National Bet закрила мій рахунок без попередження з балансом, і вони досі відмовляються надати мені будь-яку інформацію
national bet closed my account without notice with a balance and they are still refusing to give me any information
Το national bet έκλεισε τον λογαριασμό μου απροειδοποίητα με υπόλοιπο και αρνούνται μέχρι στιγμής να μου παρέχουν οποιαδήποτε πληροφορία
Не могли б ви опублікувати URL-адресу казино, щоб ми могли переконатися, про яке саме ви говорите?
Крім того, вони закрили ваш рахунок після того, як ви подали запит на зняття?
Ваш обліковий запис там було повністю підтверджено?
Could you please post the URL of the casino, so we can make sure which one you talk about?
Also, did they close your account after you requested your withdrawal?
Was your account fully verified there?
https://nationalbet.co/live-betting
Вони не просили мене про перевірку
Ні, дорога Ромі, я не просив вилучення.
Нове казино з датою заснування 09/2024 на Кіпрі
https://nationalbet.co/live-betting
They didn't ask me for verification
No, dear Romi, I had not requested a withdrawal.
The casino is new with a founding date of 09/2024 based in Cyprus
https://nationalbet.co/live-betting
Δεν μου ζήτησαν επαλήθευση
Όχι αγαπητή Ρόμι δεν είχα ζητήσει ανάληψη.
Το καζίνο είναι νέο με ημερομηνία ίδρυσης 09/2024 με έδρα την Κύπρο
Дякую за інформацію.
Я додав це казино до списку нових казино, щоб наша команда даних могла ознайомитися з ним і підготувати повний огляд, оскільки його ще немає в нашій базі даних.
Наша команда розгляду скарг також виправить інформацію у вашій скарзі та спробує допомогти вам.
Отже, це казино просто раптово закрило ваш рахунок без жодного повідомлення про причину. правильно?
Чи можу я запитати, чи був ваш баланс від ставок на спорт чи ігор у казино?
Я запитую, тому що, на жаль, у нас немає жодного відділу, який займається спортом, тож, сподіваюся, наша команда зможе допомогти, якщо ви також граєте в ігри казино, знаєте.🤞
Thank you for the information.
I have added this casino to the list of new casinos for our data team to have a look at it and prepare the full review, as we don't have it yet in our database.
Our complaint team will correct the information in your complaint as well and will try to help you out.
So, this casino just suddenly closed your account without any notification about the reason. Right?
May I ask if your balance was from sports betting or the casino games?
I am asking because unfortunately we don't have any department dealing with sports, so hopefully our team will be able to help if you were also playing some casino games, you know.🤞
Ні, не залишковий заробіток.
Це був депозит, і коли я вніс гроші, вони закрили мій рахунок.
No, not residual earnings.
It was a deposit and as I deposited the money they closed my account.
Όχι δεν υπόλοιπο από κέρδη.
Ήταν κατάθεση και όπως κατέθεσα τα χρήματα έκλεισαν τον λογαριασμό μου.
Я розумію, але, на жаль, наша група розгляду скарг не змогла продовжити розгляд цієї скарги, оскільки проблема була пов’язана зі спортом.
У нас ще немає філії, яка займається ставками на спорт, але я можу запропонувати кілька веб-сайтів, які це роблять:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Повідомте нас, якщо у вас є якісь оновлення.
I understand, but unfortunately our complaint team couldn't continue in resolving this complaint as the issue was related to sports.
We don't have a branch dealing with sports betting yet, but I can suggest some websites that do:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Please let us know if you have any updates.
Шановна Ромі, це не про спорт.
Це стосується депозиту, який він зробив, і як тільки він був зроблений, вони закрили мій рахунок.
Це стосується роботи казино.
Я також грав у автомати в цьому конкретному казино.
Наразі мої гроші заморожені, і я не маю доступу до свого національного рахунку для ставок
Dear Romy it's not about sports.
It concerns the deposit he made and as soon as it was made they closed my account.
It concerns the operation of the casino.
I also played slots at this particular casino.
Right now my money is frozen without me having access to my national bet account
Αγαπητή Ρόμι δεν αφορά τον αθλητισμό.
Αφορά στην καταθεση που έκανε και μόλις πραγματοποιήθηκε μου έκλεισαν τον λογαριασμό.
Αφορά την λειτουργία του καζίνο.
Στο συγκεκριμένο καζίνο έπαιξα και φρουτάκια.
Αυτήν την στιγμή είναι δεσμευμένα τα χρήματα μου χωρίς εγώ να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου στην national bet
я розумію
Щоб отримати допомогу від нашої команди, вам потрібно буде повторно відкрити свою скаргу.
На жаль, ви заявили, що виграш був отриманий від спортивних ставок, і тому його було відхилено.
Будь ласка, поясніть всю ситуацію у своєму електронному листі та вкажіть також правильну назву казино, щоб наша команда скарг могла відреагувати відповідним чином і спробувати вам допомогти.
Повідомте нас, якщо вам потрібна допомога.
I understand.
In order to get help from our team, you will need to reopen your complaint then.
Unfortunately, you have stated that the winnings were from sports betting, and that is why it got rejected.
Please explain the whole situation in your email and state also the correct name of the casino so our complaint team can react accordingly and try to help you out.
Please let us know if you need any other assistance.
Шановна Ромі
Зараз я теж не можу з ними зв'язатися.
Я надсилаю електронний лист, але адреса не існує .
Тоді як три дні тому було спілкування.
Я боюся, що цього казино не існує, і це шахрайство.
Dear Romy
Now I can't contact them either.
I am sending an email and the address does not exist .
Whereas three days ago there was communication.
I'm afraid that this casino doesn't exist and it's a scam.
Αγαπητή Ρόμι
Πλέον δεν μπορώ να επικοινωνήσω και μαζί τους.
Στέλνω εμαιλ και δεν υπάρχει η διεύθυνση .
Ενώ πριν τρεις ημέρες υπήρχε επικοινωνία.
Φοβάμαι μήπως δεν υπάρχει αυτό το καζίνο και είναι απάτη.
Шановна Ромі
Після перевірки я дізнався, що вони також заблокували моє спілкування.
Вони заморозили мій депозит, і я навіть не можу з ними зв’язатися
Dear Romy
After checking, I found out that they have also blocked my communication.
They have frozen my deposit and I can't even get in touch with them
Αγαπητή Ρόμι
Μετά από έλεγχο διεπίστωσα ότι μου έχουν κάνει και φραγή επικοινωνίας.
Μου έχουν δεσμεύσει την κατάθεση μου και δεν μπορώ ούτε σε επικοινωνία να έρθω μαζί τους
Я бачу.
Тепер нам потрібно дочекатися, поки наша група розгляду скарг краще розгляне цю ситуацію та вирішить, чи буде можливість долучитися та допомогти.
Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких новин.
I can see.
Now we need to wait for our complaint team to have a better look at this situation and decide if there will be any possibility to get involved and help.
Still keep us informed about any news, please.
Шановний Ромі, після перевірки, яку я зробив, це конкретне казино не контролюється жодним регуляторним органом
Dear Romi, after a check I made this particular casino is not controlled by any regulatory authority
Αγαπητή Ρόμι μετά από έλεγχο που έκανα το συγκεκριμένο καζίνο δεν ελέγχετε από καμία ρυθμιστική αρχη
Це буде чудова інформація для нашої команди даних. Дякую за це.
This will be great information for our data team to know. Thank you for that.
Я бачу, що наша команда розглядає скарги. Я спробую поговорити з ними щодо вашої скарги та спробую дізнатися будь-яку інформацію про те, як її розглядатимуть.
Скоро повідомлю.
I can see that it is now under review by our complaint team. I will try to talk to them regarding your complaint and try to find out any information on how it is going to be taken.
I will inform you soon.
Шановна Ромі
Керівництво гуру казино відхилило мою законну скаргу через суперечливу інформацію.
Я запитую, у чому полягає суперечливість інформації, коли я навів усі аргументи, які роблять мою скаргу обґрунтованою.
Будь ласка, зверніться до пілотного проекту Trust, щоб переконатися, що національному казино ставок не можна довіряти.
На жаль, я змушений дати негативний відгук про казино guru на Trustpilot.
Dear Romy
Casino guru management rejected my legitimate complaint due to inconsistent information.
I am asking what the inconsistent information was when I have presented all the arguments that make my complaint justified.
Please refer to trust pilot to verify that national bet casino is not trusted.
Unfortunately I am forced to give a negative review for guru casino on trustpilot.
Αγαπητή Ρόμι
Η διεύθυνση του καζίνο γκουρού μου απέρριψε το δικαιολογημένο παράπονο λόγω ασυνεπων πληροφοριών.
Ερωτω ποιες ήταν οι ασυνεπείς πληροφορίες όταν έχω παρουσιάσει όλα τα επιχειρήματα που καθιστούν το παράπονο μου δικαιολογημένο.
Ανατρέξτε στην trust pilot για να εξακριβώσετε ότι το καζίνο national bet δεν είναι αξιόπιστο.
Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να προβώ σε αρνητική κριτική για το καζίνο γκουρού στην trustpilot.
Привіт!
Я можу частково зрозуміти ваше розчарування, але, наскільки я можу судити, скаргу проти National Bet Casino було відхилено, тому що, наскільки мені відомо, у нас все ще бракує досвіду в галузі спортивних ставок, і ми не приймаємо такі скарги в перше місце.
Ви маєте на увазі іншу справу? Мушу визнати, що я не зовсім впевнений, про що ви говорите у своїй публікації. Зважаючи на останнє пояснення посередника, я б сказав, що він був готовий піти більше за вас:
«Як ви, напевно, знаєте, наш форум Casino.Guru розглядає скарги лише щодо онлайн-казино. Я розумію, що вам, мабуть, важко, але, на жаль, у нас недостатньо розуміння, щоб взятися за таке питання, пов’язане з спортивні ставки. Я можу зв’язатися з казино від вашого імені та спробувати отримати додаткову інформацію, але в той же час я буду змушений відхилити вашу скаргу».
Як на мене, це досить проактивний підхід Ніка.
Можливо, йдеться про якийсь запит на повторне відкриття?
Hi there!
I can partially understand your frustration, but as far as I can tell, the complaint against National Bet Casino was dismissed because, to the best of my knowledge, we still lack expertise in the field of sports betting and do not accept such complaints in the first place.
Are you referring to another case? I must admit that I am not entirely sure what you are talking about in your post. In light of the mediator's final explanation, I would say that he was prepared to go above and beyond for you:
"As you might know, our forum Casino.Guru, deals with the complaints regarding online casinos only. I understand it must be difficult for you, but unfortunately, we don’t have enough insight to take on this kind of issue, related to a sports betting. I can contact the casino on your behalf and try to get some more information, but at the same time, I will be forced to reject your complaint."
To me, this is quite a proactive approach Nick has shown.
Is it about some sort of reopening request maybe?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.