ФорумОбговорення скаргНаціональне бет казино

Національне бет казино (Сторінка 2)

2 тиж. тому від makelios6
|
521 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 дн. тому

Шановна радко

Моя скарга не стосується ставок на спорт.

Йдеться про закриття рахунку після депозиту без будь-яких пояснень.

Я думаю, що я дуже точний.

Я повернувся зі скаргою, яка також була відхилена через суперечливу інформацію, як зазначив гуру казино.

Автоматичний переклад.
makelios6
3 дн. тому

Вибачте, я все ще не розумію, про яку скаргу ви маєте на увазі. Чи не могли б ви заперечити на моє заключне запитання?

"Можливо, йдеться про якийсь запит на повторне відкриття?"

Іншими словами, чи намагалися ви повторно подати відхилену скаргу на це казино? Схоже, запит не схвалено. Це пояснює, чому цей останній перебіг подій не можна відстежити у вашому обліковому записі Casino Guru - ви можете перевірити це самі.

Я також досить точний, коли йдеться про відстеження інформації, але поки ми адміністратори, а не посередники скарг, у нас немає такого роду пояснень; таким чином, я питаю вас, тому що ви скаржитеся на щось, з чим я не знайомий.

Чи можете ви, будь ласка, спробувати допомогти мені зрозуміти вашу поточну стурбованість?



Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Так, запит на перезапуск.

Відхилено вашим казино.

Він відповідає всім критеріям для відкриття скарги.

Йдеться про закриття рахунку, а не про ставку на спорт

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

На жаль, я змушений написати негативний відгук про guru casino on trust pilot

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Так, запит на перезапуск.

Відхилено вашим казино.

Він відповідає всім критеріям для відкриття скарги.

Йдеться про закриття рахунку, а не про ставку на спорт

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Тепер бачу, дякую.

Вас турбує запит на повторне відкриття скарги, який не має нічого спільного зі скаргою, яку ви намагалися повторно відкрити.

Можливо, це також та частина, яка не дуже зрозуміла посереднику. Мені це, наприклад, не дуже зрозуміло.

Оскільки початкова скарга стосувалася спортивних ставок і не включала закритий рахунок, я, наприклад, не бачу сенсу відкривати його повторно. Краще б подали нову скаргу, я б сказав.

У будь-якому випадку, я пояснив вам, що це форум, а не скарга – я не є частиною спеціальної групи розгляду скарг, тому я не знаю, як саме ви подали запит на повторне відкриття та яку відповідь отримали.

Не могли б ви поділитися повідомленням, яке ви отримали як пояснення відхилення скарги? Ми можемо спочатку обговорити деталі замість того, щоб згадувати Trust Pilot з вашого боку.

дякую


Автоматичний переклад.
2 дн. тому

file

Це відмова

Автоматичний переклад.
makelios6
учора

Дякую за скріншот.

Вранці я обговорив цю ситуацію зі своєю командою, і, наскільки ми розуміємо, ми переконані, що повторне відкриття справи, яка раніше була відхилена через спортивні ставки, було не найкращим шляхом. Здається, я вже згадував про це у своїй попередній відповіді, тому дозвольте мені бути більш конкретним:

Скаргу було відхилено, оскільки здавалося, що ви зробили спортивну ставку. Після цього обліковий запис було закрито.

У запиті на повторне відкриття, серед іншого, сказано, що ви внесли 100 євро і без жодної єдиної ставки ваш рахунок було закрито, і ви не можете зв’язатися з казино.

Насправді це звучить так, як та сама ситуація, описана двома способами - лише спортивні ставки, які призвели б до відхилення запиту, були пропущені.

Не могли б ви підтвердити, чи обставини цього «нового» закриття рахунку в тому ж казино були зовсім іншими?

У будь-якому випадку, нам прикро, що ви отримали неточні пояснення. Проблемою є ситуація, яку я окреслив, а не будь-яка «непослідовна інформація», на нашу думку.

Я чекаю вашої інформації про друге закриття облікового запису, але я хочу ще раз підкреслити одну річ:

Будь-які події, пов’язані зі ставками на спорт і їх правилами, не доступні для нас і не будуть прийняті у формі скарг.


Автоматичний переклад.
23 год. тому

Шановна радко, дякую за відповідь.

Я думаю, що я досить зрозумілий.

Немає проблем зі ставками на спорт.

Я повторюю, що ваша скарга стосується закриття мого рахунку без будь-яких пояснень з боку казино.

Просто і зрозуміло.

Сподіваюся, ви відкриєте мою скаргу.

Автоматичний переклад.
makelios6
23 год. тому

Шановний користувач!

Чи могли б ви замість того, щоб наказувати мені тут, допомогти мені зрозуміти, як ви подолали перше закриття облікового запису? Я вважаю, що я також був досить чітким і прозорим.

Ваша черга пояснити обидві події. Я пропоную вам докласти до цього певних зусиль; інакше ми не зможемо рухатися вперед. У результаті ситуація залишиться такою ж і для вас.

Сподіваюся, ви це розумієте і співпрацюватимете. Зараз, швидше за все, я єдиний, кого цікавить ваша ситуація, виходячи з відхиленого запиту на повторне відкриття.


Автоматичний переклад.
22 год. тому

Я розумію, що ти єдиний, хто намагається мені допомогти, і я тобі дуже вдячний за це.

Можливо, машинний переклад не розуміє мою проблему.

Почнемо з самого початку.

Я зареєструвався в National Bet Casino, а казино не запитало мене про підтвердження.

Я зробив 7 депозитів по 100 євро, на які ставив як на автоматах, так і на спортивних ставках.

Після 8-го депозиту в розмірі 100 євро, поки гроші покинули мій банк і були переведені на мій рахунок у казино, вони закрили мій рахунок без будь-яких пояснень.

Я намагався зв’язатися з казино National Bet і попросити пояснення щодо закриття мого облікового запису, але вони не отримали відповіді.

Я попросив гуру казино розслідувати це питання, подавши скаргу, яка була відхилена.

Це вся реальність шановна радко.


Автоматичний переклад.
makelios6
1 годину тому

Дуже дякую за ваші зусилля та опис.

Можливо, ви маєте рацію, і автоперекладач доставив нам обом неприємності.

Але, на мій погляд, ситуація з казино така ж, як і в першій скарзі. Чому ви думаєте, що це не пов’язано з вашою попередньою діяльністю в ставках на спорт? Я маю на увазі, що для повторного розгляду скарги потрібно спочатку пояснити це медіатору. Я намагаюся зрозуміти, як це зробити...

Дозвольте мені спочатку запитати своїх колег, будь ласка. Я повернуся до вас.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого