Привіт, я можу підтвердити, що банківський переказ дійсно працює, оскільки мої гроші були зараховані на мій рахунок😀😀🤣
Hello, I can confirm that the bank transfer really works as my money was credited to my account😀😀🤣
Ahoj tak mohu potvrdit ze bankovní převod opravdu funguje tak jak má peníze byly připsány na můj účet😀😀🤣
Чудові новини, я просто чекав, чи отримаєте ви гроші чи ні. Зрештою вийшло добре, але я, мабуть, не хотів би мати справу з такою кількістю речей навколо. У будь-якому випадку, ти будеш грати тут чи ні? 😀
Great news I was just waiting to see if you get the money or not. In the end it turned out well, but I probably wouldn't want to deal with so many things around. Anyway, will you continue to play here or not? 😀
Skvelé správy už som len čakal, či peniaze dostaneš alebo nie. Nakoniec to dobre dopadlo ale toľko vecí okolo by som asi nechcel rieši´ť. Každopádne, ostaneš tu hrať aj naďalej alebo už nie ? 😀
У мене також виникли проблеми з цим казино. Я намагався вивести майже 3 тижні, і його постійно скасовували, а виграші повертали на мій обліковий запис гравців, і коли я зв’язувався з чатом, вони всі говорили те ж саме, що спочатку це був платіж помилка постачальника, другим виправданням були технічні проблеми, а іншим виправданням було те, що вони змінили постачальника платежів, тому це не спрацювало, і останнім виправданням, яке вони використовують, є банківський переказ і те, що я, можливо, використовую неправильний спосіб оплати, яким я не користуюся банком Перекази в інших онлайн-казино взагалі не викликають проблем, тільки це казино просто ходить по колу
I’m also having issues with this casino it has been almost 3 weeks for me trying to withdraw and for it constantly getting cancelled and winnings sent back to my players account and when I contact live chat they all say the same thing first it was payment provider error second excuse was technical issues and other excuse was they changed payment providers which is why it didn’t work and the last excuses they are using is bank transfer and that I maybe using the wrong payment method which I’m not I use bank transfers in other online casinos no issues at all only with this casino just going around in circles
Привіт, я бачу, що у вас така ж проблема, як і в попереднього гравця. Хороша новина полягає в тому, що він сьогодні вже отримав гроші, тому дуже хочеться вірити, що так буде і у вас і все вийде добре.
Ви також подали скаргу , тому, якщо нічого не вирішиться, ми спробуємо допомогти.
Сподіваюся, це не знадобиться.
Hi, I see you have exactly the same problem as the player before you. The good news is that he already got the money today, so I really want to believe that this will be your case too and that everything will turn out well.
You also filed a complaint, so if nothing gets resolved we will be here to try and help.
I hope that won't be necessary.
Я не знаю, що не так з планками виплат, хоча я вже не дуже в це вірив, але так, гроші на рахунку, хоча якби у них не було таких проблем, у мене було б набагато більше, але це важко сказати, я радий, що принаймні так вийшло
I don't know what's wrong with the payout bars, although I didn't really believe it anymore, but yes, the money is in the account, although if they didn't have such problems, I would have much more, but it's hard to say, I'm glad it turned out at least this way
Nevím co se tyče výplat výher jeto špatně,sice už jsem moc tomu nevěřil,ale ano peníze jsou na účtu,sice kdyby neměly takové problémy měl bych mnohem víc,ale těžko říct,jsem rad ze to dopadlo alespoň takhle
Я сподіваюся, але ми обов’язково побачимо, що закрию рахунок у цьому казино, коли гроші будуть отримані
Me to I’m hopeful but we will see definitely will be closing account with that casino once money is recieved
Я не знаю, що не так з планками виплат, хоча я вже не дуже в це вірив, але так, гроші на рахунку, хоча якби у них не було таких проблем, у мене було б набагато більше, але це важко сказати, я радий, що принаймні так вийшло
I don't know what's wrong with the payout bars, although I didn't really believe it anymore, but yes, the money is in the account, although if they didn't have such problems, I would have much more, but it's hard to say, I'm glad it turned out at least this way
Nevím co se tyče výplat výher jeto špatně,sice už jsem moc tomu nevěřil,ale ano peníze jsou na účtu,sice kdyby neměly takové problémy měl bych mnohem víc,ale těžko říct,jsem rad ze to dopadlo alespoň takhle
Я бачу, тому вам, мабуть, доведеться вирішити. У будь-якому випадку, як би там не було, я сподіваюся, що ти добре і все йде гладко. 🙂
I see, so you'll probably have to decide. Anyway, whatever it is, I hope you're well and everything goes smoothly. 🙂
Chápem, takže sa asi budeš musieť rozhodnúť. Každopádne, nech je to akokoľvek, dúfam, že sa budeš mať dobre a všetko pôjde hladko. 🙂
Я не звинувачую вас за це, тому що я знаю, що деякі гравці просто не хочуть отримувати свої гроші. Я теж не хотів би так довго чекати. Я в напрузі і чекаю, коли ви прийдете з гарними новинами.
Сподіваюсь, що скоро буде.
I do not blame you for that because I know that some players just don't want to receive their money. I wouldn't want to wait that long either. I'm in suspense and I'm waiting for you to come with good news.
I hope it will be soon.
Знову скасовано, це вже п’яте, вони продовжують говорити, що це мої банківські реквізити, але я ще раз перевірив, і все правильно, просто відчуваю, що вони продовжують повертати їх на обліковий запис гравців у надії, що я зіграю все це, мені це так набридло, і не можу дочекатися, поки мій агент зв'яжеться з цим казино
Has been cancelled again this is the 5th they keep saying it’s my bank details but I have double checked and everything is correct just feel like they keep putting it back in players account in the hopes I play it all I’m so sick of it and can’t wait till my agent contacts this casino
Привіт, вибачте, тому що я очікував, що все буде добре, я чекав хороших новин. Однак у мене також було відчуття, що я навмисне затягував це так довго, щоб люди залишили там усе, що виграли. Я фактично виграв близько 1500 євро і зняв 500 євро, і завдяки всьому цьому я вирішив покинути це казино. На мою думку, вони цим зловживають, що мені зовсім не подобається.
Hello, I'm sorry, because I expected it to be fine, I was expecting good news. However, I also had the feeling that I was deliberately dragging it out so long that people would leave everything they won there. I actually won around €1500 and withdrew €500 , and thanks to all that, I decided to leave this casino. In my opinion, they are abusing it, which I don't like at all.
Ahoj to mne mrzi,protoze jsem očekával zeto bude v pořádku,očekával jsem dobrou zprávu.nicméně jsem měl taky takový pocit,ze to natahuji úmyslně tak dlouho aby tam člověk nechal vše co vyhrál.já vlastně vyhrál okolo 1500€ a vybral jsem 500€,a diky tomu všemu jsem se rozhodl ze stimto casinem koncim.podle mne toho zneužívají,což se mě vůbec nelíbí podle mne moc dobre vi co delaji
Знову скасовано, це вже п’яте, вони продовжують говорити, що це мої банківські реквізити, але я ще раз перевірив, і все правильно, просто відчуваю, що вони продовжують повертати їх на обліковий запис гравців у надії, що я зіграю все це, мені це так набридло, і не можу дочекатися, поки мій агент зв'яжеться з цим казино
Has been cancelled again this is the 5th they keep saying it’s my bank details but I have double checked and everything is correct just feel like they keep putting it back in players account in the hopes I play it all I’m so sick of it and can’t wait till my agent contacts this casino
Хм, а чи пробували ви запитати, які банківські реквізити неправильні та що потрібно ввести інакше?
Я був би радий, щоб у вас не було таких проблем, але я бачу, що це досить складно. Нік спробує допомогти. Сподіваюся, у вас все вийде, і однозначно рекомендую не грати з грошима.
Hm and did you try to ask what bank details are wrong and what should you enter differently ?
I would be glad if you don't have such problems but I can see that it is quite difficult. Nick will try to help. I hope you succeed and I definitely recommend not to gamble with money.
Я розумію, але, можливо, казино потребує інших деталей. Я не знаю, що це може бути, але ви нічого не платите за запит, і це було б краще, ніж постійно бачити відмову. Напевно, я хотів би точно знати, що відбувається і що не так. 🤷♂️
I understand but maybe the casino needs to have some details differently. I don't know what it could be, but you don't pay anything for asking and it would be better than seeing the rejects all the time. I would probably want to know exactly what is going on and what things are wrong. 🤷♂️
Я запитав їх, що саме невірно, щоб я міг це виправити, але всі агенти чату сказали те саме, що вони не мають повноважень перевіряти цю інформацію, і вони вибачилися. Я перевірив усе зі свого боку, і все правильно, лише постійні виправдання , це казино також має так багато поганих відгуків із такими ж проблемами, як і я, про які я хотів би заздалегідь повідомити про це, добре, що воно відлякує мене від азартних ігор.
I did ask them what exactly is incorrect so I can fix it but the chat agents all say the same thing that they don’t have authority to check that information and they apologize I have rechecked everything on my end and everything is correct just constant excuses, this casino also has so many bad reviews with the exact same issues as me which I wish I red beforehand good thing about it it has put me off gambling.
Тоді це нещастя, коли ніхто практично не знає, що може бути не так. Я б не почувався комфортно.
Однак я бачив, що ваша скарга перейшла до Браніслава, який зв’яжеться з казино, тому я сподіваюся, що найближчим часом це якось вирішиться.
Дайте мені знати, якщо у вас буде щось нове.
Then it's bad luck when nobody basically knows what could be wrong. I wouldn't feel comfortable.
However, I saw that your complaint has moved to Branislav who will contact the casino, so I hope this will be resolved somehow in the near future.
Let me know if you have anything new.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.