ФорумОбговорення скаргНе вдалося вивести Quickwin

Не вдалося вивести Quickwin (Сторінка 2)

1 рік тому від venuasiana
|
6752 переглядів 53 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Romi
6 міс. тому

Ви не помилилися... за цими умовами казино не повинно було бути, у нього навіть не повинно було бути ліцензії... зрештою, я не сподіваюся розлучитися з вами

Автоматичний переклад.
sokraglx
6 міс. тому

Насправді це дуже звичайно, щоб встановити максимальне виведення умов бонусу. Тоді кожен гравець може вирішити взяти його чи залишити. Бажаю вам удачі. Geia sou.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вибачте за затримку, я отримав своє зняття через 3 тижні ..довелося зробити банківський переказ..З тих пір я закрив свій рахунок у quickwin

Автоматичний переклад.
NERO43
6 міс. тому

Дякуємо за оновлення та вітаємо, хоча його отримання зайняло досить багато часу. Ви, мабуть, зробили правильно, закривши обліковий запис і рухаючись вперед, можна сказати.😉

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

добрий день, у мене проблема з виведенням коштів в казино quickwin, я подав запит на виведення коштів і мені сказали, що виплата буде здійснена протягом трьох днів, сьогодні гроші повинні були бути зараховані, але замість цього мені сказали, що мої скасовано висновок, з невідомої причини, технічна помилка, попросив новий вибрати і знову чекати три дні? Вони можуть робити це скільки завгодно? Вони продовжують писати те саме в чаті, вибачення та те, що я терплю, але нічого конкретного? Що я можу зробити? Або мені просто потрібно набратися терпіння і сподіватися, що гроші колись прийдуть?

Автоматичний переклад.
david75
4 міс. тому

Привіт. Вибачте, вам потрібно довше чекати на зняття. Іноді це може статися, і будь-яке казино може мати технічні проблеми. Я просто сподіваюся, що цього разу це дійде до вас і не виникне проблем.

Будь ласка, тримайте нас у курсі, і якщо ви вважаєте, що можете скористатися допомогою нашої групи розгляду скарг, будь ласка, повідомте нас. Ми будемо тут чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Добре, я почекаю ще три дні, і якщо нічого не зміниться, я був би дуже радий, якщо б ви могли мені допомогти, я вірю, що все вийде добре, дякую

Автоматичний переклад.
david75
4 міс. тому

Мені подобається ваше ставлення.👌 Завжди думайте позитивно.😉 Звичайно, дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Обов'язково повідомлю. Мені цікаво, як це вийде, тому я дам їм необхідний час😀😀👍

Автоматичний переклад.
david75
4 міс. тому

Чудово, дякую.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

привіт, я вже не знаю що робити, мені знову скасували підписку, служба підтримки говорить те саме, те саме, але нічого не відбувається, чи є інший спосіб отримати гроші? Дякую


Автоматичний переклад.
david75
4 міс. тому

Прикро це чути. Будь ласка, яку причину вони вам дали?

Наша група розгляду скарг може спробувати втрутитися, але вона зможе зробити це лише після закінчення 14-денного періоду. Скільки часу минуло, нагадайте, будь ласка?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Без пояснення причини я почав знімати 26.06. Відтоді це просто неможливо!! верифікуйте акаунт, верифікація не потрібна!!! коли я питаю, де проблема, вони пишуть використовуйте ту саму платіжну картку і т.д....нічого нового не кажуть, начебто meto не live support, а скоріше якийсь автомат😀😀😀Я не не дізнаюсь нічого нового😀

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вибачте, перший платіж на висновок був 24.6

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Сподіваюся і вірю, що шоу вийде добре, але в будь-якому випадку я видалю акаунт у quickwin і все.!!!!

Автоматичний переклад.
david75
4 міс. тому

Я розумію, що ви такої ж думки, але давайте спочатку спробуємо вирішити ситуацію, перш ніж видалити свій обліковий запис у казино.

Оскільки ви нікуди не дійшли, я рекомендую подати скаргу, але наша команда втрутиться лише через 14 днів. До того часу я спробую детальніше дізнатися все необхідне, а ми побачимо, як усе вийде.

Прикро, якщо вони не нададуть вам нової інформації, але я знаю, що це казино зрештою платить гравцям, навіть якщо це може зайняти багато часу.

Вони також намагаються вирішувати скарги, тому це буде хорошим кроком.

Я думаю, це можна виправити, і ви отримаєте свої гроші. 🙂

Якщо виникнуть проблеми, я буду тут.

Автоматичний переклад.
david75
4 міс. тому

У мене також виникли проблеми з цим казино. Я намагався вивести майже 3 тижні, і його постійно скасовували, а виграші повертали на мій обліковий запис гравців, і коли я зв’язувався з чатом, вони всі говорили те ж саме, що спочатку це був платіж помилка постачальника, другим виправданням були технічні проблеми, а іншим виправданням було те, що вони змінили постачальника платежів, тому це не спрацювало, і останнім виправданням, яке вони використовують, є банківський переказ і те, що я, можливо, використовую неправильний спосіб оплати, яким я не користуюся банком Перекази в інших онлайн-казино взагалі не викликають проблем, тільки це казино просто ходить по колу

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, у мене були точно такі ж проблеми, і мені здалося, що це не живий чат, а якийсь робот, я вважаю, що якби була можливість порівняти, що кому писали, то було б ідентично. Однак я скористався банківським переказом для переказу на рахунок, і це не тривало навіть трьох днів, а через два дні я отримав електронний лист із повідомленням, що моє зняття оброблено. Однак, оскільки це були вихідні, я досі не маю грошей на своєму рахунку. Тому я сподіваюся, що завтра воно буде там, де має бути. Тому можу порекомендувати переказ на банківський рахунок. У будь-якому випадку, завтра я повідомлю вам, як це вийшло 😀😀

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я можу підтвердити, що банківський переказ дійсно працює, оскільки мої гроші були зараховані на мій рахунок😀😀🤣

Автоматичний переклад.
david75
4 міс. тому

О, вау, чудово, це добре, я впевнений, що я отримаю свої, просто займає вічність із цього сайту казино. Я радий, що ви отримали свої гроші

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого