ГоловнаФорумОбговорення скаргНе вдалося вивести Quickwin

Не вдалося вивести Quickwin (Сторінка 3)

 від venuasiana
|
10 092 переглядів 53 відповідей |
|
12 3

Привіт, я можу підтвердити, що банківський переказ дійсно працює, оскільки мої гроші були зараховані на мій рахунок😀😀🤣

Автоматичний переклад.

Чудові новини, я просто чекав, чи отримаєте ви гроші чи ні. Зрештою вийшло добре, але я, мабуть, не хотів би мати справу з такою кількістю речей навколо. У будь-якому випадку, ти будеш грати тут чи ні? 😀

Автоматичний переклад.

У мене також виникли проблеми з цим казино. Я намагався вивести майже 3 тижні, і його постійно скасовували, а виграші повертали на мій обліковий запис гравців, і коли я зв’язувався з чатом, вони всі говорили те ж саме, що спочатку це був платіж помилка постачальника, другим виправданням були технічні проблеми, а іншим виправданням було те, що вони змінили постачальника платежів, тому це не спрацювало, і останнім виправданням, яке вони використовують, є банківський переказ і те, що я, можливо, використовую неправильний спосіб оплати, яким я не користуюся банком Перекази в інших онлайн-казино взагалі не викликають проблем, тільки це казино просто ходить по колу

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що у вас така ж проблема, як і в попереднього гравця. Хороша новина полягає в тому, що він сьогодні вже отримав гроші, тому дуже хочеться вірити, що так буде і у вас і все вийде добре.

Ви також подали скаргу , тому, якщо нічого не вирішиться, ми спробуємо допомогти.

Сподіваюся, це не знадобиться.

Автоматичний переклад.

Я не знаю, що не так з планками виплат, хоча я вже не дуже в це вірив, але так, гроші на рахунку, хоча якби у них не було таких проблем, у мене було б набагато більше, але це важко сказати, я радий, що принаймні так вийшло

Автоматичний переклад.
Jaro

Я сподіваюся, але ми обов’язково побачимо, що закрию рахунок у цьому казино, коли гроші будуть отримані

Автоматичний переклад.

Я не знаю, що не так з планками виплат, хоча я вже не дуже в це вірив, але так, гроші на рахунку, хоча якби у них не було таких проблем, у мене було б набагато більше, але це важко сказати, я радий, що принаймні так вийшло

Автоматичний переклад.

Я бачу, тому вам, мабуть, доведеться вирішити. У будь-якому випадку, як би там не було, я сподіваюся, що ти добре і все йде гладко. 🙂

Автоматичний переклад.

Я сподіваюся, але ми обов’язково побачимо, що закрию рахунок у цьому казино, коли гроші будуть отримані

Автоматичний переклад.

Я не звинувачую вас за це, тому що я знаю, що деякі гравці просто не хочуть отримувати свої гроші. Я теж не хотів би так довго чекати. Я в напрузі і чекаю, коли ви прийдете з гарними новинами.

Сподіваюсь, що скоро буде.

Автоматичний переклад.
Jaro

Знову скасовано, це вже п’яте, вони продовжують говорити, що це мої банківські реквізити, але я ще раз перевірив, і все правильно, просто відчуваю, що вони продовжують повертати їх на обліковий запис гравців у надії, що я зіграю все це, мені це так набридло, і не можу дочекатися, поки мій агент зв'яжеться з цим казино

Автоматичний переклад.

Привіт, вибачте, тому що я очікував, що все буде добре, я чекав хороших новин. Однак у мене також було відчуття, що я навмисне затягував це так довго, щоб люди залишили там усе, що виграли. Я фактично виграв близько 1500 євро і зняв 500 євро, і завдяки всьому цьому я вирішив покинути це казино. На мою думку, вони цим зловживають, що мені зовсім не подобається.

Автоматичний переклад.

Знову скасовано, це вже п’яте, вони продовжують говорити, що це мої банківські реквізити, але я ще раз перевірив, і все правильно, просто відчуваю, що вони продовжують повертати їх на обліковий запис гравців у надії, що я зіграю все це, мені це так набридло, і не можу дочекатися, поки мій агент зв'яжеться з цим казино

Автоматичний переклад.

Хм, а чи пробували ви запитати, які банківські реквізити неправильні та що потрібно ввести інакше?

Я був би радий, щоб у вас не було таких проблем, але я бачу, що це досить складно. Нік спробує допомогти. Сподіваюся, у вас все вийде, і однозначно рекомендую не грати з грошима.

Автоматичний переклад.

Так, у мене є знімки екрана, і я ще раз перевірив, чи все правильно

Автоматичний переклад.
Mich85

Я розумію, але, можливо, казино потребує інших деталей. Я не знаю, що це може бути, але ви нічого не платите за запит, і це було б краще, ніж постійно бачити відмову. Напевно, я хотів би точно знати, що відбувається і що не так. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.

Я запитав їх, що саме невірно, щоб я міг це виправити, але всі агенти чату сказали те саме, що вони не мають повноважень перевіряти цю інформацію, і вони вибачилися. Я перевірив усе зі свого боку, і все правильно, лише постійні виправдання , це казино також має так багато поганих відгуків із такими ж проблемами, як і я, про які я хотів би заздалегідь повідомити про це, добре, що воно відлякує мене від азартних ігор.

Автоматичний переклад.
Mich85

Тоді це нещастя, коли ніхто практично не знає, що може бути не так. Я б не почувався комфортно.

Однак я бачив, що ваша скарга перейшла до Браніслава, який зв’яжеться з казино, тому я сподіваюся, що найближчим часом це якось вирішиться.

Дайте мені знати, якщо у вас буде щось нове.

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую 👍

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого