ГоловнаФорумОбговорення скаргНе вдалося вивести Quickwin

Не вдалося вивести Quickwin

1 рік тому від venuasiana
|
7 843 переглядів 53 відповідей |
|
1 23
1 рік тому

Доброго ранку, я намагаюся зняти гроші протягом місяця, і мої гроші завжди повертаються до реальних грошей, я використовував зняття та переказ карткою, але ніякого рішення, що я можу зробити.

Автоматичний переклад.
venuasiana
1 рік тому

Привіт. Я коротко перевірив вашу скаргу і знайшов це досить цікавим:

«Я знаю, що мій обліковий запис не потребує перевірки». Чи можу я знати, як так?

Чесно кажучи, я б очікував, що відсутність підтвердження може заблокувати виведення коштів. Принтскрін, який ви надали, може бути зовсім неправильним, оскільки на ньому також зазначено «статус неперевірено».

Мені це лише пропозиція, вона здається дивною, тому я хотів би бути впевненим щодо перевірки.


Можливо, ви зверталися до служби підтримки чи чату?


Я хочу допомогти вам, тому що мене це цікавить.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий день,

У моєму випадку це не потрібно file

Автоматичний переклад.
venuasiana
1 рік тому

Як я вже сказав, для мене це не 100% гарантія. Однією з причин є те, що його інформація містить знак питання замість, скажімо, зеленої гущі або слова «затверджено».

Але це не моя справа зараз припускати. Сподіваюся, ви маєте рацію. Я б особисто просив підтримки. 🙂

Я дуже сподіваюся, що вся проблема буде вирішена найближчим часом!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, я зробив, і вони гарантують, що це не проблема, я більше не знаю, як я можу це зробити

Автоматичний переклад.
venuasiana
1 рік тому

Я бачу - дякую, що оновили мене. Тож, цікаво, яка справжня проблема стоїть за цією ситуацією?

Наберіться терпіння, будь ласка, я починаю думати, що нам знадобляться відгуки казино щодо цього. Зазвичай така ситуація потребує певного часу, щоб загостритися далі.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую

Автоматичний переклад.
venuasiana
1 рік тому

Наскільки я бачу, ми маємо перейти до наступного етапу розгляду скарги менш ніж за два дні. Якщо я можу вгадати, ваша скарга буде передана спеціалісту - це добре, не переживайте.

Потрібно лише трохи терпіння.

Якщо вам важко чи щось потрібно, не соромтеся запитувати тут - добре?🙏

Автоматичний переклад.
venuasiana
1 рік тому

Я перебуваю в тій самій ситуації, що й ви, 10 жовтня його було скасовано, 16 жовтня потрібно було підтвердити мій обліковий запис, що зроблено та прийнято. Зробив свій другий 17 жовтня, який був скасований 22 жовтня після години або спроби отримати відповідь у чаті, мені сказали здійснити банківський переказ.

Автоматичний переклад.
NERO43
1 рік тому

О, це не добре.

Якщо я можу нагадати вам про скаргу venuasiana , її було закрито як невирішену, але лише тому, що гравець раптово перестав відповідати. З мого досвіду, це зазвичай відбувається, коли проблему вирішують без нашого втручання.

На мій погляд, для вас це було 14 повних днів; отже, подання безкоштовної скарги може допомогти.

Цей посібник має допомогти вам з основами .

Вас цікавить такий крок?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Доброго вечора... отже, я зробив депозит у розмірі 10 євро та виграв 30 євро в крабовому бонусі... після нормального обороту суми бонусу, необхідної компанії, мені вдалося виграти 4 тисячі... Я зняв гроші запит у розмірі 500 євро, а наступного дня сьогодні тощо. вони заблокували моє зняття коштів і обнулили мій обліковий запис... також вони не відповідають на електронну пошту чи чат.... тримайтеся подалі від шахраїв

Автоматичний переклад.
sokraglx
8 міс. тому

Гарного вам дня!

Ви хочете сказати, що рахунок було закрито без попереднього повідомлення, а ваш активний баланс анульовано?

Без будь-яких пояснень?

Здається, казино зробило все можливе, щоб негайно впоратися з вами. Проте відсутність пояснень мене турбує.

Будь ласка, про що була ваша остання розмова з казино? Є проблеми?

Я хотів би знати, чому це сталося.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Доброго вечора...мій рахунок не закрито...я зробив депозит у розмірі 10 євро та виграв 30 євро в крабовому бонусі...після багатьох сеансів і поки необхідний обіг бонусу, який я отримав, закінчився, я фактичний баланс на моєму рахунку становив 4000 євро... Я зробив запит на зняття 500 євро, як рекомендовано казино як максимальну щоденну суму зняття, і моє зняття було негайно скасовано, а мій баланс зменшено до нуля відповідно до привід, що гроші, які ми маємо право згідно з умовами казино, у 5 разів перевищують бонус, тобто 150 євро.. у розмові з казино вони сказали, що гроші, які я виграю, не важливі, і я можу отримати лише 150 євро... хоча я вніс свої гроші та виконав усі свої вимоги, вони скинули мій обліковий запис, ось як я хочу... вони так і не відповіли на електронний лист, який я надіслав... висновки за вами

Автоматичний переклад.
sokraglx
8 міс. тому

Geia sou. Насправді я розумію, що йдеться про казино. Максимальне зняття з бонусу завжди повинно бути зазначено в його умовах. Ви читали їх, перш ніж грати з цим бонусом? Я тут не розумію, чому ваш баланс зменшено до нуля?🤔 Ваш баланс має бути 150, оскільки це максимальна сума для зняття. Ви можете перевірити у своєму обліковому записі, чи ставлять вони туди 150, будь ласка? Повідомте нас про будь-які новини щодо цього питання.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Привіт...по-перше, я грав не лише на бонусні гроші, я також грав на власні гроші, які я вніс...тобто я зробив депозит у розмірі 10 євро та отримав бонус у розмірі 30...так що чверть грошей, які я поставив, це мої...тож це також повинні бути гроші, які я виграв.. тобто з 4 тисяч 1 тисяча має бути моєю... таких умов ніде немає.. щоб дати вам приклад, якщо я зробив депозит на 200 євро і виграв 30 євро бонусу, чи можу я зняти до 150 євро???..лайно

Автоматичний переклад.
sokraglx
8 міс. тому

Вибачте, але насправді я не думаю, що це так працює.🤷‍♀️ Кожне казино має власні умови бонусу, де вони повинні вказати максимальну суму для вилучення з цього бонусу. Після цього тільки від вас залежить, чи погодитеся ви взяти цей бонус і дотримуватися його умов, або якщо ви вирішите, що він недостатньо хороший, скажімо. Ми завжди рекомендуємо ознайомитися з умовами заздалегідь, щоб уникнути проблем у майбутньому.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Мені шкода тих із вас, хто думає, що це працює таким чином... що б ви не виграли, ви отримаєте 150... ви справді кумедні...

Автоматичний переклад.
sokraglx
8 міс. тому

Якщо ви граєте з бонусом, до якого застосовується максимальний виведення, то це точно так, як описав Ромі. Якщо ви вперше граєте в казино, я розумію, що ви не дуже розумієтеся на цьому, але це саме так. Ви завжди повинні перевіряти положення та умови, щоб не бути здивованими в таких ситуаціях.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я грав у всіх казино, які ви рекламуєте, щоб бути впевненим... Я ніколи не мав такої проблеми... якщо це було так, нехай гроші будуть у решті бонусів, а не у вилученні

Автоматичний переклад.
sokraglx
8 міс. тому

Що ж, кожне казино має власні бонусні умови, тому завжди розумно читати їх кожного разу, коли ви вирішуєте грати з бонусом. На жаль, ми не можемо вирішити для жодного казино, яким способом вони повинні показувати баланс, і, звичайно, ми вважаємо, що найкращий спосіб - це тримати його чітким і завжди зрозумілим для гравців. Якщо ви в чомусь не впевнені, завжди намагайтеся запитати підтримку.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого