ГоловнаФорумОбговорення скаргНаціональне бет казино

Національне бет казино (Сторінка 3)

1 місяць тому від makelios6
|
2 635 переглядів 54 відповідей |
|
12 3
1 місяць тому

Шановна радко

Дякуємо за допомогу.

Скажемо просто

Гуру казино повинен запитати National Bet, чому вони закрили мій рахунок.

Нічого менше, нічого більше

Автоматичний переклад.
makelios6
1 місяць тому

Шановний гравець.

Дякуємо за ваше терпіння.

На жаль, процес розгляду скарг має свій порядок; посередники тут не для того, щоб запитувати в казино щоразу, коли гравець щось цікавить.

По-перше, ми повинні бути впевнені, що можемо зібрати докази, щоб навіть зв’язатися з казино. Проте завдяки вашій співпраці ми не змогли пройти етап початкової оцінки інформації.

Не менше, не більше. 🙁

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна радко

Чому ви думаєте, що National Bet Casino не є шахрайством?

Автоматичний переклад.
makelios6
1 місяць тому

Шановний гравець,

Я не закликаю людей вірити в те, що ще не доведено, серед інших причин.




Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна радко

Все, що я прошу вас зробити, це запитати в казино, чому вони закрили мій рахунок?

Автоматичний переклад.
makelios6
1 місяць тому

Шановний користуваче, це не те, як я вже пояснював.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановний користуваче, це не те, як я вже пояснював.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, Радка, будь ласка, перегляньте скаргу, яку я подав проти цього казино. Перебуває на розгляді

Автоматичний переклад.
Dt100
1 місяць тому

Привіт.

Здається, його схвалили. Сподіваюся, ви згодні, якщо я додам посилання, щоб інші також побачили проблему.

Я б очікував швидкого розрахунку, якби казино закрило рахунок з активним балансом. Тому вважаю, що подання скарги було розумним кроком.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна радко

Як бачите, є й інші скарги на національну ставку.

Якщо ви також подивіться відгуки про National Bet on Trust Pilot, то зрозумієте, що з цим конкретним казино щось не так

Захистіть гравців.


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Точно така ж проблема, яку я вам пояснюю, є й у мене.

Вони закрили мій рахунок з активним балансом.

Чому ти ставишся до мене інакше?

Автоматичний переклад.
makelios6
1 місяць тому

Шановний користувач!

І перевірки TP, і інші скарги не мають нічого спільного з вашими обставинами. Я вже казав вам, що ми минули цю точку.

Ваша поточна ситуація виключно у ваших руках.

Лише після закриття будь-якої скарги ми побачимо, чи було «щось не так» у цьому конкретному випадку .

Я не бачу сенсу відповідати на ваші пости в майбутньому, зважаючи на напрямок нашої розмови. Будь ласка, врахуйте це.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Скажи мені, що писати, і я напишу

Автоматичний переклад.
makelios6
1 місяць тому

Чотири дні тому я запитав вас про це:

«Враховуйте це з нашої точки зору, будь ласка:

Цілком ймовірно, що ці відносини існують, оскільки ваш рахунок було закрито після того, як ви зробили ставку на спорт.

Якщо припустити, що скаргу прийнято, нашою першою метою є спланувати найкращий курс дій для зв’язку з казино та запиту пояснень. «Обліковий запис було закрито через дії, що порушують наші правила ставок на спорт». це те, що може сказати казино. Як би ми відповіли?

Крім того, ви визнали, що рахунок було закрито після вашої спортивної ставки. Тепер ви кажете, що це не має нічого спільного.

Не могли б ви мені це пояснити, будь ласка? "

Якщо ви не зможете пояснити посереднику порушення, вашу справу не буде відновлено. Я навіть не переконаний, що це можливо, якщо чесно.

Як щодо того, щоб спробувати знайти сайти, що спеціалізуються на питаннях ставок на спорт?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна радко

Як я неодноразово пояснював, національне казино безпідставно закрило мій рахунок із активним балансом 100 євро.

Вони не зв’язуються зі мною та постійно змінюють свою електронну адресу.

Це не має нічого спільного зі ставками на спорт. КІНЕЦЬ.

Бачачи, що ви зберігаєте свою початкову позицію, я змушений звернутися до казино Meister's і надіслати свій відгук про казино Trust Pilot.

Дякуємо за допомогу

Автоматичний переклад.
makelios6
1 місяць тому

Мені шкода, що ви вибрали цей шлях.

Ми не будемо нехтувати всіма нашими ретельно продуманими процедурами лише тому, що ви вивели Trust Pilot, якщо ви так вважаєте.

Сподіваючись, що ви розпізнаєте проблему з описом проблеми, я спробував допомогти вам. Вибачте, що я не допоміг вам зрозуміти це. Ви, здається, наполягаєте на тому, щоб використовувати свій особливий стиль спілкування, незважаючи на мої спроби досягти взаєморозуміння.

Удачі в іншому місці. За таких обставин мало що сказати.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого