Дякую за скріншот.
Вранці я обговорив цю ситуацію зі своєю командою, і, наскільки ми розуміємо, ми переконані, що повторне відкриття справи, яка раніше була відхилена через спортивні ставки, було не найкращим шляхом. Здається, я вже згадував про це у своїй попередній відповіді, тому дозвольте мені бути більш конкретним:
Скаргу було відхилено, оскільки здавалося, що ви зробили спортивну ставку. Після цього обліковий запис було закрито.
У запиті на повторне відкриття, серед іншого, сказано, що ви внесли 100 євро і без жодної єдиної ставки ваш рахунок було закрито, і ви не можете зв’язатися з казино.
Насправді це звучить так, як та сама ситуація, описана двома способами - лише спортивні ставки, які призвели б до відхилення запиту, були пропущені.
Не могли б ви підтвердити, чи обставини цього «нового» закриття рахунку в тому ж казино були зовсім іншими?
У будь-якому випадку, нам прикро, що ви отримали неточні пояснення. Проблемою є ситуація, яку я окреслив, а не будь-яка «непослідовна інформація», на нашу думку.
Я чекаю вашої інформації про друге закриття облікового запису, але я хочу ще раз підкреслити одну річ:
Будь-які події, пов’язані зі ставками на спорт і їх правилами, не доступні для нас і не будуть прийняті у формі скарг.
Thank you for the screenshot.
In the morning, I discussed this situation with my team, and according to the best of our understanding, we are convinced that reopening the case, which was previously rejected due to sports betting, was not the best course of action. I believe I already mentioned that in my previous response, so let me be more concrete:
The complaint was rejected because it seemed you had placed a sports bet. After you did, the account was closed.
The reopening request, among other things, says that you deposited 100€ and without any single bet, your account was closed and you could not contact the casino.
It actually sounds like the same situation described in two ways - only the sports betting, which would have led to the request's rejection, was left out.
Could you please confirm if the circumstances behind this "new" account closure at the same casino were entirely different?
In any case, we are sorry to see you were provided with an inaccurate explanation. The situation I outlined is the problem, not any "inconsistent information" of any kind, in our opinion.
I will wait for your update on the second account closure, but I want to emphasize one thing again:
Any events associated with sports betting and its rules are outside our reach and won't be accepted in the form of complaint.
Автоматичний переклад.