ФорумОбговорення скаргНе вдалося вивести Quickwin

Не вдалося вивести Quickwin (Сторінка 3)

1 рік тому від venuasiana
|
6751 переглядів 53 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
4 міс. тому

Привіт, я можу підтвердити, що банківський переказ дійсно працює, оскільки мої гроші були зараховані на мій рахунок😀😀🤣

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чудові новини, я просто чекав, чи отримаєте ви гроші чи ні. Зрештою вийшло добре, але я, мабуть, не хотів би мати справу з такою кількістю речей навколо. У будь-якому випадку, ти будеш грати тут чи ні? 😀

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У мене також виникли проблеми з цим казино. Я намагався вивести майже 3 тижні, і його постійно скасовували, а виграші повертали на мій обліковий запис гравців, і коли я зв’язувався з чатом, вони всі говорили те ж саме, що спочатку це був платіж помилка постачальника, другим виправданням були технічні проблеми, а іншим виправданням було те, що вони змінили постачальника платежів, тому це не спрацювало, і останнім виправданням, яке вони використовують, є банківський переказ і те, що я, можливо, використовую неправильний спосіб оплати, яким я не користуюся банком Перекази в інших онлайн-казино взагалі не викликають проблем, тільки це казино просто ходить по колу

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас така ж проблема, як і в попереднього гравця. Хороша новина полягає в тому, що він сьогодні вже отримав гроші, тому дуже хочеться вірити, що так буде і у вас і все вийде добре.

Ви також подали скаргу , тому, якщо нічого не вирішиться, ми спробуємо допомогти.

Сподіваюся, це не знадобиться.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я не знаю, що не так з планками виплат, хоча я вже не дуже в це вірив, але так, гроші на рахунку, хоча якби у них не було таких проблем, у мене було б набагато більше, але це важко сказати, я радий, що принаймні так вийшло

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я сподіваюся, але ми обов’язково побачимо, що закрию рахунок у цьому казино, коли гроші будуть отримані

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я не знаю, що не так з планками виплат, хоча я вже не дуже в це вірив, але так, гроші на рахунку, хоча якби у них не було таких проблем, у мене було б набагато більше, але це важко сказати, я радий, що принаймні так вийшло

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я бачу, тому вам, мабуть, доведеться вирішити. У будь-якому випадку, як би там не було, я сподіваюся, що ти добре і все йде гладко. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я сподіваюся, але ми обов’язково побачимо, що закрию рахунок у цьому казино, коли гроші будуть отримані

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я не звинувачую вас за це, тому що я знаю, що деякі гравці просто не хочуть отримувати свої гроші. Я теж не хотів би так довго чекати. Я в напрузі і чекаю, коли ви прийдете з гарними новинами.

Сподіваюсь, що скоро буде.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Знову скасовано, це вже п’яте, вони продовжують говорити, що це мої банківські реквізити, але я ще раз перевірив, і все правильно, просто відчуваю, що вони продовжують повертати їх на обліковий запис гравців у надії, що я зіграю все це, мені це так набридло, і не можу дочекатися, поки мій агент зв'яжеться з цим казино

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, вибачте, тому що я очікував, що все буде добре, я чекав хороших новин. Однак у мене також було відчуття, що я навмисне затягував це так довго, щоб люди залишили там усе, що виграли. Я фактично виграв близько 1500 євро і зняв 500 євро, і завдяки всьому цьому я вирішив покинути це казино. На мою думку, вони цим зловживають, що мені зовсім не подобається.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Знову скасовано, це вже п’яте, вони продовжують говорити, що це мої банківські реквізити, але я ще раз перевірив, і все правильно, просто відчуваю, що вони продовжують повертати їх на обліковий запис гравців у надії, що я зіграю все це, мені це так набридло, і не можу дочекатися, поки мій агент зв'яжеться з цим казино

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хм, а чи пробували ви запитати, які банківські реквізити неправильні та що потрібно ввести інакше?

Я був би радий, щоб у вас не було таких проблем, але я бачу, що це досить складно. Нік спробує допомогти. Сподіваюся, у вас все вийде, і однозначно рекомендую не грати з грошима.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, у мене є знімки екрана, і я ще раз перевірив, чи все правильно

Автоматичний переклад.
Mich85
3 міс. тому

Я розумію, але, можливо, казино потребує інших деталей. Я не знаю, що це може бути, але ви нічого не платите за запит, і це було б краще, ніж постійно бачити відмову. Напевно, я хотів би точно знати, що відбувається і що не так. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я запитав їх, що саме невірно, щоб я міг це виправити, але всі агенти чату сказали те саме, що вони не мають повноважень перевіряти цю інформацію, і вони вибачилися. Я перевірив усе зі свого боку, і все правильно, лише постійні виправдання , це казино також має так багато поганих відгуків із такими ж проблемами, як і я, про які я хотів би заздалегідь повідомити про це, добре, що воно відлякує мене від азартних ігор.

Автоматичний переклад.
Mich85
3 міс. тому

Тоді це нещастя, коли ніхто практично не знає, що може бути не так. Я б не почувався комфортно.

Однак я бачив, що ваша скарга перейшла до Браніслава, який зв’яжеться з казино, тому я сподіваюся, що найближчим часом це якось вирішиться.

Дайте мені знати, якщо у вас буде щось нове.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Дякую 👍

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого