casino does not accept players from the US.:
I am, however, able to connect to the site with VPN set to the USA.
But, allow me to say, that the terms and conditions are available even without registration, saying:
It's normal that the KYC is triggered when the first withdrawal is submitted, but every player can ask to be verified immediately. I'd like to think that decent casinos can do that while asked.
I must say that it would be only wise to disable this site for the restricted countries, that's obvious.
льодове казино. Я зареєструвався в цьому казино кілька місяців тому. Отримав вітальний бонус і успішно його відіграв. Перевірка мого облікового запису пройшла напрочуд швидко. Вже на третій день я отримав свій виграш у розмірі 300 доларів США. (Я написав позитивний відгук про це казино на вашому сайті, пізніше мені довелося його змінити.) Наступне зняття склало 250 доларів США. usd, вирішила зняти решту суми) Отримала менше ніж через добу після запиту в суботу. (Хоча це був неробочий день для виплат, що дуже важливо і дає величезний плюс цьому казино.) Загалом я досяг 10 рівня в системі лояльності, що дало мені можливість отримати 100% бонус на свій депозит щотижня. До всього цього Ice casino кілька разів на тиждень надає коди своїм передплатникам у Twitter. Для мене критерієм зупинки гри є ставка бонусу. Мій наступний виграш склав 500 доларів США. Ось тут і почалися проблеми. Я чекав більше тижня. та визначені правилами терміни не більше трьох робочих днів. У чаті мені пояснили, що затримка не з боку казино, а з боку платіжної системи. Я попередив операторів казино і, почекавши день, подав скаргу на веб-сайт AskGamblers. Після публікації скарги мій платіж був миттєво зарахований на мій рахунок. Після цього я одразу отримую бан у цьому казино з такими поясненнями:
Привіт,
В рамках «скарги» всі гроші та бонуси виплачені, Казино нічого не повинно, весь сервіс надано кінцевому користувачеві в повному обсязі. Адміністрація має підстави для розірвання договору між гравцем і Казино.
Правила та умови містять наступне правило:
«13.5 Компанія може припинити дію вашого облікового запису, включаючи ім’я користувача та пароль, негайно без попереднього повідомлення:
13.5.1. якщо з будь-якої причини ми вирішимо припинити надання послуг повністю або частково. ти;"
Сподіваюся, це прояснило.
Тому я запитав, чи є конкретні правила та підстави для закриття рахунку.
Тут видно, що казино просто позбавляється від успішних і вимогливих, на їхню думку, гравців.
Це правильно? З мого досвіду, майже всі казино так роблять, принаймні це стосується Казахстану.
Hello Radka
Here is my story.
ice casino. I signed up at this casino a few months ago. Received a welcome bonus and successfully wagered it. Checking my account was surprisingly fast. Already on the third day I received my winnings in the amount of 300 usd. (I wrote a positive review for this casino on your website, later I had to change it.) The next withdrawal was 250 usd. usd, I decided to withdraw the rest of the amount) I received it in less than a day after the request on Saturday. (Although it was not a working day for payments, which is very important and gives a huge plus to this casino.) In general, I reached level 10 in the loyalty system , which gave me the opportunity to receive a 100% bonus on my deposit every week. To all this, Ice casino gives codes to its subscribers several times a week on Twitter. For me, the criterion for stopping the game is wagering the bonus. My next winning was 500 usd. That's where the problems started. I've been waiting for over a week. and the terms specified in the rules are not more than three working days. In the chat, they explained to me that the delay was not from the side of the casino, but from the side of the payment system. I warned the casino operators and after waiting a day I filed a complaint on the AskGamblers website. After the complaint was published, my payment was instantly credited to my account. After that, I immediately get a ban from this casino with the following explanations:
Hello,
As part of the "complaint", all money and bonuses were paid out, the Casino owes nothing, the entire service was provided to the end user in full. The administration has grounds for terminating the contract between the player and the Casino.
The Terms and Conditions state the following rule:
"13.5 The Company may terminate your Account, including your username and password, immediately without prior notice:
13.5.1. if for any reason we decide to stop providing services in whole or in part. you;"
Hope this clears it up.
That's why I asked if there are specific rules and grounds for closing an account.
Here you can see that the casino is simply getting rid of successful and demanding players, in their opinion.
Is it correct? In my experience, almost all casinos do this, at least this is true for Kazakhstan.
Здраствуйте Radka
Вот моя история.
Ice casino. Я зарегистрировался в этом казино несколько месяцев назад. Получил приветственный бонус успешно его отыграл. Проверка моего счёта прошла на удивление очень быстро. Уже на третий день я получил свой выигрыш в размере 300 usd. ( Я написал положительный отзыв на это казино у вас на сайте, в последствии его пришлось изменить.) Следующий вывод был 250 usd.( За игровую сессию мой выигрыш составил 500 usd, но начал быстро исчезать, после того как почти в один момент проиграл 250 usd я принял решение сделать вывод остальной суммы) Получил его менее чем через сутки после запроса в субботу.( Хотя это был не рабочий день для выплат, что очень важно и даёт огромный плюс этому казино.) В общем дошёл до 10 уровня по системе лояльности, что давало мне возможность каждую неделю получать 100% бонус на мой депозит. Ко всему этому Ice casino несколько раз в неделю в Twitter даёт коды для своих подписчиков. Для меня критерием остановиться в игре является отыгрыш бонуса. Следующий мой выигрыш составил 500 usd. С него и начались проблемы. Я прождал вывод больше недели. причём сроки указанные в правилах не более трёх рабочих дней. В чате мне объясняли что задержка не со стороны казино , а со стороны платёжной системы. Я предупредил операторов казино и подождав день подал жалобу на сайте AskGamblers . После того как жалоба была опубликована моя выплата моментально поступила на мой счёт. После этого я сразу получаю бан от этого казино вот с такими пояснениями:
Здравствуйте,
В рамках «жалобы» все деньги и бонусы выплачены, Казино ничего не должно, весь сервис был предоставлен конечному пользователю в полном объеме. Администрация имеет основания для расторжения договора между игроком и Казино.
В Положениях и условиях указано следующее правило:
«13.5 Компания может прекратить действие вашей Учетной записи, включая ваше имя пользователя и пароль, немедленно без предварительного уведомления:
13.5.1. если по какой-либо причине мы решим прекратить предоставление услуг в целом или в частности. тебе;"
Надеюсь, это прояснит.
Вот по этому я спрашивал есть ли конкретные правила и основания для закрытия счёта.
Тут видно что казино просто избавляется от успешных и требовательных , по их мнению игроков.
Правильно ли это? По моему опыту так делают почти все казино, по крайней мере это актуально для Казахстана.
Автоматичний переклад.
2 р. тому
Привіт,
Добре, тепер я бачу повну картину. Дякую тобі за це.
Я думаю, що казино просто не сподобалося, як ви змушуєте їх діяти. Можливо, їм навіть не сподобалося твоє ставлення. Я поняття не маю.
З моєї точки зору, це досить жорстке рішення, я не думаю, що потрібно діяти так, як вони, без додаткових пояснень.
Мені просто цікаво, чи була б така сама ситуація, якби ви подали скаргу через наш центр вирішення проблем, а не на веб-сайті AskGamblers. Чи не могли б ви поділитися текстом, який ви там опублікували?
Відверто кажучи, казино явно стикається з деякими проблемами з платіжним провайдером, оскільки кількість нещодавно поданих скарг досить велика. 🤔
Дозвольте мені зазначити, що наразі кожну скаргу було розглянуто, тому я також вважаю, що казино працює над цим досить старанно.
Повертаючись до вашого запитання, у цьому випадку я думаю, що в правилах немає конкретної причини для таких ситуацій. Тож казино просто використало це формулювання.
Не соромтеся надсилати скаргу, однак, можливо, ми дізнаємося точку зору казино з цього приводу.
Hello,
Ok, now I see the full picture. Thank you for that.
I think that the casino simply did not like the way you force them to act. Maybe they even didn't like your attitude. I have no clue.
From my point of view, it's a quite harsh solution, I do not hink that it's necessary to act like they did without further explanation.
I'm just wondering now, whether the situation would be the same if you had submitted the complaint via our resolution center, instead of on the AskGamblers website. Would you mind sharing the text you posted there?
To be perfectly honest, the casino obviously faces some issues with the payment provider because the amount of recently submitted complaints is quite huge. 🤔
Allow me to point out that every complaint has been solved so far, so I also believe that the casino is working on it prety hard.
Back to your question, in this case I think there is no specific reason stated in the rules for such situations I think. So the casino simply used this formulation.
Feel free to submit the complaint, however, maybe we will learn the casino's point of view on this.
Ти більше ніж вітаєш Лаура! Залишайтеся вірними собі та обов’язково надішліть мені повідомлення, коли «потрапите у великий». Карма - це не жарт...бажаю успіху, друже 🤙🤙🤙🤙
You are more than welcome Laura! Stay true to yourself, and make sure you message me when you "hit the big one". Karma is no joke…best of luck my friend 🤙🤙🤙🤙
Так, Cuzdatsme, якщо ця розмова принесе мені хоч якусь удачу і я виграю, я навіть кину тобі кістку, лол... Я погоджуюся, що карма – це не жарт, що трапляється, те й відбувається, чи не так? LOL... Я хочу знати, чи ти став занадто великим, будь ласка, для когось із нас має бути надія, чи не так? Лол
Yes Cuzdatsme, if this conversation brings me any kind of luck and I win big I'll even throw ya a bone lol.... I agree karma is no joke, what comes around goes around right? LOL... I want to know if you went big too plz, there's got to be hope for one of us right? Lol
Так, звичайно, ви праві. Краще позбутися незручного гравця, ніж чесно вести свій бізнес. Я вже звикла. Я ще не бачив казино, яке б із задоволенням виплачувало виграші своїм клієнтам. Абсолютно всі казино намагаються затьмарити радість гравця після виграшу, створюють якомога більше проблем під час виведення, а раптом за цей час він не витримає очікувань і втратить все. Одного разу я чотири місяці чекав виплати в розмірі 500 доларів, за умови, що кожен день потрібно було входити в обліковий запис і виконувати певні дії. Після оплати мій рахунок теж закрили. У мене багато історій, і кожна закінчується однаково. Можливо, я помиляюся, але факти говорять про інше.
Yes, of course you are right. It is better to get rid of an inconvenient player than to honestly conduct your business. I'm used to it already. I have not yet seen a casino that would happily pay out winnings to its customers. Absolutely all casinos try to overshadow the joy of the player after winning, create as many problems as possible during the withdrawal, and suddenly during this time he will not stand the expectation and lose everything. Once I waited four months for a payment of 500 usd, provided that every day I had to log into my account and perform certain actions. After the payment, my account was also closed. I have many stories and each one ends in the same way. I may be wrong, but the facts say otherwise.
Да, конечно вы правы. Лучше избавится от неудобного игрока, чем честно вести свой бизнес. Я привык уже к этому. Я ещё не видел такого казино, которое бы с радостью выплачивало выигрыши своим клиентам. Абсолютно все казино стараются омрачить радость игрока после выигрыша, как можно больше создать проблем при выводе, а вдруг за это время он не выдержит ожидания и проиграет всё. Однажды я четыре месяца ждал выплату в 500 usd при условии что каждый день должен заходить в свой аккаунт и совершать определенные действия. После выплаты мой счет также был закрыт. У меня много историй и каждая кончается примерно одинаково. Может я и не прав, но факты говорят об обратном
Я не думаю, що є або коли-небудь може бути краща можливість, крім прямо зараз, відповісти на останнє запитання, яке ви мені поставили!
Я збираюся полегшити це, мій товариш патріот! 😏 Очевидно, що кожен вважає певну кількість виграшів «великим ударом». Останнім часом будь-який мій шанс виграти є «великим успіхом»! 😂
Востаннє я досяг будь-якого, на мою думку, гідного/середнього «великого успіху» приблизно 6-8 місяців тому. Я вніс 50 доларів США / BTC у свій улюблений слот Golden Lemon Deluxe, зробивши мінімальну ставку на слот у 100 кредитів.
Абсолютно несподівано, і незадовго до моєї гри, я зміг безпроблемно вивести 2100 доларів США на мій гаманець BTC. Як зараз йдуть справи з казино, коли я виграю чесно і чесно, я біжу якомога швидше і далі, як тільки я отримую свою криптовалюту.
Мені незабаром ще один, дуже скоро, ЯК ЗАРАЗ! 😂😂
🤙🤙🤙🤙🤙
🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸
Laura,
I don’t think there is or ever could be a better opportunity, aside from right now, to answer the last question you asked me!
I’m going to ease into this one my fellow patriot! 😏 Obviously, everyone considers a certain amount of winnngs as a "big hit". Lately, any chance I get at winning is a "big hit"! 😂
The last time I achieved any sort of, what I consider to be a decent/average "big hit", was about 6 - 8 months ago. I deposited $50 USD / BTC into my favorite Golden Lemon Deluxe slot, playing minimum slot bet of 100 credits.
Completely unexpected, and not far into my play, I was able to make an issueless withdrawal departure with $2100 USD to my BTC wallet. The way things are going these days with casinos, when I win fair and square, I run as fast and far away as possible, once I receive my instant crypto withdrawal.
I am due for another one soon, like very soon, LIKE NOW! 😂😂
Я на 100% погоджуюся з тим, що гравці «повинні» подати скаргу щодо будь-яких проблем, які, на їхню думку, були навмисно спрямовані проти їх особи чи облікового запису, незаконних дій, шахрайства та/або порушення конфіденційності тощо. Це, безперечно, інша тема для інша дата та час.
Я розмовляв зі своїм товаришем, і ми обговорили його питання надалі. Розмова закінчилася на позитивній ноті, тому я думаю, що він може розглянути можливість подання скарги. Здавалося, він щасливий, що повернув депозит у розмірі 20 доларів після закриття свого рахунку.
ФАКТ за причиною:
Казино, які повертають депозити після закриття рахунку за порушення Умов, БЕЗ залучення посередника третьої сторони або подання офіційної скарги гравцем, і СУТРО від імені казино, діючи сумлінно, є небагато. ЄДИНЕ інше казино, до якого я особисто відчув такий рівень поваги, було Oshi Casino, яке не лише повернуло мій депозит, але й дозволило мені зняти мої виграші до закриття мого облікового запису через заявлене «Порушення умов і умов щодо обмежень країни». Це сталося понад рік тому, а це означає, що інші казино повинні звернути увагу та наслідувати їхній приклад.
Я обов’язково напишу позитивний колективний відгук про свій досвід гри в Oshi Casino. Казино, які діють добросовісно з добросовісними членами-учасниками, безсумнівно, припинять роботу інших казино, яким бракує цього шарму. Це лише питання часу.
Удачі 🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙
Hi Radka,
I, 100%, agree that players "should" file a complaint for any issues they feel have been deliberately conducted against their person or account, illegal practices, fraudulent, and/or a breach of privacy, etc. That is definitely another topic for a different date and time.
I spoke with my compadre, and we discussed his issue in furtherance. The conversation ended on a positive note, so I think he may consider going through the process of filing his complaint. He sounded happy that he received his $20 deposit back after the closure of his account.
FACT by Cause:
Casinos that return deposits after account closure for T&C violations, WITHOUT the involvement of a 3rd party mediator or the filing of a formal complaint by the player, and STRICTLY on behalf of the casino acting in good faith, are few and far between. The ONLY other casino that I personally experienced this level of respect with was Oshi Casino, who not only returned my deposit, but allowed me to withdraw my winnings prior to closing my account for the stated "T&C violation regarding country restrictions". This took place over a year ago, which means the other casinos need to pay attention and follow suit.
I will absolutely write a positive collective review of my experience playing at Oshi Casino. Casinos that act in good faith with good faith participating members, will undoubtedly put the other casinos that lack this charm out of business. It’s just a matter of time.
Так, звичайно, ви праві. Краще позбутися незручного гравця, ніж чесно вести свій бізнес. Я вже звикла. Я ще не бачив казино, яке б із задоволенням виплачувало виграші своїм клієнтам. Абсолютно всі казино намагаються затьмарити радість гравця після виграшу, створюють якомога більше проблем під час виведення, а раптом за цей час він не витримає очікувань і втратить все. Одного разу я чотири місяці чекав виплати в розмірі 500 доларів, за умови, що кожен день потрібно було входити в обліковий запис і виконувати певні дії. Після оплати мій рахунок теж закрили. У мене багато історій, і кожна закінчується однаково. Можливо, я помиляюся, але факти говорять про інше.
Yes, of course you are right. It is better to get rid of an inconvenient player than to honestly conduct your business. I'm used to it already. I have not yet seen a casino that would happily pay out winnings to its customers. Absolutely all casinos try to overshadow the joy of the player after winning, create as many problems as possible during the withdrawal, and suddenly during this time he will not stand the expectation and lose everything. Once I waited four months for a payment of 500 usd, provided that every day I had to log into my account and perform certain actions. After the payment, my account was also closed. I have many stories and each one ends in the same way. I may be wrong, but the facts say otherwise.
Да, конечно вы правы. Лучше избавится от неудобного игрока, чем честно вести свой бизнес. Я привык уже к этому. Я ещё не видел такого казино, которое бы с радостью выплачивало выигрыши своим клиентам. Абсолютно все казино стараются омрачить радость игрока после выигрыша, как можно больше создать проблем при выводе, а вдруг за это время он не выдержит ожидания и проиграет всё. Однажды я четыре месяца ждал выплату в 500 usd при условии что каждый день должен заходить в свой аккаунт и совершать определенные действия. После выплаты мой счет также был закрыт. У меня много историй и каждая кончается примерно одинаково. Может я и не прав, но факты говорят об обратном
Автоматичний переклад.
2 р. тому
Тепер, коли я знаю, що у вас багато поганого досвіду, я думаю, що можу краще зрозуміти ваше розчарування, а також усі ці запитання.
Те, що робило казино, було надто легким і недобрим.
Я все ще вважаю, що деякі казино дійсно віддають перевагу своїм клієнтам і шанують підхід чесної гри, тому сумно, що ще не стикалися з такою поведінкою.
Чи можу я дізнатися, скільки казино закрили ваші рахунки за цих обставин? 🤨
Now that I know that you have many bad experiences, I think I can better understand your frustration, as well as all those questions.
What the casino did was far too easy and unkind.
I still think that some casinos truly favor their customers and honour the fair play approach, so it's sad that have not faced such behavior yet.
May I know how many casinos have closed your accounts under this circumstances? 🤨
Якщо ви хочете почути мою точку зору, я готовий розповісти вам усі історії зі свого досвіду в казино.
Почну з самого початку. Свій перший негативний досвід я отримав у казино Poker Stars.
Зареєструвався в цьому казино в 2013 році. Грав в покер. Я граю досить добре, з моєї точки зору, відразу скажу, що заробляю добре і граю тільки для задоволення. Можливо, тому з 2013 по 2017 рік я не зробив жодного висновку з цього казино. Так, в принципі, виводити було нічого, Poker Stars добре стежив за своїми гравцями, мінімальний ліміт виведення для Казахстану на той момент був 100 usd. Дійшов до 99, після чого вже не піднімався, а неминуче впав на дно. Приблизно в 2017 році Poker Stars додала розділ казино на свою покерну платформу, і це стало першим випадком, коли я познайомився з грою на автоматах. Вони мені дуже сподобалися, я міг крутити барабани цілу ніч. Я навіть не думав про слот rtp, . Я просто грав і розважався з надією, що, можливо, колись удача посміхнеться мені. Я не думав, що з іншого боку сидить людина і уважно спостерігає за моєю грою, і він вирішує, виграти мені чи програти.
Ось ми підійшли до найголовнішого. Так би мовити, момент істини.
17 листопада 2017 року, якраз на день народження, після гарної вечірки, після розлуки з друзями, я прийшла додому. Спати не хотілося, вирішив пограти в казино, кинув у Poker Stars 20 ucd.
Я зіграв кілька ігор в покер, подвоїв свій депозит і вирішив пограти в автомати.
Я, напевно, ніколи більше цього не переживу. Слот ніби збожеволів і почав видавати виграші, розігруючи 1 usd за спін. Кілька разів я досягав майже нульового балансу, мені починало здаватися, що гра закінчилася, але завжди на останньому спіні був солідний виграш, і я продовжував крутити барабани, але я хочу відразу помітити, коли мій баланс впав до 10$, я перейшов на мінімальну ставку. І знову, коли я вийшов за межі 10 доларів, сталося те, чого я чекав усі ці довгі роки, удача нагородила мене своїм небесним поцілунком, 5 символів Джекпот-Короля вишикувалися один за одним. Вони горять і мерехтять своїм надзвичайним світлом, демонструючи свою красу та велич, і таким чином вони кажуть: молодці, ви це зробили, вам потрібно лише натиснути одну кнопку, щоб вирішити, яку частину слота на 1000 000 доларів США я віддам як приз .
Але, на жаль, цьому не судилося статися. Леді Фортуна, леді дуже сором'язлива, людина, що сидить по той бік екрану, виявився сильнішим і могутнішим, він швидко взяв контроль над ситуацією. Своєю могутньою рукою він три години тримав завісу, поки інші, як він, вирішували, що робити в цій ситуації. Рівно через три години їхня жадібність нарешті взяла гору над здоровим глуздом, слот блимнув, скинув усі символи Jackpot King і повернувся до початкового стану. Дружня служба підтримки радісно повідомила мені, що це був збій програми і тепер я можу спокійно грати далі, вони вибачилися переді мною і пообіцяли, що таке більше не повториться.
My Jackpot King виявився збоєм у їх програмному забезпеченні.
Це перший досвід, ставлення казино Poker Stars до гравця, так, до речі, отримав бан. До цього дня я не можу піти в це казино.
Щоб не бути голослівним, додаю назву відео на YouTube:
"PokerStars чи Monsters Inc?"
Це перша історія.
Hello Radka.
If you want to hear my point of view, I am ready to tell you all the stories of my casino experience.
I'll start from the very beginning. I got my first negative experience at the Poker Stars casino.
I registered in this casino in 2013. Played poker. I play pretty well, from my point of view, I’ll say right away that I earn well and play only for fun. Maybe that's why from 2013 to 2017 I did not make a single conclusion from this casino. Yes, in principle, there was nothing to withdraw, Poker Stars monitored its players well, the minimum withdrawal limit for Kazakhstan at that time was 100 usd. I reached 99 after which I no longer rose, but inevitably fell to the bottom. Around 2017, Poker Stars added a casino section to their poker platform, which was the first time I was introduced to the game of slots. I really liked them, I could spin the drums all night long. I didn't even think about the rtp slot, . I just played and entertained myself with the hope that maybe someday lady luck would smile at me. I did not think that a person was sitting on the other side and carefully watching my game, and he decides whether to win or lose to me.
Here we come to the most important thing. So to speak, the moment of truth.
On November 17, 2017, just in time for my birthday, after a good party, after parting with friends, I came home. I didn't want to sleep, I decided to play in the casino, threw in Poker Stars 20 ucd.
I played several poker games, doubled my deposit and decided to play slots.
I will probably never experience this again. The slot seemed to have gone crazy and began to give out winnings, playing 1 usd per spin. Several times I reached almost zero balance, I started to think that the game was over, but always on the last spin there was a solid win, and I continued to spin the reels, but I want to notice right away when my balance dropped to 10usd, I switched to the minimum bet. And once again, when I went beyond 10 usd, Something happened that I've been waiting for all these long years, Lady luck rewarded me with her heavenly kiss, 5 Jackpot King symbols line up one after another. They burn and shimmer with their extraordinary light, showing their beauty and their greatness, and thus they say, well done, you did it, you just have to press one button to decide which part of the 1000,000 usd slot will give me as a prize .
But alas, this was not destined to happen. Lady Fortune, the lady is very shy, the person sitting on the other side of the screen turned out to be stronger and more powerful, he quickly took control of the situation. With his mighty hand, he held the curtain for three hours while others like him decided what to do in this situation. Exactly three hours later, their greed finally got the better of common sense, the slot blinked, reset all Jackpot King symbols, and returned to its original state. Friendly support happily announced to me that it was a program failure and now I can safely play on, they apologized to me and promised that this would not happen again.
My Jackpot King turned out to be a glitch in their software.
This is the first experience, the attitude of the Poker Stars casino to the player, yes, by the way, I got a ban. To this day I can't go to this casino.
In order not to be unfounded, I attach the title of the video on YouTube:
"PokerStars or Monsters Inc?"
This is the first story.
Здравствуйте Radka.
Если вы хотите услышать мою точку зрения, я готов рассказать все истории моего опыта игры в казино.
Начну с самого начала. Первый свой негативный опыт я приобрел в казино Poker Stars .
Я зарегистрировался в этом казино 2013 году. Играл в покер. Играю довольно не плохо, с моей точки зрения, сразу скажу что зарабатываю хорошо и играю только для интереса. Может поэтому с 2013 года по 2017 я не сделал ни одного вывода из этого казино. Да в принципе и нечего было выводить, Poker Stars хорошо следил за своими игроками, минимальный лимит на вывод составлял на тот момент для Казахстана 100 usd. Я доходил до 99 после чего больше не поднимался , а неизбежно падал в низ. Примерно в 2017 году Poker Stars добавляет на свою покерную платформу раздел казино, тогда я впервые познакомился с игрой в слоты. Они мне очень понравились , я мог всю ночь на пролет крутить барабаны. Я даже и не задумывался об rtp слота, . Просто играл и тешил себя надеждой что может когда ни будь госпожа удача мне улыбнётся . Я не думал что с другой стороны сидит человек и внимательно следит за моей игрой , и решает он выиграть мне или проиграть.
Вот мы и подошли к самому главному. Так сказать момент истины.
17 ноября 2017 года, как раз на мой день рождения , после хорошей вечеринки, расставшись с друзьями, пришёл домой. Спать не хотелось , решил сыграть в казино, закинул Poker Stars 20 ucd.
Сыграл несколько партий в покер, удвоил свой депозит и решил покрутить слоты.
Такого я уже наверное никогда не испытаю Слот как будто сошёл с ума начал выдавать выигрыши , играл по 1 usd на спин . Несколько раз я доходил почти до нулевого баланса , я начинал думать что игра окончена, но всегда на последнем спине выпадал солидный выигрыш, и я продолжал вращать барабаны, да сразу хочу заметить когда мой баланс опускался до 10usd, я переключался на минимальную ставку. И вот в очередной раз , когда зашёл за грань 10 usd, Случилось то чего я ждал все эти долгие годы, Госпожа удача наградила меня своим небесным поцелуем, 5 символов Jackpot King один за другим выстраиваются в ряд. Они горят и переливаются, своим необычайным светом, показывая свою красоту и своё величие, и тем самым как бы говорят , молодец ты сделал это, тебе осталось нажать лишь на одну кнопку , чтобы решилось какую часть от 1000 000 usd слот выдаст мне в качестве приза.
Но увы, этому не суждено было случиться. Госпожа Фортуна , дама очень пугливая, человек сидевший по ту сторону экрана оказался сильней и могущественней , он быстро взял ситуацию под свой контроль. Своей могучей рукой , он три часа удерживал занавес , пока другие такие же как он решали , как поступить в этой ситуации. Ровно через три часа их жадность окончательно взяла верх над здравым смыслом, слот моргнул , сбросил все символы Jackpot King , и вернулся в своё первоначальное состояние. Дружественная поддержка мне радостно объявила , что это был сбой программы и я теперь могу спокойно играть дальше, они принесли мне свои извинения, и обещали что такого больше не повторится.
Мой Jackpot King оказался глюком их программного обеспечения.
Это первый опыт , отношения казино Poker Stars к игроку, да , кстати я получил бан. Я и по сей день не могу зайти в это казино.
Чтобы не быть голословным, прикладываю название видео на YouTube:
Хоча це історія, я абсолютно впевнений, що за слотом не було нікого, хто стежив за вашим прогресом і регулював вашу ігрову сесію. Чи можете ви уявити, скільки працівників вам знадобиться для такого постійного моніторингу будь-якого гравця в мережі та гри?
Сумно те, що збої трапляються, і безліч казино інформують гравців про те, що в разі збоїв, помилок або технічних несправностей казино не зможе виплатити виграш. Просто тому, що гра не регулюється казино, її технічно забезпечує постачальник ігор.
althought this is a sa story, I'm quite sure that there was nobody behind the slot, monitoring your progress and regulated your game session. Can you imagin how many workers would you need for such a cnstant monitoring of any player online and playing?
The sad thing is that glitches happen and tons of casinos inform players that in case of glitches, bugs or technical irregularities the casine is not goig to pay out the winnings. Simply because the game is not regulated by the casino, it's the game povider who technically provides the game.